Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

transport constanta - eforie nord

Cum se numeste melodia ?

Pot taia unghi drept in sticla?
 Caut doctor bun in Cluj Napoca pe...

Salvare poze/video whatsapp autom...

Cum continui sirul?

Numar auto pe Thule
 Premierul britanic Boris Johnson...

Microsoft Visual C+ + Runtime Lib...

Streaming de la un mi tv box 4k s...

Schimbare rasini cationice - CUM?
 Unde gasesc plantele cu aceasta e...

invertor sudura gys 180a carcasa ...

Donatie cu mostenitori

Ajutor chestionar de licenta
 

Scumpirea transportului international de marfa

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,335
  • Înscris: 26.10.2017
Citeam diferite articole care spun ca transportul international de marfa s-a scumpit, astfel ca urmeaza scumpiri la electronice, electrocasnite, bunuri de larg consum etc. Motivele ar fi China, pandemia care a generat falimente in domeniul transportatorilor, lipsa containerelor,  etc.

Cum vedeti aceasta noua provocare post pandemie? Daca consumul a stagnat oarecum in pandemie, acum cu venirea vaccinului se vor relaxa si restrictiile iar consumul va creste. Din toamna eu prevad ca viata va reveni cat de cat la normal.



"Maersk: Nu există suficiente containere în lume pentru a face față cererii actuale. Este cu adevărat nebunesc cât de multă marfă mutăm acum
Costurile cu transportul maritim de mărfuri rămân ridicate în pofida noilor restricții impuse în Europa pentru a limita răspândirea coronavirusului, potrivit gigantului danez din domeniu Maersk, care apreciază că cererea va continua să depășească oferta cel puțin câteva săptămâni de acum înainte.

“Pur și simplu nu există suficiente containere în lume pentru a face față cererii actuale (...). Este cu adevărat nebunesc cât de multă marfă mutăm acum - cantități uriașe”, spune Vincent Clerc, directorul comercial al Maersk.

Cererea pentru produse de larg consum și-a revenit puternic din a doua jumătate a anului trecut, după o scădere abruptă în martie și aprilie, cauzată de blocajele stricte de activitate și deplasare introduse de autorități la debutul pandemiei. Comenzile online au crescut accelerat, alimentate, în special, de cererea pentru mobilă, echipamente pentru exerciții fizice și produse pentru amenajarea locuințelor."
https://www.profit.r...m-acum-19856257



Demand for Chinese Goods Is So Strong There’s a Container Shortage
https://www.bloomber...a-s-export-boom



"Multi producatori se muta de pe aer care a devenit f scump in lumea post-covid ( inainte aveai partea ta de spatiu in cala avioanelor de pasageri, pe langa bagaje, acum esti la mila cargo-urilor, avand in vedere reducerea traficului de pasageri).
Si se muta pe apa, unde e mai ieftin. Dar si aici cresc preturile la inchirierea de containere datorita exploziei cererii.
Concluzia generala e ca se va lungi mult lantul de productie si distributie, avand in vedere capacitatea de productie sub cerere si rutele de transport cu viteze mai mici. Si duse subt timpurile in care se lucra cu stocuri mari locale."

Edited by mkscorpion0, 09 January 2021 - 12:53.


#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,111
  • Înscris: 13.03.2017
Nu este nici o provocare - nu mai arunca stiri d'astea alarmiste daca nu lucrezi in domeniu si nu ai habar despre ce este vorba

Este vorba in principal de echipamente medicale
De la masti pana la aparatura medicala specializata
Dupa care urmeaza electronice - in special tablete, calculatoare + componente si laptopuri pentru ca ... scoala on line
Pentru astea exista o cerere mare din simplul motiv ca se fac ieftin in ... China

Iar pe ala de la Maersk nu trebuie sa-l bagam in seama foarte mult
Este si asta o strategie de majorare a costurilor de transport - sa papam kaka

Unitati goale exista destule dar, exista oarece probleme cu repozitionarea lor
Un mic detaliu pe care "specialistul" de la Maersk a "uitat" sa-l mentioneze

#3
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,335
  • Înscris: 26.10.2017

View PostNaijax, on 09 ianuarie 2021 - 13:00, said:

nu mai arunca stiri d'astea alarmiste daca nu lucrezi in domeniu si nu ai habar despre ce este vorba

Nu te mai infierbanta degeaba ca nu am aruncat nicio stire alarmista de la posturi antena3/Romania tv sau alte asemenea mizerii. Am postat stire de pe profit.ro si bloomberg.

Incearca sa te mai temperezi, aici pe forum discutam civilizat. Daca tot continui inseamna ca ai ceva probleme si ar trebui sa recitesti regulamentul.

Edited by mkscorpion0, 09 January 2021 - 13:21.


#4
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,781
  • Înscris: 12.06.2010
Ca fapt divers acum din China pt un container de 40' platesti undeva la 8-9000 usd. Enorm! De cateva ori mai mult decat anii trecuti.

De acum 2 zile.
+++
Shekou Pivdennyi 40'HQ 8450 MSK 17-Jan
Shekou Constanta 40'HQ 8250 MSK 17-Jan
Shekou Constanta 40'HQ 8250 MSK 21-Jan
Note
Above rate subject to local charge in two ends and MBL T/R fee USD68/set if need.
+++

comparativ cu iulie '20
POL:Shenzhen/Ningbo/Shanghai    POD:Constanta
Carrier:ZIM
O/F:USD1175/1820
Valid:1st,Aug to 14th,Aug

POL:Qingdao/Tianjin   POD:Constanta
Carrier:ZIM
O/F:USD1200/1850
Valid:1st,Aug to 14th,Aug

sau decembrie 2019

POL:Shenzhen/Ningbo/Shanghai/Qingdao/Tianjin   POD:Constanta
Carrier:HPL
O/F:USD1000/1450  include   ITC
Valid:15th,Dec to 30th,Dec

Edited by lucianburjuiul, 09 January 2021 - 13:28.


#5
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,335
  • Înscris: 26.10.2017
Cum a spus si colegul lucian, pt un container pretul a crescut foarte mult.

#6
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 23.08.2014
Problema reala e data de deficitul dintre cat se exporta din asia, chima cel mai mult, da nu numai, si cat se importa.Containere goale exista, insa sint prin europa si nu ii convine nimanui sa le duca inapoi goale, de acolo provine problema reala.

#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,111
  • Înscris: 13.03.2017
Sunt si in Africa
Doar in zona Lagos exista o gramada de unitati Maersk si ZIM - cred ca mii - pentru care pur si simplu nu exista solutie imediata de retur

#8
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,781
  • Înscris: 12.06.2010
Ce se intampla din China e o chestie cu dublu sens. Nu ma pasioneaza containerele si nici nu ma ocup de ele dar intradevar e un dezechilibru pe piata. Prieteni care aveau exporturi mari (zeci/sute de cutii lunar) se plang ca gasesc greu spatiu si ca e mai scump. Ce-i drept transportul containerizat musca din ce in ce mai mult din felia transportului conventional.

Mai jos un extras dintr-un raport de navluri din decembrie - Azov si Marea Neagra
+++
Uncertainty on the commodity market does not allow properly forming parcels and predicting the movement of rates. Shippers are ready to postpone the shipment dates to the first days of January for the contracted volumes. However, Traders are wary of the information that the customs authorities have started checking export shipments, which may take up to ten days. Market participants bother that such actions are related to the duties and the export quota which will be imposed in February. Amid restrictions coming into effect from February, declining purchase prices on the Russian domestic market are beginning to stimulate exports, but the conclusion of contracts for January and early February is currently in question.
+++

#9
dana_alexa_92

dana_alexa_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 12.08.2019
Cineva sa traduca, ce inseamna asta pentru cei care avem mii de comenzi in china??

#10
Piscopescu

Piscopescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 24.03.2018

View Postlucianburjuiul, on 09 ianuarie 2021 - 13:54, said:

Ce se intampla din China e o chestie cu dublu sens. Nu ma pasioneaza containerele si nici nu ma ocup de ele dar intradevar e un dezechilibru pe piata

+ tarifele preferentiale(ieftine, la greu) cu care s-au "aranjat" chinezii la trimiterile lor postale...

#11
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,781
  • Înscris: 12.06.2010

View Postdana_alexa_92, on 09 ianuarie 2021 - 14:41, said:

Cineva sa traduca, ce inseamna asta pentru cei care avem mii de comenzi in china??

Pe romaneste transportul containerizat s-a scumpit de 5-6 ori. Adica o sa aduceti aceeasi marfa ca anul trecut dar cu costuri mai mari. Acum depinde de ce pondere are transportul in pretul final. Evident ca exista si alte modalitati de transport functie de specificul marfurilor. Tren, avion sau maritim conventional (cargouri, vrachiere sau tancuri petroliere dar nu e cazul dvs).

Shekou = Shenzen

Edited by lucianburjuiul, 09 January 2021 - 18:53.


#12
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,344
  • Înscris: 22.04.2019
Preturile la transport au tot crescut până acum, de altfel cam totul este mai scump de la an la an

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate