Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu funcționează Wi-Fi calling pe Vodafone pe router-ul ConnectBox de la Vodafone Servicii Fixe (ex UPC)
Last Updated: Mar 19 2021 15:35, Started by
Poran
, Dec 27 2020 22:14
·
0
#1
Posted 27 December 2020 - 22:14
De când Vodafone mobil a introdus serviciile de Wi-Fi calling, am observat ca aceasta funcție nu funcționează pe router-ul Connect Box de acasa de la UPC (Vodafone servicii fixe) in sensul ca nu pornește deloc. La mine la job unde e rețea RCS-RDS cu un router standard TP-Link merge fără probleme. Ceva idei?
|
#2
Posted 28 December 2020 - 00:13
Cu ei ai vorbit, sau n-ai luat in calcul aceasta posibilitate?
|
#3
Posted 28 December 2020 - 00:47
Da, am vorbit. Au zis ca din punctul lor de vedere, ar trebui ca WiFi calling sa funtioneze si cu Connect Box.
|
#4
Posted 28 December 2020 - 08:02
Verifica connect box-ul si la telefon verifica sa fie "Wi-fi preferabil" nu "Wi-fi preferabil de retea" , iar connect box-ul nu stiu ce are de cateva zile cam moare .... poate si asta e buba generala
|
#5
Posted 28 December 2020 - 09:54
Setarea default la VDF e VoLTE preferred. Pe android poti schimba dupa preferinta wificalling preferred, volte preferred, wificalling off. Pe iOS nu.
Daca ai 4G nu se declanseaza wificalling. Doar daca ai 3G/2G. Poate acasa ai 4G, si la job nu. Nu vad totusi de ce ai prefera wifi cand ai LTE. Edited by MembruAnonim, 28 December 2020 - 09:54. |
#6
Posted 28 December 2020 - 11:28
Da, cred ca asta e motivul. Eu acasa am acoperire 4G, chiar si 5G. Iar dacă telefonul nu declanșează wificalling decât dacă e pe rețea 2G/3G, fix asta e motivul...
|
#7
Posted 17 March 2021 - 19:47
Mie imi mergea pana acum Wi-Fi Calling. Pe diverse telefoane(toate cu Android 9 si 10) si numere, dupa cum urmeaza: cu abonament Orange personal, cu abonament Orange pe firma, cu cartela Orange si cu cartela Vodafone. Recent, dupa cateva picaje de net programate, Wi-Fi Calling nu mai functioneaza pe niciun telefon(numerele nu pot fi contactate). Nu stiu ce-au schimbat cei de la Vodafone prin setarile ex-UPC de au mutilat si asta.
Eu nu am schimbat nimic, brusc de vreo 3-4 zile nu mai functioneaza si ma intreaba lumea pe alte aplicatii de mesagerie ce se intampla de nu pot fi sunat. Verificand, cand dezactivat optiunea, brusc s-a rezolvat problema. Pe un alt Wi-Fi de la RDS, Wi-Fi Calling functioneaza normal, deci problema e la Vodafone. Edited by Getodacul, 17 March 2021 - 19:49. |
#8
Posted 18 March 2021 - 09:32
Getodacul, on 17 martie 2021 - 19:47, said:
Mie imi mergea pana acum Wi-Fi Calling. Pe diverse telefoane(toate cu Android 9 si 10) si numere, dupa cum urmeaza: cu abonament Orange personal, cu abonament Orange pe firma, cu cartela Orange si cu cartela Vodafone. Recent, dupa cateva picaje de net programate, Wi-Fi Calling nu mai functioneaza pe niciun telefon(numerele nu pot fi contactate). Nu stiu ce-au schimbat cei de la Vodafone prin setarile ex-UPC de au mutilat si asta. Eu nu am schimbat nimic, brusc de vreo 3-4 zile nu mai functioneaza si ma intreaba lumea pe alte aplicatii de mesagerie ce se intampla de nu pot fi sunat. Verificand, cand dezactivat optiunea, brusc s-a rezolvat problema. Pe un alt Wi-Fi de la RDS, Wi-Fi Calling functioneaza normal, deci problema e la Vodafone. Wifi call are nevoie de o sursa de internet. Nu exista setari pe modem, sau din sisteme pt asa ceva. Deci problema nu e la netul din modemul VDF Fixe (Ex UPC). Iar cand nu te poate suna lumea pe alte aplicatii de mesagerie gen mess/watsup e nevoie de serviciul VOiP pe sursa de net, care este la orice abonament din VDF fixe pus default |
#9
Posted 18 March 2021 - 10:21
HeroicStar, ai citit pe sarite. Nu era vorba deloc de aplicatii de mesagerie.
Wi-Fi Calling e tehnologia care permite efectuarea apelurilor in retea ocolind legatura GSM a telefonului cu reteaua, prin conexiunea cu un hotspot Wi-Fi. Pentru ca in locuinta mea semnalul GSM e variabil, varianta "Wi-Fi calling" asta era o solutie mult mai practica mai stabila. Varianta care era folosita pe 4 telefoane. Brusc, cat timp e folosit Wi-Fi calling pe hotspotul Vodafone/ex-UPC, numerele de telefon nu pot fi apelate deloc, ca si cum ar fi deconectate de la retea. La birou, pe hotspot RDS, optiunea Wi-FI calling functioneaza normal. Inainte sa scriu aici am resetat routerul Vodafone/ex-UPC. Nu s-a rezorlvat nimic. Cat timp Wi-Fi calling functioneaza pe alte hotspot-uri Wi-Fi, nu telefoanele sunt problema, ci conexiunea Wi-Fi a Vodafone. |
#10
Posted 19 March 2021 - 13:22
Si eu revin asupra faptului ca tehnic, nu exista o setare pe abonamentul de conect box (ex upc). Insa suspectez ca ar fi de la ip alocat internetului. Poti suna sa iti schimbe cumva ip, si sa vezi dupa daca mai ai probleme.
|
|
#11
Posted 19 March 2021 - 15:35
Sa nu fie firewall-ul setat prea agresiv. Parca vowifi foloseste 500 si 4500.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users