Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Garantie iPhone

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Mi-am cumparat de la emag un iPhone 11 si observ ca pe spate in colțul din dreapta sus si dreapta jos doua puncte ca si cum sticla e dezlipita, ceva de genul cam un 1cm in ambele locații, arata aproape identic ambele. Telefonul nu a fost scapat, e ca nou. As vrea sa il trimit la garantie, doar ca operatorii astia de la emag se pare ca nu stiu de garantia oficială de la apple si ma trimit la depanero. Acum 5 ani cand mi-am luat 6s de la orange am avut o problema cu ecranul si l-am dus direct la Noumax a treia zi si am primit unul refurbushied, Orange chiar mi-a spus ca in primul an sa il trimit direct la garantia Apple si abia din al doilea sa vin cu el la ei in caz de ceva(l-am trimis chiar in ultima zi din garantie si mi-au schimbat bateria si nu au comentat nimic, deși era imei diferit). Pot face si acum acelasi lucru sau sunt obligat la depanero? Un sfat ar fi binevenit, Multumesc.

#2
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017
Pai teoretic daca esti in primul an de garantie (cea internationala) poti apela la iStyle sau cine se ocupa official de garantie; daca ai depasit 1 an clar Depanero. Oricum si ei sunt autorizati Apple, chiar daca pe restul produselor nu's cei mai wow.

#3
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Sunt in primul, e cumparat acum cateva zile mai exact pe 29 decembrie. Deci si Depanero e service autorizat, ca pe site-ul lor nu scrie ca ar fi decat pentru alte firme? Ca nu as vrea sa il trimit lor sa il repare ci vreau sa primesc unul refurbished asa cum facem Apple cu produsele defecte.

Edited by Nego10, 04 January 2021 - 12:02.


#4
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,477
  • Înscris: 19.04.2009
Retur si iei altul.

Nu m-as incurca cu garantia in primele 14 zile.

Mai ales ca la service-ul oficial o sa primesti, probabil, unul refurbished.

#5
Master_Yoda

Master_Yoda

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 27.08.2014
Poti sa atasezi aici o poza in care sa se vada defectul?

#6
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Sincer am avut 5 ani un 6s refurbished si a fost tanc telefonul, a mers perfect mereu deci nu ma deranjeaza, chiar mi se par mai bune dupa experianta avuta :)). Nu as vrea sa ii fac retur pentru ca am prins o oferta foarte buna la emag(a fost resigilat).

Si cand zic resigilat, prins unul cum trebuie 0 zgarieturi ecran+spate, nu a fost scapat.

#7
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 26.06.2009

 Lex404, on 04 ianuarie 2021 - 12:04, said:

Retur si iei altul.

Exact asta as recomanda si eu - daca esti in cele 14 zile ii faci retur si cumperi apoi altul nou (cutie retail). Asta doar daca nu ai prins ceva pret bomba si nu il mai gasesti la banii aia.

Oricum la garantie - chiar si la iStyle - o sa se uite putin ciudat la ce spui tu. Nu zic ca nu poate veni asa, dar poate fi si scapata si sa "nu se vada" :-)

Mai sigur retur...

 Nego10, on 04 ianuarie 2021 - 12:12, said:

Si cand zic resigilat, prins unul cum trebuie 0 zgarieturi ecran+spate, nu a fost scapat.
Probabil de aia a fost resigilat - pentru ca avea probleme cu ecranul

#8
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Am stat si l-am verificat vreo 15 minute, crede-ma ca nu avea absolut nimic(puteam sa iau si altele cu pret bun dar spuneau clar ca e lovit sau prezinta zgarieturi samd). In caz ca prezenta un defect de genul sau zgarieturi era returnat instant. Defectul nu este la ecran ci la sticla spate. Aseara am facut o baie si a mers netflix-ul. Oare sa fie condens? Imi vine totusi greu sa cred asta

Edited by Nego10, 04 January 2021 - 12:21.


#9
Master_Yoda

Master_Yoda

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 27.08.2014
Daca nu pui o poza cu defectul, discutam discutii...

#10
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,838
  • Înscris: 22.02.2014
Deoarece avea probleme cu ecranul a fost dat retur, si apoi resigilat, si pus la vanzare la un pret atractiv. Retur sau reparat.

#11
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 26.06.2009
Scuze - sticla spate. Nu ar trebui sa apara condens, desi daca etichetele anti apa din interior sunt colorate => ai pierdut garantia.

Inteleg de ce nu vrei sa-i faci retur. Incearca la iStyle si teoretic ar trebui sa il schimbe avand in vedere ca nu prea aveai ce sa ii faci mecanic ca sa apara chestia aia.

#12
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Aproape identică e si cea de jos doar ca la un unghi de 45 grade. Daca va zic ca m-am uitat toata ziua cand l-am cumparat dupa defecte si nu avea nimic e asa greu se crezut? Cum naiba puteam sa ratez astea doua?

Ps: stau bine cu vederea si nu port ochelari😂

Attached Files



#13
hyper1971

hyper1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 02.02.2018
Eu l-as returna fara discutii.

#14
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 26.06.2009
Incercuieste si tu unde e punctul ala ca eu nu vad nimic! Posted Image

#15
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Tot asa un patrat/dreptunghi si cu cercul ala in interior. Si nu, nu e zgariat ca presimt ca o sa zica cineva asta. Se vede clar ca e din interior, doar ca batranul 6s nu mai focalizeaza asa bine.

#16
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 26.06.2009
Acuma imi dau seama ce zici: du-l pe garantie pentru ca e clar ca defectul este sub sticla. Daca era sticla zgariata se simtea cand dai cu unghia peste acel loc

#17
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,013
  • Înscris: 25.12.2005
In 30 zile (daca emag e furnizorul) ai dreptul sa il returnezi cum s-a mai spus , fara nici o explicatie.
In felul acesta afli daca e defectiune dinainte de cumparare.

#18
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Atașez poza si cea din dreapta jos. Acum nu inteleg de ce toata lumea ma sfătuiește sa il returnez. Am cumparat doua iPhone si ambele cu probleme din prima saptamana unul la ecran si unul la sticla spate. Eu sunt foarte multumit de 6s-ul meu refurbished si stiu ca vin in stare perfecta. De ce recomandați nou(si cine stie sa fac 3 din 3 cu defect) in loc de refurbished? Depunero e pana la urma service autorizat? Are acces pa refurbished de la Apple? In caz ca ma suc cu el la istyle ca vad ca Noumax nu mai e service autorizat comentează emag dupa in al doilea an?

Emag a fost seller-ul.

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate