Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Avarie Majora nerezolvata in 12h, posibil 24h

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
HeroicStar

HeroicStar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 04.08.2019

View Postgabybcr, on 11 ianuarie 2021 - 23:12, said:

Mi-a zis un prieten ca de 3 zile nu are met și TV dar îl amăgesc ca ii scade factura următoare. 😆

Daca cere reducere cu 2-3 zile inainte de emitere factura pt mai mult de 2 avarii lunare i se va da.

#20
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,218
  • Înscris: 22.02.2017
Cel putin pt VDF, trebuie sa treaca 48h fara net si TV ca sa poata sa iti dea reducere pe factura.

Oricum nimeni nu garanteaza uptime 100%, toti umbla cu 99%.

@simple_Dreams: aberezi. Ai o manie cu fibra.. esti ca martorii lu Iahova. Fiecare foloseste ce ii e comod.

#21
HeroicStar

HeroicStar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 04.08.2019

View Postronuquet, on 18 ianuarie 2021 - 03:08, said:

Cel putin pt VDF, trebuie sa treaca 48h fara net si TV ca sa poata sa iti dea reducere pe factura.

Oricum nimeni nu garanteaza uptime 100%, toti umbla cu 99%.

@simple_Dreams: aberezi. Ai o manie cu fibra.. esti ca martorii lu Iahova. Fiecare foloseste ce ii e comod.

Toate contractele sunt indentice si putem fi subiectivi. Poate X a avut 1 avarie in 10 ani, poate Y a avut 10 avarii in 10 si Z nici o avarie. Diferenta o face in acelasi timp egal cauza + efectul lui Y de a spune ca e pe o retea care e slaba sau etc. E vorba de ghinion si sa mai citim si contractele alea, pe care nu le citim si ne asumam ca daca sunt avarii, suntem de acord cu ele ca na. Dar sa retinem cuvantul din art. de mai jos (careia se datoreaza). La avaria asta daca Jiul care a facut prapad si a luat toti stalpii de lemn cu tot cu fibra i se datoreaza furnizorului..inseamna ca traim intr-o lume cu realitati diferite.
Si mai e o chestie, daca vad ca un furnizor are avarii repetate luna de luna, e clar ca trebuie sa te schimb de la el. (Atentie daca i se datoreaza)


Vodafone garantează remedierea defecțiunilor carei se datorează încel mult 72de ore de la sesizarea Clientului, dacă natura tehnică a defecțiunii permite o astfel de reparație;
în cazul nerespectării de către Vodafone, din culpa sa exclusivă, a termenului de remedierea a defecțiunilor, Clientul este îndreptățit la despăgubiri în condițiile prevăzute la art. 4
din Anexa1.




Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate