Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Taxa auto

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
325 replies to this topic

#37
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 vali, on 12 ianuarie 2021 - 04:39, said:


ok, nu ai bani de Michelin, ia Tigar sau Falken, sunt bune și alea, te țin 4 ani, sunt la jumătate de preț, dar nu te apuca să mergi cu 200 cu ele. ori sărac, ori vitezoman. una din două.



Si ma rog de ce Tigar care are minim indice H la cele de vara iar pentru 10-15lei in plus sunt si cu indice V, nu ar merge 200km/h si michelinurile merg ? Posted Image

#38
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

 costeld69, on 12 ianuarie 2021 - 01:20, said:

Pana baga  astia "de dreapta", trag tare astia "de stanga" care au mai ramas.
Vezi la Galati ca cat a marit impozitul pe autoturisme (primarul psd reales si gașca lui)!
Da' de ce nu zici si de Sibiu, condus numai de astia "de dreapta" care au marit taxa pe gunoi de 3 ori?!...primarita din etnia lui iohanis, conducerea din gasca lui turcan...:)

#39
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,316
  • Înscris: 24.02.2017

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 03:10, said:

inca  2 lucruri de luat in calcul:

in toata lumea taxele se pun in functie de veniturile cetatenilor din acea tara. in privinta parcului auto din Romania el este la nivelul veniturilor, nu e nimic deosebit. E o utopie sa ai pretentia sa fim la nivel de Germania cand veniturile sunt de cateva ori mai mici.


Din pacate nu o sa tina nimeni cont de asta la noi. Avem exemplele precedente.

Eu as intari controalele la RAR, care fac ce le taie mintea. As micsora numarul de francize si as institui un control mult mai bun. Cred ca ar fi un inceput bun.

#40
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001

 Thuraya_123, on 12 ianuarie 2021 - 06:57, said:

Acum sa fim seriosi, orice forma de taxa auto s-ar impune ea tot va crea discriminare si inegalitate.
nu trebuie să inventăm noi roata. trebuie doar să ne uităm la alții și să furăm de la ei.
cea mai bună variantă ar fi vechime+normă poluare+cilindree+zonă.

a doua variantă ar fi mărirea taxelor pe parcare. în București, de pildă, sunt la mișto, 70 lei pe an, normal că e plin de hârburi. în Brașov s-au făcut parcări cu plată în zona unde stau. un vecin a scos din curte, fără să exagerez, 3 hârburi, ca să facă loc pentru singura mașină pe care o folosește, ca să nu plătească 130 lei pe an. oamenii nu vor sub nici o formă să înțeleagă de vorbă bună. toți au drepturi, doar ei, toate drepturile. restul vecinilor nu.

oamenii trebuie să înțeleagă că măsurile astea nu sunt punitive, sunt făcute să-i constrângă să ia decizii mai bune. când ai 2-300 lei impozit, 2-3-500 lei RCA, 200 lei parcare, începi să te întrebi dacă nu cumva mai bine o vinzi în loc să o ții în parcare.
am un vecin cu o Vitara, are 5.000km făcuți în 4 ani. are mașină de serviciu, fără limită de nimic, pur și simplu și-a luat-o pe aia ca să fie. când a încercat să o vândă, toți întrebau de kilometri.

#41
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009

 kosmin90, on 12 ianuarie 2021 - 01:25, said:

Eu cu motor de 2.2 Euro 6 platesc 1300lei impozit, iar altii cu 1.6 Euro 3-4 platesc 100lei, si oare care polueaza mai mult?
Trebuia sa iti iei doua masini: una de 1.6 pentru concedii si una de 0.8-0.9 pentru oras. Asa plateai vreo 150 lei impozit iar per total ieseai tot cu aceeasi cilindree ;-)

#42
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007

 bogdan_popescu, on 12 ianuarie 2021 - 00:38, said:

In sfarsit, cat mai mare si mai urgenta sa fie

Dar ce-ar fi sa o platesti DOAR tu?
Sau... ce-ar fi sa ii ajuti pe toti cei care te polueaza sa isi cumpere conserve noi?
Sau... ce-ar fi sa te iei de mana cu alti prosti si sa va duceti unde stiti, fara poluare?

Pentru unii, afumatoarea aia este singurul mijloc de locomotie pe care si-l permit si cu care isi fac situatia.
Acuma, te trezesti tu cu conserva ta nepoluanta ca te zgarie nasul la semafor. M-am saturat de voi astia basinosii si pitiponcii cu conserve facute cadou de parinti si apoi va dati mari ecologisti. Ia mai taci din gura si sa va duceti unde nu este poluare si sa lasati oamenii sa isi vada de viata...

As vrea sa aflu unde stai sa vin cu ambele mele conserve E3... una Diesel... (daca este nevoie le aduc pe platforma) si sa te afum bine de tot, sa iti treaca de taxa aia "cat mai mare si mai urgenta"

Edited by bonygy, 12 January 2021 - 08:45.


#43
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
NU trebuie neapoarat sa ai masina. De asemenea nu trebuie sa ai 2-3 masini, toate cazaturile. Una dar buna, care sa nu polueze lafel de mult. Da, romanii nu au bani, dar nu te obliga nimeni sa ai masina.
Acelasi lucru trebuie sa fie valabil si pentru autobuze/camioane.
Daca ar reveni o astfel de taxa, de bun simt, cazaturile vor trebui sa dispara, indiferent ca vorbim de autoturisme, camioane sau autobuze.

#44
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

 vali, on 12 ianuarie 2021 - 08:16, said:

cea mai bună variantă ar fi vechime+normă poluare+cilindree+zonă.

Nu are rost sa te incurci cu cilindreea ca si asa sunt multi parametri. Mai degraba as merge pe
vechime + emisii (nu norma de poluare fiindca la euro 5 sa spunem sunt si Touareg si Polo) + motorizare (fiindca un diesel euro 5 polueaza  mai mult decat o benzinara euro 3)

Asta cu zona e o masura foarte buna dar trebuie lasata la dispozitia autoritatilor locale.

#45
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,292
  • Înscris: 07.02.2003

 Bucifon, on 12 ianuarie 2021 - 02:11, said:

Indiferent de motorina sau benzina?
Pai normal.

#46
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007
VAd destul de des replica "Softpedia nu incurajeaza si nu sustine pirateria" (in aria de software).
Dar pe celelalte, nu ar trebui "Softpedia nu incurajeaza si nu sustine prostia"?

#47
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Si ar merge si un document (de la ITP) care atesta numarul de km rulati in anul precedent si daca ia rulat putin sa-ti faca o reducere pentru anul in curs.

#48
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007

 xplozia, on 12 ianuarie 2021 - 08:37, said:

NU trebuie neapoarat sa ai masina.

Tu ai masina? O ai ca este "neaparat"? Ma indoiesc, arunc-o, ca iti garantez eu ca o sa gasesti destule motive pentru care sa nu fie "neaparat" sa o ai...

Edited by bonygy, 12 January 2021 - 08:54.


#49
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Taxa trebuie sa fie doar pentru a impiedica intrarea masinilor foarte vechi in tara. Pentru poluarea in functie de numarul de km parcursi se pot lua alte masuri

 Sagacious, on 12 ianuarie 2021 - 08:49, said:

Si ar merge si un document (de la ITP) care atesta numarul de km rulati in anul precedent si daca ia rulat putin sa-ti faca o reducere pentru anul in curs.


#50
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 andreyvsjoker, on 12 ianuarie 2021 - 07:25, said:

N-a fi rau sa mai creasca impozitele pentru cilindreele mari si pentru masinile vechi, poluante.
Ne-am obisnuit la fiecare casa sa avem 2-3 masini. Nu toata lumea trebuie sa aiba masina, e veche si poluanta.. la REMAT cu ea.
Si nu zic sa scoatem saracii de pe sosele, cum spunea unu pe aici ca doar bogatanii sa fie pe drumuri dar nici nu e normal ca o familie care nu isi permite ca cumpere cauciucuri decente si sa faca reviziile la o singura masina sa detina mai multe masini (care sunt rable). Am vazut multe cazuri , umbla cu anvelope SH, vechi, cu placute de frana uzate pana la suport, nor de fum in spate....Sunt un pericol pentru toata lumea.

Spalare pe creier cu climate change? V-ati uitat pe geam din cand in cand?
Sau ar fi bine sa lase taxele asa cum sunt și sa între peste Rar și itp uri.
Sa faca o aplicație unde poți pune clip/poze cu masinile ce fumega și sa le cheme la o inspecție rar sau sa vina rarul la ei acasă și sa facă test la masina.
Este același lucru ca la amenzi, avem legislație, avem amenzi dsr politia nu le aplica.

#51
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 08.02.2007

 Ford4, on 12 ianuarie 2021 - 08:53, said:

Taxa trebuie sa fie doar pentru a impiedica intrarea masinilor foarte vechi in tara. Pentru poluarea in functie de numarul de km parcursi se pot lua alte masuri

Gresit... o masura buna ar fi impiedicarea inmatricularii (transcrierii) a masinilor sub E5, indiferent de sursa. Ti-ai luat conserva E4? Foarte bine... o tii cotet in curte, nu ti-o mai poti inscrie.
Restul care raman, se vor elimina treptat pe cale naturala.
Asa, si la ITP mult mai drastic.
Dar cu taxele nu rezolvi nimic... cel care are nevoie de cazan (neavand altul), isi va plati taxele ca orice bun contribuabil si tot te afuma... iar tu nu ai decat sa injuri degeaba...

Edited by bonygy, 12 January 2021 - 08:59.


#52
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001

 Ford4, on 12 ianuarie 2021 - 08:53, said:

Pentru poluarea in functie de numarul de km parcursi se pot lua alte masuri
sunt deja luate. 55% din prețul combustibilului sunt taxe.

#53
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

 bonygy, on 12 ianuarie 2021 - 08:58, said:

Gresit... o masura buna ar fi impiedicarea inmatricularii (transcrierii) a masinilor sub E5, indiferent de sursa. Ti-ai luat conserva E4? Foarte bine... o tii cotet in curte, nu ti-o mai poti inscrie.
Restul care raman, se vor elimina treptat pe cale naturala.
Asa, si la ITP mult mai drastic.
Dar cu taxele nu rezolvi nimic... cel care are nevoie de cazan (neavand altul), isi va plati taxele ca orice bun contribuabil si tot te afuma... iar tu nu ai decat sa injuri degeaba...

Nu poti sa faci asta deoarece faci parte din UE si te vei trezi cu procese la curtea europeana
Si eu cred ca doar taxele nu rezolva problema poluarii, dar o taxa bine gandita pe inmatriculare mai limiteaza numarul masinilor vechi introduse in tara, deci intr-o oarecare masura si poluarea.

#54
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,934
  • Înscris: 08.06.2005

 andreic, on 12 ianuarie 2021 - 01:52, said:

Aia de 1.6 nu mai circula mult ca se strica avand vechime, aia 2.2 e mai noua fiind e6 deci circula mai mult, mai mute gaze Posted Image

Am mai auzit explicatia asta. Nu are pic de sens :)  Adica sa platesc mai mult pe ceva care o sa se intample in viitor? :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate