Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Problema garantie scaun

* * * * * 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
26 replies to this topic

#1
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
Va salut, am si eu o problema si nu stiu cum o pot rezolva : am cumparat in martie 2020 un scaun tip fotoliu de pe platforma Emag de la vanzatorul Moderna Stil (sau Furniture mai nou). Acum cateva saptamani s-a sectionat un surub fix la fata placii de baza (de sustinere) si scaunul a devenit instabil, nu mai poate fi folosit. Am scris un email firmei Moderna Stil sa il repare pe garantie iar raspunsul lor a fost ca este din vina mea si nu acopera garantia. Precizez ca nu au vazut scaunul, nu l-au primit in service, nu au vazut nicio poza nimic. Am vazut pe google ca si altii au avut aceeasi problema si nu au beneficiat de garantie. Vi se pare normal sa ti sa raspunda asa in lehamite cu rezolutia de mai sus fara sa vada produsul. Tipul o fi telepat sau clarvazator de la firma Moderna Stil ? Precizez ca am facut plangere si la Emag si la ANPC. Dar lucrul interesant este ca am incercat sa las un review negativ la acest scaun la Emag, lucru am dreptul dat fiind faptul ca am achizitonat acest produs. Ceea ce, suprinzator, Emag nu ma lasa, imi respinde reviewul desi scriu doar ca este un scaun de proasta calitate si cunmparatorul nu va beneficia de garantia legala. Emag acopera aceste firme de la care ia comision in detrimentul clientilor lor ? sunt client Emag de peste 10 ani si nu am patit asa ceva niciodata.

Edited by drucker, 08 January 2021 - 12:24.


#2
bezdek

bezdek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 04.07.2010
Emag respinge multe recenzii.

#3
DuskGerman

DuskGerman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 12.07.2019
Si au baza legala?

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postdrucker, on 08 ianuarie 2021 - 12:23, said:

imi respinge reviewul desi scriu doar ca este un scaun de proasta calitate si cunmparatorul nu va beneficia de garantia legala.

Iti respinge review-ul deoarece ai adaugat si partea "cumparatorul nu beneficiaza de garantie". Elimina partea asta din review si comentariul va fi aprobat.

#5
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,326
  • Înscris: 28.10.2018
Daca scaunul e cumparat pe firma uita de ANPC.

Intrebare: nu poti sa dai surubul rupt afara cu o scula speciala si sa il inlocuiesti?

Si da, asta e motivul pentru care Amazon, Apple et co sunt lideri mondiali. Nici nu se pune problema sa nu rezolve o problema a unui client. Totul este gandit cu clientul final la centru (miezul cum ar veni...)

Edited by abac, 08 January 2021 - 12:48.


#6
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Hai ma.. Scoate si tu surubul ala si baga altul.. Unii ati fi in stare pentru 3 lei sa mergeti pana pe Luna.
Normal ca ti-au dat cu flit. Un surub nu se rupe de nebun singur..

Edited by mariovrs, 08 January 2021 - 12:48.


#7
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
Trebuie sa dau in gaura in partea metalica ramasa incastrata in scaun, sa incerc sa il scot cu riscul de deteriora placa, si sa pun alt surub dar e vorba de principiu, cumperi ceva ma astept sa beneficiez de garantie. Nu inteleg cum de puteti accepta altceva. Mi-a aprobat in sfarsit Emag review ul, acum astept raspunsul de la ANPC.
Ok si cum si-a dat seama din mail ? nu era normal sa il primeasca in service, presupunand ca au asa ceva ?

Edited by drucker, 08 January 2021 - 12:53.


#8
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,989
  • Înscris: 06.09.2008
La unele produse e greu de spus cine a gresit,
In cazul tau cu surubul rupt la scaun ei pot spune usor ca a fost folosit de pers ce depasesc greutatea maxima admisa.

#9
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,508
  • Înscris: 25.04.2007
Acum 41 minute nu ti-au aprobat review-ul, dar dupa 30 minute da? Ma rog, inteleg ca nu ai verificat inainte de a posta aici. Dar oare nu cumva ai strans surubul ala prea mult?

Edited by Cousteau, 08 January 2021 - 13:07.


#10
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
Mi-au aprobat reviweul dupa 3 zile in care am sunat de 3 ori la call center ul lor, am editat review ul de 5 ori, de aceea mi l-au aprobat. ultima discutie a fost cam aprinsa cu ei. Sunt de acord ca pot spune ca este din vina mea dar DOAR dupa ce il verifica cineva intr-un service. Daca voi cumparati un telefon si nu mai merge ecranul dati un email si vi se raspunde doar prin mail ca e vina voastra, ca nu acopera garantia ca l-ati scapat pe jos sau in apa fara sa il vada fizic v-ar conveni ?

Edited by drucker, 08 January 2021 - 13:13.


#11
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Problema asta e legata de Romania si sistemul de garantii de aici intretinut de niste autoritati de tot kktul. Oriunde in lumea asta in garantie se rezolva problema sau se returneaza, la noi de la un scaun de kkt pana la o masina de zeci de mii prima abordare e sa iti caute tie vina. Am cunoscuti care lucreaza pe garantii si directia vine de la sefi care stiu ca nu patesc nimic. Daca firma era amendata de ANPC odata la 30 de zile sa vezi cum tratau situatia.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfilipxxx, on 08 ianuarie 2021 - 13:46, said:

Am cunoscuti care lucreaza pe garantii si directia vine de la sefi care stiu ca nu patesc nimic.


Am avut ocazia sa aflu de la un cunoscut de cineva care lucreaza la garantii. Sunt instruiti ca mai intai sa verifice orice posibilitate exista ca acea garantie sa fie invalidata. Gen sa se caute chiar si cea mai mica/fina urma de lovire (chiar si acolo unde nu exista). Daca sa spunem ca telefonul are o urma de stersatura ce pare a veni de la o lovitura, garantia este anulata. Cu toate ca acel telefon nu a cazut si doar s-a frecat de o suprafata mai dura sa zicem.
Te apuca scarba.

Edited by MembruAnonim, 08 January 2021 - 13:54.


#13
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 24.05.2010
fiindca dai hate, de asta iti respinge.... sunt multe review-uri negative pe emag.... stai linistit nu accepta doar de 5 *.

Daca ti s-a rupt un surub inseamna ca ai depasit greutatea maxima admisa in fisa produsului si e pa garantia.


View Postdrucker, on 08 ianuarie 2021 - 13:11, said:

Mi-au aprobat reviweul dupa 3 zile in care am sunat de 3 ori la call center ul lor, am editat review ul de 5 ori, de aceea mi l-au aprobat. ultima discutie a fost cam aprinsa cu ei. Sunt de acord ca pot spune ca este din vina mea dar DOAR dupa ce il verifica cineva intr-un service. Daca voi cumparati un telefon si nu mai merge ecranul dati un email si vi se raspunde doar prin mail ca e vina voastra, ca nu acopera garantia ca l-ati scapat pe jos sau in apa fara sa il vada fizic v-ar conveni ?

Ce sa verifice? Otel rupt? Crezi ca se rupe de la un copil de 5 ani?

Edited by MooF2010, 08 January 2021 - 14:23.


#14
AztecWarrior

AztecWarrior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 17.02.2020
Se da garantie si la scaune? In fine. Ti-a dat sau nu garantie???
Intr-un loc zici ca da in altul nu.
Daca NU ai ai primit garantie, asta e. Putea sa se strice in prima zi ca vanzatorul nu e responsabil.

View Postdrucker, on 08 ianuarie 2021 - 13:11, said:

Mi-au aprobat reviweul dupa 3 zile in care am sunat de 3 ori la call center ul lor, am editat review ul de 5 ori, de aceea mi l-au aprobat. ultima discutie a fost cam aprinsa cu ei.
Ti-ai pierdut timpul DEGEABA cu review-ul. Tot ce trebuie sa faca este sa il scoata de la vanzare si sa il puna imediat din nou sub un nume asemanator. O sa apara cu zero review. Daca pui din nou review nu o sa mai fie acceptat ca nu e achizitie verificata.

#15
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,508
  • Înscris: 25.04.2007

View PostAztecWarrior, on 08 ianuarie 2021 - 14:28, said:

Se da garantie si la scaune? In fine. Ti-a dat sau nu garantie???
Intr-un loc zici ca da in altul nu.
Daca NU ai ai primit garantie, asta e. Putea sa se strice in prima zi ca vanzatorul nu e responsabil.


Ti-ai pierdut timpul DEGEABA cu review-ul. Tot ce trebuie sa faca este sa il scoata de la vanzare si sa il puna imediat din nou sub un nume asemanator. O sa apara cu zero review. Daca pui din nou review nu o sa mai fie acceptat ca nu e achizitie verificata.
N-ai fost atent la ce a scris initiatorul. De review pe Emag era vorba ca nu l-au admis si apoi l-au admis. Nu de garantie, ca la aia a fost tot timpul refuzat.

Cat priveste ce spui tu de review, e fals. Nu se chinuie nimeni sa faca asta ptr o pondere mica de negative. Si de publicat, Emag iti publica chiar si daca nu l-ai cumparat, doar ca nu iti mai scrie "achizitie verificata".

Adevarul e ca la Emag, dureaza intre 4 zile si saptamani sa-ti aprobe un review, la cate sunt de verificat, in special in perioade cu vanzari intense. Am patit-o si eu, chiar si de fiecare data cand scriam doar de bine. Iar daca faci greseala sa vrei sa il repeti peste cateva zile ca vezi ca nu mai apare, de pe acelasi cont si la acelasi produs, mai mult ca sigur ca se reseteaza timpul tau de asteptare si esti trecut din nou la capatul cozii. Cred ca si daca doar vrei sa-l mai editezi, pana sa apara. Iar vorbesc din experienta. Asta a patit initiatorul in privinta review-urilor.
In privinta garantiei are dreptate ca aia puteau macar sa-l admita la control, desi apoi, daca tot i-ar fi respins garantia, ar fi ramas cu paguba marita datorita transportului. Nu stim ce au discutat partile, dar daca s-a spus de surubul ala si firma a considerat ca nu se putea rupe decat din vina cumparatorului (strans excesiv sau greutate corporala mare), vanzatorul a hotarat ca e mai bine sa nu-l puna pe drumuri. Oricum, noi aici nu avem cum sa-l ajutam decat cu sfatul cum se scoate bucata rupta de surub, ca parerile noastre despre caz nu au cum sa-i fie de folos. Nici macar nu a spus modelul si indicat locul exact al surubului rupt, sa vedem si noi ce e de facut.

Edited by Cousteau, 08 January 2021 - 15:19.


#16
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Un link catre produsul in cauza te rog.

Edited by pacopaco1967, 08 January 2021 - 15:29.


#17
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,141
  • Înscris: 19.05.2005

View PostMooF2010, on 08 ianuarie 2021 - 14:22, said:


Daca ti s-a rupt un surub inseamna ca ai depasit greutatea maxima admisa in fisa produsului si e pa garantia.

Ce sa verifice? Otel rupt? Crezi ca se rupe de la un copil de 5 ani?

Poate fi si un surub cu defecte, ceea ce probabil este, mai greu sa se rupa un surub din ala gros de scaun de la greutatea unui om, daca l-a folosit o persoana prea grea garantat sunt alte semne, pe la repere de plastic de exemplu, cara sa indice asta.

Initiator, insista la ANPC, asta desigur, daca stii ca l-ai folosit corespunzator.

#18
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 08.08.2018
Cate opinii dujmanoase pe aici Posted Image . Saracu' om a cumparat un scaun, la care primeste, conform legii, garantie. Se strica in perioada de garantie, firma are obligatia de a-l repara. Sa tinem minte respectivul furnizor si sa nu cumparam niciodata de la el Posted Image.
Am avut o experienta complet diferita cu Ergoplus, mi s-a stiftuit capul unui nit lung de la scaun, nitul s-a deplasat, iar scaunul statea un pic aplecat. Am trimis firmei o poza cu defectul, a doua zi am fost sunat, mi s-au prezentat scuze, apoi am fost intrebat daca sunt de acord sa-mi trimita tot mecanismul si sa-l schimb eu. Cum mecanismul oricum a venit initial demontat in pachet, stiam exact ce am de facut. Ba mai mult, pentru ca au banuit ca piciorul telescopului iese mult mai greu din mecanism decat din steaua de la baza, mi-au trimis si un telescop nou. Am primit deasemenea sfaturi utile pentru demontarea telescopului din stea. Au spus ca piesele vechi nu le mai trebuie. Realizati ca toata familia / colegii de birou vor cumpara scaune de la respectiva firma cand vor avea nevoie...

Edited by mannick, 08 January 2021 - 16:30.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate