Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Avarie Majora nerezolvata in 12h, posibil 24h

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
adythekiller

adythekiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 25.04.2010
La ora 9, azi s-a intrerupt semnalul CaTV si internet (Gorj si nu numai), la deranjamente au marit perioada de rezolvare cu cateva ore de-a lungul zilei.
Daca la ora 9:30 spuneau ca probeleme vor fi rezolvate in jurul orei 15, acum spun ca vor fi rezolvate peste 8 ore, adica maine.

Cred ca operatorii astia nu mai au pic de credibilitate, ce fel de avarie poate sa dureze 24h ?
De ce nu anunta de la sine ? Am cont online, aplicatie, email si nr de telefon inregistrate, ABSOLUT nicio notificare ! Chiar nu exista bun simt ca macar sa informeze corect clientii ?

M-am saturat si de astia, problema e ca toti sunt la fel. X(

#2
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Te obliga cineva sa ai contract cu vreun operator/furnizor de servicii?
Ai actionat conform contractului pe care l-ai semant?
Nu cred ca exista pe lumea asta un furnizor de servicii, de orice fel, care sa garanteze uptime de peste 90%, decat in conditii neaplicabile pe persoana fizica.
Ai actionat conform contract semnat de tine? daca nu am spus-o, o repet!
Altfel e POVESTE!
Renunta la servicii si o sa traiesti fericit in pestera de la Slanic. Oricare Slanic!

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
Primești notificare prin SMS doar daca deschizi un ticket de deranjament.
Și...atenție la limbaj.

#4
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,183
  • Înscris: 27.06.2007

View Postadythekiller, on 06 ianuarie 2021 - 21:19, said:

ce fel de avarie poate sa dureze 24h ?
sudarea si inlocuirea fibrei optice - a fost rupta din greseala de o basculanta cu bena care a fost saltata si a uitat sa o coboare, sa intamplat in zona mea si a durat cam 20~22 ore

Edited by STARTREK1, 06 January 2021 - 21:38.


#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In zona ta nu exista macar un furnizor care sa aiba FTTH? Reteaua asta de coaxial e expusa la mult mai multe probleme care apar pe traseu, fiind activa, nu pasiva. Esti afectat chiar si de o pana de curent de pe traseu, chit ca tu ai, serviciile nu vor functiona.

Mai bine te muti la altii care iti dau fibra pana in casa, daca ai posibilitatea.

#6
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Se taie cablurile in prostie.

#7
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,068
  • Înscris: 09.09.2010
Din ce inteleg eu, tu esti suparat ca nu te-au anuntat. Nu ca nu iti merge internetulPosted Image

#8
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,669
  • Înscris: 23.10.2006
Se mai intampla din cand in cand si asa ceva. Daca chiar ai nevoie de net permanent iti iei de alt provider alta legatura de net pe care sa o ai ca backup. la cat costa netul la noi, nu e o avere.
Si nu mai fii asa nervos pentru ceva asa de minor. Daca s-ar intampla asa ceva, ce ai face? Raspunsul sigur nu ar mai fii pe net.Posted Image
https://ro.wikipedia...olară_din_1859

Edited by baribalu, 06 January 2021 - 21:49.


#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
@simple dreams
Coaxial e doar de la nod in casa
Restul e fibra.

Și cu un backup la net ai și tv prin Vodafone tv online

Dar tu zici că tot judetul Gj și nu numai a rămas out? Nu prea cred

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Stiu prea bine ce inseamna o retea de genul asta. Vino la mine sa vezi 2 km de coaxial pana in nod. :) Si exemplele continua. Pe unde au facut retea mai recent or fi pus mai des fibra, dar oricum e departe de a fi ce trebuie.

Solutia este FTTH only.

#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
2 km coaxial pe DOCSIS?
Nu prea cred dar dacă așa ai măsurat tu...

FTTH only doar unde exista
Eu am doar DOCSIS și ADSL . Sigur că și DTH la tv ,;)

#12
lone-wolf

lone-wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 27.06.2007

View Postviceroy56, on 06 ianuarie 2021 - 21:29, said:

[...] daca nu am spus-o, o repet![...]
Pai daca nu ai spus-o, nu poti repeta, iar daca repeti, ai mai spus-o... Posted Image
Scuze pentru off-topic...Posted Image

Edited by lone-wolf, 06 January 2021 - 22:04.


#13
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

View PostMembruAnonim, on 06 ianuarie 2021 - 21:46, said:

Solutia este FTTH only.
Asa si daca e FTTH, pana la tine in casa pe unde crezi ca merge fibra aia? Oricum ar fi este expusa avariilor. Daca vreti internet cu uptime 99.99 va contractati frumos doua abonamente de la doi provideri diferiti si ati rezolvat problema.
Unii chiar n-aveti idee cat de greu se pot remedia unele avarii FO cand presupun inlocuire pe sute de metri, repozitionare + bonus ploaie / zapada/ vant. Daca este vreo magistrala afectata DOAR sudatul dureaza aprox 2h.

Edited by mannyx92, 06 January 2021 - 22:52.


#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
Am văzut într-o iarna geroasa.
3 mașini în câmp și săpau acolo în pământul înghețat sa caute fibra.
O zi Nika net in oraș. Nici plati la magazine prin pos.

#15
mario4sound

mario4sound

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 22.05.2007
(probabil) @Inițiatorul va fi supărat indiferent că-l anunță sau nu de o avarie existentă.

Scenarii:
1. Providerul îl anunță de fiecare dată când e o avarie... pe inițiator îl va sâcâi la un moment dat. Să zicem că providerul are avarii "zilnic", fix în intervalul când el este la muncă sau la somn... cu ce-l ajută astfel de notificări? Doar să "contorizeze" avariile? Dar de ce ar face asta orice fel de provider... plus că lumea mai schimbă telefonul și alte date de contact... de ce ar "deranja" providerul pe altcineva care nici nu are servicii de la acel provider? Singurii care cer o actualizare o dată pe an, datelor de contact, sunt băncile.

2. Să zicem că se execută o lucrare și pe lângă FO pe același traseu, se deteriorează și o conductă de apă ce alimentează respectiva localitate. Providerul de net, identifică repede că că există o avarie, dar depinde de cei cu apa să o oprească și să: sape, "sece" groapa plină de apă, să remedieze problema și apoi să aibă acces și providerul cu FO acces pentru remediere.

3. Un vitezoman dărâmă un stâlp electric, pe care este și FO... mai întâi trebuie să planteze un alt stâlp electric, distribuitorul de energie electrică, să pună cablurile electrice și abia apoi ceilalți pot interveni...

Este foarte posibil ca realitatea să difere față de cele expuse de mine.

Varianta simplă pentru @inițiator, este back-up... dacă activitatea lui este dependentă de net, deși nici asta nu garantează funcționarea 100% a serviciilor... de curând am avut toți providerii fără servicii vreo jumătate de zi, de la cele fixe la cele mobile, doar un singur operator era funcțional din 4.

Din  ce am constatat de-a lungul timpului: Avariile pe telecomunicații se rezolvă relativ repede, comparativ cu alte servicii... mai ales față de cele care țin de STAT



@simple_dreams
Coaxialul nu afectează o localitate și împrejurimi, tot de FO este vorba.

Edited by mario4sound, 07 January 2021 - 00:11.


#16
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Postadythekiller, on 06 ianuarie 2021 - 21:19, said:

Cred ca operatorii astia nu mai au pic de credibilitate, ce fel de avarie poate sa dureze 24h ?
un excavator care mănâncă un hectar de cablu?

View Postadythekiller, on 06 ianuarie 2021 - 21:19, said:

De ce nu anunta de la sine ? Am cont online, aplicatie, email si nr de telefon inregistrate,
probail ți-au trimis un email de notificare

#17
HeroicStar

HeroicStar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 04.08.2019
Si ca sa explic avaria respectiva, in zona Motru, Jiul a distrus zeci de stalpi pe care era fibra optica, stalpi de lemn, iar dupa a trebuit sa se faca un nou traseu pe stalpi de la Electrica, iar aia nu puteau da avizul, pentru ca stalpii de inalta tensiune erau in apa jumate de metru. Din cauza asta el suna, si se dadeau uptimeuri dupa uptimeuri
Aici sa citim contractul, o avarie poate dura pana la 72 de ore daca natura tehnica permite remedierea ei. Cu fenomenul meteo din zona respectiva si ploaie intruna plus apa pana la genunchi, nu aveai voie din punct de vedere ITM

Iar daca se doreste un abonament cu uptime mare rog sa se inchirieze o linie dedicata sau o linie privata nu e decat 100 de euro nu 50RON

Edited by HeroicStar, 11 January 2021 - 22:43.


#18
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,192
  • Înscris: 22.03.2008
Mi-a zis un prieten ca de 3 zile nu are met și TV dar îl amăgesc ca ii scade factura următoare. 😆

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate