Teapa olx
Last Updated: Nov 15 2021 14:55, Started by
Notsure
, Dec 18 2020 20:00
·
0
#37
Posted 18 December 2020 - 20:52
BT are niste carente maxime. Tocmai au primit o amenda pe GDPR.
|
#38
Posted 18 December 2020 - 20:55
#39
Posted 18 December 2020 - 21:01
dorin_2k, on 18 decembrie 2020 - 20:55, said:
Pune cardul in fata unui bec puternic. Se vede antena. E North Korea la el acasa. Probabil le-a pus si trackere pe telefoane la toti ) lucianburjuiul, on 18 decembrie 2020 - 20:52, said:
BT are niste carente maxime. Tocmai au primit o amenda pe GDPR. Bun, si care ar fi calea de urmat? Acum, eu nici nu stiu cat a insistat ea, si la politie, si la banca. |
#40
Posted 18 December 2020 - 21:01
Cam toate bancile s-au mutat pe online, iar in sediile lor este o epidemie de incompetenta generala, practic toti angajatii stau acolo degeaba. In afara de operatiuni simple care le poti face si tu de pe tel, nu au habar de absolut nimic. La banci nu le pasa pentru ca toti clientii importanti isi fac treburile online, iar prin sedii ajung doar "saracii".
|
#41
Posted 18 December 2020 - 21:04
Si eu am fost la CEC si m-am plans ca nu pot scoate cash din bancomat si m-au trimis la alta banca, sa folosesc bancomatul altora, al lor cica se mai intampla sa "nu-i placa" unele carduri, fara sa fi reusit sa afle motivul.
|
#42
Posted 18 December 2020 - 21:06
Notsure, on 18 decembrie 2020 - 20:49, said:
Banca Transilvania Posteaza si pe topicul asta: https://forum.softpe.../page__st__5328 Stiu ca pe acel topic activa cineva care lucra la BT si parea competent, din pacate imi scapa acum numele userului, intreba acolo. ------------------------------- Sa nu se ia dupa "muierile de acolo". Sa faca reclamatie in centrala. Inca un exemplu personal: In iulie am vrut sa inchid un cont la CEC dupa ce am rambursat anticipat un credit. Am facut actele de inchidere a creditului cu "o muiere" iar apoi am trecut la "alta muiere" sa-mi inchida contul curent. Asta a refuzat pe motiv ca aveam buletinul expirat. Asa era insa expirase cu 2 luni in urma si din cauza pandemiei C.I. era conform legii valabila inca 6 luni. Am explicat si am insistat sa-mi inchida contul sa nu mai fac inca un drum in agentie. Au inceput sa se eneveze si sa ridice tonul: "Hai domnule cum sa inchidem un cont cand aveti buletinul expirat ? Ce ne juncam aici !!?". Am facut reclamatie in centrala si peste 2 zile cand am intrat in agentie nu stiau cum sa-si ceara scuze ca stres ca nu stiu ce.... In agentii gasesti de multe ori oameni foarte slab pregatiti.... Edited by Cornel, 18 December 2020 - 21:11. |
#43
Posted 18 December 2020 - 21:07
Un caz identic s-a intamplat si la Ploiesti. Pagubita a actionat destul de rapid , blocand cardul in 15 min. A doua zi a fost la banca si a vorbit cu 2 functionare care au asigurat-o ca se rezolva si isi va recupera banii ; a facut reclamatie si la politie.
A treia zi a observat ca platile fusesera facute si intreband banca i s-a raspuns ca ,,platile fusesera procesate corect, cu date de identificare corecte la data platilor si recomandarea sa ma adresez politiei fiind singura institutie care ma poate ajuta in situatia descrisa de mine ''. https://www.observat...le-neautorizate |
#44
Posted 18 December 2020 - 21:11
cutzu_rexi, on 18 decembrie 2020 - 21:01, said:
iar in sediile lor este o epidemie de incompetenta generala, practic toti angajatii stau acolo degeaba. In afara de operatiuni simple care le poti face si tu de pe tel, nu au habar de absolut nimic. |
#45
Posted 18 December 2020 - 21:12
Practic e un haos, un Vest Salbatic, nu e nimic reglementat si e la noroc.
Totusi, ce nu inteleg eu, bancile cum isi permit sa accepte tranzactii de pe orice site? Nu ar trebui sa existe un site universal de procesare a platilor si in rest sa nu aiba nimeni voie sa se joace cu asa ceva? Mi se pare halucinant. Si eu bag datele cand platesc netul. Practic daca baga cineva datele, are dreptul sa iti ia ce suma doreste, indiferent ce scrie in interfata? De ce bancile nu aleg un site care sa fie singurul care poate intermedia aceste plati? Daca aia de la net se hotarasc sa imi traga 5000000 in loc de 50 lei data viitoare, nu ajung in aceeasi situatie cu amica mea? Ca e acelasi lucru, interfata zice ceva, tranzactia e alta, iar banca spune ca ai bagat datele, la revedere. Edited by Notsure, 18 December 2020 - 21:14. |
#46
Posted 18 December 2020 - 21:16
|
#47
Posted 18 December 2020 - 21:16
Notsure, on 18 decembrie 2020 - 21:01, said: E North Korea la el acasa. Probabil le-a pus si trackere pe telefoane la toti ). Vezi acum pe ProTV. Bourne. Ai văzut primele 2 părți? Știi ce zic? Din acest motiv nu am pățit nicio teapa. Că mă feresc de vreo 10 ani. Acum vreo 5 ani nevasta a fost "prăduită" la un ATM. De niste găinari cu banda dublu adeziva pe fanta atm-ului. In prima fază poliția nu a vrut să facă nimic. Am depus plângere în dublu exemplar. In 2 săptămâni: banii înapoi in cont. Nu au vrut să explice ce și cum nici până acum. In cazul inițiatorului: doar la politie găsești rezolvarea. Daca au "tras" aia din cont tot. Însă dacă e doar plata autorizata de ea: slabe șanse. Pt că ea a autorizat prin OTP sau alta metoda. |
#48
Posted 18 December 2020 - 21:16
Pai asta e, ca nu a facut plata, interfata zicea ca PRIMESTE bani. Deci e inselaciune.
|
#49
Posted 18 December 2020 - 21:17
Chestiunea aici este relativ simpla.
Ai luat o teapa si ai compromis datele unui card, dar ti-ai dat seama la timp de asta si ai blocat contul. De aici nu mai ramane decat sa ajungi sa vorbesti cu un angajat al bancii care sa anuleze tranzactiile. Atunci ele nu vor mai fi executate si nu va mai fi nevoie de nici o rambursare mai tarziu. Problema ta e defapt ca nu gasesti un angajat care sa stie ca poate face asta. Edited by cutzu_rexi, 18 December 2020 - 21:18. |
#50
Posted 18 December 2020 - 21:20
In practica primesti sms de confirmare de la banca.
Vrei sa trimiti suma X lui Y? Zici da, trimitand codul? Esti bun de plata. Ce sa mai reglementezi? Ce sa mai limitezi? Sa pui test de iq pentru detinere cont bancar? |
#51
Posted 18 December 2020 - 21:21
|
#52
Posted 18 December 2020 - 21:23
stevetlangat, on 18 decembrie 2020 - 21:20, said:
In practica primesti sms de confirmare de la banca. Vrei sa trimiti suma X lui Y? Zici da, trimitand codul? Esti bun de plata. Ce sa mai reglementezi? Ce sa mai limitezi? Sa pui test de iq pentru detinere cont bancar? A zis ca a confirmat prin BT pay. Sincer, eu nu cunosc aplicatia, iti zice acolo datele concrete ale tranzactiei? Daca da, tot inselaciune e, dar e mai greu de pus in carca bancii problema, ci mai degraba tre sa te descurci cu legea, |
#53
Posted 18 December 2020 - 21:27
Notsure, on 18 decembrie 2020 - 21:16, said:
Pai asta e, ca nu a facut plata, interfata zicea ca PRIMESTE bani. Deci e inselaciune. Mai are ceva in cont sau doar plata autorizata s-a dus? La orice autorizare scrie clar: suma plătită și către cine. Acolo nu mai poate contesta nimic. Doar daca s-au făcut plăți ulterioare fara autorizare. Acum pe eMag nu mai trebuie autorizare daca ai cardul salvat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users