Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment

La multi ani @VladVladd!
 RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?
 Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala
 Duba 4x4

Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...
 

Noul Nisan Qashqai 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,836
  • Înscris: 08.03.2015
Doar ca astia nu s-au mai incurcat cu aparente, sa faca motorul termic un range extender pentru bankul de baterii. Motorul termic e sursa principala de energie iar economia vine din functionarea motorului intr-un regim economic si din eficienta mai mare a motorului electric in anumite regimuri de functionare, de exemplu regim tranzitoriu unde un motor termic e f ineficient.
Bateria e foarte mica. E doar un buffer de energie intre ce produce motorul termic si ce consuma motorul electric, acoperind varfurile de consum/putere.
Atractivitatea dpmdv sta in propulsia exclusiv electrica si in felul in care livreaza puterea un motor electric, nu neaparat in vreo eventuala economie de combustibil.
Dezavantajul - motorul termic va lucra in boii lui fara vreo legatura cu ce se intampla in rest desi se pot implementa lejer niste constrangeri care sa nu-l faca deranjant cand nu e nevoie sa fie deranjant.

Au deja Note e-power dar ala are un motor mic in 3 cilindri. Qq va avea motor de 1.3.

Edited by underb, 20 February 2021 - 09:26.


#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,836
  • Înscris: 08.03.2015
Pana la urma totul se va reduce la pretul de vanzare. Daca platesti doar pentru faptul ca are propulsie electrica, "cutie automata", o baterie mica si franare regenerativa nu si pentru restul de baterie pe care nu il are, e f ok dpmdv.

Mai exact pentru consum mai redus in oras si pentru raspuns bun la pedala in orice moment, fara timpi morti, fara pauze in livrarea puterii si fara diverse poticneli sau limitari ale unei cutii automate sau ale unui motor termic.

Personal evaluez avantajele la vreo 2000 euro peste ce ofera un hibrid similar cu cutie automata. Poate 3000 datorita intretinerii mai ieftine si unei fiabilitati teoretic mai bune, nemaiavand cutie de viteze.

Edited by underb, 20 February 2021 - 09:44.


#21
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
Cum banuiam, are aranjamentul clasic de la Ampera si Volt, acela de prime mover termic si motor electric implicat exclusiv in propulsia masinii.

Avantajul este ca evita patentele detinute de alti producatori si ca simplifica trenul de rulare, totul reducandu-se la electronica si conexiuni electrice si mai putine conexiuni mecanice decat in sisteme folosite de alti producatori precum Toyota, Ford, Renault si Honda.

Trebuie sa se conduca ca un PHEV in modul charge si blended.
Mai entuziasmat sunt de Note e-Power.

[ https://www.nissan-global.com/JP/TECHNOLOGY/FILES/e_Power_02_en.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#22
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 680
  • Înscris: 07.08.2019
ma interseaza masina asta, am solicitat dealerului mai multe informatii. brosura de marketing spune ca propulsia este e-power . inteleg ca rotile sunt invartite de e un motor electric alimentat de un generator care la randul sau e actionat de un motor termic...Posted image

Edited by LeoT, 11 April 2021 - 08:22.


#23
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,836
  • Înscris: 08.03.2015
E o masina electrica ca oricare alta, care isi ia puterea din baterii. Doar ca energia si-o ia din benzina.
Consumul e similar cu al unei hibride iar comportamentul cu al unei electrice.
Raspuns instant la pedala (in limita resurselor motorului electric), acceleratie constanta, lipsa cutie de viteza, posibilitatea de a o conduce in cea mai mare parte a timpului doar din pedala de acceleratie (jos acceleratie si sus frana).

Edited by underb, 11 April 2021 - 08:26.


#24
jobo

jobo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.12.2020

View Postunderb, on 19 februarie 2021 - 18:05, said:

e-drive-ul e smecher.
Adica masina electrica pe benzina Posted Image
De fapt e un inline hibrid la care propulsia este electrica.

PS. Sau e-power Posted Image
Este acelasi lucru ca la noul Jazz?

#25
Hilfiger

Hilfiger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 17.01.2012
review eng - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fglarUUIWJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#26
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,321
  • Înscris: 15.07.2013
Arată foarte bine noul Qashqai, este un design familiar dar și modern in același timp. Alături de 3008 FL, cred ca este unul dintre cele mai arătoase Crossover-uri. Interiorul este un pas înainte și arată modern. Singurul lucru care trebuie îmbunătățit este sistemul de infotaiment, arată ca un android din 2009 și se mișcă foarte greu.

#27
Hilfiger

Hilfiger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 17.01.2012
Singura problema...100% made in China

#28
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,701
  • Înscris: 15.10.2007
nu stiu cum se misca la asta nou dar la asta sf de generatie de l-am luat se misca foarte decent si cand spun decent inseamna ca se misca mai bine decat note 9 al meu

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 229,403
  • Înscris: 08.10.2015

View PostHEX2FUN, on 19 mai 2021 - 16:15, said:

Arată foarte bine noul Qashqai, este un design familiar dar și modern in același timp.
@tatimeu,bine ca nu a zis cascai :D

#30
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,836
  • Înscris: 08.03.2015

View PostHilfiger, on 20 mai 2021 - 09:17, said:

Singura problema...100% made in China
La NMUK, nu?

#31
Hilfiger

Hilfiger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 17.01.2012

View Postunderb, on 20 mai 2021 - 13:38, said:

La NMUK, nu?
Din cate stiu au decis sa inchida fabrica din UK.

#32
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,912
  • Înscris: 07.10.2005
Masina arata foarte bine din poze, trebuie vazuta si in realitate pentru o impresie corecta. Au evoluat!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate