Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Alegere motorizare perfecta pentr...
 contor bidirectional

Instant Gaz Propan - pe butelie s...

Loc LEGIT unde sa imi curat PS4 P...

Free Now iese din Romania
 Acte necesare schimbare buletin

Baza fierbator apa Selecline Auchan

La multi ani @ranit6996!

La mulți ani @Ciubex!
 Renault intenționeaza sa van...

Andor (2022 - ...)

Curatare rezervor apa uscator ruf...

A murit Andy Fletcher - Depeche M...
 

Istyle reparație airpods

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
DragusPatrick

DragusPatrick

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.06.2019
Salutare.

Scriu sa va povestesc ce am pățit cu istyle și poate ma ajutați cu un sfat.
In urma cu 3 luni am cumpărat o pereche de airpods de la ei. Din prima zi am avut probleme cu microfonul (persoanele din conversații ma auzeau înfundat) dar am dat vina pe telefon deoarece pe iMac nu mi-au făcut probleme niciodată. In ultimul timp aveam probleme și cu încărcarea lor, efectiv se încărcau când aveau chef așa ca am hotărât sa ma prezint la istyle. Am fost, le-am povestit probleme și mi le-au trimis in service. Am primit mereu mail-uri când au ajuns in service, constatarea, și ca o casca avea ceva defect și microfonul înfundat cu mizerie așa ca se vor înlocui ambele casti. Au trecut câteva zile și am sunat la istyle sa văd ce se întâmpla și aici a venit surpriza. Se schimba ambele casti doar ca va trebui sa le plătesc eu pentru ca aveau urme de uzura (zgârieturi), dar nu mi-au spus prețul. Domnul de la telefon îmi spune ca din experiența lui ar fi in jur de 600lei. Bineînțeles ca nu am fost sa ridic nimic pentru ca mi se pare normal sa ma anunțe cu devizul corect și sa ma informeze ca “sunt bun de plata” și dacă accept sau nu. Cel puțin asta mi se pare modul cel mai corect. Nu ar fi vorba de 600lei, dar căștile costa 800 și îmi puteam cumpara altele noi.

Voi cum ați proceda? Le-ați mai ridica?

#2
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Reclamatie la ei si la ANPC, nu este normal, AirPods este un produs fragil si predispus la a zgarieturi, asta nu inseamna ca nu onoreaza garantia. Istyle, impreuna cu Depanero intra la categoria de evitat, ar mai fi Cordon, pe vremuri cand reparau Nokia erau profi. Din pacate Noumax nu mai sunt autorizati, ei fiind foarte prompti si seriosi, am mai reparat niste iPod-uri pe la ei, restul de iPhone-uri fiind reparate la service la operator si acolo nu au comentat pentru niste zgarieturi.

Poti face si sesizare la Apple Europe, au mai fost cazuri postate pe Facebook unde i s-a dat dreptate clientului. Tot ma intreb cu respectivii mai au licenta.

#3
DragusPatrick

DragusPatrick

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.06.2019
Pai chestia este ca nu știam nimic despre ei. Am mers pe încredere fiind service autorizat Apple deoarece in 2012 am luat un MacBook pro de la Apple Italia iar la câteva zile l-am scăpat jos și s-a îndoit spatele ecranului într-un colț. Fusesem cu el într-un centru Apple, l-au dat la Genius bar sau ceva de genul și am avut surpriza sa îmi fie înlocuit ecranul împreuna cu spatele de aluminiu absolut gratuit. Faptul ca mi-a fost înlocuit gratuit și modul in care s-au comportat cu mine cei de la Apple m-au făcut sa am încredere și am crezit ca la istyle va fi același nivel de profesionalism. Doar ca nu prea a fost. I-am spus și domnului cu care am vorbit la telefon ca nu aveam pretenții sa îmi schimbe ceva moca dacă era un defect din vina mea, dar puteau sa ma anunțe dacă sunt de-acord sa plătesc reparațiile. După vreo 15 min de certat cu el la telefon a spus ca o sa dea mai departe nemulțumirea mea și o sa primesc pe mail un răspuns dar reparația va trebui achitata 100%. Chiar o sa sun la Apple Europa sa văd ce părere au

#4
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,631
  • Înscris: 26.06.2009
Intrebare: pe procesul verbal prin care ai predat castile erau trecute zgarieturile (urmele de uzura)? Poti sa pui o poza pentru ca as fi curios ce inseamna pentru ei "urme de uzura"?

Eu nu am avut probleme cu iStyle: mi-au inlocuit un iPhone (defect speaker asa ca s-a inlocuit device-ul; intr-adevar era fara urme de uzura ca a stat in husa).

Asa cum s-a spus mai sus: reclamatie la ANPC. Daca nu au cum sa dovedeasca faptul ca acele zgarieturi au dus la defectul castilor => o sa si-o ia in freza! Daca urmele de zgarieturi sunt urme de surubelnita atunci probabil ca nu ti le inlocuiesc.

Ca fapt divers: ce ai "patit" la Apple Italia este o maxima exceptie. Niciunde in lume nu o sa-ti inlocuiasca display/carcasa doar pentru ca tu ai scapat laptopul pe jos (chiar si in perioada garantiei).

#5
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,975
  • Înscris: 22.10.2007

 Xman_ghio, on 22 decembrie 2020 - 17:55, said:

Ca fapt divers: ce ai "patit" la Apple Italia este o maxima exceptie. Niciunde in lume nu o sa-ti inlocuiasca display/carcasa doar pentru ca tu ai scapat laptopul pe jos (chiar si in perioada garantiei).
se schimba daca are applecare+, dar nu chiar oriunde in lume.

#6
DragusPatrick

DragusPatrick

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.06.2019
@xman da, le-au trecut in procesul verbal. Chestia este ca zgârieturile erau doar pe case și nu pe casti, deci nu aveau cum sa ducă la defectarea lor.

Eu de la bun început m-am dus în magazinul istyle sa le cer o părere băieților sa văd dacă au mai avut problema asta nicidecum sa le repar, iar băiatul de acolo foarte amabil îmi spune următoarele “le trimit in service sa vedem de unde provine problema”. L-am întrebat dacă va trebui ss plătesc ceva și mi-a răspund ca in cel mai rău caz doar transportul. Toată frustrarea mea vine din faptul ca mi-au făcut o reparație plătită fără sa ma anunțe și sa îmi ceara ok-ul



#7
abac

abac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 28.10.2018
Stai linistit ca nu ti-au facut nicio reparatie platita nimic, iti dau niste casti noi cand pui banul jos.

Du-te si ridica-le linistit pe alea vechi pe gratis.

#8
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,631
  • Înscris: 26.06.2009
Nu cred ca iti face nimeni reparatie platita fara sa iti ceara ok-ul (scris).

Eu am avut o baterie de schimbat la ei si cand am semnat contractul scria mare si pe prima pagina ca in cazul in care nu sunt de acord cu costul inlocuirii componentelor o sa trebuasca sa platesc "constatarea" lor (vreo 199 ron parca era). Uita-te in contractul de service pe care l-ai semnat cu ei si vezi ce scrie.

Nu te poate obliga nimeni sa accepti reparatia. Daca ai semnat ceva similar cu ce e mai sus atunci iti pot solicita sa platesti acea constatare, dar trebuie sa iti returneze produsul asa cum l-ai predat.

 abac, on 22 decembrie 2020 - 18:40, said:

Du-te si ridica-le linistit pe alea vechi pe gratis.
Depinde ce a semnat in contractul cu iStyle cand le-a lasat in garantie. Vezi mai sus experienta mea - ei se acopera astfel incat sa te "jumuleasca" de niste bani si daca refuzi reparatia.

#9
DragusPatrick

DragusPatrick

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.06.2019

 abac, on 22 decembrie 2020 - 18:40, said:

Stai linistit ca nu ti-au facut nicio reparatie platita nimic, iti dau niste casti noi cand pui banul jos.

Du-te si ridica-le linistit pe alea vechi pe gratis.

Pai de as sti ca îmi dau altele noi Mi-ar conveni sa le dau 600lei in loc de 800 cât sunt defapt :))

#10
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,422
  • Înscris: 12.10.2005
@initiator: vezi ca in general castile astea mai trebuie si curatate periodic, poate ai sarit peste partea asta. Contactele metalice care asigura incarcarea se murdaresc de la degete (n-ai cum sa nu le atingi cand le manevrezi) deci trebuie curatate, atat cele de pe casti cat si cele din case, pentru ca si aia preia automat o parte din pelicula de grasime si praf de pe casti. Dupa aia, partea cu "microfonul infundat cu mizerie"... nu e chiar defect de fabricatie, nu? :)

#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,857
  • Înscris: 24.11.2015
E normal sa iti anuleze garantia, au urme de uzura, de ce le-ai folosit ? Trebuia sa le cumperi si sa le ti sigilate in cutie Posted Image

#12
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 20,851
  • Înscris: 22.05.2003

 connectorxp, on 22 decembrie 2020 - 17:31, said:

Din pacate Noumax nu mai sunt autorizati, ei fiind foarte prompti si seriosi, am mai reparat niste iPod-uri pe la ei, restul de iPhone-uri fiind reparate la service la operator si acolo nu au comentat pentru niste zgarieturi.


Am mai citit asta pe forum, dar eu am fost la ei dupa ce am citit, cu un MAcbook si mi-au schimbat pe recall jumatate din el, deci cum ar face asta fara sa fie autorizati?
Apple are telefon de suport in limba romana.

Poti suna si sa faci reclamatie, macar expui problema si vezi cum stai.

#13
abac

abac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 28.10.2018
Suportul telefonic este gratis parca 3 luni de la activarea produsului. Dupa aia e pe bani.

Edited by abac, 22 December 2020 - 20:44.


#14
hyper1971

hyper1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 02.02.2018
Din ce stiu eu, Noumax, au pierdut autorizarea de reseler. In continuare au autorizare de reparatii. Sunt, de departe, peste iStyle.
La iStyle fac orice sa scape de client si sunt de evitat cat se poate.
Eu am pierdut o casca Airpod. Ok, vina mea. La orice Appstore sau iStyle din strainatate o pot cumpara separat. La iStyle Romania nu se poate. Trebuie sa cumpar tot setul. Sunt pusi pe jaf.

Edited by hyper1971, 23 December 2020 - 09:27.


#15
legalizes_crime

legalizes_crime

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 13.08.2006
am avut problema cu senzorul de presiune la casca dreapta.am fost la style Timișoara.dupe 2 zile am fost sunat sa vin sa ridic 2 casti noi.mentionez ca au fost luate de pe ole,nu am avut factura sau ceva

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate