Avarie Majora nerezolvata in 12h, posibil 24h
Last Updated: Jan 19 2021 23:40, Started by
adythekiller
, Jan 06 2021 21:19
·
0
#1
Posted 06 January 2021 - 21:19
La ora 9, azi s-a intrerupt semnalul CaTV si internet (Gorj si nu numai), la deranjamente au marit perioada de rezolvare cu cateva ore de-a lungul zilei.
Daca la ora 9:30 spuneau ca probeleme vor fi rezolvate in jurul orei 15, acum spun ca vor fi rezolvate peste 8 ore, adica maine. Cred ca operatorii astia nu mai au pic de credibilitate, ce fel de avarie poate sa dureze 24h ? De ce nu anunta de la sine ? Am cont online, aplicatie, email si nr de telefon inregistrate, ABSOLUT nicio notificare ! Chiar nu exista bun simt ca macar sa informeze corect clientii ? M-am saturat si de astia, problema e ca toti sunt la fel. X( |
#2
Posted 06 January 2021 - 21:29
Te obliga cineva sa ai contract cu vreun operator/furnizor de servicii?
Ai actionat conform contractului pe care l-ai semant? Nu cred ca exista pe lumea asta un furnizor de servicii, de orice fel, care sa garanteze uptime de peste 90%, decat in conditii neaplicabile pe persoana fizica. Ai actionat conform contract semnat de tine? daca nu am spus-o, o repet! Altfel e POVESTE! Renunta la servicii si o sa traiesti fericit in pestera de la Slanic. Oricare Slanic! |
#3
Posted 06 January 2021 - 21:34
Primești notificare prin SMS doar daca deschizi un ticket de deranjament.
Și...atenție la limbaj. |
#4
Posted 06 January 2021 - 21:36
adythekiller, on 06 ianuarie 2021 - 21:19, said:
ce fel de avarie poate sa dureze 24h ? Edited by STARTREK1, 06 January 2021 - 21:38. |
#5
Posted 06 January 2021 - 21:36
In zona ta nu exista macar un furnizor care sa aiba FTTH? Reteaua asta de coaxial e expusa la mult mai multe probleme care apar pe traseu, fiind activa, nu pasiva. Esti afectat chiar si de o pana de curent de pe traseu, chit ca tu ai, serviciile nu vor functiona.
Mai bine te muti la altii care iti dau fibra pana in casa, daca ai posibilitatea. |
#7
Posted 06 January 2021 - 21:40
Din ce inteleg eu, tu esti suparat ca nu te-au anuntat. Nu ca nu iti merge internetul
|
#8
Posted 06 January 2021 - 21:42
Se mai intampla din cand in cand si asa ceva. Daca chiar ai nevoie de net permanent iti iei de alt provider alta legatura de net pe care sa o ai ca backup. la cat costa netul la noi, nu e o avere.
Si nu mai fii asa nervos pentru ceva asa de minor. Daca s-ar intampla asa ceva, ce ai face? Raspunsul sigur nu ar mai fii pe net. https://ro.wikipedia...olarÄ_din_1859 Edited by baribalu, 06 January 2021 - 21:49. |
#9
Posted 06 January 2021 - 21:45
@simple dreams
Coaxial e doar de la nod in casa Restul e fibra. Și cu un backup la net ai și tv prin Vodafone tv online Dar tu zici că tot judetul Gj și nu numai a rămas out? Nu prea cred |
#10
Posted 06 January 2021 - 21:46
Stiu prea bine ce inseamna o retea de genul asta. Vino la mine sa vezi 2 km de coaxial pana in nod. Si exemplele continua. Pe unde au facut retea mai recent or fi pus mai des fibra, dar oricum e departe de a fi ce trebuie.
Solutia este FTTH only. |
|
#11
Posted 06 January 2021 - 21:52
2 km coaxial pe DOCSIS?
Nu prea cred dar dacă așa ai măsurat tu... FTTH only doar unde exista Eu am doar DOCSIS și ADSL . Sigur că și DTH la tv , |
#12
Posted 06 January 2021 - 22:04
#13
Posted 06 January 2021 - 22:51
MembruAnonim, on 06 ianuarie 2021 - 21:46, said:
Solutia este FTTH only. Unii chiar n-aveti idee cat de greu se pot remedia unele avarii FO cand presupun inlocuire pe sute de metri, repozitionare + bonus ploaie / zapada/ vant. Daca este vreo magistrala afectata DOAR sudatul dureaza aprox 2h. Edited by mannyx92, 06 January 2021 - 22:52. |
#14
Posted 06 January 2021 - 22:57
Am văzut într-o iarna geroasa.
3 mașini în câmp și săpau acolo în pământul înghețat sa caute fibra. O zi Nika net in oraș. Nici plati la magazine prin pos. |
#15
Posted 07 January 2021 - 00:03
(probabil) @Inițiatorul va fi supărat indiferent că-l anunță sau nu de o avarie existentă.
Scenarii: 1. Providerul îl anunță de fiecare dată când e o avarie... pe inițiator îl va sâcâi la un moment dat. Să zicem că providerul are avarii "zilnic", fix în intervalul când el este la muncă sau la somn... cu ce-l ajută astfel de notificări? Doar să "contorizeze" avariile? Dar de ce ar face asta orice fel de provider... plus că lumea mai schimbă telefonul și alte date de contact... de ce ar "deranja" providerul pe altcineva care nici nu are servicii de la acel provider? Singurii care cer o actualizare o dată pe an, datelor de contact, sunt băncile. 2. Să zicem că se execută o lucrare și pe lângă FO pe același traseu, se deteriorează și o conductă de apă ce alimentează respectiva localitate. Providerul de net, identifică repede că că există o avarie, dar depinde de cei cu apa să o oprească și să: sape, "sece" groapa plină de apă, să remedieze problema și apoi să aibă acces și providerul cu FO acces pentru remediere. 3. Un vitezoman dărâmă un stâlp electric, pe care este și FO... mai întâi trebuie să planteze un alt stâlp electric, distribuitorul de energie electrică, să pună cablurile electrice și abia apoi ceilalți pot interveni... Este foarte posibil ca realitatea să difere față de cele expuse de mine. Varianta simplă pentru @inițiator, este back-up... dacă activitatea lui este dependentă de net, deși nici asta nu garantează funcționarea 100% a serviciilor... de curând am avut toți providerii fără servicii vreo jumătate de zi, de la cele fixe la cele mobile, doar un singur operator era funcțional din 4. Din ce am constatat de-a lungul timpului: Avariile pe telecomunicații se rezolvă relativ repede, comparativ cu alte servicii... mai ales față de cele care țin de STAT @simple_dreams Coaxialul nu afectează o localitate și împrejurimi, tot de FO este vorba. Edited by mario4sound, 07 January 2021 - 00:11. |
|
#16
Posted 07 January 2021 - 23:30
adythekiller, on 06 ianuarie 2021 - 21:19, said:
Cred ca operatorii astia nu mai au pic de credibilitate, ce fel de avarie poate sa dureze 24h ? adythekiller, on 06 ianuarie 2021 - 21:19, said:
De ce nu anunta de la sine ? Am cont online, aplicatie, email si nr de telefon inregistrate, |
#17
Posted 11 January 2021 - 22:42
Si ca sa explic avaria respectiva, in zona Motru, Jiul a distrus zeci de stalpi pe care era fibra optica, stalpi de lemn, iar dupa a trebuit sa se faca un nou traseu pe stalpi de la Electrica, iar aia nu puteau da avizul, pentru ca stalpii de inalta tensiune erau in apa jumate de metru. Din cauza asta el suna, si se dadeau uptimeuri dupa uptimeuri
Aici sa citim contractul, o avarie poate dura pana la 72 de ore daca natura tehnica permite remedierea ei. Cu fenomenul meteo din zona respectiva si ploaie intruna plus apa pana la genunchi, nu aveai voie din punct de vedere ITM Iar daca se doreste un abonament cu uptime mare rog sa se inchirieze o linie dedicata sau o linie privata nu e decat 100 de euro nu 50RON Edited by HeroicStar, 11 January 2021 - 22:43. |
#18
Posted 11 January 2021 - 23:12
Mi-a zis un prieten ca de 3 zile nu are met și TV dar îl amăgesc ca ii scade factura următoare. 😆
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users