Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Enyaq 2021 EV
Last Updated: Jan 25 2021 09:03, Started by
Reactor2015
, Jan 11 2021 17:41
·
0
#20
Posted 11 January 2021 - 23:59
Și vrei să spui că mașina asta are capabilități de teren accidentat? 🤣
Doar variantele de vârf au tracțiune integrală. Mai curând încadrarea la SUV se datorează poziției de condus, un motiv pentru care prefer un break in detrimentul unui SUV. Iar grila luminată poate fi un lucru bun. Cea de la Hyundai arată bestial |
#21
Posted 12 January 2021 - 09:15
YOUR_GOD, on 11 ianuarie 2021 - 19:43, said:
Insa am altceva ce nu inteleg: cum e masina asta SUV? Asta e masina de Kaufland. SI nu doar ea. Eu sunt fan Skoda si daca aveam bani de noua, luam in aceeasi bani Skoda ci nu VW. Totusi, mi se pare ca termenul de SUV se arunca aiurea. Nu stiu daca din 10, 20 masini cu SUV pe catalog, una merge pe drumuri accidentate, fara sa-ti rupa dintii, nu ca atinge ea. Wikipedia: "De obicei SUV-urile au tracțiune 4x4 și deși unele dintre ele au și capacități pentru terenuri grele, SUV-urile nu sunt vehicule off-road." SUV-ul se vrea un fel de compromis intre o masina de oras si una de mers pe drumuri mai accidentate, unde ai nevoie de o garda la sol mai inalta decat la o berlina, unghiuri de atac mai bune, roti mai mari, suspensie mai avansata. Eu am zis de multe ori ca nu sunt fan SUV pentru ca realitatea e ca multi le iau ca sa o foloseasca ca o berlina/break, adica prin oras si pe drumuri bune, iar in situatiile astea SUV-ul e mult mai ineficient decat o berlina/break. Daca iesi de pe drumurile bune foarte rar, mi se pare o alegere neinspirata pe care multi o fac doar ca sa se simta mai in siguranta (ca au o masina mai grea si cu pozitie mai inalta). Daca as merge mai des pe la munte, mi s-ar parea o alegere potrivita un SUV (preferabil 4x4) ... la cum folosesc eu acum masina, nu mi se pare. Astept berlina electrica de la Skoda. Sau sa imi schimb stilul de viata si sa am nevoie de un SUV, cine stie, poate ma apuca vreo idee sa-mi fac cabana la munte. Inteleg foarte bine de ce poate fi un compromis foarte bun pentru unii, dar (inca) nu ma incadrez in publicul tinta. Acum doar mi-as mari costurile cu masina cu 40% fara sa am nici un beneficiu real. |
#22
Posted 12 January 2021 - 09:18
In realitate mulți le cumpără pentru pozitia de condus înaltă, care le reduce intimidarea când conduc. La femei mai ales se întâmplă asta.
|
#23
Posted 12 January 2021 - 09:21
#24
Posted 12 January 2021 - 09:23
Ford4, on 12 ianuarie 2021 - 09:21, said:
O samai ai de asteptat. De obicei pentru inceput toti vor scoate SUV-uri fiindca astea se cauta cel mai mult. Edited by utopium, 12 January 2021 - 09:24. |
#26
Posted 12 January 2021 - 09:51
Reactor2015, on 11 ianuarie 2021 - 20:58, said:
Este un MPV in doua volume (ca nu e musai ca un MpV sa fie monovolum). Sa nu exageram cu SUVul totusi... Altfel, complet neinteresanta ca masina de oras si complet nepractica ca masina de drum lung IN Romania sau ca unica masina. Si asta nu doar momentan ci pentru atata timp cat rata de crestere a parcului auto electric e mai mare decat rata cu care se dezvolta infrastructura. Si nici nu e masina pe care s-o iei ca sa o plimbi sa te vada lumea ca e Skoda. Dar poate fi ok pentru cineva caruia ii place modelul si VREA masina electrica nu un plugin hibrid. Edited by underb, 12 January 2021 - 09:52. |
#28
Posted 12 January 2021 - 10:09
Modelul a fost lansat pentru Europa, la noi cum 40% din populația tarii sta la bloc normal ca va avea vanzari subtirele.
|
|
#29
Posted 12 January 2021 - 10:10
utopium, on 11 ianuarie 2021 - 18:47, said:
Si eu voiam sa intreb de ce vorbim de Franta, ca e aparuta de mai bine de o luna si la noi pe configurator. Pai nu e ca si cum ar fi scump sa-ti pui volan sport daca nu-ti place cel implicit (e 101 euro). Eu n-am nici o problema nici cu ala implicit ... Pentru Romania nu cred ca este o optiune valabila, la numarul de puncte de incarcare de mare putere nu poti decat sa mergi cu ea ma mall. Si mai rau, daca locuiesti intr-un bloc cum Dumnezeu o incarci, face blocul punct de incarcare? Bateria cea mai mare necesita 40 minute de incarcare minim pentru 80% capacitate. Parerea mea este ca electricele mai trebuie sa astepte o perioada. Vorbeam de Toyota, am primit o oferta pentru re-chargabila, la schimb cu aia veche (RAV de 4 ani hybrid). 49, 000 Eu. Vorba romanului s-a intalnit hotu' cu prostu', mama lor de snapani. Dupa 15 ani in care am schimbat 5 Toyote (Clio in Aygo pt madame, Avensis in Rav 4 si iar in Rav 4 hybrid pentru familie) o sa zic pass la urmatoarea schimbare. De ce nu o skoda, dar e data asta berlina hybrid, tot rechargeable. Gata cu SUV-urile fancy care consuma 10 l/100km si care au autonomie 25 km pe electric |
#30
Posted 12 January 2021 - 10:53
Tonic Water, on 12 ianuarie 2021 - 10:10, said:
Pentru Romania nu cred ca este o optiune valabila, la numarul de puncte de incarcare de mare putere nu poti decat sa mergi cu ea ma mall. Si mai rau, daca locuiesti intr-un bloc cum Dumnezeu o incarci, face blocul punct de incarcare? Bateria cea mai mare necesita 40 minute de incarcare minim pentru 80% capacitate. Parerea mea este ca electricele mai trebuie sa astepte o perioada. Edited by utopium, 12 January 2021 - 11:00. |
#31
Posted 12 January 2021 - 11:24
utopium, on 12 ianuarie 2021 - 09:23, said:
Eu cred ca prin 2023 va aparea ... totul e sa am eu rabdare pana atunci VW se pare ca va scoate ceva berlina electrica in 2022, iar Skoda vine de obicei dupa 6 luni cu varianta lor. Va aparea la jumatatea acestui an. Ma interesat si pe mine dar pana la urma am ales Peugeot e2008. |
#33
Posted 12 January 2021 - 12:10
@underb, nu este un MPV. MPV-ul duce mai multe spre zona de minibus. Nu că ar conta, dar sunt inginer auto și aș putea intra în multe detalii cu privire la clasificarea autovehiculelor, dar nu e cazul topicului ăsta.
SUV e mai mult o denumire populară decât o clasificare. Inventată de americani. Iar BMW a inventat termenul de SAV, să fie ei mai șmecheri, dar nu a avut prea mare trecere. Aș avea multe de zis la adresa mașinii din topic. Dar vreau s-o văd întâi fizic. Nu mă pronunț nici despre ceasurile de bord, nici despre tableta înfiptă pentru că pe unele mașini soluția asta arată bine, pe altele este groaznică. Sunt adeptul unei planșe de bord cât mai simplistă. Eu mă uit pe bord în 90% din cazuri doar pentru viteză și iarna pentru temperatura lichidului de răcire, dar nu e cazul la electrice. Apoi mă mai uit pentru combustibil și cam atât. Dacă o mașină îmi arată doar astea, eu sunt foarte mulțumit, în rest nu vreau să-mi arate ceva decât dacă e vreo problemă. Partea de navi și multimedia, e altceva. Una peste alta, nu știu cât de mult îmi place bordul de Enyaq, dar nici nu aș putea afirma că-mi displace. Ținând cont de prețul cerut, mi se pare foarte slabă calitatea materialelor din interior. Am configurat una și sar lejer de 50k euro. |
|
#34
Posted 12 January 2021 - 12:57
utopium, on 12 ianuarie 2021 - 09:15, said:
Pai atunci 80% din masinile considerate SUV nu mai sunt SUV Wikipedia: "De obicei SUV-urile au tracțiune 4x4 și deși unele dintre ele au și capacități pentru terenuri grele, SUV-urile nu sunt vehicule off-road." SUV-ul se vrea un fel de compromis intre o masina de oras si una de mers pe drumuri mai accidentate, unde ai nevoie de o garda la sol mai inalta decat la o berlina, unghiuri de atac mai bune, roti mai mari, suspensie mai avansata. Eu am zis de multe ori ca nu sunt fan SUV pentru ca realitatea e ca multi le iau ca sa o foloseasca ca o berlina/break, adica prin oras si pe drumuri bune, iar in situatiile astea SUV-ul e mult mai ineficient decat o berlina/break. Daca iesi de pe drumurile bune foarte rar, mi se pare o alegere neinspirata pe care multi o fac doar ca sa se simta mai in siguranta (ca au o masina mai grea si cu pozitie mai inalta). Daca as merge mai des pe la munte, mi s-ar parea o alegere potrivita un SUV (preferabil 4x4) ... la cum folosesc eu acum masina, nu mi se pare. Astept berlina electrica de la Skoda. Sau sa imi schimb stilul de viata si sa am nevoie de un SUV, cine stie, poate ma apuca vreo idee sa-mi fac cabana la munte. Inteleg foarte bine de ce poate fi un compromis foarte bun pentru unii, dar (inca) nu ma incadrez in publicul tinta. Acum doar mi-as mari costurile cu masina cu 40% fara sa am nici un beneficiu real. Si nu ca sunt folosite doar pentru oras exclusiv, dar chiar nu ai cum sa mergi cu ea pe drumuri accidentate, cu atat mai putin in 2021, cu o electrica. Si nu sunt toate 4x4, desi definitia spune alta. Multe sunt exact 2x4. SI unele sunt extrem de joase. De fapt, mai inalt este un Logan decat multe masini vandute ca SUV. Cam atat. |
#35
Posted 12 January 2021 - 13:03
utopium, on 12 ianuarie 2021 - 10:53, said: In Cluj o buna parte din parkingurile publice (si sunt vreo 15, inclusiv in cartiere) au statii de incarcare |
#36
Posted 12 January 2021 - 13:15
Pai, doar nu platesti doar curentul. Si bucuria asta cu incarcarea free, nu o sa tina. Nu ca as cumpara masina cu gandul sa o incarc la supermarket. Ideea este ca instaaltiile de incarcare sunt foarte sumpce. Dar, daca iti iei electrica, iti iei si statie de incarcare. EU nu stiu cum sta treaba cu masinile electrice, dar daca este necesara o statie de incarcare noua la fiecare nou model de masina, atunci nu-i vad bine. Ma astept la un standard. A, si nu prostia asta cu masina in priza cu orele. Ca de aia iau masina, platesc taxe si alea, sa o am disponibila oricand. Ma astept la module de baterii, detasabile. Mergi la benzinarie, detasezi bateria, iei un suc, o alta baterie, o introduci, pleci. Pana la acest nivel, pana la o standardizare, masina electrica va fi doar un vis umed, o gluma vopsita in culori ecologice. Chiar, ce se va intampla cu sutele de kg de acumulatori, dupa ce se vor uza masinile astea? Dar nu acesta este subiectul nostru de discutie.
Mie imi place masina asta, dar as lua o berlina, ceva mic, mic, pentru cumparaturi. Inca nu ma simt curajos sa ies din oras cu o electrica. As merge cu un hibrid insa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users