Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
refuz returnare produs
Last Updated: Dec 17 2020 16:50, Started by
luchianv
, Dec 17 2020 00:00
·
0
#1
Posted 17 December 2020 - 00:00
Ma aflu intr-o situatie neplacuta cu cei de la regius.ro
Am achizitionat 3 lazi frigorifice pe persoana juridica, iar in urma transportului 2 din ele au ajuns lovite... Am inteles ca legea le da dreptate, ca si persoana juridica nu am voie sa le mai returnez; mi se pare atat de aberanta legea asta, de zici ca persoanele juridice cumpara cu coji de seminte si banii lor nu au valoare comparativ cu o persoana fizica. Care ar fi explicatia logica pentru aceasta lege, n-am idee, dar nu credeam ca ma voi lovi si de asa ceva. In fine.. Problema e alta, ei cica m-au informat prin email si SMS cum ca am obligativitatea sa desfac pachetul, insa asta am aflat tocmai dupa ce le-am desfacut si curierul era plecat. Eu nu am fost informat nici prin SMS si nici prin email. Am aflat asta dupa ce i-am sunat sa le spun ca lazile au ajuns neconforme, iar eu doresc sa returnez produsele nu ca asa vreau eu, ci pentru ca au ajuns lovite. Pe AWB, la observatii era scris ca am obligatia sa deschid pachetele, dar cine naiba citeste AWB-urile? Cand cumpar produse trebuie sa-mi angajez si avocat sa-mi desluseasca un awb ca nu cumva sa fie ceva scris acolo care poate fi interpretabil???? ce porcarie. Dar chiar si asa, un text scris la sectiunea observatii nu ma face pe mine responsabil de defectele produselor. Intr-un final ajunge clientul sa isi asume vina curierului sau poate chiar vina lor (n-am de unde sa stiu daca stiau sau nu de defectele lazilor) Am ceva variante? Ma repet, legea spune ca nu am drept de retur, insa eu nu le returnez ca nu-mi place mie culoarea sau alte prostii, doresc sa le returnez deoarece au ajuns indoite si nu le pot folosi. Am dat bani pe ceva de care nu ma pot uza Edited by althea, 17 December 2020 - 06:26. |
#2
Posted 17 December 2020 - 00:14
luchianv, on 17 decembrie 2020 - 00:00, said: Pe AWB, la observatii era scris ca am obligatia sa deschid pachetele, dar cine naiba citeste AWB-urile? Am ceva variante? Ma repet, legea spune ca nu am drept de retur, insa eu nu le returnez ca nu-mi place mie culoarea sau alte prostii, doresc sa le returnez deoarece au ajuns indoite si nu le pot folosi. Am dat bani pe ceva de care nu ma pot uza Data viitoare citeste nu semna ca primarul . |
#3
Posted 17 December 2020 - 00:19
Confuzi termenii.
Dreptul de retur despre care vorbești e dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță. Iar ăsta nu ți se aplică. Și dacă ai fi cumpărat pe PF, tu trebuie să returnezi produsele în starea lor inițială, decit tot în același impas ai fi fost. Da, când primești un produs, termenii impuși de curier sunt ăștia. Tu cumva trebuie să-l convingi pe curier să stea cu tine cât desigilezi cutia, iar mai apoi să faceți un PV care să evidențieze faptul că ai primit produsele sparte. Din punctul meu de vedere e o clauză abuzivă, dar nu cred că există precedente juridice prea multe pentru a fi considerată astfel. Ca PJ, se presupune că-ți câștigi dreptatea în instanță, fără să ai nevoie de instituțiile statului. Se evită astfel niște situații prostești (îți face concurența plângere). Eu te încurajez să îți spui oful în fața unei instanțe. De fapt asta ar fi singura soluția. O hotărâre care să scoată în evidență faptul că acea clauză, de a desface coletul în fața curierului, e greu de respectat. Imaginează-ți dacă ar deschide toți coletul de față cu curierii, păi ar mai livra ăia un rahat, că ar trebui să stea după 15 Gigei până desfac colete, iar aia ar fi ziua de muncă. Ei au pusă treaba asta, cu deschisul în fața curierului, oarecum pe bună dreptate. Tu poți scăpa coletul pe scări, pe urmă îi tragi pe ei la răspundere. Totuși, consider că livrarea produselor ar trebui făcută până la ușă, și nu până în fața blocului cum se întâmplă la noi. Treaba cu "păi e scump" nu prea ține, costurile cu curieratul sunt la fel la noi, cum sunt și prin alte țări UE, iar acolo se livrează la ușă. Edited by SmurfK, 17 December 2020 - 00:21. |
#4
Posted 17 December 2020 - 00:29
Am citit rapid conditiile/termenii. Cam greu. Ti se spune explicit ca trebuie sa reclami la primire. Iar prin lipsa acelui proces verbal de dauna ai confirmat primirea coletelor in stare buna. Vanzatorul poate sustine ca le-ai deteriorat ulterior si nu ai cum dovedi contrariul.
Vezi daca te poti folosi de paragraful asta. Poate scapi mai usor. Le returnezi, ei isi opresc daunele si-ti restituie restul. Oricum trebuie sa vorbesti cu ei pt un astfel de compromis. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou ( accesorii lipsa, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, lipsa certificat de garanție, manuale de utilizare, instrucțiuni de folosință prezente la livrare etc., ), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz,sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător. |
#5
Posted 17 December 2020 - 00:30
La faze de genul acesta e ok sa faci poze cand le dezambalezi. Sau cat inca sunt ambalate si se vad ceva urme prin/pe ambalaj. Iar clauza e cu dus-intors, ca te poti trezi cu motorul iesit din suporti sau mai stiu eu ce chestii care nu sunt usor observabile la despachetare.
In acelasi timp, sunt de aceeasi parere: dreptul la retur difera de dreptul la service/reparatii/garantie. Nu prea inteleg eu de ce lumea le incurca. Si as putea baga mana in foc ca discutia a inceput cu ceva de genul: "am primit 2 produse cu probleme, vreau sa le returnez", in loc de "am primit 2 produse ce par a fi avut probleme la transport. cum procedam?" Edited by dexterash, 17 December 2020 - 00:43. |
#6
Posted 17 December 2020 - 02:56
daca merg ia un spray si reparale sau la service autocolant etc
|
#7
Posted 17 December 2020 - 03:53
luchianv, on 17 decembrie 2020 - 00:00, said:
Am achizitionat 3 lazi frigorifice pe persoana juridica, iar in urma transportului 2 din ele au ajuns lovite... Problema e alta, ei cica m-au informat prin email si SMS cum ca am obligativitatea sa desfac pachetul, insa asta am aflat tocmai dupa ce le-am desfacut si curierul era plecat. Eu nu am fost informat nici prin SMS si nici prin email. Am aflat asta dupa ce i-am sunat sa le spun ca lazile au ajuns neconforme, iar eu doresc sa returnez produsele nu ca asa vreau eu, ci pentru ca au ajuns lovite. Pe AWB, la observatii era scris ca am obligatia sa deschid pachetele, dar cine naiba citeste AWB-urile? Cand cumpar produse trebuie sa-mi angajez si avocat sa-mi desluseasca un awb ca nu cumva sa fie ceva scris acolo care poate fi interpretabil???? ce porcarie. Dar chiar si asa, un text scris la sectiunea observatii nu ma face pe mine responsabil de defectele produselor. Intr-un final ajunge clientul sa isi asume vina curierului sau poate chiar vina lor (n-am de unde sa stiu daca stiau sau nu de defectele lazilor) Am ceva variante? Ma repet, legea spune ca nu am drept de retur, insa eu nu le returnez ca nu-mi place mie culoarea sau alte prostii, doresc sa le returnez deoarece au ajuns indoite si nu le pot folosi. Am dat bani pe ceva de care nu ma pot uza Dar totusi, vanzatorul ce vina are, de ce ti-ar da banii inapoi, ce dovada ai ca el le-a trimis lovite si nu le-au lovit curierii? Tu daca ai vinde lazi frigorifice, iar un cumparator te-ar informa ca dupa plecarea curierului a constatat ca sunt lovite, ti-ai lua vina asupra ta, ai primi produsele inapoi si ai storna factura? Mai conteza si magazinul de unde cumperi. Recent a fost o emisiune la Zu cu o tema gen "ce minciuni ati spus...", un ascultator a spus ca a cumparat un TV de cateva mii de lei de la eMag, iar dupa 2 zile copilul a aruncat cu ceva in el si i-a spart ecranul; a sunat la eMag si a mintit ca asa l-a scos din cutie la 2 zile de la primire; ăia i-au primit tv-ul la retur. Edited by cristi712, 17 December 2020 - 04:05. |
#8
Posted 17 December 2020 - 04:15
Drept de retur ai și ca pj, dar asta nu rezolvă problema deteriorării. La cât îs de vehemenți stiau că sunt lovite cândle-au livrat. Cu cât îi mai obscur vânzătorul, cu atât is mai mari șansele de a nu fi ceva în regulă.
|
#9
Posted 17 December 2020 - 04:32
cristi712, on 17 decembrie 2020 - 03:53, said:
Mai conteza si magazinul de unde cumperi. Recent a fost o emisiune la Zu cu o tema gen "ce minciuni ati spus...", un ascultator a spus ca a cumparat un TV de cateva mii de lei de la eMag, iar dupa 2 zile copilul a aruncat cu ceva in el si i-a spart ecranul; a sunat la eMag si a mintit ca asa l-a scos din cutie la 2 zile de la primire; ăia i-au primit tv-ul la retur. BloodRa, on 17 decembrie 2020 - 04:15, said:
Drept de retur ai și ca pj. |
#10
Posted 17 December 2020 - 06:23
luchianv, on 17 decembrie 2020 - 00:00, said:
Am ceva variante? Ma repet, legea spune ca nu am drept de retur, insa eu nu le returnez ca nu-mi place mie culoarea sau alte prostii, doresc sa le returnez deoarece au ajuns indoite si nu le pot folosi. Am dat bani pe ceva de care nu ma pot uza |
|
#11
Posted 17 December 2020 - 06:38
Situatia e cam asa:
1. Ai gasit cel mai mic pret, cu 20 lei mai mic decat la un magazin de care am auzit. 2. E cel mai mic pret pentru ca aia au cel mai mic adaos, cat de o ceasca de cafea. 3. Produsul pleaca direct de la distribuitor, nu trece pe la magazinul raspectiv. Problema e cam asa: - ei sunt saraci si nesimtiti, si nu vor/nu pot plati pt paguba. - curierii se spala pe maini, pt ca nu ai mentionat la livrare lovitura. 3 lazi frigorifice sunt probabil sub 1000eur, cea ce face ca o actiune in instanta sa nu merite, iar ei stiu acest aspect. |
#12
Posted 17 December 2020 - 07:30
Off, am ajuns sa avem numai drepturi, nu și obligații... Faptul ca sunt unii care tac, înghit și își asuma chestiile astea, cum e emag, deja pentru unii a devenit normalitate.
Chiar și în instanta, as vrea sa vad judecător care pune botul la un argument de genul "cine sta sa citească awb?" |
#13
Posted 17 December 2020 - 09:17
Pune te rog niste poze sa vedem si despre ce daune vorbim.
|
#14
Posted 17 December 2020 - 10:04
slai, on 17 decembrie 2020 - 07:30, said:
Chiar și în instanta, as vrea sa vad judecător care pune botul la un argument de genul "cine sta sa citească awb?" Îți dai seama că nu despre asta ar fi vorba. Ci despre faptul că nu stă curierul după tine să desfaci coletul. În plus, e și problema secretului corespondenței. Nu mi se pare normal să îi arăt eu lui Gigel de la curier ce am primit eu. @OP - De curiozitate, ambalajele erau ok? Nu era cutia deteriorată? De fapt asta ar fi practica, dacă e cutia deteriorată, atunci faci un PV cu curierul, în care specifici că ai primit cutia deteriorată, eventual faci poze, iar mai târziu poți desface tu, în particular. Dacă se dovedește că produsul a ajuns lovit, atunci ai și tu o dovadă că ai sesizat asta. Edited by SmurfK, 17 December 2020 - 10:06. |
#15
Posted 17 December 2020 - 11:15
|
#16
Posted 17 December 2020 - 11:23
SmurfK, on 17 decembrie 2020 - 00:19, said:
Confuzi termenii. Dreptul de retur despre care vorbești e dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță. Iar ăsta nu ți se aplică. Și dacă ai fi cumpărat pe PF, tu trebuie să returnezi produsele în starea lor inițială, decit tot în același impas ai fi fost. Da, când primești un produs, termenii impuși de curier sunt ăștia. Tu cumva trebuie să-l convingi pe curier să stea cu tine cât desigilezi cutia, iar mai apoi să faceți un PV care să evidențieze faptul că ai primit produsele sparte. Din punctul meu de vedere e o clauză abuzivă, dar nu cred că există precedente juridice prea multe pentru a fi considerată astfel. Ca PJ, se presupune că-ți câștigi dreptatea în instanță, fără să ai nevoie de instituțiile statului. Se evită astfel niște situații prostești (îți face concurența plângere). Eu te încurajez să îți spui oful în fața unei instanțe. De fapt asta ar fi singura soluția. O hotărâre care să scoată în evidență faptul că acea clauză, de a desface coletul în fața curierului, e greu de respectat. Imaginează-ți dacă ar deschide toți coletul de față cu curierii, păi ar mai livra ăia un rahat, că ar trebui să stea după 15 Gigei până desfac colete, iar aia ar fi ziua de muncă. Ei au pusă treaba asta, cu deschisul în fața curierului, oarecum pe bună dreptate. Tu poți scăpa coletul pe scări, pe urmă îi tragi pe ei la răspundere. Totuși, consider că livrarea produselor ar trebui făcută până la ușă, și nu până în fața blocului cum se întâmplă la noi. Treaba cu "păi e scump" nu prea ține, costurile cu curieratul sunt la fel la noi, cum sunt și prin alte țări UE, iar acolo se livrează la ușă. |
#17
Posted 17 December 2020 - 11:57
SmurfK, on 17 decembrie 2020 - 10:04, said:
Îți dai seama că nu despre asta ar fi vorba. Ci despre faptul că nu stă curierul după tine să desfaci coletul. În plus, e și problema secretului corespondenței. Nu mi se pare normal să îi arăt eu lui Gigel de la curier ce am primit eu. @OP - De curiozitate, ambalajele erau ok? Nu era cutia deteriorată? De fapt asta ar fi practica, dacă e cutia deteriorată, atunci faci un PV cu curierul, în care specifici că ai primit cutia deteriorată, eventual faci poze, iar mai târziu poți desface tu, în particular. Dacă se dovedește că produsul a ajuns lovit, atunci ai și tu o dovadă că ai sesizat asta. cum sa nu stea curierul? sta daca-i ceri si e livrare cu verificare. poate nu cat vrei tu, de exemplu fan si cargus au 5 minute, verificare vizuala, nu testare tehnica. deci te lasa sa vezi ca nu's barabule in loc de placa video, ca masina de spalat nu e indoita din toate partile, dar nu te lasa sa montezi placa video sa vezi ca merge sau nu red dead redemption 2 la setari ultra, sau sa pui rufe la spalat sa vezi ca trage apa, daca ia detergent... p.s. daca chiar vrei, cativa lei fac minuni, si relaxeaza regulile. p.p.s. primul rand e scris de pisica mea. |
#18
Posted 17 December 2020 - 12:24
Daca este persoana juridica se presupune ca cine se ocupa de achizitii trebuie sa aiba si competenta pe acest domeniu.
Poate cel de la achizitii nu are competenta sa testeze partea tehnica la anumite echipamente insa poate constata vizual ca un colet/recipient are urme de lovituri iar la deschidere se pot vedea si fotografia toate aceste lucruri. Achizitii + departamentul care a solicitat comanda trebuie sa convina de acord la care sunt criteriile de cumparare, livrare, garantie, asigurare pentru diverse riscuri, e.t.c. de comun acord cu vanzatorul si cu firma care asigura transportul, evident totul contractual. Ceea ce descrii tu se incadreaza la Dorel are firma/sau angajat si face comanda la cel mai ieftin produs + transport. Din cauza ca este incompetent nu stie procedura de mai sus... chiar daca afla de procedura nu conteaza pentru ca este ocupat cu alte treburi... Din cauza ca este lenes nu verifica nici macar cand vine coletul. Doar pentru ca Dorel are un startup nu justifica incompetenta si lenea... daca nu te pricepi sa faci un lucru platesti pe altcineva sa o faca... De ce incercati comparatia cu dreptul de returnare de 14 zile la cumparaturi online de la persoane fizice ? Oare poti sa compari o firma cu Veta care comanda o masina de spalat si care evident ca nu se pricepe si trebuie sa o testeze ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users