Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung S21 Ultra
Last Updated: Apr 10 2024 19:51, Started by
Mr_Hara
, Jan 15 2021 01:50
·
77
#6553
Posted 13 May 2022 - 08:45
Buna dimineata!Al meu incearca sa isi faca actualizare si nu reuseste.Ii dau descarcare si intra intr-o bucla permanenta(actualizare-descarcare-pauza-descarcare nereusita).Am dat si restart si tot nu vrea.As ignora aceasta actualizare ,dar este extrem de enervant pentru ca acest mesaj cu actualizarea se suprapune peste activitatile pe care le fac pe telefon.
Attached Files |
#6554
Posted 13 May 2022 - 09:04
imhotep7, on 13 mai 2022 - 08:45, said:
Buna dimineata!Al meu incearca sa isi faca actualizare si nu reuseste.Ii dau descarcare si intra intr-o bucla permanenta(actualizare-descarcare-pauza-descarcare nereusita).Am dat si restart si tot nu vrea.As ignora aceasta actualizare ,dar este extrem de enervant pentru ca acest mesaj cu actualizarea se suprapune peste activitatile pe care le fac pe telefon. Edited by Katos, 13 May 2022 - 09:07. |
#6555
Posted 13 May 2022 - 09:19
Nu gasesc al 3-lea pas. Show Systems apps.Am gasit,am facut pasii si tot nu vrea.
Attached FilesEdited by imhotep7, 13 May 2022 - 09:32. |
#6557
Posted 13 May 2022 - 09:42
Asa face si la mine pe A52s. Poate e o problema la server.
|
#6558
Posted 13 May 2022 - 10:14
imhotep7, on 13 mai 2022 - 09:19, said:
Nu gasesc al 3-lea pas. Show Systems apps.Am gasit,am facut pasii si tot nu vrea. danielzgk, on 13 mai 2022 - 09:42, said:
Asa face si la mine pe A52s. Poate e o problema la server. Daca nu merge, incearca sa faci update mai tarziu, poate e de la server. Altfel, nu vad ce ai mai putea sa faci in afara de reset phone. |
#6559
Posted 13 May 2022 - 10:22
#6562
Posted 13 May 2022 - 16:42
Mie nu mi-a aparut nici acum update-ul pentru Mai, nu inteleg care e problema. Telefonul este luat de la Vodafone dar intre timp am trecut pe Yoxo, nu stiu daca are vreo relevanta.
|
|
#6563
Posted 13 May 2022 - 18:48
Are , e zăpăcit între rețele 😀 Glumesc , la ooeratori va veni în iunie update pentru mai
|
#6564
Posted 13 May 2022 - 20:17
aresvoodoo, on 13 mai 2022 - 16:42, said:
Mie nu mi-a aparut nici acum update-ul pentru Mai, nu inteleg care e problema. Telefonul este luat de la Vodafone dar intre timp am trecut pe Yoxo, nu stiu daca are vreo relevanta. De aia iubesc treaba pe care a facut-o Samsung cel putin la S22U si anume au grupat CSC-urile din diferite regiuni(inclusiv unii operatori) intr-un singur CSC si anume EUX care contine cam toata Europa(inclusiv Romania, ROM). Deci acum toata lumea primeste update in acelasi timp, Vodafone UK este inclus in EUX, deci nu-mi mai bat capul cu schimbarea CSC-ului. Sper sa faca treaba asta si la S21U, cu toate ca pare cam greu....parerea mea! |
#6565
Posted 13 May 2022 - 20:37
Tomaz2015, on 13 mai 2022 - 18:48, said:
Are , e zăpăcit între rețele Glumesc , la ooeratori va veni în iunie update pentru mai Mr_Hara, on 13 mai 2022 - 20:17, said:
Daca ai CSC de Vodafone, mai ai de asteptat De aia iubesc treaba pe care a facut-o Samsung cel putin la S22U si anume au grupat CSC-urile din diferite regiuni(inclusiv unii operatori) intr-un singur CSC si anume EUX care contine cam toata Europa(inclusiv Romania, ROM). Deci acum toata lumea primeste update in acelasi timp, Vodafone UK este inclus in EUX, deci nu-mi mai bat capul cu schimbarea CSC-ului. Sper sa faca treaba asta si la S21U, cu toate ca pare cam greu....parerea mea! Am inteles, oricum ar fi (inseamna ca) mai am de asteptat. Multumesc pentru lamuriri, imi era teama ca e ceva in neregula cu telefonul meu. |
#6566
Posted 13 May 2022 - 20:47
aresvoodoo, on 13 mai 2022 - 20:37, said: Am inteles, oricum ar fi (inseamna ca) mai am de asteptat. Multumesc pentru lamuriri, imi era teama ca e ceva in neregula cu telefonul meu. |
#6567
Posted 13 May 2022 - 20:53
https://www.reuters....hFLLdzcaTLDVzT4
Mișto mutare, nu stiu cum vor creste vânzările, dar mișto mutare... |
|
#6568
Posted 13 May 2022 - 21:23
#6569
Posted 13 May 2022 - 21:57
Katos, on 13 mai 2022 - 20:53, said:
https://www.reuters....hFLLdzcaTLDVzT4 Mișto mutare, nu stiu cum vor creste vânzările, dar mișto mutare... Ei vând procesoare mai multor producători de telefoane și nu numai. Nu prea are legătură cu aria de mobile sau cu S21 |
#6570
Posted 13 May 2022 - 23:55
Mai bine ar discuta cu AMD să mai optimizeze chipset-ul ăla nou, bengos. Ori Samsung, ori AMD, ori amândoi, nu știu. Că la cum se prezintă situația pe S22 (Ultra, cel puțin)... par că își cam gonesc clienții spre alți producători.
Apropo de S21U. Un prieten a tranziționat recent de la N10+ la N20U (cu o diferență de bani infimă, norocul lui) și se gândește să treacă la S21U. Din câte am observat S21U se prezintă mai bine la baterie, procesor și difuzoare comparativ cu S22U... ceea ce e un pic tragic. Eu regret tranziția de la S20+ la S22U, mai bine treceam pe S21U, ca să nu pomenesc de măr... Edited by Formhault, 14 May 2022 - 00:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users