Taxa auto
#1
Posted 12 January 2021 - 00:22
Ministrul Mediului, Tanczos Barna, a declarat că a demarat discuțiile pentru introducerea unei taxe auto menite să scadă nivelul de poluare. Variantele posibile sunt impozit local diferențiat, rovignietă, emisiile stabilite de producătorul auto în funcție de motor.
Nu prea stiu nici ei de unde sa inceapa cu noua taxa auto. Mai mult ca sigur nu va fi aplicata in 2021. |
#3
Posted 12 January 2021 - 00:38
In sfarsit, cat mai mare si mai urgenta sa fie
Edited by bogdan_popescu, 12 January 2021 - 00:40. |
#4
Posted 12 January 2021 - 00:50
A mai castigat PSD alegerile cand era o taxa auto pe care au scos o la 3 saptamani dupa ce au castigat. ba chiar au dat si banii inapoi cu tot cu dobanda.
asa va fi si acum. baga astia "de dreapta" fel si fel de biruri si taxe ca sa ne impovareze dar romanul ii va taxa la urne. in afara de cativa care par spalati pe creier de propaganda aia nebuna ca poluarea vine de la masinile noastre personale cu care facem 8,9,12. 000 km pe an niciun om normal nu isi doreste astfel de taxe aberante. Edited by bossake, 12 January 2021 - 00:54. |
#5
Posted 12 January 2021 - 01:20
#6
Posted 12 January 2021 - 01:25
La Galati e jale, au marit impozitul auto cu 55% pe motiv de poluare, si apoi ce treaba are impozitul auto cu poluarea ? E o taxa de mediu mascata in impozit auto ? Asta nu e legal, pt ca impozitul auto nu tine loc de o taxa de mediu, si nu poate fi asimilata uneia. Si de fapt nici nu tine cont de vechimea masinii sau de emisiile de noxe, de incadrarea Euro samd.
Jegul de primar a mai si pus in fata primariei vreo 2-3 masini hibride cu afise mari cu 0 impozit. Eu cu motor de 2.2 Euro 6 platesc 1300lei impozit, iar altii cu 1.6 Euro 3-4 platesc 100lei, si oare care polueaza mai mult? Edited by kosmin90, 12 January 2021 - 01:27. |
#7
Posted 12 January 2021 - 01:31
bossake, on 12 ianuarie 2021 - 00:50, said:
in afara de cativa care par spalati pe creier de propaganda aia nebuna ca poluarea vine de la masinile noastre personale cu care facem 8,9,12. 000 km pe an niciun om normal nu isi doreste astfel de taxe aberante. Asa e. De asta sunt sigur ca tu n-o sa ai nicio problema sa tragi un furtun de la toba pana-n habitaclu, ca sa mirosi parfum de lavanda. De curiozitate, tu ai mers vreodata pe jos sau pe bicla printr-o zona aglomerata? Nu de alta, dar incerc sa-mi dau seama daca soferul roman in general e troll sau doar ghertoi. dustdany, on 12 ianuarie 2021 - 00:22, said:
Variantele posibile sunt impozit local diferenţiat, rovignietă, emisiile stabilite de producătorul auto în funcţie de motor. Trebuie o varianta care sa nu discrimineze intre autoturismele inmatriculate in RO si cele inmatriculate in restul UE. Asta a si fost problema la vechea taxa. |
#8
Posted 12 January 2021 - 01:43
kosmin90, on 12 ianuarie 2021 - 01:25, said:
La Galati e jale, au marit impozitul auto cu 55% pe motiv de poluare, si apoi ce treaba are impozitul auto cu poluarea ? Nu cred ca poti sa impui altcumva o taxa care ar trebui sa taxeze poluarea decat ca un impozit anual. Mai aspru pentru cei cu motoare care polueaza mai mult in ideea sa-i incurajezi sa renunte la ele intr-un final si ceva mai putin aspru pentru cei care nu polueaza. unu999, on 12 ianuarie 2021 - 01:31, said:
Trebuie o varianta care sa nu discrimineze intre autoturismele inmatriculate in RO si cele inmatriculate in restul UE. Asta a si fost problema la vechea taxa. Impozit nene, Euro6 factor x0.5, E5 factor x1, E4, factor x2, E3, factor x3 and so on. Edited by Bucifon, 12 January 2021 - 01:41. |
#9
Posted 12 January 2021 - 01:52
kosmin90, on 12 ianuarie 2021 - 01:25, said:
Eu cu motor de 2.2 Euro 6 platesc 1300lei impozit, iar altii cu 1.6 Euro 3-4 platesc 100lei, si oare care polueaza mai mult? Edited by andreic, 12 January 2021 - 01:53. |
#11
Posted 12 January 2021 - 01:56
poftim? in bucuresti este 200 lei la 2.0. au luat o razna astia in toata tara.
avem exemplul taxelor precedente romanul va plati cat i se cere, poluarea, numarul de masini nu se va reduce. deci e doar o taxa care sa saraceasca romanul, efectul asupra vechimii parcului auto va fi foarte mic. cu atat mai mult cu cat nu vei mai putea sa iti iei masina de toti banii, mai opresti ceva pt taxa lucru ce se traduce in masina mai veche Edited by bossake, 12 January 2021 - 02:00. |
#13
Posted 12 January 2021 - 02:04
vali, on 12 ianuarie 2021 - 01:53, said:
brașov, mașină de 1995, 560 lei impozit. cilindree motor, norma euro? bossake, on 12 ianuarie 2021 - 01:56, said:
poftim? in bucuresti este 200 lei la 2.0. au luat o razna astia in toata tara. Eu platesc 182 in Cluj pentru un 1.9 E4 din 2010. 160 si ceva de lei cu bonificatia aia de 10% Edited by Bucifon, 12 January 2021 - 02:04. |
#14
Posted 12 January 2021 - 02:04
1995 este cilindreea norma euro nu este relevanta in stabilirea impozitului.
la bucuresti este similar 200 lei fara reducerea de 10% Edited by bossake, 12 January 2021 - 02:05. |
#16
Posted 12 January 2021 - 02:09
8 lei fiecare 200cmc pana la 1600 dupa aia e un nivel mai sus calculat la fel pana la urmatorul prag si tot asa.
|
#17
Posted 12 January 2021 - 02:09
andreic, on 12 ianuarie 2021 - 01:52, said: Aia de 1.6 nu mai circula mult ca se strica avand vechime, aia 2.2 e mai noua fiind e6 deci circula mai mult, mai mute gaze Bullshit! Ai fi uimit sa afli cate masini sunt in zona de 1.6 - 1.9 daca vorbim de Galati, sunt peste 40.000, in timp ce alea peste 2.0 sunt vreo 5000. Legat de norma de poluare, cele mai multe sunt fix Euro 4. |
#18
Posted 12 January 2021 - 02:11
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users