Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Arzator dublu aragaz.

Presiune Centrala Ariston.

DVR 4 canale functioneaza cu un ...
 Redactare CV

Limite maxime amenzi contraven...

Folie protectoare pentru ecrane (...

Spalare masina sau nu
 Alternative la "we are sunset...

Încheiere penala dezinvestire

Traducere limba spaniola

Family Sharing "Ask to buy...
 CI+ (Telekom) și TV JVC

Umiditate Beci

Ariston decupleaza incalzire calo...

Retea interioara CATV proasta. So...
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
323 replies to this topic

#199
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 03.12.2001
după aproape 10.000km:
  • trebuie să apăs mereu butonul de autohold. înțeleg ca există o idee în spatele acestei scheme, dar nu sunt de acord cu ea. dacă la alte butoane ține minte dacă sunt apăsate sau nu, și la ăsta se putea.
  • scaunele nu au suport lombar deloc. absolut mizerabil.
  • farurile nu pornesc și nu se opresc automat. nu-mi place să decidă el când trebuie aprinse, nu-mi plac DRLurile, vreau să circul mereu cu faza scurtă aprinsă.
  • noroiul pe care îl adună închiderea portierelor din spate. ireal.
  • buzunare mici și stupide pe portiere, mai ales pentru un suv de familie. foarte mici.
  • nu am agățători pentru sacoșe în portbagaj. din nou, suv de familie.
  • suportul de cap (nu îmi vine acum termenul în română, în engleză este headrest) nu e mobil.
  • zgomotul din interior după 130 e groaznic.
  • interfața multimedia pare a fi ceva făcut în anii 90.
  • am buton de MAP pe unitatea multimedia, dar nu am așa ceva la echiparea asta. stupid. nu o foloseam, dar ideea în sine.
  • doar un singur buzunar în portbagaj. mi-am luat niște opritoare din alea de velcro, dar totuși...
  • poți deschide geamul de la pasager dacă îți pui mâna pe suportul de pe ușă. prost gândită.
  • inserția de aluminiu de pe lateralele bordului se reflectă în oglinzile laterale. prost gândită.


#200
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,947
  • Înscris: 16.05.2012
1. ai dreptate insa majoritatea constructorilor au la fel.
2. la o masina de peste 30k e cam aiurea  sa nu ai suport lombar...poate te ajuta asta Posted Image https://www.dedeman....-auto/p/1018667
9. interfata multimedia e jalnica la toti constructorii japonezi...iar daca ei nu au acces la tehnologie atunci despre ce vorbim? Pentru mine e o enigma de ce le este atat de greu sa fie in rand cu lumea.
Logan e peste japonezi la capitolul asta.
13. reflexia in oglinzi mi-a adus aminte de o poveste de-a lui Micuztu: conducea un BMW ce avea schimbator cu cristale...soarele batea in asa fel ca reflexia ii sarea direct in ochi...a trebuit sa acopere cu ceva schimbatorul...se poate si la case mai mari Posted Image

Edited by raven75, 31 July 2021 - 07:49.


#201
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,604
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvali, on 31 iulie 2021 - 05:57, said:

11% consum la mers tare pe autostradă. not bad.

Aia e situație de permis pe autostrăzile din România. De acum te rog frumos sa nu o mai faci pe lupul moralist în topicurile cu cocalari la volan unde se vorbește despre accidente și morți.

#202
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,620
  • Înscris: 03.12.2005
Singur pe trei benzi... nu-i asa grav. Nu cred ca aia-i viteza de croaziera, voia doar sa verifice ca poate.

#203
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,947
  • Înscris: 16.05.2012
Eu pe acolo merg frecvent cu 170km/h...stiu e ilegal, in Germania la viteza aia nu ajungeam pe banda 3 ca veneau cei cu Audi, BMW etc la peste 200 km/h.
Culmea e ca la ei nu se da nimeni cu fundul de pamant daca merg tare.

#204
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,604
  • Înscris: 15.12.2009
Civilizația începe acolo unde sw respecta regulile societății, numite și legi. Scuze de off-topic.

#205
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

View Postvali, on 31 iulie 2021 - 06:35, said:

după aproape 10.000km:
  • trebuie să apăs mereu butonul de autohold. înțeleg ca există o idee în spatele acestei scheme, dar nu sunt de acord cu ea. dacă la alte butoane ține minte dacă sunt apăsate sau nu, și la ăsta se putea.

  • scaunele nu au suport lombar deloc. absolut mizerabil.

  • farurile nu pornesc și nu se opresc automat. nu-mi place să decidă el când trebuie aprinse, nu-mi plac DRLurile, vreau să circul mereu cu faza scurtă aprinsă.

  • noroiul pe care îl adună închiderea portierelor din spate. ireal.

  • buzunare mici și stupide pe portiere, mai ales pentru un suv de familie. foarte mici.

  • nu am agățători pentru sacoșe în portbagaj. din nou, suv de familie.

  • suportul de cap (nu îmi vine acum termenul în română, în engleză este headrest) nu e mobil.

  • zgomotul din interior după 130 e groaznic.

  • interfața multimedia pare a fi ceva făcut în anii 90.

  • am buton de MAP pe unitatea multimedia, dar nu am așa ceva la echiparea asta. stupid. nu o foloseam, dar ideea în sine.

  • doar un singur buzunar în portbagaj. mi-am luat niște opritoare din alea de velcro, dar totuși...

  • poți deschide geamul de la pasager dacă îți pui mâna pe suportul de pe ușă. prost gândită.

  • inserția de aluminiu de pe lateralele bordului se reflectă în oglinzile laterale. prost gândită.


Pentru mine dupa 10.000km:

1.Butonul de autohold odata apasat ramane activ pana ce nu opresti motorul. Folosesc f. rar, e ok asa.
2.Absolut de acord, am montat o husa care are un fel de protectie laterala, respectiv am pus sub ea o perna mica, a devenit astfel confortabil.
3.Nu ma deranjeaza, chiar e in ordine ptr. mine, cu o grija mai putin.
4.Asa este, la spalat trebuie sa insist pe acea portiune.
5.Nu am avut mai mult spatiu nici la Avensis, sunt obisnuit, ma limitez la obiectele strict necesare.
6.Se pot monta agatatoare, versiunile de top au(cel putin asa am vazut din poze postate pe diferite forumuri). Am montat elasticuri ptr. a impiedica plimbarea bagajelor in timpul mersului.
7.Da, si pe mine m-a deranjat pana cand am gasit o pozitie a scaunului sa-mi sprijine capul la fix. A durat vreo doua luni.
8.Are zgomot destul de mare a partilor de rulaj, depinde si de calitatea asfaltului. Am avut la fel sau chiar mai mult la Avensis. Nu ma deranjeaza, sunt constient ca nu este o masina din clasa premium.
9.Corect, japonezii ar putea face mult mai mult la acest capitol, Loganul este mult peste. Folosesc 99% telefonul ptr. navigatie fiindca pot sa aleg din 5-6 programe instalate.
10.Unitatea este comun si cu versiunile care au instalate harti, nu a dorit sa fabrice si sa monteze dou unitati separate ptr. acest "mic amanunt"
11.Incerc sa folosec acest buzunar mic ptr. lucruri marunte, in rest ce am nevoie am reusit sa le pun sub tava de la portbagaj unde este loc liber intre roata de rezerva si caroserie.
12. Transport destul de des pe bancheta din spate un caine, astfel tin mereu blocat deschiderea geamurilor, prima data am fost si eu surprins, noroc ca este legat mereu, altfel cine stie.
13.Nu am observat pana acum, poate am o alta pozitie la volan, dar voi fi atent in viitor.
14. Am observat multe lucruri pozitive care i-mi face conducerea o placere, lucruri pozitive mult mai multe, dar acum m-am rezumat strict la problemele ridicate de tine.

Multumesc ca ai ridicat aceste lucruri, problemele sunt prezente, dar probabil unele le percepem altfel si le consideram minore sau majore. Personal eu sunt multumit de masina, am primit ce am dorit, majoritatea problemelor au fost semnalate de pe forumuri, le-am asumat la achizitionare.
Multi kilometrii fara evenimente!

#206
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 03.12.2001

View Postsebulbus, on 31 iulie 2021 - 13:04, said:

voia doar sa verifice ca poate.
testam zgomotul și consumul.

View Postgabbar, on 31 iulie 2021 - 14:12, said:

Multumesc ca ai ridicat aceste lucruri, problemele sunt prezente, dar probabil unele le percepem altfel si le consideram minore sau majore. Personal eu sunt multumit de masina, am primit ce am dorit, majoritatea problemelor au fost semnalate de pe forumuri, le-am asumat la achizitionare.
asta mă enervează, că sunt probleme minore, care n-ar trebui să existe.
altfel, fiind minore, mă enervează puțin :)

#207
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,620
  • Înscris: 03.12.2005

View Postro_explorer, on 31 iulie 2021 - 13:39, said:

Civilizația începe acolo unde sw respecta regulile societății, numite și legi. Scuze de off-topic.

Treaba asta e tolerata/practicata fara mari consecinte pe toate cele vreo trei continente civilizate unde am condus eu. Si la nivel juridic ii lipseste gradul de pericol care in mod normal face ca anumite conduite sa fie incriminate. Adica statul ar iesi in pierdere sa cheltuoasca bani ca sa impiedice situatiile de genul asta.
Si zic asta nu pentru ca sunt vreun fan al sau sau pentru ca e incredibil de frumos pentru ca nu sunt si nu e (nici pe departe).

#208
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 05.05.2002
De la mine:

2. nu vine in echiparea Dynamic. Eu am luat Lounge (din FR) dar mi-a fost prezentata un Dynamic ca asta avea dealerul. Am ramas uimit de calitatea foarte slaba a tapiteriei si lipsa reglajului lombar.
8. Cu JBL vine si insonorizare suplimentara. Cea standard e jalnica dar cu JBL e acceptabil. De asemenea nu stiu ce anvelope ai dar e probabil si de acolo un zgomot suplimentar.

Inainte am avut un XA40 care are aceleasi bube. O dotare superioara la Toyota ajuta de multe ori.

Edited by alextz, 02 August 2021 - 09:44.


#209
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 03.12.2001
de vară nu mai știu, dar acum am Bridgestone Alenza.

#210
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 05.05.2002
Bridgestone Alenza ar trebui sa fie relativ OK dar nu gasesc nicaieri teste cu ele comparative.

La XA40 a venit cu Yokohama Geolander si cand le-am schimbat cu Goodyear Efficientgrip a fost o diferenta de la cer la pamant. Pe XA50 am Falken 510 SUV si sunt multumit.

#211
Popama

Popama

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 14.05.2016
Legat de butonul de Maps aș înterba la reprezentanță dacă nu e vreun update de software disponibil sau așa ceva pt. că la Corolla livrată la sfârșit iunie acel buton deschide automat Waze-ul când e telefonul conectat.

#212
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

View PostPopama, on 02 august 2021 - 11:09, said:

Legat de butonul de Maps aș înterba la reprezentanță dacă nu e vreun update de software disponibil sau așa ceva pt. că la Corolla livrată la sfârșit iunie acel buton deschide automat Waze-ul când e telefonul conectat.


La mine asa functioneaza de la livrarea masinii(dec. anul trecut)

#213
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,406
  • Înscris: 25.04.2016
Facut test drive, cu varianta de top din cate am inteles de la dealer. Multe dotari, printre care ventilatie in scaune care se simtea ceva, sistem monitorizare parcare 360 grade, cu 4 camere video, foarte interesant, oglinda centrala se facea display cuplat la o camera din spate cu o rezolutie si un afisaj extraordinar, in contrast puternic cu displayu multimedia central care avea un afisaj execrabil, de abia se vedea. Materialele pareau ok, dar acel cauciuc de pe butoanele rotative nu stiu cat va tine. Locul din mijloc de pe bancheta spate incapator pentru drumuri scurte (cu 3 pasageri in spate). Portbagaju cu roata de rezerva. Scaunu soferului cu reglaj electric si 2 memorii. In schimb, scaunu pasagerului fata, diferenta mare, reglaj manual si lipsa reglaj pe inaltime, cine sta pe el pare ca sta sus, o senzatie putin incomoda. La condus, mers pe Normal, se simte la talpa motorizarea 2.5 hsd. Traseu a fost scurt si pe un drum cam aglomerat, deci mers normal, legal cat si in oras. AC pornit. Interesant consumu, la final un 6.2 la suta. Cand am pornit, era afisat in bord un consum de 5.4, apoi am resetat. Am inteles ca fusese condusa preponderent in oras. Nu credeam ca poate scoate asa putin. Masina pare stabila in curbe, cel putin la viteze mici, nicio tendinta de derapaj chiar daca curba e luata din scurt.

Edited by MMike, 05 August 2021 - 19:33.


#214
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

View PostMMike, on 05 august 2021 - 19:23, said:

Interesant consumu, la final un 6.2 la suta. Cand am pornit, era afisat in bord un consum de 5.4, apoi am resetat. Am inteles ca fusese condusa preponderent in oras. Nu credeam ca poate scoate asa putin..


Apropo consum: eu am acum dupa 10.000 de km am un consum general de 6,5 pe bord, nu afost resetat niciodata. Aprox. 20% oras, 60% drumuri nationale, judetene si forestiere, restul autostrada. Cred ca nu e rau.

#215
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,351
  • Înscris: 23.09.2016
@vali, fa un test cu Mazda CX5 2.5 AT daca au pe la vreo reprezentanta in drum, doar sa vezi ce diferenta de confort poate fi.
Stiu ca imi luasem la un moment dat un Carista pentru Toyota si parca avea cateva optiuni ( mult mai putine ca la VAG ) : ceva pe lumini, sa poti activa deschidere/inchidere geamuri din cheie, sa reglezi raza senzorilor de parcare ( default e periculos de mica ) , parca avea si ceva pe auto-hold dar nu bag mana in foc.
In legatura cu punctele tale:
1. meh, pot trai si fara, probabil la automata e mai deranjant ca impinge si vrei s-o tii locului din frana
2. adevarat, scaunele imi dadeau dureri si dupa 150-200 km
3. aici e un mare minus Toyota, la VAG in 2 timpi si 3 miscari cu un obdeleven sau ceva asemanator faci ce pom de craciun vrei din farurile alea, mi-am activat buton in meniu de pornit/oprit DRL, mi-am pus ca pe pozitii sa am DRL fata-spate, mi-am schimbat instrumentarul de bord sa stea aprins tare si la pozitii, tot. La Toyota cu Carista ai ( s-ar putea sa fie mai multe cu varianta beta):
Lights: Automatic
Auto headlights activation threshold
Darkest / Darker / Normal / Lighter / Lightest
Auto turn on headlights when windshield wipers are on
Yes / No
Lights: Exterior
Daytime running lights
On / Off
Coming-home lights duration
Off / 30 seconds / 60 seconds / 90 seconds
Lights: Interior
Interior light control
Enabled / Disabled
Turn on interior lights when you shut off engine
Yes / No
Turn on interior lights when you unlock doors
Yes / No
Turn on interior lights when smart key in range
Yes / No
Dim interior lights after…
7 seconds / 15 seconds / 30 seconds
Interior footlight (bright when doors open, dim when driving)
Yes / No
Turn on interior door-handle & center console lights dimly (flood lights) when ignition is on and shifter is not in park (P)
Yes / No
4. problema de design. Din aceeasi categorie: nu inteleg de ce au lasat tabla chioara intre aparatoarea de plastic a aripii fata si bandoul de pe usa, fix pe cativa cm , cat sa ia acolo toate pietrele si sa puste rugina din peticul ala dupa cativa ani
5. stiu, la Golf imi incape sticla de 2L de apa plata Bucovina / Dorna in orice buzunar de usa si e o chichineata de masina pe langa RAV4
6. yep, cu velcro rezolvasem si eu, am mai cumparat niste carabiniere cand au avut promotie la Lidl
7. oricum nu prea stau cu capul rezemat pe el, dar merge cuplat cu punctul 2, scaune naspa
8. deal breaker pentru mine, mai ales ca mersesem ceva cu Mazda CX5 si am facut comparatia. Daca era macar similar confortul acustic ziceam: fie, treaca  de la mine, e in aceeasi gama de pret, e din acelasi stat de origine, atata se poate, mergem mai departe. Dar fiind o diferenta atata de mare, de ce unii au putut si pe altii i-a durut in dos?
9. macar ai prins cu Android Auto / Carplay, nu-mi mai amintesc decat ca era foarte neintuitiva
10. e la fel si la alti producatori, n-o sa schimbe designul unitatii, doar activeaza / inactiveaza functii. Fain era macar daca-l programau sa te duca in aplicatia de telefon waze / gmaps cand esti cu el conectat, dar deja emit pretentii grele pentru devii acestei interfete
11. vezi 6
12. dap
13. nu ma deranjeaza asa tare, macar avea insertii de aluminiu si mai inviora interiorul de altfel cam trist, as mai fi pus cateva daca se putea.

Edited by Mihai_mb, 06 August 2021 - 12:47.


#216
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,704
  • Înscris: 14.11.2004

View Postvali, on 31 iulie 2021 - 06:35, said:

trebuie să apăs mereu butonul de autohold. înțeleg ca există o idee în spatele acestei scheme, dar nu sunt de acord cu ea. dacă la alte butoane ține minte dacă sunt apăsate sau nu, și la ăsta se putea.   
nu am agățători pentru sacoșe în portbagaj. din nou, suv de familie..

zgomotul din interior după 130 e groaznic.

interfața multimedia pare a fi ceva făcut în anii 90.

am buton de MAP pe unitatea multimedia, dar nu am așa ceva la echiparea asta. stupid. nu o foloseam, dar ideea în sine.

Da, asta facea si la Lexus NX, mereu trebuia activat inainte de a folosi functia, nu-mi placea, dupa atatia ani de automata si era mai mult de moft.

Asta este trist, pana si anticul Auris II are asa ceva.

Vezi anvelopele, Yokohama Geolander cu care a venit sunt niste porcarii de prima mana, schimba cu niste Conti sau Pirelli si vei vedea alta masina, cauta sa ai un 68dB. Mai sunt persoane care au schimbat anvelopele si au observat imbunatatiri.

Da, sistemele multimedia de la Toyota (exceptand Highlander) sunt infecte prin definitie, noroc cu CarPlay sau Android Auto ca nu mai trebuie sa le induri.

Butonul MAP se activeaza cu un modul special Toyota pentru navigatie, costa cam 1000+ Euro cu tot cu montaj si nu merita, il am pe Auris si l-am avut si la alte masini si sunt bani aruncati pe fereastra. Poti pune un modul chinezesc care adauga Android si poti rula ce harti vrei plus alte softuri.
Daca nu ai CarPlay si Android auto pe ea, sunt tot ceva module optionale care fac asta dar costa cam 2500 de lei la noi. Si Toyota au un program de retrofit pentru masini, dar au facut o ciorba din el.

Edited by connectorxp, 06 August 2021 - 21:05.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate