Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium vs noul Hyundai i20 Led Line
Last Updated: Dec 29 2020 17:19, Started by
edm_addicted
, Dec 28 2020 17:10
·
0
#19
Posted 28 December 2020 - 19:51
Mergi cu incredere pe Ford Fiesta. Motorul ala de 1.0 Ecoobust a fost premiat an de an, nu te uita in gura lumii. Turbina de la 1.0 e atat de mica incat lagul e insesizabil iar raportul de greutate fata spate echilibrat face ca masina sa se comporte neutru in viraje.
|
#20
Posted 28 December 2020 - 19:53
Aștept cu interes primul user care îți va recomanda Loganul. Deja Clio i-a luat fața.
Mi se pare ciudat că persoana dorește să treacă de la Logan la Fiesta. Eu în Focus și Fiesta stau mai rău decât în Matiș, dar sunt și huidumă, la 1.90/90... Da, am confundat Fiesta cu Puma. Ca să vezi ce expert în Forduri sunt, în special în Fiasco. Pardon, Fiesta... Despre garanție, numai de bine la Ford! La Hyundai e dezastru, doar 5 ani garanție integrală fără limită de km, însă e foarte nasol motorul, 1.2 dualjet, e cumplit ca să te târâi cu el între două semafoare, în plus consumă foarte mult, 8 urban, 5 extra. Ce mai, să ia Ford cu motorul premiant, mai încape vorbă? Edited by takis, 28 December 2020 - 19:59. |
#21
Posted 28 December 2020 - 19:57
aeon, on 28 decembrie 2020 - 18:48, said:
15 k euro pt un clio ? E RS macar ? takis, on 28 decembrie 2020 - 19:53, said:
Aștept cu interes primul user care îți va recomanda Loganul. Deja Clio i-a luat fața. Mi se pare ciudat că persoana dorește să treacă de la Logan la Fiesta. Eu în Focus și Fiesta stau mai rău decât în Matiș, dar sunt și huidumă, la 1.90/90... Da, am confundat Fiesta cu Puma. Ca să vezi ce expert în Forduri sunt, în special în Fiasco. Pardon, Fiesta... |
#22
Posted 28 December 2020 - 20:02
@DDooGG
Acum 4 ani când am luat mașina am testat vreo 5 modele. In i20 stăm cel mai bine, eu și încă o bucată de soacră în spatele meu, ce să fac, să mai scot scaunele din față, sau nu, ce mă sfătuiești? Edited by takis, 28 December 2020 - 20:02. |
#23
Posted 29 December 2020 - 09:33
De la 13.xxx euro incepe Puma, care e totusi mai faina decat Fiesta si ceva mai mare, iar dotarile standard sunt bune. Chiar si o puma cheala va servi mai bine, mai ales ca vine cu 1.0 125 CP prima motorizare. Iei hybrid si statul mai reduce din pret, ca intra mai multe bonusuri la rabla. Win-win. E o masina foarte placuta la condus, fata de Logan, i se va parea nava spatiala.
|
#24
Posted 29 December 2020 - 10:17
Nu-ti iei niciun Puma cu13xxx Euro, sa nu mai zicem ca e chel line.
Fiesta Titanium clar. As lua in considerare i20 dar cu motoru 1.0 turbo, asa strict intre cele doua Edited by Octavian___, 29 December 2020 - 10:17. |
#25
Posted 29 December 2020 - 10:25
@inițiator
Ai dat o informație eronată, care este foarte importantă, în primul tău post: Hyundai nu are garanție 5 ani în limita a 100.000 de km! În rest, îmi mențin opinia, mergi pe Ford, pentru că tu, ab initio, faci o comparație incorectă. Dacă ai fi fost obiectiv, ai fi ales Hyundai i20 cu motorul de 1.0 TGDi, dar nu este treaba mea pe ce dai banii. Edited by takis, 29 December 2020 - 10:29. |
#26
Posted 29 December 2020 - 12:15
@takis
Intr-adevar garantia Hyundai este fara limita de kilometri, insa in cazul de fata, masina nu va face 100.000 km nici in 10 ani asa ca acest detaliu este mai putin relevant. Legat de motorizari, comparatia a fost in raport cu pretul. Daca as pune motorul de 1.0 Tgdi pe Hyundai, pretul ar urca cu ~1000 Euro, suma care ar dezavantaja clar Hyundai. Pot, totusi, in aceeasi suma sa aleg pe Fiesta motorul de 1.0 Ecoboost 125 cai care este peste cel de la Hyundai: Fiesta 125 cp @ 210Nm vs Hyundai 100 cp @ 172Nm. Din nou dezavantaj Hyundai. Persoana interesata de noua masina vrea mai multa putere comparativ cu actualul Logan, la cel mai optim pret. Ambele motorizari ar fi mild hybrid. Asa ca din punctul meu de vedere comparatia este corecta, luand in considerare pret/echipare/calitatea masinii. Puma depaseste bugetul, una echipata la nivelul Fiestei porneste de la 16.000 euro. (Titanium + pachete asistenta sofer + pachet iarna + culoare). Edited by edm_addicted, 29 December 2020 - 12:22. |
#27
Posted 29 December 2020 - 12:30
Octavian___, on 29 decembrie 2020 - 10:17, said:
Nu-ti iei niciun Puma cu13xxx Euro, sa nu mai zicem ca e chel line. Te unde stii ca nu? Eu stiu, de exemplu pt ca am fost in situatia e a cauta oferte si au fost care incep cu 13xxx. A, inca ceva, Puma incepe cu Titanium, deci comparam mere cu mere. varianta Trend este pe alte piete, dar nu la noi. Deci ? |
#28
Posted 29 December 2020 - 14:14
|
#29
Posted 29 December 2020 - 14:23
Am mai povestit: ambreiajul are probleme la multe modele Hyundai, nu e un secret. Generatiile anterioare au avut probleme serioase și cu casetele de direcție, pe care le-au rezolvat. Trag nădejde că vor rezolva și cu ambreiajul, ca să rămână doar problemele comune ale tuturor mărcilor care se vând în Romania: greieri, vopsea, parbrize care se zgârie ușor sau senzori care dau alarme aiurea.
|
#30
Posted 29 December 2020 - 14:26
bluesnake, on 29 decembrie 2020 - 12:30, said: Te unde stii ca nu? Eu stiu, de exemplu pt ca am fost in situatia e a cauta oferte si au fost care incep cu 13xxx. A, inca ceva, Puma incepe cu Titanium, deci comparam mere cu mere. varianta Trend este pe alte piete, dar nu la noi. Deci ? Daca ai ceva concret oferta negru/alb de la ei da-mi si mie sa le dau in cap cu ea. |
#31
Posted 29 December 2020 - 14:49
Intra pe grupul de fb Ford Puma, are peste 1000 de membri si sunt acolo persoane ce au cumparat cu sub 14K. Ca trebuie negociat, intrebat la multi dealeri din toata tara, este adevarat, trebuie un pic de lupta, dar se poate scoate. Eu am scos cu 16.500 cu multe optionale si set roti iarna, deci se poate.
|
#32
Posted 29 December 2020 - 16:34
Si eu am luat Focusu cu 12000, dar a fo la final de model etc etc.
Cat am intrrbat eu la dealer, mi-a dat alte scoruri. Vedem dupa anu nou, chiar o sa-mi fac timp sa-l frec la modu serios |
#33
Posted 29 December 2020 - 17:19
O diferență importantă între modelele asiatice și cele europene / americane, ar fi că asiaticele sunt mașini în general de nota 8. Toate!
La restul, se pot observa în cadrul aceleiași mărci, diferențe semnificative între loturi. Adică sunt loturi de nota 10 și loturi de nota 4, în funcție de furnizorii pieselor, optimizării reperelor, alinierii planetelor sau strategiilor de marketing (profit). Așadar, trebuie atenție mare la ofertele de nerefuzat, se poate ca o mașină care in mod normal costă 15.000, să fie oferită la 13.000, in realitate fiind o "lămâie "... Edited by takis, 29 December 2020 - 17:19. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users