Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Avarie Majora nerezolvata in 12h, posibil 24h
Last Updated: Jan 19 2021 23:40, Started by
adythekiller
, Jan 06 2021 21:19
·
0
#19
Posted 11 January 2021 - 23:47
#20
Posted 18 January 2021 - 03:08
Cel putin pt VDF, trebuie sa treaca 48h fara net si TV ca sa poata sa iti dea reducere pe factura.
Oricum nimeni nu garanteaza uptime 100%, toti umbla cu 99%. @simple_Dreams: aberezi. Ai o manie cu fibra.. esti ca martorii lu Iahova. Fiecare foloseste ce ii e comod. |
#21
Posted 19 January 2021 - 23:40
ronuquet, on 18 ianuarie 2021 - 03:08, said:
Cel putin pt VDF, trebuie sa treaca 48h fara net si TV ca sa poata sa iti dea reducere pe factura. Oricum nimeni nu garanteaza uptime 100%, toti umbla cu 99%. @simple_Dreams: aberezi. Ai o manie cu fibra.. esti ca martorii lu Iahova. Fiecare foloseste ce ii e comod. Toate contractele sunt indentice si putem fi subiectivi. Poate X a avut 1 avarie in 10 ani, poate Y a avut 10 avarii in 10 si Z nici o avarie. Diferenta o face in acelasi timp egal cauza + efectul lui Y de a spune ca e pe o retea care e slaba sau etc. E vorba de ghinion si sa mai citim si contractele alea, pe care nu le citim si ne asumam ca daca sunt avarii, suntem de acord cu ele ca na. Dar sa retinem cuvantul din art. de mai jos (careia se datoreaza). La avaria asta daca Jiul care a facut prapad si a luat toti stalpii de lemn cu tot cu fibra i se datoreaza furnizorului..inseamna ca traim intr-o lume cu realitati diferite. Si mai e o chestie, daca vad ca un furnizor are avarii repetate luna de luna, e clar ca trebuie sa te schimb de la el. (Atentie daca i se datoreaza) Vodafone garantează remedierea defecțiunilor carei se datorează încel mult 72de ore de la sesizarea Clientului, dacă natura tehnică a defecțiunii permite o astfel de reparație; în cazul nerespectării de către Vodafone, din culpa sa exclusivă, a termenului de remedierea a defecțiunilor, Clientul este îndreptățit la despăgubiri în condițiile prevăzute la art. 4 din Anexa1. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users