Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Taxa auto

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
325 replies to this topic

#19
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,688
  • Înscris: 22.11.2007
ce relevanta are asta? daca tu circuli 10.000km pe an si colegul 3000 cine polueaza mai mult?!?

poluezi cand mergi cu masina nu cand e parcata

Edited by bossake, 12 January 2021 - 02:13.


#20
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 02:12, said:

poluezi cand mergi cu masina nu cand e parcata

Si aia ii drept

#21
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007

 dustdany, on 12 ianuarie 2021 - 00:22, said:

Ministrul Mediului, Tanczos Barna, a declarat că a demarat discuţiile pentru introducerea unei taxe auto menite să scadă nivelul de poluare. Variantele posibile sunt impozit local diferenţiat, rovignietă, emisiile stabilite de producătorul auto în funcţie de motor.

Nu prea stiu nici ei de unde sa inceapa cu noua taxa auto. Mai mult ca sigur nu va fi aplicata in 2021. Posted Image
O vorba de dreapta: GHINION!

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 00:50, said:

A mai castigat PSD alegerile cand era o taxa auto pe care au scos o la 3 saptamani dupa ce au castigat. ba chiar au dat si banii inapoi cu tot cu dobanda.

asa va fi si acum. baga astia "de dreapta" fel si fel de biruri si taxe ca sa ne impovareze dar romanul ii va taxa la urne. in afara de cativa care par spalati pe creier de propaganda aia nebuna ca poluarea vine de la masinile noastre personale cu care facem 8,9,12. 000 km pe an niciun om normal nu isi doreste astfel de taxe aberante.
Am platit eu in 2015 taxa de 1.900 lei, iar in 2017 am primit inapoi cu dobanda 2.400 lei. Nici de la banca nu cred ca obtineam dobanda asta. Fraier Dragnea ala.
Tot aia de dreapta au taiat in 2010 salariile profesorilor cu 25% si toate sporurile, si le-au tinut asa 2 ani jumate. PSD le-a intregit salariile in cateva luni, le-a dat inapoi si toti banii taiati (aici au fost hotarari judecatoresti care spuneau ca taierile au fost ilegale). Mai apoi tot PSD a dublat salariile profesorilor. Niste fraieri si niste hoti, cum spune propaganda care prosteste prostii.

Totusi, o taxa pe harburile care lasa nori negri in spatele lor, carora le pica tabla de pe ele in trafic, ar trebui sa existe.

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 02:12, said:

ce relevanta are asta? daca tu circuli 10.000km pe an si colegul 3000 cine polueaza mai mult?!?

poluezi cand mergi cu masina nu cand e parcata

Pai daca eu circul 10.000 km pe an cu euro6, iar colegul 3.000 km cu non euro, cine polueaza mai mult? Sunt multe variabile si formule de luat in calcul.

Edited by cristi712, 12 January 2021 - 02:22.


#22
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 00:50, said:

niciun om normal nu isi doreste astfel de taxe aberante.
nu boss, nu dau 2 bani pe spalarea lor pe creier cu climate change-ul, eu vad in trafic, nu suport sa ma gazeze toate cazanele la semafor sau care merg in fata mea, si nu, nu vreau sa inchid aerul care vine de afara.

#23
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,688
  • Înscris: 22.11.2007

 cristi712, on 12 ianuarie 2021 - 02:20, said:

Totusi, o taxa pe harburile care lasa nori negri in spatele lor, carora le pica tabla de pe ele in trafic, ar trebui sa existe.



O masina veche nu lasa nori negri si nici nu ii pica tabla de pe ea doar pentru ca e veche. O masina cu defectiuni face asta. (o masina cu defectiuni poate fi si mai noua nu exclusiv veche).

Nu s-ar supara NIMENI daca institutiile abilitate in controlul masinilor cu defectiuni ar elimina masinile vechi din trafic si NU o taxa bagata la gramada. Chiar si proprietarul ala ar intelege, bai e veche uite nu iti ies gazele ori o repari de xxxx mii de euro ori iei alta. si omul o sa ia alta. natural. nu fortat printr-o taxa aiurea.

De asemenea tu folosesti in postare cuvantul harburi. Cum cuantificam harb in contextul diferentierii valorii acestei posibile taxe? Eu zic ca ar trebui sa tinem cont de valoarea veniturilor din tara asta ca poate ce unul munceste din greu sa isi cumpere tie ti se pare harb. Sau poate altuia i se pare harb masina ta ca el vrea DOAR masini electrice. gata, s-a dus cu alea termice. parerea omului cum si tu ai o parere de "harburile" altora.

 bogdan_popescu, on 12 ianuarie 2021 - 02:26, said:

nu boss, nu dau 2 bani pe spalarea lor pe creier cu climate change-ul, eu vad in trafic, nu suport sa ma gazeze toate cazanele la semafor sau care merg in fata mea, si nu, nu vreau sa inchid aerul care vine de afara.
am inteles atunci esti din categoria sa dispara aia cu posibilitati mai reduse de pe strada sa ne lase doar pe noi astia bogatanii ca prea ne ocupa sarantocii strazile, nu mai ai loc de ei Posted Image

iar daca o dam pe stricta poluare desi discutia e foarta ampla sa stiti ca intre masini de ultima generatie si masini de acum 20 de ani (in special pe benzina) diferentele de poluare efectiva sunt minime ! ca sunt masini din anii 90 (in special cele diesel) unde intr-adevar alea sunt destul de nasoale in privinta a ce scot pe teava e altceva. dar cate masini din anii mai 90 vedeti pe strada? acum voi vreti sa dispara si masinile din 2000-2010 cred.  nici nu mai vorbesc de cazuri extreme, masini dupa 2010 cu dpf off sau suv-uri euro6 dar cu motor de 3.0 diesel pe care vrem sa le lasam in pace dar pe un amarat cu o corsa c din 2003 motor 1.0 benzina euro4 vrem sa il dam afara de pe strada in conditiile in care ala cu dieselul arde mult mai multa motorina decat ala cu corsa sa faca 100km. (pt ca nu stiu daca stiti dar poluarea intotdeauna e legata de cata benzina/motorina efectiv arzi)

Edited by bossake, 12 January 2021 - 02:39.


#24
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 02:33, said:

am inteles atunci esti din categoria sa dispara aia cu posibilitati mai reduse de pe strada sa ne lase doar pe noi astia bogatanii ca prea ne ocupa sarantocii strazile, nu mai ai loc de ei Posted Image
Nu, sa faca cumva sa-si ia masina care nu scoate fum ca o mocanita, nu inseamna ca noi restul trebuie sa fim condamnati sa-i respiram fumul, daca ei nu reusesc sa inteleaga asta o sa-i ajute legea.
Cu parere de rau dar pentru cine nu-si permite masina exista transportul in comun, si eu si parintii am crescut fara masina si n-am murit.

LE: sunt multe care nici nu mai au filtru de particule, oamenilor astora li se pare normal sa mearga asa si sa ne intoxice

Edited by bogdan_popescu, 12 January 2021 - 02:42.


#25
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,688
  • Înscris: 22.11.2007
Pai daca si-o cumpara eu cred ca si-o permite. Ca o cumpara. Nu o fura. Mai departe ar fi treaba autoritatilor daca masina e in afara parametrilor constructivi.

alea cu filtrul de particule scos in general sunt dupa 2010 (mai rarut  gasesti sub 2010 sa fi avut dpf). deci ne intoarcem la discutia ca acolo tot la mana autoritatilor esti pentru ca ai masini relativ noi, care nu vor fi taxate, eur5,6 care vor avea dpf off. ca in Romania toata lumea face dpf off cine plateste 1000-2000eur pe un dpf nou

Edited by bossake, 12 January 2021 - 02:45.


#26
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 02:40, said:

Pai daca si-o cumpara eu cred ca si-o permite. Ca o cumpara. Nu o fura. Mai departe ar fi treaba autoritatilor daca masina e in afara parametrilor constructivi.
nu, daca cumpara una care intoxica lumea pe strada inseamna ca si-a luat o masina de casat, nu de mers pe strada, deci inseamna ca nu-si permite masina, si cum am completat mai sus, multi din cauza ca nu-si permit masina, scot catalizatorul cand au probleme cu el si merg cu masina asa.

Acum sa fiu sincer depinde si cum intretii masina, aveam mai demult o Toyota Avensis 2009 diesel, nu scotea gram de fum oricum mergeam cu ea, si am vazut odata una identica scotea fum de ziceai ca-i mocanita, ma tot miram cum e posibil acelasi model de masina, probabil intretinuta prost si cat mai ieftin.

Edited by bogdan_popescu, 12 January 2021 - 02:47.


#27
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,688
  • Înscris: 22.11.2007
inca  2 lucruri de luat in calcul:

in toata lumea taxele se pun in functie de veniturile cetatenilor din acea tara. in privinta parcului auto din Romania el este la nivelul veniturilor, nu e nimic deosebit. E o utopie sa ai pretentia sa fim la nivel de Germania cand veniturile sunt de cateva ori mai mici.

de asemenea tineti cont va rog ca pentru multi masina e o necesitate. In mediul rural transportul extraurban este la pamant. la pamant. oamenii aia au cate o masina sa ajunga si ei la oras unde lucreaza pe 1500-2000 lei si poate mai lucreaza si in ture sau cand nu vine microbuzul sau vine o data la o ora. omul ala nu de placere isi ia o masina ieftina ci ca atat isi permite. stiu ca aici in general e lume cu venituri imense raportate la media nationala dar incercati sa iesiti din bula in care traieste fiecare, sa vedem realitatea per ansamblu a tarii.  Pana la urma nici in Germania nu sunt taxe imense pentru detinerea de masina veche. Ci doar interdictii punctuale de circulatie in unele orase/unele centre ale oraselor. acolo e greu sa tii o masina veche din motive de inspectie tehnica (fix ce va ziceam mai sus, masinile stricate sunt problema nu masinile vechi) si ca te costa reparatia foarte mult ca gasesti mai rar servisuri de dorei sa munceasca pe 3 lei.

Edited by bossake, 12 January 2021 - 03:12.


#28
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
Aici iti dau perfecta dreptate, problema sunt salariile, avem preturi mai mari ca in Germania dar salarii de Africa.
Intr-adevar mai bine ar fi sa nu le permita sa circule in anumite zone, dar si sa-i penalizeze pe cei care scot fum exagerat, unele chiar scot fum ca e indiferenta, nu se schimba ulei, filtre la timp, nu se merge la un mecanic sa verifice injectia, etc

#29
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001

 bossake, on 12 ianuarie 2021 - 03:10, said:

de asemenea tineti cont va rog ca pentru multi masina e o necesitate. In mediul rural transportul extraurban este la pamant. la pamant. oamenii aia au cate o masina sa ajunga si ei la oras unde lucreaza pe 1500-2000 lei si poate mai lucreaza si in ture sau cand nu vine microbuzul sau vine o data la o ora. omul ala nu de placere isi ia o masina ieftina ci ca atat isi permite. stiu ca aici in general e lume cu venituri imense raportate la media nationala dar incercati sa iesiti din bula in care traieste fiecare, sa vedem realitatea per ansamblu a tarii.

două chestii aș menționa aici:

1. impozitul e stabilit în funcție de zone, din câte țin eu minte, dacă stai în afara centrului impozitele ar trebui să fie mai mici. teoretic. dar aici apare discuția cu privire la domiciliu și alte minuni.

2. sunt de acord că oamenii care nu au bani au nevoie de acces la mașini ieftine. problema e că nu le întrețin, dar au bani de telefoane și țigări. ok, ai avut bani de un Astra 2002. nu e problemă. cât e becul de fază scurtă de umbli cu el de 6 luni ars? din 3 stopuri mai ai doar unul funcțional, știi asta, dar tot amâni? nu e de sărăcie, e de nepăsare.
faceți un test, luați un țoi din ăla de măsurat adâncimea și dați o raită prin cartier. dacă aveți peste 50% anvelope cu +4mm sunteți bine. pe tot felul de mașini, nu doar pe alea ieftine/vechi. nu e de sărăcie, e de nepăsare.
ok, nu ai bani de Michelin, ia Tigar sau Falken, sunt bune și alea, te țin 4 ani, sunt la jumătate de preț, dar nu te apuca să mergi cu 200 cu ele. ori sărac, ori vitezoman. una din două.

am avut Clio symbol 1.4 benzină. într-un an am dus-o de 3 ori la verificări, că plecam la drum lung și voiam să mă asigur că mașina e în stare bună și nu mă lasă în drum.

Edited by vali, 12 January 2021 - 04:43.


#30
castiel97

castiel97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 07.02.2020

 cristi712, on 12 ianuarie 2021 - 02:20, said:


O vorba de dreapta: GHINION!


Am platit eu in 2015 taxa de 1.900 lei, iar in 2017 am primit inapoi cu dobanda 2.400 lei. Nici de la banca nu cred ca obtineam dobanda asta. Fraier Dragnea ala.
Tot aia de dreapta au taiat in 2010 salariile profesorilor cu 25% si toate sporurile, si le-au tinut asa 2 ani jumate. PSD le-a intregit salariile in cateva luni, le-a dat inapoi si toti banii taiati (aici au fost hotarari judecatoresti care spuneau ca taierile au fost ilegale). Mai apoi tot PSD a dublat salariile profesorilor. Niste fraieri si niste hoti, cum spune propaganda care prosteste prostii.

Totusi, o taxa pe harburile care lasa nori negri in spatele lor, carora le pica tabla de pe ele in trafic, ar trebui sa existe.



Pai daca eu circul 10.000 km pe an cu euro6, iar colegul 3.000 km cu non euro, cine polueaza mai mult? Sunt multe variabile si formule de luat in calcul.
Pai tu poluezi mai mult. Sa facem comparatie cu euro 3, 4 nu non euro...

#31
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
în 2018 s-au înmatriculat 604.500 de mașini, dintre care doar 130.900 noi, în 2019 cu 606.000 dintre care 162.000 noi și 531.000, dintre care 126.000 noi,


https://www.economic...noi_195022.html

#32
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017
Problema asta va exista intotdeauna, fiindca foarte multi detinatori de masini vechi sunt pe principiul "e o idee buna, dar sa nu inceapa cu mine" si pe acelasi principiu se ocupa si de intretinerea masinii. Daca proprietarul masinii nu se ingrijeste de ea, merge cu faruri arse si cauciucuri extra uzate, e evident cat de putin respect are la adresa altora, daca nici macar propria viata nu si-o respecta.

Acum sa fim seriosi, orice forma de taxa auto s-ar impune ea tot va crea discriminare si inegalitate. Daca se taxeaza vechimea, sunt sanse ca unii cu masini vechi sa le aiba mai ingrijite decat cotetele folosite ca taxi/livrari sau pentru agentii de vanzari, care desi au 4-5 ani vechime sunt intr-o stare maxim de jalnica. Daca se taxeaza dupa cilindree, aceeasi poveste, la fel si euro sau benzina vs. motorina.

#33
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
In mod clar, ar trebui umblat la impozitele pana la 1600 cm3. Adica nu poti sa-i ceri aluia bani de cafea ( 20-60 de lei ) si celuilalt cu 2200 cm3 ( catamai luxul nene..) 1300 de lei.
Si as taxa si in functie de norma euro. NU..masina nu este un drept al omului.  Nu e problema mea, ca nu ai avut noroc in viata si nu iti permiti un euro 5 macar.
Sau esti sarac arogant, dacopat,suveran,etc caruia ii pute in Logan.

Edited by mariovrs, 12 January 2021 - 07:11.


#34
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,452
  • Înscris: 26.02.2012
Si ce planuri aveti pentru a creste economia?
Pai avem de bagat niste taxe, taiat niste salarii (bineinteles nu de la bugetarii cu peste 5000 euro), si mai aveam niste taxe...cam atat.

Cam pe asta se bazeaza economia noastra si planurile politicienilor de ani de zile, cum sa mai mareasca si sa adauge niste taxe.
Pentru ecologistii astia sensibili, sa imi explice si mie cum de in Bucuresti noaptea si de cand cu pandemia ca s a mai imputinat traficul, poluarea a ramas la fel?
Deci masini sunt mai putine deja chiar si fara taxa dar poluare e tot acolo, inseamna ca trebuie o taxa domle!
Lumea se plange de tot felul de mirosuri de deseuri arse, iar guvernul vine si zice aa e de la masini. Mai grav e ca unii chiar pun botu...


 Thuraya_123, on 12 ianuarie 2021 - 06:57, said:

Acum sa fim seriosi, orice forma de taxa auto s-ar impune ea tot va crea discriminare si inegalitate. Daca se taxeaza vechimea, sunt sanse ca unii cu masini vechi sa le aiba mai ingrijite decat cotetele folosite ca taxi/livrari sau pentru agentii de vanzari, care desi au 4-5 ani vechime sunt intr-o stare maxim de jalnica. Daca se taxeaza dupa cilindree, aceeasi poveste, la fel si euro sau benzina vs. motorina.
Si inca ceva, unu face 10k km pe an altu face 40k km pe an, vor avea contor la teava? Nu.

#35
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,254
  • Înscris: 25.01.2007
N-a fi rau sa mai creasca impozitele pentru cilindreele mari si pentru masinile vechi, poluante.
Ne-am obisnuit la fiecare casa sa avem 2-3 masini. Nu toata lumea trebuie sa aiba masina, e veche si poluanta.. la REMAT cu ea.
Si nu zic sa scoatem saracii de pe sosele, cum spunea unu pe aici ca doar bogatanii sa fie pe drumuri dar nici nu e normal ca o familie care nu isi permite ca cumpere cauciucuri decente si sa faca reviziile la o singura masina sa detina mai multe masini (care sunt rable). Am vazut multe cazuri , umbla cu anvelope SH, vechi, cu placute de frana uzate pana la suport, nor de fum in spate....Sunt un pericol pentru toata lumea.

Spalare pe creier cu climate change? V-ati uitat pe geam din cand in cand?

Edited by andreyvsjoker, 12 January 2021 - 07:33.


#36
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,452
  • Înscris: 26.02.2012

 bogdan_popescu, on 12 ianuarie 2021 - 02:26, said:


nu boss, nu dau 2 bani pe spalarea lor pe creier cu climate change-ul, eu vad in trafic, nu suport sa ma gazeze toate cazanele la semafor sau care merg in fata mea, si nu, nu vreau sa inchid aerul care vine de afara.
Pai chiar si cu taxele astea aia or sa fie in continuare acolo  sa te gazeze, pentru ca multe sunt euro 5 cu dpf off, deci nu vor fi afectati de taxe.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate