Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tarife impozit auto 2021 majorat
Last Updated: Jan 30 2021 13:04, Started by
dustdany
, Jan 14 2021 11:18
·
0
#91
Posted 14 January 2021 - 14:29
Domnilor, vorbim de impozit sau taxa de poluare?
Impozitul are alt rol, ca baga si povestea cu amprenta este ceata din ochii platitorului... |
#92
Posted 14 January 2021 - 14:31
george_alexandru, on 14 ianuarie 2021 - 14:27, said:
In multe situatii se face trecere progresiv de la o transa la alta, cum era la salarii, pe vremea cand aveam si noi sistemul asta. Adica sa nu fii in situatia absurda de a plati de cateva ori in plus doar pentru ca ai depasit pragul. In acest caz impozitarea este utilizata ca si o masura coercitiva. Intentia fiind descurajarea motoarelor mari si nu este una ascusa ci foarte clar declarata inca de la introducerea masurii. Nu este nici prima nici ultima data cand taxarea sau impozitarea se foloseste in acest fel. Edited by andreyvsjoker, 14 January 2021 - 14:33. |
#93
Posted 14 January 2021 - 14:34
impozitul auto fiind taxa la bugetul local e stabilit de fiecare primarie in parte... degeaba va certati!
functie de politica fiscala proprie fiecare primarie stabileste si grilele de impozitare dupa cum o taie capul! nu e o chestie general valabila, e local valabila! auto cu cilindree mai mare decat strictul necesar sunt considerate articole de LUX si sunt taxate ca atare! la orice chestie, bunuri mobile sau imobile la care se plateste impozit, acesta e in functie de valoarea bunului (nicio legatura cu poluarea!) astia cu TIRuri si autobuze nu se mai vaita! Quote In acest caz impozitarea este utilizata ca si o masura coercitiva. Intentia fiind descurajarea motoarelor mari si nu este una ascusa ci foarte clar declarata inca de la introducerea masurii. e o taxa! toti posesorii o platesc... e normal ca daca vrei sa te flexezi cu bolizi, daca vrei LUX, sa platesti pentru Lux. as simple as that! daca am palat si nu garsoniera, e normal sa platesc, nu?!? Edited by apocalipsul, 14 January 2021 - 14:38. |
#94
Posted 14 January 2021 - 14:34
#95
Posted 14 January 2021 - 14:34
andreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 14:31, said: In acest caz impozitarea este utilizata ca si o masura coercitiva. Intentia fiind descurajarea motoarelor mari si nu este una ascusa ci foarte clar declarata inca de la introducerea masurii. Nu este nici prima nici ultima data cand taxarea sau impozitarea se foloseste in acest fel. Pai nici asta nu are sens, ca nu motorul mare e problema, ci puterea lui, eventual și poluarea dacă asta Ă®l preocupa pe legiuitor. A mea are 175cp la 2.2 litri, dar sunt mașini cu motor 1.4 litri și peste 200cp. Chestia cu motor mare avea sens în vremurile când nu existau motoare supraalimentate și puterea era în principal influențată de volumul motorului. Edited by george_alexandru, 14 January 2021 - 14:37. |
#97
Posted 14 January 2021 - 14:47
Mașinile hibrid
Impozitul auto pentru mașinile hibrid se stabileşte prin hotărâre a consiliului local o reducere care nu poate fi mai mică de 50% din valoarea stabilită pentru un mijloc de transport cu motor termic similar de aceeaşi capacitate cilindrică. Deci un motor de 3,5 L normal =2880 3.5L hibrid = 2880/2 ? |
#98
Posted 14 January 2021 - 14:51
Am de platit 0 zero lei pe anul asta la impozit auto. Si am 204Cp.
|
#99
Posted 14 January 2021 - 14:52
reducerea pina la 31 martie PRELUNGITA se aplica si anul asta?
|
#100
Posted 14 January 2021 - 14:53
DDooGG, on 14 ianuarie 2021 - 14:47, said:
Mașinile hibrid Impozitul auto pentru mașinile hibrid se stabileşte prin hotărâre a consiliului local o reducere care nu poate fi mai mică de 50% din valoarea stabilită pentru un mijloc de transport cu motor termic similar de aceeaşi capacitate cilindrică. Deci un motor de 3,5 L normal =2880 3.5L hibrid = 2880/2 ? |
|
#101
Posted 14 January 2021 - 14:53
#102
Posted 14 January 2021 - 15:42
AWE, on 14 ianuarie 2021 - 11:36, said:
Eu nu inteleg cum justifica autoritatile plajele astea de impozitare, adica la 2L platesti aprox. 200 lei, la 2.2L platesti de 4 ori mai mult, pentru un motor cu doar 10% mai mare ca si capacitate cilindrica? Care e logica? Logica e ca peste 2l e masina de fite, nu de necesitate/nevoie practica. UE merge pe socialism, asa ca mucles, ca stiu ca va place la UE! Plus ca motorul 1.9 diesel este unul de larg consum. De la 2l incep modelele de lux. Vrei SUV de fite, sa ocupi toata banda in latime, vrei masina sport, sa ai adrenalina, dai banul... Edited by Notsure, 14 January 2021 - 15:48. |
#103
Posted 14 January 2021 - 15:58
Daca la hibrid impozitul este redus de ce la taximetristii cu instalatie de GPL nu exista nici o reducere? Pana la urma ce se taxeza mai exact? Poluarea? Cilindreea?
|
#104
Posted 14 January 2021 - 16:32
#105
Posted 14 January 2021 - 17:07
ano12, on 14 ianuarie 2021 - 15:58, said:
Daca la hibrid impozitul este redus de ce la taximetristii cu instalatie de GPL nu exista nici o reducere? Pana la urma ce se taxeza mai exact? Poluarea? Cilindreea? Cilindreea. Ți-o spune un deținător de mașina cu GPL din fabrica (mașina anterioară a avut GPL, dar aftermarket și tot degeaba) |
|
#106
Posted 14 January 2021 - 17:14
Daca taxam cilindreea de ce cei cu hibrid nu platesc impozitul aferent cilindreei ci au reducere?
|
#107
Posted 14 January 2021 - 17:17
300 cai 200 lei impozit. Si daca au de gand sa exagereze cu nesimtirea e chestiune de zile sa imi reinmatriculez masinile pe societatea ce o detin intr-un alt stat al uniunii. And for the biggest "fuck you", stie cineva ce cantitate de carburant cumparat dintr-un alt stat UE am voie sa transport separat de cel din rezervorul vehiculului? Intreb pentru un prieten care are frontiera la 90km.
|
#108
Posted 14 January 2021 - 17:26
Notsure, on 14 ianuarie 2021 - 15:42, said:
Plus ca motorul 1.9 diesel este unul de larg consum. De la 2l incep modelele de lux. Vrei SUV de fite, sa ocupi toata banda in latime, vrei masina sport, sa ai adrenalina, dai banul... Deci e de bani nu de poluare... Dar daca imi iau o hibrida de lux brusc nu mai e niciuna... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users