Liberalizarea pieței de energie electrică 2021
Last Updated: Jan 25 2022 11:10, Started by
redbotos
, Dec 31 2020 12:07
·
0
#398
Posted 27 January 2021 - 23:38
#399
Posted 27 January 2021 - 23:48
blackskorpion, on 27 ianuarie 2021 - 23:38, said: Nu am abonament. Am doar la vodafone fixe si mobile de platit si la nova. 😄 Nu costă in acest caz |
#400
Posted 28 January 2021 - 09:24
Folosesc și eu Pago de vreo 2 ani și am un prieten care are abonamentul premium. L-am tot întrebat de ce plătește la el. A zis că lui ii convine ca are de plătit facturi în 2 locuri. Eu nu as da 5 lei pe luna pt asta și da, @cuculea ma așteptam să reacționeze așa.
Ii folosesc strict din lejeritate dar nu am nici o pb sa revin la plăți online. Dar am văzut la restart că au aplicație și voi plăti din ea... |
#401
Posted 28 January 2021 - 09:30
Moon_Fire, on 28 ianuarie 2021 - 09:24, said:
Folosesc și eu Pago de vreo 2 ani și am un prieten care are abonamentul premium. L-am tot întrebat de ce plătește la el. A zis că lui ii convine ca are de plătit facturi în 2 locuri. Eu nu as da 5 lei pe luna pt asta și da, @cuculea ma așteptam să reacționeze așa. Ii folosesc strict din lejeritate dar nu am nici o pb sa revin la plăți online. Dar am văzut la restart că au aplicație și voi plăti din ea... |
#402
Posted 28 January 2021 - 17:06
Pentru ca asa reactioneaza companiile cand vine vb de terti.
|
#403
Posted 28 January 2021 - 17:15
Salut, m-am hotarat sa intru si eu in curte la nova, acum sunt client enel.
Are cineva disponibil un cod de reducere? Daca raspunsul e afirmativ, astept mesaj privat, multumesc. |
#404
Posted 28 January 2021 - 18:38
Moon_Fire, on 28 ianuarie 2021 - 17:06, said:
Pentru ca asa reactioneaza companiile cand vine vb de terti. |
#405
Posted 28 January 2021 - 18:41
cuculea, on 28 ianuarie 2021 - 18:38, said: Scuza ma dar era strict problema Pago ca nu facuse decontul cu Engie. Le platisem cu 2 zile sau 3 , nu mai retin exact, inainte de a fi data scadenta, le am dovetit data platii prin aplicatie, cu poze. Au recunoscut ca a fost o problema din aplicatia lor, dar care nu se mai intamplase pana atunci (scuza clasica si de 2 lei)...asa si...ce pot face eu, am fost taxat cu penalitati din cauza voastra....iar raspunsul mi s a parut total nesimtit....din partea mea, sa se duca dracu cu pago lor cu tot si sa dea faliment cat mai curand. |
#406
Posted 28 January 2021 - 18:46
Am primit codul, l-am aplicat, acum astept raspunsul lor.
Nu mai am nevoie de cod, va multumesc celor care mi-ati trimis. |
|
#407
Posted 28 January 2021 - 19:14
crislacor, on 27 ianuarie 2021 - 23:06, said:
Modalitatea "corectă" de plată în ultimii 10 ani a fost cash-ul! Ce naiba pana si tata pensionar platea cu direct debit orice se putea, adica cam tot, gaz, curent, telefon, la apa mai erau probleme daca nu aveai banca potrivita. Dar probabil unora nu le place comoditatea... Edited by andreic, 28 January 2021 - 19:23. |
#408
Posted 28 January 2021 - 19:31
cuculea, on 28 ianuarie 2021 - 18:38, said: Scuza ma dar era strict problema Pago ca nu facuse decontul cu Engie. Le platisem cu 2 zile sau 3 , nu mai retin exact, inainte de a fi data scadenta, le am dovetit data platii prin aplicatie, cu poze. Au recunoscut ca a fost o problema din aplicatia lor, dar care nu se mai intamplase pana atunci (scuza clasica si de 2 lei)...asa si...ce pot face eu, am fost taxat cu penalitati din cauza voastra....iar raspunsul mi s a parut total nesimtit....din partea mea, sa se duca dracu cu pago lor cu tot si sa dea faliment cat mai curand. Sunt curios cum va merge aplicația restart. Userul nu îl primesc decât când 8jtra in vigoare contractul. Dacă e decentă (cum e myline cel puțin) o sa fac plățile direct prin ea. andreic, on 28 ianuarie 2021 - 19:14, said: Nope, aia era inainte de 2003 sau cand au aparut prima data servicii moderne sepa, nu mai stiu exact oricum demult. La utilitati nu mai folosim asa ceva demult. E mai avantajos din toate punctele de vedere cat timp salariul vine pe card. Practic nu stiu din apropiati sa mai foloseasca careva cash la utilitati, sa mearga la ghiseu sa stea la coada cĂąhhhhh. Iar serviciile alea pay point sunt o mare teapa, comision si platesc tarziu. Ce naiba pana si tata pensionar platea cu direct debit orice se putea, adica cam tot, gaz, curent, telefon, la apa mai erau probleme daca nu aveai banca potrivita. Dar probabil unora nu le place comoditatea... Sunt unii care nu pot trece de obsesia de a avea hârtia în mână și sa plătească ei cu mâna lor. Printre puținele lucruri bune pe care le-a adus pandemia asta e accelerarea plăților și a interacțiunii de la distanță. Nu mai fac aproape nici o plata cash. Nu văd de ce ar face cineva, fie ca e vb de cumpărături sau plăti facturi. Mai mult, am rămas plăcut surprins când azi vara am putut plăti la piață cu cardul. Edited by Moon_Fire, 28 January 2021 - 19:32. |
#409
Posted 28 January 2021 - 19:35
Cu restart iti va fi usor sa faci plata din platforma de client. Le cunosc platforma. Aplicatia mobila a lor nu e feva wow. E ca si cum ai avea deschisa platforma lor in Chrome. Ori prin ea ori prin Chrome e la fel. Nu au creeat o aplicație de mobil aparte, ci au pus ca in ea sa se deschida pagina lor web de cont de client, pagina care poate fi accesata si din Chrome direct, prin site-ul lor.
|
#410
Posted 28 January 2021 - 20:00
andreic, on 28 ianuarie 2021 - 19:14, said: Nope, aia era inainte de 2003 sau cand au aparut prima data servicii moderne sepa, nu mai stiu exact oricum demult. La utilitati nu mai folosim asa ceva demult. E mai avantajos din toate punctele de vedere cat timp salariul vine pe card. Practic nu stiu din apropiati sa mai foloseasca careva cash la utilitati, sa mearga la ghiseu sa stea la coada câhhhhh. Iar serviciile alea pay point sunt o mare teapa, comision si platesc tarziu. Ce naiba pana si tata pensionar platea cu direct debit orice se putea, adica cam tot, gaz, curent, telefon, la apa mai erau probleme daca nu aveai banca potrivita. Dar probabil unora nu le place comoditatea... Eu nu am folosit direct debit niciodata si nici nu voi folosi pentru ca nu imi place sa stau tot timpul cu gandul cand e scadenta la gaze, la lumina, la cablu, la internet, la telefonie si sa stau sa calculez tot timpul cati bani trebuie sa am in cont si pana cand sa ii las in cont. Plus ca foarte posibil sa nu am bani suficienti in cont la ziua scadentei si sa nu se faca plata, chiar daca a doua zi imi intra bani. Repet, asta nu inseamna ca nu platesc utilitatile si facturile cu cardul. Am totul salvat in aplicatia bancara (e vb de ING, dar cred ca merge la mai multe banci sa salvezi plati predefinite), doar completez suma si eventual nr facturii. Oricum imi vin toate facturile pe mail. Unde e cazul doar intru si iau cu copy-paste. Imi ia 5-10 min sa platesc toate facturile. Eu zic ca nu e mult, avand in vedere ca le pot plati in zile diferite, sau platesc cand vreau eu, chiar si la 2 dimineata, daca nu am somn. |
#411
Posted 28 January 2021 - 22:06
andreic, on 28 ianuarie 2021 - 19:14, said:
(...) Ce naiba pana si tata pensionar platea cu direct debit orice se putea (...) P.S. Ți-am mai spus, și nu o dată, că lucrurile scrise de tine nu sînt neapărat adevăruri universale! Oricît de mult ți-ar plăcea ție ideea... |
|
#412
Posted 28 January 2021 - 22:15
Cand vine vorba de direct debit, cred ca e o optiune buna pt o parte din oameni. Eu l-am incercat, dar ma frustra personal ca, factura ce se emitea de catre eon in ianuarie sa zic, era platita prin direct debit abia candva in februarie cand deja se emitea factura din februarie.
Simteam ca e frustrant sa tot astept pana banca face plata. Prefer sa platesc cand vreau eu, cu cardul, din aplicatia fiecaruia sau prin Pago. Sau chiar din aplicatiile bancilor. ING are o rubrica de facturi si cei mari sunt prezenti acolo. Te anunta ing cand ai factura, si o platesti cu un singur click cand vrei. |
#413
Posted 29 January 2021 - 02:37
Pentru cei nemulțumiti de pago acum mai exista o aplicație foarte similara - un-doi. La fel ca în pago poți conecta conturile furnizorilor. Din păcate, la fel ca pago e limitata la 4 facturi pe luna în varianta free.
|
#414
Posted 29 January 2021 - 10:26
Mail interesant primit de la E.ON (oferta E.ON BestDeal Electric) dupa ce am semnat contract cu Restart Energy.
Quote Am primit solicitarea ta de schimbare a furnizorului de electricitate. Îți mulțumim că ai fost alături de noi și ne dorim să rămâi în continuare clientul nostru. Ți-am pregătit cea mai bună ofertă a noastră la electricitate, cu un preț avantajos pe piața concurențială: 0,230 lei/kWh cu abonament 0,3 lei/zi. Oricum tot mai bine ies la Restart - mai ieftin cu vreo 7 lei. Foarte simpatici si in paragraful final: Quote Știm că ofertele din piața de energie pot fi tentante, tocmai de aceea îți transmitem câteva aspecte importante la care să fii atent în alegerea furnizorului: Verifică și compară prețul de furnizare din oferta furnizorilor și reține că acesta nu este prețul final pe care îl vei plăti. La prețul de furnizare se adaugă și tarifele reglementate, aceleași pentru toți furnizorii, aprobate de ANRE. Termenele de plată trebuie clar specificate Verifică durata ofertei și condițiile în care prețurile pot fi modificate Verifică dacă oferta include accesul la servicii conexe: magazine pentru relații clienți sau aplicații mobile prin care îți gestionezi consumul și facturile mult mai ușor Verifică seriozitatea și istoricul furnizorului, capacitatea operațională și financiară; asigură-te că livrarea energiei electrice se va desfășura și pe termen lung în condițiile în care ți s-a promis Sunt sigur ca parintii mei, daca ar primi asa un e-mail, s-ar speria ca raman fara curent |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users