Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium vs noul Hyundai i20 Led Line
Last Updated: Dec 29 2020 17:19, Started by
edm_addicted
, Dec 28 2020 17:10
·
0
#1
Posted 28 December 2020 - 17:10
Decizia intre Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium sau noul Hyundai i20 Led Line 1.2 84 cai s-a dovedit a fi mai grea decat pare. Din punctul meu de vedere, voi expune avantajele fiecarei masini:
Ford Fiesta: - Motor mai puternic, 95cai si 170Nm cuplu. - Parbriz incalzit. - Model deja rulat si consacrat, comparativ cu un i20 abia aparut pe piata. - Senzori parcare si pe fata. - Senzor/detector unghi mort in oglinzi. Hyundai i20: - Mai ieftina cu 4-500 euro. - Cluster de bord digital - un artificiu placut. - Motor aspirat, teoretic ar trebui sa fie mai fiabil in timp. - Portbagajul usor mai mare. Alte diferente notabile nu vad intre cele doua masini, poate ma puteti ajuta cu alte detalii care imi scapa. Interiorul celor doua are aproximativ aceeasi calitate, diferente sunt mai mult vizuale. Tehnic, masinile sunt foarte apropiate, ambele au: Pilot automat auto-adaptiv, lane assist, emergency braking, Android Auto, faza scurta LED, volan/scaune incalzite. Ambele au garantie 5 ani cu limita 100.000km . |
#2
Posted 28 December 2020 - 17:24
Cum adica i20 abia aparut pe piata ???
E "abia" aparut de prin ... 2008 Diferenta aia de 4-500 euro este pentru senzorii parcare pe fata de care, sincer, cred ca nici Stevie Wonder nu are nevoie In plus, orice motor aspirat este mai bun decat 1.0 pe steroizi |
#3
Posted 28 December 2020 - 17:33
#4
Posted 28 December 2020 - 17:39
Ia Ford! Sunt prea multe Hyundai pe piațã și deja (eu) aștept din ce în ce mai mult pentru o banalã programare la revizie.
În plus, Fiesta e un model prezent pe piațã din anii '80, e fãcutã în Ro, deci nu vei avea probleme cu calitatea fabricației, fațã de un Hyundai made în Turkey, plin de chinezãrii și coreenisme. |
#5
Posted 28 December 2020 - 17:42
+1 pentru Ford (subiectiv as spune). Am mers cu unul de flota acum vreun an si se conducea foarte bine. Sistemul multimedia este de asemenea foarte ok.
Acum totusi un aspirat lesinat la sfarsit de 2020 parca e prea depasit. Turbo-ul e mult mai misto de condus si textele alea ca nu mai tine o viata parca ma lasa rece. Edited by MembruAnonim, 28 December 2020 - 17:44. |
#6
Posted 28 December 2020 - 17:54
#7
Posted 28 December 2020 - 17:59
Personal, sunt de parere ca Hyundai-ul arata mai bine, dar as alege Ford-ul doar prin prisma motorului si cuplului.
|
#8
Posted 28 December 2020 - 18:04
#10
Posted 28 December 2020 - 18:10
|
#11
Posted 28 December 2020 - 18:14
Vezi ce primeaza pt tine , spatiu sau putere ; te stii un sofer calm sau agitat la volan . Eu nu as lua nici una din ele ca-s prea mici .
|
#12
Posted 28 December 2020 - 18:25
#13
Posted 28 December 2020 - 18:26
#14
Posted 28 December 2020 - 18:42
Eu as lua Fiesta, motorizarea se va simti net superioara tinand cont de diferenta de cuplu. Plus ca sincer noul i20 mi se pare mai urat decat cel precedent care sincer e o masina foarte atractiva ca design dupa parerea mea.
Ai fost sa negociezi ambele masini? Spune-ne un pret ca sa vada si colegii cat costa in ziua de azi o masina de clasa mica bine dotata ca inca sunt o gramada carora le va fi greu sa creada Edited by bossake, 28 December 2020 - 18:43. |
#15
Posted 28 December 2020 - 18:48
|
#16
Posted 28 December 2020 - 18:50
Clio V este cea mai dotata dintre ele, mai ales linia de echipare Zen.
Poate fi benzina aspirat, benzina turbo, diesel si hibrid. Motorul de 1L Ford este asamblat in Köln, Craiova si Chongqing. Este cea mai de succes motorizare de la Ford si printre cele mai bune in categoria sa. i20 este placut, mai Hyundai de atat nu putea fi si asta este bine, are un design original, precum si Clio sau Fiesta il au, nu incearca sa arate a altceva. La Ford sa treci prin showroom, preturile de pe site sunt umflate cu mult peste cele pe care le primesti in persoana. Daca nu te grabesti poti face ping-pong cu ofertele. Edited by connectorxp, 28 December 2020 - 18:50. |
#17
Posted 28 December 2020 - 19:26
- Parbriz incalzit....cea mai tare optiune..nici nu-ti dai seama cat de fain este
|
#18
Posted 28 December 2020 - 19:49
Masina nu este pentru mine, este pentru o persoana care va face trecerea de la un Logan cu 75 cai putere si care doreste ceva mai multa putere de la urmatoarea masina (aici clar castiga Fiesta).
Preturi, dupa vizitarea mai multor dealeri: - i20 Led Line cu programul rabla: 13.200-13.300 - Ford Fiesta Titanium + varii pachete (pachet asistenta sofer, pachet iarna, etc) - 13.400-13.700. La fel, cu tichet rabla. Eu am deja un Ford cu motor 1.5 ecoboost si dupa 4 ani nu am nimic sa-i reprosez. Intr-adevar, parbrizul incalzit este o optiune foarte tare, la fel ca si volanul incalzit, care e acum prezent pe mai toate masinile. Ma intereseaza si interactiunea cu dealerii Hyundai post vanzare, service/garantie, daca ati avut ceva probleme pe partea asta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users