Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Rocar TV

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
MaryusS03

MaryusS03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.12.2020
Salut! Vreau sa cumpar un Rocar TV cu provenienta de la armata complet functional din cate am inteles. Arata bine si la tabla si e putin rulat.
Intrebarea e urmatoarea, in ce consta schimbarea motorului cu unul de VW T4 2.5TDI pt ca am inteles ca e fiabil.
In afara de accesoriile motor cum procedez cu cutia de viteze si cu cuplarea 4x4 ? se pot adapta la motorul de t4 cele originale?
Ca aspect exterior Rocarul vreau sa ramana oarecum de fabrica cu o vopsea Raptor antizgarieturi care mi place mult.
Niste gume noi AT uri sau MT uri, niste flanse distantiere eventual sa ii ridic putin stabilitatea pentru ca vreau sa mai iasa si putin in offroad usor ca e pacat de ea :)
Interior retapitat, niste scaune noi ca banuiesc ca cele originale sunt mancate, o antifonare minima daca e posibil...
Pretul de achizitie a rocarului e de 3000euro.
Vreau sa iasa un Rocar la aspect de fabrica si la functionalitate ceva mai capabil :)
Astept pareri si ceva detalii in legatura cu intrebarea principala :)

#2
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018
cam mult 3000de euro.
eventual 300 de la armata

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,298
  • Înscris: 07.02.2003
O fi asta ? :)
https://www.olx.ro/o...ar-IDdUdWc.html

#4
MaryusS03

MaryusS03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.12.2020

 andreic, on 17 decembrie 2020 - 17:01, said:

Exact ! :) doar ca e pus in alt anunt

#5
MaryusS03

MaryusS03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.12.2020

 EMPP, on 17 decembrie 2020 - 16:52, said:

cam mult 3000de euro.
eventual 300 de la armata
Variante nu prea sunt ! :(

#6
Vulpoiul-Jhon

Vulpoiul-Jhon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,450
  • Înscris: 01.03.2016

 andreic, on 17 decembrie 2020 - 17:01, said:

O fi asta ? Posted Image
Dacă spune in anunt ca poate fi inmatriculat ca vehicul istoric inseamna ca îndeplineşte simultan următoarele condiții:
– A fost fabricat sau înmatriculat pentru prima dată în urma cu cel puțin 30 de ani;
– Tipul său specific – astfel cum este definit în legislația UE sau în legislația națională, după caz nu se mai află în producție;
– Este bine întreținut şi menținut în starea sa inițială şi nu a suferit nicio modificare substanțială a caracteristicilor tehnice ale componentelor sale principale;
– Deține un atestat de vehicul istoric emis de către autoritatea națională a FIVA în România, Retromobil Club Romania.

#7
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,121
  • Înscris: 09.08.2006
Daca ii schimbi motorul pierzi avantajul de vehicul istoric. Oricum, scoaterea motorului de TV este ... bagarea destului in popou. Se scoate pe usa din dreapta. Si nu-i mic.
Am avut si eu unul, am dat vreo 2000 de lei pe el. Dupa vreun an l-am vandut cu 1100, din lipsa de timp. S-ar putea sa fie chiar asta. Fosta statie radio.

#8
rodion22

rodion22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 07.11.2020
Nu te lasa descurajat , chiar as vrea sa faci un jurnal cu evolutia reconditionarii si sa o postezi pe forum

#9
MaryusS03

MaryusS03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.12.2020
În cazul asta renunț la modificarea motorului.
N-am condus pana acum Rocar, am condus ARO și am înțeles ca au motoare similare și mi e frica ca la caroseria asta îl împinge cam greu dar din ce am văzut pe YouTube are zvac.


#10
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

 MaryusS03, on 17 decembrie 2020 - 17:29, said:

Variante nu prea sunt ! Posted Image
varianta este sa mergi tu la licitatie la armata.este site unde se anunta licitatiile

vanzarorul este samsar si cu  masina de epoca atrage potentialii fraieri.
doar este ultima bucata

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Pierzi mult dacă renunti la cutia de tv. La aia se leaga 2 cardane pentru punțile independente fata și spate.
Motorul e de Aro la TV.
Ai putea sa bagi unul de Robur LO 3000 racit pe aer, daca mai gasesti
Sau ceva motor de Andoria sau Toyota care erau puse pe Aro.
Dar nu il poti omologa. De itp nu mai zic, cu alt motor niciodată.
Cutia e lunga, schimbi o gramada pana ajungi la 100km/h ca sa mergi decent inafara localitatii.
Este depasita moral masina.
E buna pentru taranii care cara la piata și cam atat.
Scaunele sub orice critica, de pe autobuze. Nu erau confortabile. Masina nu era izolata, auzeai zgomot infernal de la motor.

Edited by 220v, 20 December 2020 - 12:39.


#12
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
Sunt niste masini nesigure, in curbe iti faci cruce cu ele, motorul de aro e ok dar mereu ai probleme la el , transmisia, si cardanul mereu dau de furca . E masina inalta de viteza foarte mica , frig de stai cu suba pe tine , si cum spun soferii mereu ai "manusi" adica mereu esti murdar pe maini cu una ca ea .

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Te faci mecanic de nevoie la masina aia. Cum era Dacia 1300.

#14
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
"Cum era Dacia 1300."
1300 era parfum , tv-ul e depresie totala Posted Image
Scapa motorina, izvoraste pe la filtru, se infunda turul, omoara bateria, se duce bucsa de la cardan, misca toata masina , in final se rupe si ramai in drum , se cracaneaza rotile pe fata pentru ca motorul e foarte greu , tragi de volan ca la sala , apesi pe ambreiaj de trebuie sa te ridici din scaun - cu alte cuvinte conduci cu toata fiinta ta Posted Image . Am condus 8 luni pe una dinasta si ma tot gandeam oare ce am facut de m-au pedepsit asa ...am facut chef cand am scapat de ea , in 50k km am facut 2 rk , praf, piese slabe pentru ca nu se mai produc originale , ori luamn de pe altele din parcul rece ori de firma "avantul prabusirea" s.a.

Edited by ldpe, 20 December 2020 - 13:01.


#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Cari truse de scule, chei tubulare, piese de rezerva, sufa de remorcare.
Nu mai găsești piese noi de Rocar.

#16
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
Sa nu uitam pe vremea acesta de : paturi, butelie si minim 30/30 tabla slanina ca nu sti unde ramai si cat stai ...

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
As cauta o Nyssa 522 pe la unguri, polonezi, moldova sau Ucraina. E net superioara tv-ului.
Are motor de 2000cmc de warzawa. Ii pui alt carburator mai potent și e mai bine. Cu aia ajungi destul de bine la 90-120km/h

La asta chiar incape ce vrei motor si cutie.
Transmisia e pe spate, cu cardan.

Sa nu uitam cum caraia cutia de viteze la tv. Sau cum sarea din viteze. De ținea soferul mana pe maneta in acele trepte.
Plus zgomotul infernal al motorului. Căldură in mașină iarna nu aveai. Ce aeroterma? :D

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate