Q5 2.0 TDI vs GLC 250 4m vs X4 xD28i (2018)
Last Updated: Jan 24 2021 17:44, Started by
bogdanmc204
, Dec 21 2020 06:41
·
0
#1
Posted 21 December 2020 - 06:41
Salut, se da veșnicul versus: Q5 2.0 TDI vs GLC 250 4m vs X4 xD28i, toate an 2018 toate cam la acelasi pret. Nu intru in foarte multe detalii legate de ele, ca nu asta e ideea.
Ideea e ca am "un meci" cu nevastamea, cum ca as vrea una din marcile astea premium, dar ma tot intreaba "bun si costuri de intretinere?". Intrebare la care imi tot da șah mat si tac mâl, asa ca va rog sa ma lamuriti voi cei care detineti aceste branduri. Ce inseamna sa detii fiecare din cele 3 modele ca si costuri anuale de intretinere? O lista aproximativa de preturi m ar ajuta enorm sa mi fac o idee. Multumesc! 😊 |
#4
Posted 21 December 2020 - 07:46
Motoarele de 2l nu sunt asa scump de intretinut indiferent pe ce-s puse. Consumabilele pentru o revizie cred ca nu sar de 500 de lei, restul e manopera (si taxa de fraier).
La BMW ai avantajul serviceurilor 3rd party cu acreditare BMW care au acces la baza de date si pot trece in istoric operatiunile, la celelalte nu stiu. Dar tot nu as lua X4, e cel mai urat dintre toate. |
#5
Posted 21 December 2020 - 08:27
GLC sau Q5 dupa gusturile mele. X4 mi se pare o strutocamila inutila, ai multa masina dar practicalitate mica in zona spate si portbagaj. X4 e doar un X3 cu suspensii mai tari si mai putin loc in spate, eu nu pricep rostul SUVurilor cocosate ca sa para sportive. Costurile de intretinere sunt relative la pretentia ta daca te duci la reprezentanta iesi cam la fel. Daca te duci la mecanici independenti Mercedesul va fi cel mai scump, cu BMW si Audi cam in aceeasi zona. Sa schimbi niste ulei si filtre ti-o poate face oricine, daca ai o problema mai serioasa oricum nu te poti apropia de reprezentanta ca aia pana desfac cateva suruburi si se uita un pic in sistem deja te duci in 500E
|
#6
Posted 21 December 2020 - 10:35
Plecam de la un C4 Coupe 2006, deci e upgrade serios. La masini noi ne uitam la C5 Aircross sau Hyundai Tucson, dar avand in vedere ca mi-a venit ideea asta cretina de brand premium, imi doream sa-mi fac o idee ce ar insemna o intretinere la AUDI\BMW\MERC comparativ cu ce am deja, ori comparativ cu celalalte 2 alternative de mai sus, noi.
Sincer nu stiu ce sa fac. Sunt in pom si pom-ul in aer. Edit: Si da, conteaza, ca nu pot sa spun ca mi-ar face o mare placere sa bag anual in ea o căruță de bani, mai ales ca mai am inca "un meci" cu nevastamea si s-ar putea sa avem si un copil pe drum, care automat vine cu ale lui "costuri de intretinere" ) Edited by bogdanmc204, 21 December 2020 - 10:38. |
#7
Posted 21 December 2020 - 10:51
#8
Posted 21 December 2020 - 10:54
Macar te duci undeva cu masina sau doar o invarti prin oras?
Sa nu cumva sa ajungi sa fie mai mare beleaua decat castigul daca mergi doar in oras. La noi e invers. Si discutia se incheie la intrebarea : Unde te duci cu ea? |
#9
Posted 21 December 2020 - 11:23
Parerea mea e sa ramineti pe linga ce aveti,nu urcati acolo.
|
#10
Posted 21 December 2020 - 12:16
Eu nu inteleg de ce daca ai posibilitatea de a lua masina noua, tu sa te uiti la second hand. Tehonologiile care erau pe q5 si x4 si glc in 2018 s-au filtrat deja si pe marcile mai ieftine ca Citroen si Hyunday, gen faruri led sau bord electronic, etc. De ce nu ai lua masina noua cu garantie? Am sa-ti scriu maine cand ajung la birou preturi de revizie la Mercedes si BMW,
|
|
#11
Posted 21 December 2020 - 12:24
#12
Posted 21 December 2020 - 13:11
filipxxx, on 21 decembrie 2020 - 08:27, said:
...X4 mi se pare o strutocamila inutila, ai multa masina dar practicalitate mica in zona spate si portbagaj. X4 e doar un X3 cu suspensii mai tari si mai putin loc in spate, ... io văz x4-ul ca pe un x6 mai mic (și tre să-mi dai dreptate: x3 nu-i cocoșat!) necesitatea unei mașini atât de mari este dată de faptul că partea feminină a-nceput să ia prea multe borduri la parcare!!! (cunosc famelie care a reparat mercedesul seria C - condus de soție - de aproape îi dublase valoarea, din cauza bordurilor „prea mari” ; apoi s-a procopsit cu un tank de land cruiser!!! ) o fi așa? |
#13
Posted 21 December 2020 - 14:11
bogdanmc204, on 21 decembrie 2020 - 10:35, said:
Plecam de la un C4 Coupe 2006, deci e upgrade serios. La masini noi ne uitam la C5 Aircross sau Hyundai Tucson, dar avand in vedere ca mi-a venit ideea asta cretina de brand premium, imi doream sa-mi fac o idee ce ar insemna o intretinere la AUDI\BMW\MERC comparativ cu ce am deja, ori comparativ cu celalalte 2 alternative de mai sus, noi. Sincer nu stiu ce sa fac. Sunt in pom si pom-ul in aer. Edit: Si da, conteaza, ca nu pot sa spun ca mi-ar face o mare placere sa bag anual in ea o căruță de bani, mai ales ca mai am inca "un meci" cu nevastamea si s-ar putea sa avem si un copil pe drum, care automat vine cu ale lui "costuri de intretinere" ) In cazul asta ia BMW sau Audi. BMW daca vrei sa o tii mai putin de 4 ani (pentru ca va trebui sa aiba inca un istoric vizitabil la reprezentanta la revanzare, altfel pierzi prea mult), Audi daca vrei sa o tii mai mult, dar nu te baza exclusiv pe reprezentanta, unele preturi contin exagerat de mult adaos. Acum, depinde si de buget, ca daca ai de gand sa iei una nu prea dotata dar cu km putini, asta nu merita. Mai degraba mergi mai jos cu un an sau un pic mai sus cu km si ia-ti ceva dotat cu tot ce-ti doresti. De la oricare din marcile premium te poti astepta sa reziste ~10 ani sau >250k km doar cu intretinerea aferenta la intervalele de rigoare. |
#14
Posted 21 December 2020 - 21:06
Legat de costuri, mai jos o revizie in zona 130000 km la un w205 2016, 2.2cdi care a costat 3500 lei, în reprezentanta.
Attached Files |
#15
Posted 21 December 2020 - 21:22
Asta-i exact motivul pentru care de la un numar de km in sus nu mai recuperezi din diferenta de valoare la revanzare banii platiti pe servisarea la reprezentanta. Astea-s toate operatiuni care se fac fara probleme si in service independente.
|
|
#16
Posted 22 December 2020 - 09:45
#17
Posted 22 December 2020 - 19:00
gushpi, on 21 decembrie 2020 - 13:11, said: io văz x4-ul ca pe un x6 mai mic (și tre să-mi dai dreptate: x3 nu-i cocoșat!) necesitatea unei mașini atĂąt de mari este dată de faptul că partea feminină a-nceput să ia prea multe borduri la parcare!!! (cunosc famelie care a reparat mercedesul seria C - condus de soție - de aproape Ăźi dublase valoarea, din cauza bordurilor âprea mariâ ; apoi s-a procopsit cu un tank de land cruiser!!! ) o fi așa? Le vezi gresit, coaja de pe afara nu are prea multa legatura cu interiorul. X6 e facut din X5 cocosat, 90% aceeași masina iar X4 din X3. In X4 se sta chiar rau in spate, e ditamai masina dar nu ai loc de un adult si doua scaune de copii sau trei adulți care mananca doua feluri de mancare la masa. 😁 Referitor la initiator, daca vii de pe Citroen vechi am o presimțire ca dupa prima revizie nu mai calci in reprezentanta. Raman doar BMW sau Audi cu preturi de intretinere mai umane. |
#18
Posted 23 December 2020 - 07:52
Servisarea cutiei cred ca a fost în jur de 1200-1500 lei.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users