Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
#235
Posted 26 December 2021 - 13:24
tu ar trebui să ai, la 44K. eu la 36 nu aveam
mă așteptam să fie zgomot, ca la toate mărcile non-premium, dar nu în halul ăsta. bine, momentan mă plâng așa, oral, că nu e ca și cum am de făcut 2 drumuri pe lună pe autostradă. |
#236
Posted 26 December 2021 - 13:26
linuxgfx, on 26 decembrie 2021 - 11:30, said:
Multumesc, ma tot uit si eu pe forumurile din afara si vad tot felul de posibile soluții la problema zgomotului in general. Sincer, m-ai cam speriat cu zgomotul, ți-am citit toate postările )) O soluție (costisitoare) ar fi sa punem geamurile laterale de pe Prime, fiind laminate ma aștept sa anuleze intr-o oarecare măsura zgomotul de vânt din oglinzile laterale. Am citit si ca se pot pune diferite materiale fono-absorbante in locații cheie precum podea, tunel direcție, sub pedale, sub plafon, etc. Ma intreb totusi daca tot stresul asta si cheltuiala in plus merita pentru o masina de 44.000€ (am oare așteptări nerealiste?) Am de un an versiunea Dynamic, am facut 17.000 km pe toate drumurile posibile si in tot feluri de conditii. Sunt super multumit de masina, cum am mai scris nu este o masina premium, deci nu pot sa ai pretentii de masina premium, am citit multe inainte de cumparare si mi-am asumat neajunsurile posibile. Referitor la zgomot fiecare are perceptii si asteptari diferite, respectiv depinde si ce masina ai avut inainte. Nu afirm ca nu este zgomotoasa la viteze de autostrada, dar pe mine chiar nu ma deranjeaza. Am avut un Avensis inaite care era la fel sau si mai zgomotos. Pana acum ptr. necesitatile mele este masina perfecta, Avensis-ul m-a servit aproape zece ani fara nici o defectiune, sper si cu aceasta masina va fi la fel. Mult noroc si asteptari cu rabdare! |
#237
Posted 26 December 2021 - 19:16
Da, asa este, totul depinde si de ce mașina ai avut înainte. Acum dețin o Mazda 6 model 2.5 2017 si mi se pare zgomotoasă pe autostrada doar la viteze de peste 150 km/h. Se aude foarte tare vântul din cauza oglinzilor. pe la vreo 90 in schimb zici ca este electrica, nu se aude nimic. M-as putea obișnui cu câțiva decibeli in plus la Rav4 însă nu as accepta gen o diferența de 10DB la aceeași viteza.
|
#238
Posted 26 December 2021 - 19:33
Apropo, cum v-ati acomodat cu cvt-ul? Cred ca imi va lua ceva timp, am avut numai cu convertizor pana acum.
|
#239
Posted 26 December 2021 - 22:06
linuxgfx, on 26 decembrie 2021 - 19:16, said:
Da, asa este, totul depinde si de ce mașina ai avut înainte. Acum dețin o Mazda 6 model 2.5 2017 si mi se pare zgomotoasă pe autostrada doar la viteze de peste 150 km/h. Se aude foarte tare vântul din cauza oglinzilor. pe la vreo 90 in schimb zici ca este electrica, nu se aude nimic. M-as putea obișnui cu câțiva decibeli in plus la Rav4 însă nu as accepta gen o diferența de 10DB la aceeași viteza. Nivel de zgomot la 130km/h:
In general pe parte de NVH e mai mult decat geamuri laminate acustic. Uite cam ce a trebuit sa faca Mazda cu noul model de Mazda3 ca sa imbunatateasca considerabil NVH (aproape best in class): [ https://i.postimg.cc/2q7Gtdjf/jpg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 26 December 2021 - 22:09. |
#240
Posted 26 December 2021 - 22:20
MembruAnonim, on 26 decembrie 2021 - 22:06, said: Nu-ti fa griji de zgomot ca tu esti deja obisnuit cu o masina zgomotoasa. Nivel de zgomot la 130km/h:
In general pe parte de NVH e mai mult decat geamuri laminate acustic. Uite cam ce a trebuit sa faca Mazda cu noul model de Mazda3 ca sa imbunatateasca considerabil NVH (aproape best in class): [ https://i.postimg.cc/2q7Gtdjf/jpg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Multumesc de clarificare, într-adevăr Mazda dupa 2019 a cam schimbat “placa”. Din pacate, ca si revers al medaliei, a pierdut si destul de mult in performante. Acel NVH îmbunătățit vine la pachet cu greutate mai mare si având aceleasi motoare ca pe generațiile trecute (cu excepția skyactiv-x), se simte impactul. In US e alta poveste, acolo au 2.5 turbo care rezolva tot. Overall, la 44k, Rav4 hibrid mi se pare in momentul asta cea mai buna alegere si tine si cu casa. (un cx5 full costa 42.000 cu același 2.5 aspirat dar cu 2 secunde mai lent decât a mea si nici nu are un sistem 4x4 prea strălucit) |
#241
Posted 26 December 2021 - 22:22
Mazda CX5 are tot intre 68 si 69 db la 130 km/h ( in functie de sursa unde cauti info), dar diferenta e ca de la cer la pamant intre insonorizare la cx5 2019 2.0 benzina vs Rav4 2021 2.0 benzina ( pe astea le-am putut compara direct; cx5 poti sa-l tii in ture sus fara sa fie un zgomot deranjant, care sa patrunda in cabina puternic. Rav4 e la nivel de autoutilitara ca insonorizare, mie imi zbarnaia motorul in cap si la o ora dupa ce ma dadusem deja jos din masina dupa un drum mai lung). Doar un test drive pe bune te poate edifica. In rav4 stiu ca adormea foarte greu copilul si se trezea la orice depasire mai in forta, ceea ce nu se intampla nici in cx5, nici in golful pe care il conduc.
Edited by Mihai_mb, 26 December 2021 - 22:27. |
#242
Posted 26 December 2021 - 22:23
#243
Posted 26 December 2021 - 23:28
linuxgfx, on 26 decembrie 2021 - 22:20, said:
Multumesc de clarificare, într-adevăr Mazda dupa 2019 a cam schimbat “placa”. Din pacate, ca si revers al medaliei, a pierdut si destul de mult in performante. Datele pentru aceiasi motorizare (in Europa au pus si alte motorizari pe platforma si nu prea poti compara ca par gatuite noile motorizari pentru emisii): 2018 Mazda3:
Rav4 hibrid nu are CVT ci eCVT si e un sistem inovativ. Recomand video-ul asta de 40 de minute ca sa ai o idee despre ce cutie vei avea pe masina. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O61WihMRdjM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 26 December 2021 - 23:43. |
#244
Posted 27 December 2021 - 12:13
MembruAnonim, on 26 decembrie 2021 - 23:28, said: Nu as putea zice ca destul de mult si nu cred ca simti in realitate diferentele; sunt doar 61kg intre Mazda3 Gen3 FWD si Mazda3 Gen4 AWD. Datele pentru aceiasi motorizare (in Europa au pus si alte motorizari pe platforma si nu prea poti compara ca par gatuite noile motorizari pentru emisii): 2018 Mazda3:
Rav4 hibrid nu are CVT ci eCVT si e un sistem inovativ. Recomand video-ul asta de 40 de minute ca sa ai o idee despre ce cutie vei avea pe masina. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O61WihMRdjM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Foarte tare cutia si foarte frumos explicat in video, mulțam! Într-adevăr este o evoluție clară a ceea ce era inainte cvt-ul. Nu mai ai lag, nu mai ai probleme cu cureaua, etc. Cat despre Rav4, cred ca trag o fuga pe la Bucuresti sa vad daca ma lasă sa ies cu ea pe autostrada, sa fiu convins ca nu imi voi trage palme apoi. |
|
#246
Posted 27 December 2021 - 21:52
Scuze de quote. Am o nelămurire in legatura cu aplicatia MyT. Voi o folosiți? Daca da, ce puteti face/vedea pe ea? In america am citit ca se poate vedea autonomia, unele versiuni au si remote start, introduce adresa pentru navi, etc
|
#247
Posted 27 December 2021 - 22:57
Mihai_mb, on 26 decembrie 2021 - 22:22, said:
Mazda CX5 are tot intre 68 si 69 db la 130 km/h ( in functie de sursa unde cauti info), dar diferenta e ca de la cer la pamant intre insonorizare la cx5 2019 2.0 benzina vs Rav4 2021 2.0 benzina ( pe astea le-am putut compara direct; cx5 poti sa-l tii in ture sus fara sa fie un zgomot deranjant, care sa patrunda in cabina puternic. Rav4 e la nivel de autoutilitara ca insonorizare, mie imi zbarnaia motorul in cap si la o ora dupa ce ma dadusem deja jos din masina dupa un drum mai lung). Doar un test drive pe bune te poate edifica. In rav4 stiu ca adormea foarte greu copilul si se trezea la orice depasire mai in forta, ceea ce nu se intampla nici in cx5, nici in golful pe care il conduc. Edited by closchkutza, 27 December 2021 - 22:57. |
#248
Posted 27 December 2021 - 23:18
Sunt 2 masini complet diferite. CX-5 o fi mult mai bine antifonata ca masina însă cine se uita la un Rav4 hibrid o face si pentru consum (sau poate mai mult pentru consum). Cx-5 cu motorul de 2.5 si 4x4 nu o sa ai consum sub 14/15 in oraș si 8/9 pe DN. Comparativ cu o medie de 6 in oraș la Rav, înțeleg de ce multi fac un compromis. Fix acest compromis vreau sa fiu si eu sigur ca sunt dispus să-l fac, trebuie sa mai merg la inca un drive-test care sa includa si putina autostrada; pentru ca la viteze de pana la 90km/h nu mi s-a părut deloc zgomotoasă. Cum scriam mai sus, ma raportez la nivelul de zgomot din actuala Mazda 6. Nu stiu cum stătea Avensis in 2012 pe NVH dar mi se pare ciudat sa fi fost mai bine antifonata.
|
#249
Posted 27 December 2021 - 23:41
Eu am scris doar ce mi-a spus omuletul (mesajul fiind similar cu cel postat de Mihai_Mb care a si avut Rav4..o scurta perioada de timp). Dupa 7-8 ani de Avensis (evident, fara vreo problema tehnica) se dusese chitit catre RAV mai ales ca ii placea si design-ul dar a fost destul de desumflat dupa test (a scos-o pe centura si pe autostrada). Daca masina va fi utilizata majoritar urban atunci poate fi mai putin deranjant.
Nu am nici un fel de bias catre nici una dintre masini, imi sunt la fel de indiferente. Edited by closchkutza, 27 December 2021 - 23:45. |
|
#250
Posted 27 December 2021 - 23:48
linuxgfx, on 27 decembrie 2021 - 23:18, said:
Cx-5 cu motorul de 2.5 si 4x4 nu o sa ai consum sub 14/15 in oraș si 8/9 pe DN. Comparativ cu o medie de 6 in oraș la Rav, Cu un mix de consum urban/extra de ~12l/100km pentru CX5 si 7l pentru Rav4, iti recuperezi diferenta de 6.000euro (la care mai adaugi ceva dobanda daca e sa o iei in rate) in ~100.000km. Probabil mai e o diferenta din impozit si ceva ticket eco pentru Rav4 ca e hibrid iar daca 90% din rulajul ala e urban.... atunci probabil recuperezi mai rapid cu Rav4 hibrid. Eu intre astea doua variante, as alege oricand Rav4 din mai multe motive. Edited by MembruAnonim, 27 December 2021 - 23:52. |
#251
Posted 28 December 2021 - 08:54
Da, undeva la 90% as spune ca va fi rulaj urban cu cate o escapada de weekend pe la munte. CX5 are alta varianta de top acum, la care am foat surprins sa citesc ca tot nu include cardul de navigație, mai adaugi 500€ plus încă vreo 800 daca vrei covorase pedale de aluminiu etc. Pe site o configurasem la 40.800 parca. Iar discount la dealer, la fel ca la Toyota, aproape inexistent. Calculul per total al costului benzinei este corect atâta timp cat pretul nu va creste semnificativ. Ceva imi spune ca, cu toata speculația si criza de energie, o sa vedem foarte curând 7/8 lei pe litru 🤦🏻
|
#252
Posted 28 December 2021 - 09:04
linuxgfx, on 27 decembrie 2021 - 21:52, said: In america am citit ca se poate vedea autonomia, unele versiuni au si remote start, introduce adresa pentru navi, etc 2. de ce ar vrea sa vezi autonomia din aplicație dacă o ai în bordul mașinii? verifici autonomia mașinii de pe budă? Quote Iar discount la dealer, la fel ca la Toyota, aproape inexistent. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users