Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Taxa auto
Last Updated: Jan 08 2022 21:39, Started by
dustdany
, Jan 12 2021 00:22
·
0
#289
Posted 13 January 2021 - 11:34
Ca de obicei, ipocrizie maxima.
Am o masina, ma folosesc de ea pana se uzeaza, O VAND si dupa aia strig sa il taxeze pe ala care o cumpara de la mine. Cine e intr-adevar preocupat de noxe, isi caseaza masina veche poluanta cand ia una nepoluanta, nu o vinde. Ca altfel, masina aia va polua in continuare. Nu va disparea. Dar, ca sa fie ceva pe bune si sa se si faca ce se pretinde e mai greu ca e pe bani. E mai simplu sa ceri sa faca altul curatenie dupa tine pe banii lui decat sa faci tu, pe banii tai. Asta e una. A doua e ca poate nu te intereseaza prea mult daca se taxeaza masinile vechi si nici nu ceri sa se bage taxe ca nu esti neam prost dar nici nu esti impotriva pentru ca tu crezi ca nu te afecteaza. Ce uiti e ca si masina ta de acum, euro 5 sau 6 se va invechi si la un mom dat vei vrea sa o vinzi doar ca nu ti-o va lua nimeni pentru ca deja se va pregati o taxa si pentru ea. Si o sa o dai pe castane. A, si sa nu uit. Doar se vor lua bani de la foarte multi si va dispare un numar insignifiant de rable. Edited by underb, 13 January 2021 - 11:44. |
#291
Posted 13 January 2021 - 11:56
Mania asta cu taxele la români e fix "sa moară capra vecinului" de cele mai multe ori
|
#292
Posted 13 January 2021 - 12:03
Urmasii alora care au intrat cu tot ce aveau in colectiv pentru ca n-aveau mai nimic. Paradoxul e ca si aia care au suficient cat sa nu-i intereseze ca altul are mai mult si-au pastrat aceleasi mecanismele mentale de pe vremea cand (ai lor) nu aveau nimic si se ocupau cu lupta de clasa. Asta in timp ce ii dispretuiesc pe cei asemenea celor din care se trag si care chiar n-au.
Edited by underb, 13 January 2021 - 12:09. |
#293
Posted 13 January 2021 - 12:19
Marea majoritate a astora care vor taxe la masini, nici nu au masina. Cel mult o ard eco cu bicicleta, dar nu din convingere.
Apoi o masina non-euro pusa pe GPL polueaza mult mai putin ca o euro 6. Dar nimeni nu tine cont de asta, actioneaza pompieristic. |
#294
Posted 13 January 2021 - 12:52
din punctul meu de vedere, nu trebuie taxată nicio mașină care corespunde normelor de poluare la momentul fabricării. când am luat-o ,nu scria niciunde că e de unică folosință și trebuie s-o arunc după x ani! apoi, cu ce reduce poluarea o taxă? defrișările ilegale produc mai multă poluare decât toate mașinile. avem utilități ( gaz,curent,intreținere...) la fel de scumpe, dacă nu mai scumpe decât in vest, prețuri, taxe peste taxe, dar salarii de vreo 5-6 ori mai mici. știu,bugetarii suferă că mașinile lor noi nu au loc de parcare pe lângă instituții, și soluția optimă ar fi ca sărăcimea să meargă cu autobuzul!
. |
#295
Posted 13 January 2021 - 13:13
Pai nu e problema, se taxeaza bogatii, asa e just social
Nimic din ce cumperi acum nu e garantat pe viata. Edited by andreic, 13 January 2021 - 13:14. |
#296
Posted 13 January 2021 - 13:14
Dragilor, asta e reversul impozitului aluia nesimtit la motoare mari de care v-ati bucurat de ani de zile, ca nu va afecta. Nu mai e asa fun cand riscati sa ajungeti de partea cealalta a stim noi ce, nu?
|
#297
Posted 13 January 2021 - 13:30
andreic, on 13 ianuarie 2021 - 13:13, said:
Pai nu e problema, se taxeaza bogatii, asa e just social Nimic din ce cumperi acum nu e garantat pe viata. Edited by sanderoalex, 13 January 2021 - 13:31. |
#298
Posted 13 January 2021 - 13:45
ironia face ca unii vor sa dea in Romania masinile "vechi" afara de pe strazi in conditiile in care in germania sau franta nu exista asa ceva, exista doar limitari de intrare punctuale in unele centre ale oraselor. asta ca sa vezi pana unde merge ipocrizia unora. inca sunt destule masini vechi si prin vest dar ce sa vezi acolo nimeni se gandeste la placa ca esti prea sarac sa detii o masina si sa bage o taxa strict pe detinerea unei masini vechi.
ar fi interesant sa vedem si ce inseamna masini vechi in perceptiunea celor de aici care le vor interzise. ca astia sunt in stare sa zica ca si o masina din 2010 e veche, gata, s a dus vremea ei baga te la rate sa iei una noua. dar ce discutie sa mai facem cand un coleg ne spune sa le bage pe toate in aceeasi oala si intretinute si neintretinute iar altul ne spune ca ce ii pasa lui de aia care castiga putin. deci vorbim de o lege de imens impact national dar ce trebuie sa ne pese de oamenii aia. ne pasa de aia 10% care castiga mult. asa se fac legile si se baga taxele, nu? apropo, topic cica de poluare. dar nu l am auzit pe unul sa zica ceva de cele 12,14.000 de taxiuri din bucuresti care fac in jur de 150,200km zilnic. la care mai adaugi vreo 5,6000 de uberisti care fac cam la fel km pe zi. dar hai sa ne luam de ala care are un euro4 din 2005 si poate merge intr o saptamana cat merge un taxi/uber in o zi care apropo la taxi sunt un pic mai dure restrictiile de varsta dar la uber este 15 ani limita. da uberu ne place ca e corporatist de al nostru... Edited by bossake, 13 January 2021 - 13:53. |
|
#299
Posted 13 January 2021 - 14:09
#300
Posted 13 January 2021 - 15:33
Friskey, on 13 ianuarie 2021 - 14:09, said:
Taxele nu sunt pentru bogati, ci pentru iobagi. Taxele sunt pentru toata lumea in afara de evazionisti, desigur. Exista un motiv pentru care in anumite tari cu apa calda (UK de exemplu) este descurajata detinerea de masini mai vechi de sa zic, 10 - 12 ani sau mai mult. O masina care la data achizitiei de noua e super-eco-friendly confom normelor din perioada aia poate fi lejer catalogata ca poluanta dupa niste ani, normele astea s-au tot inasprit de la un an la altul, chiar daca masina e de fapt impecabila tehnic. Ca atare taxarea se schimba si la un moment dat devine pur si simplu nerentabil sa mai tii masina respectiva. Totusi, o mare problema din punctul meu de vedere (si al altora din cate vad) e faptul ca taxele pe poluare indiferent ca sunt mari sau mici, nu sunt folosite pentru reducerea acesteia, practic poluarea e tot aia indiferent de nivelul de taxa deci nu exista niciun avantaj dpdv ecologic. |
#301
Posted 13 January 2021 - 15:50
In sfarsit avem si o indicare a cum defineste colegul masina veche
Deci cei care aveti masini 2009-2011 (70%-80% din ele sunt euro5 la anii aia) gata, pregatiti-va de taxe. sunt vechi. in Romania unde salariul mediu este ~2500 lei trebuie sa ai masina 2012/2015/2018....... |
#302
Posted 13 January 2021 - 16:04
Nu inteleg care e ideea bo$$, o masina de 10-12 ani e noua sau cum?
|
#303
Posted 13 January 2021 - 16:06
"Taxele sunt pentru toata lumea in afara de evazionisti" Asta ai scos o din strafundul mintii.
"faptul ca taxele pe poluare indiferent ca sunt mari sau mici, nu sunt folosite pentru reducerea acesteia" Adica taxa de fraier si cel mai des fraierul e ala mai sarantoc. Cum se descurajeaza detinerea de masini vechi in tarile cu apa calda? Cam in orice garaj subteran sunt jumate masini vechi si cealalta jumatate este reprezentata de masini noi,proprietate personala sau de leasing uri. Dupa tine,BMW F30 trebuie aruncat la gunoi anul viitor,ca se incadreaza in intervalul dat de tine,10-12 ani. Unii nu cred ca ati vizitat 2 capitale europene sau 2 mari orase europene si vorbiti din povestile altora. Legand discutia cu reducerea poluarii si de transportul in comun,in Viena exista abonament care costa 365 de euro si iti ofera acces la toate mijloacele de transport in comun,timp de 1 an. Luna trecuta am fost in Viena. Ghici ce?! Cu toatea astea,orasul era sufocat de masini. De la Schwechat spre intrarea in oras incepe sa se faca ambuteiaje si se circula des bara la bara. La fel este pe toate marile bulevarde. Pe strazile adiacente Stephanplatz se mergea cu 5-10 la ora,bara la bara. In Munchen sau Berlin daca pentru a ajunge la lucru trebuie sa traversezi tot orasul,ca nu ai variante cu mijloacele de transport in comun ori timpii sunt mai mari decat cu masina,nu foloseste nici dracu altceva decat masina. Si daca pleci cu 10 minute mai tarziu,se fac niste cozi kilometrice. Prinzi acelasi semafor de 5 ori. La capitolul transport in comun,nemtii si austriecii ne dau lectii. Acolo tramvaiul nu reprezinta statutul social al amaratului,asa cum este de multe ori perceput in Romania. Si totusi strazile lor sunt efectiv sufocate de masini. Atat Germania cat si Austria sunt pline de asa zisele rable,conform incadrarii tale. Plus ca nu exista termen de comparatie intre puterea financiara a unui austriac/neamt cu cea a romanului. Aia din Vest isi cumpara un gunoi de Logan din 6 salarii. Romanul il achita in 6 ani. Unii traiti din ce cititi pe internet sau din ce va spune unul sau altul care a plecat la munca pentru 3 luni,la cules de sparanghel. Vestul e cu vreo 25 de ani inainte noastra si cu toate astea nu au gasit solutii iesite din tipar sau agresive pentru omul de rand. Fiecare se intinde cat ii este plapuma. Cam asta e calculul. |
|
#304
Posted 13 January 2021 - 16:08
uite alti saraci...
AWE, on 13 ianuarie 2021 - 16:04, said:
Nu inteleg care e ideea bo$$, o masina de 10-12 ani e noua sau cum? uite in usa... |
#305
Posted 13 January 2021 - 16:16
AWE, on 13 ianuarie 2021 - 16:04, said:
Nu inteleg care e ideea bo$$, o masina de 10-12 ani e noua sau cum? Edited by bossake, 13 January 2021 - 16:17. |
#306
Posted 13 January 2021 - 16:26
AWE, on 13 ianuarie 2021 - 15:33, said: Taxele sunt pentru toata lumea in afara de evazionisti, desigur. Exista un motiv pentru care in anumite tari cu apa calda (UK de exemplu) este descurajata detinerea de masini mai vechi de sa zic, 10 - 12 ani sau mai mult. O masina care la data achizitiei de noua e super-eco-friendly confom normelor din perioada aia poate fi lejer catalogata ca poluanta dupa niste ani, normele astea s-au tot inasprit de la un an la altul, chiar daca masina e de fapt impecabila tehnic. Ca atare taxarea se schimba si la un moment dat devine pur si simplu nerentabil sa mai tii masina respectiva. Totusi, o mare problema din punctul meu de vedere (si al altora din cate vad) e faptul ca taxele pe poluare indiferent ca sunt mari sau mici, nu sunt folosite pentru reducerea acesteia, practic poluarea e tot aia indiferent de nivelul de taxa deci nu exista niciun avantaj dpdv ecologic. Un prieten acolo dupa cateva luni deja isi facuse rata la un BMW de 10 ani si era foarte usor de platit. Tu traiesti in lumea asta macar? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users