Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema garantie scaun
Last Updated: Jan 19 2021 20:13, Started by
drucker
, Jan 08 2021 12:23
·
0
#19
Posted 08 January 2021 - 16:52
Eu am avut luat un scaun de la emag, ceva kring, la care s-a rupt un suport de la una din roti și mi.au dat banii înapoi, fără discutii.
Bine nici nu am retururi, cred ca doar unul Edited by rzv74, 08 January 2021 - 16:54. |
#20
Posted 08 January 2021 - 17:21
https://www.emag.ro/...1/pd/DTS45BMBM/
Ciudat dupa cateva ore de la aprobarea receniziei mele, tot are total de 5 stele, din 2, una de 5 stele si una de 1 stea de la mine. Scaunul a fost folosit mai mult ca decor, va trimit si poza cu surubul sectionat si care a ramas incastrat in sezut. Avand in vedere faptul ca este mai mult de decor nu voi incerca reparatia personal, sincer nici nu ma pricep, am 2 maini stangi, astept rezolutia de la ANPC. Edited by drucker, 08 January 2021 - 17:24. |
#21
Posted 08 January 2021 - 17:29
drucker, on 08 ianuarie 2021 - 17:21, said:
https://www.emag.ro/...1/pd/DTS45BMBM/ Scaunul a fost folosit mai mult ca decor, va trimit si poza cu surubul sectionat si care a ramas incastrat in sezut. Avand in vedere faptul ca este mai mult de decor nu voi incerca reparatia personal, sincer nici nu ma pricep, am 2 maini stangi, astept rezolutia de la ANPC. Firma deschisa in 2019. O fi vreun putoi de patron gen cumpara de x si vinde mai departe cu adaosul lui. De garantie il doare in fund. Dupa 2 ani inchide firma si deschide alta cu alt nume avand in vedere ca are reclama negativa pe toate gardurile. Stiu cel putin 2 cazuri de astfel de "patroni". Cand se strange prea multa reclama negativa, baga firma in insolventa. Firma asta cred ca la fel va face dupa un an de dat tepe. Cifrele vorbesc de la sine MODERNA FURNITURE SRL Nr. Înmatriculare J23/1727/2019 firmaa.jpg 26.84K 15 downloads EDIT: firma asta Moderna furniture este fostul Moderna Stil. Asta ca sa vedeti ca tepele date sunt ascunse prin deschiderea unei alte firme. https://www.listafir...l-srl-33326535/ Edited by MembruAnonim, 08 January 2021 - 17:33. |
#22
Posted 08 January 2021 - 17:32
Vesti bune, tocmai am primit mail ca s-a discutat cu conducerea companiei si au decis sa trimita curier sa preia scaunul si sa il verifice. Sunt multumit, se poate inchide topicul, multumesc tuturor.
|
#23
Posted 08 January 2021 - 17:38
edit. subiect gresit.
Edited by DuskGerman, 08 January 2021 - 17:43. |
#25
Posted 08 January 2021 - 17:52
drucker, on 08 ianuarie 2021 - 17:32, said:
Vesti bune, tocmai am primit mail ca s-a discutat cu conducerea companiei si au decis sa trimita curier sa preia scaunul si sa il verifice. Sunt multumit, se poate inchide topicul, multumesc tuturor. Sa ne tii la curent. Chiar sunt curios cum se va finaliza. |
#26
Posted 08 January 2021 - 19:52
drucker, on 08 ianuarie 2021 - 12:23, said:
Va salut, am si eu o problema si nu stiu cum o pot rezolva : am cumparat in martie 2020 un scaun tip fotoliu de pe platforma Emag de la vanzatorul Moderna Stil (sau Furniture mai nou). Acum cateva saptamani s-a sectionat un surub fix la fata placii de baza (de sustinere) si scaunul a devenit instabil, nu mai poate fi folosit. Am scris un email firmei Moderna Stil sa il repare pe garantie iar raspunsul lor a fost ca este din vina mea si nu acopera garantia. Precizez ca nu au vazut scaunul, nu l-au primit in service, nu au vazut nicio poza nimic. Am vazut pe google ca si altii au avut aceeasi problema si nu au beneficiat de garantie. Vi se pare normal sa ti sa raspunda asa in lehamite cu rezolutia de mai sus fara sa vada produsul. Tipul o fi telepat sau clarvazator de la firma Moderna Stil ? Precizez ca am facut plangere si la Emag si la ANPC. Dar lucrul interesant este ca am incercat sa las un review negativ la acest scaun la Emag, lucru am dreptul dat fiind faptul ca am achizitonat acest produs. Ceea ce, suprinzator, Emag nu ma lasa, imi respinde reviewul desi scriu doar ca este un scaun de proasta calitate si cunmparatorul nu va beneficia de garantia legala. Emag acopera aceste firme de la care ia comision in detrimentul clientilor lor ? sunt client Emag de peste 10 ani si nu am patit asa ceva niciodata. E Romania, trebuie sa te lupti pentru a primi niste lucruri banale. Nu renunta. Poate asa schimbam ceva. |
#27
Posted 19 January 2021 - 20:13
Salutari, am rezolvat, Slava Domnului. M-a contactat o doamna de la firma lor ca pot trimite scaunul in service si imi vor returna contravaloarea costului scaunului achiziitonat. Suprinzator azi m-a sunat in persoana chiar proprietarul firmei care s-a aratat deranjat de multiplele mele recenzii negative si plangerile mele catre institutiile abilitate si caruia i-am explicat ca atitudinea lor nu a fost ok, trebuie sa isi respecte clientii si sa asigure un nivel de service acceptabil pentru UE si ne-am facut intelesi unii pe altii. Sper ca a inteles mesajul si pe viitor niciun alt client al lor nu va beneficia de un tratament atat de prost dupa vanzare, Va multumesc mult tuturor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users