problema scanare HP Laserjet M5035 MFP
Last Updated: Dec 29 2020 18:50, Started by
nickhope
, Dec 28 2020 20:48
·
0
#1
Posted 28 December 2020 - 20:48
Buna seara,
Am achizitionat de curand SH o multifunctionala HP Laserjet M5035 MFP. Am descarcat de la HP driverele si am instalat-o in retea deoarece scanarea nu se poate face decat in retea cu trimiterea fisierului obtinut prin scanare intr-un folder aflat pe unul dintre calculatoarele din retea. Am setat folderul respectiv pe "share" cu full (adica si read si change) si am urmat pasii pe care i-am gasit pe mai multe video-uri de pe You Tube pentru a seta in multifunctionala fisierul respectiv. Problema este ca am obtinut mesajul "ID-ul de cont al utilizatorului MFP '' nu are suficiente privilegii de acces pe acest sistem pentru ca autentificarea Windows sã fie realizatã". Am folosit pentru setarea folderului respectiv un program special facut de HP in acest sens, dar rezultatul a fost acelasi. Calculatorul pe care am setat folderul are instalat Windows 10 Home. Am incercat acelasi lucru pe un alt calculator care are ca sistem Windows XP si am obtinut acelasi rezultat. Printarea si copierea functioneaza normal, insa eu am neaparata nevoie si de scanare pe A3. Puteti sa ma ajutati cu o solutie ? Multumesc. |
#2
Posted 28 December 2020 - 21:02
Pașii de aici merg ?
https://support.hp.c...ument/c02720194 Uite ce zice aici Scanarea şi trimiterea într-un folder Notă Această caracteristică este disponibilă numai pentru modelele HP LaserJet M5035 MFP. Dacă administratorul de sistem a activat această caracteristică, echipamentul poate scana o imagine şi poate trimite fişierul rezultat într-un anumit folder din reţea. Sistemele de operare acceptate în ceea ce priveşte folderele destinaţie sunt următoarele: Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003 şi Novell. https://hp-laserjet-... |
#3
Posted 28 December 2020 - 21:07
Da, astia sunt pasii, doar ca la testarea de la sfarsit da raspunsul pe care l-am pus mai sus.
Deci problema e ca nu reusesc sa ajung pana la validarea folderului creat pe calculator. Abia dupa aia pot trece la scanare. La mine reteaua e formata din cele doua calculatoare de care am vorbit si multifunctionala. Edited by nickhope, 28 December 2020 - 21:15. |
#5
Posted 28 December 2020 - 21:17
#6
Posted 28 December 2020 - 21:33
Enter the required settings in each step.
Under Step 1 - Select Shared Folder. Under Step 2 - Enter the Computer Path. Under Step 3 - Enter the Access Credentials details (Username and Password). Now click Test Folder Access to verify the entered Settings. Ce username si password folosesti la pasul 3? |
#7
Posted 28 December 2020 - 22:10
#8
Posted 29 December 2020 - 18:02
Am reusit sa setez in sfarsit un fisier sub Windows 10 si a mers si scanarea, atunci cand la setari, la calea spre fisier nu am folosit numele calculatorului ci IP-ul acestuia, IP pe care l-am trecut si la domeniu. Asta a fost aseara tarziu. Azi, cand am vrut sa verific din nou daca merge, nu mai mergea. Am verificat si am constatat faptul ca, calculatorul respectiv avea alocat acum alt IP in retea (aseara avea la sfarsit 107, iar acum avea 102). Am refacut calea cu noul IP dar nu mai merge. Am modificat manual IP-ul calculatorului in retea pe valoarea pe care mergea, dar nu mai merge.
|
#9
Posted 29 December 2020 - 18:10
Cred ca mai bine pui IP fix la imprimanta si pc. Asa ai garantia ca nu se mai modifica.
|
#10
Posted 29 December 2020 - 18:20
Sebiko, on 29 decembrie 2020 - 18:10, said:
Cred ca mai bine pui IP fix la imprimanta si pc. Asa ai garantia ca nu se mai modifica. imprimanta are IP fix. La PC am setat manual IP-ul cu care a mers, dar dupa aia nu a mai mers internetul, nici macar dupa restart. I-am dat sa repare situatia si mi-a schimbat IP-ul calculatorului la cel dinainte (cu care nu merge scanarea) |
|
#11
Posted 29 December 2020 - 18:36
nickhope, on 29 decembrie 2020 - 18:20, said:
La PC am setat manual IP-ul cu care a mers, dar dupa aia nu a mai mers internetul, nici macar dupa restart. I-am dat sa repare situatia si mi-a schimbat IP-ul calculatorului la cel dinainte (cu care nu merge scanarea) Nu mai mergea internet-ul? Asta e problema..... Probabil ori conflict de ip-uri ori setat aiurea. Dupa cum spui, s-ar putea sa fie de la porturile posibil blocate de antivusus. Incearca si cu antivirusul dezactivat... Plus, vezi ca trebuie sa modifici si pe interfata imprimantei adresa folder-ului in care doresti sa transferi fisierele scanate Edited by Sebiko, 29 December 2020 - 18:38. |
#12
Posted 29 December 2020 - 18:50
Sebiko, on 29 decembrie 2020 - 18:36, said:
Plus, vezi ca trebuie sa modifici si pe interfata imprimantei adresa folder-ului in care doresti sa transferi fisierele scanate Tocmai ca am modificat, dar pe actuala adresa IP nu merge (multifunctionala nu poate lua legatura cu fisierul din PC pe care trebuie sa trimita fisierul cu scanarea). |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users