Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#19
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
S-o porti fara evenimente. M-am uitat si eu pentru cand oi schimba-o pe a mea, daca o veni si plugin. Nu ma da pe sparte interiorul insa.
Astia prin review-uri ziceau ca are suspensiile cam tari. Cum ti se par?

Edit: am vazut intre timp pe blog ca zici ca sunt moi.

Edited by add, 16 December 2020 - 11:10.


#20
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
cam tari în comparație cu ce? eu vin de pe mașină spartană, mie mi se par de vis.

#21
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
Ziceau in comparatie cu generatia precedenta. N-am mars cu niciuna din ele.

#22
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
două chestii descoperite azi:

- scaunul șoferului nu are buzunar pentru pasagerul din spate, doar cel al mortului are. economii serioase.
- pe modelul anterior, în torpedou erau 2 prize cu usb.  acum e o priză de brichetă.

#23
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017
S-o stapanesti sanatos!

#24
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

 vali, on 16 decembrie 2020 - 16:03, said:

două chestii descoperite azi:

- scaunul șoferului nu are buzunar pentru pasagerul din spate, doar cel al mortului are. economii serioase.
- pe modelul anterior, în torpedou erau 2 prize cu usb.  acum e o priză de brichetă.

Am pus pe scaune niste huse  care au buzunare, asa ca am trei buzunare dejaPosted Image
Iar priza de 12V din torpedou folosesc pentru alimentarea camerei DVR, priza de USB din fata pentru AndroidAuto sau muzica de pe stick, iar in priza de 12V din fata am un incarcator auto(USB) cu trei iesiri de 2,1A. Suficient pentru toti ocupantii din masina avand in vedere ca  mai sunt inca doua prize USB pentru cei din spate.

#25
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
ai și tu dreptatea ta, sunt curios de explicația unei asemenea decizii. am port de încărcare în portbagaj și în bord, de ce aș mai avea nevoie de unul în torpedou?

#26
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

 vali, on 16 decembrie 2020 - 19:01, said:

ai și tu dreptatea ta, sunt curios de explicația unei asemenea decizii. am port de încărcare în portbagaj și în bord, de ce aș mai avea nevoie de unul în torpedou?

Nu am gasit nici eu o explicatie, am luat-o ca atare.  Am avut un Avensis inaite de RAV care avea la fel un port de incarcare de 12V in torpedou(si un USB) respectiv inca unul integrat in scrumiera. In portbagaj nu avea.

#27
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Tu pare să fii mulțumit de ea, cât am mers cu așa ceva, vreo 10 km, mi s-a părut zgomotoasă și leneșă. Se tura degeaba, că viteză făcea greu. Era pe drive normal, nu pe Eco sau ce moduri o mai fi avut pe acolo. Tot 2.5, cu baterie extra.

#28
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001

 corcodel10, on 16 decembrie 2020 - 19:10, said:

Tu pare să fii mulțumit de ea, cât am mers cu așa ceva, vreo 10 km, mi s-a părut zgomotoasă și leneșă. Se tura degeaba, că viteză făcea greu. Era pe drive normal, nu pe Eco sau ce moduri o mai fi avut pe acolo. Tot 2.5, cu baterie extra.
2.5 leneșă? domnu țiriac, noi pământenii avem mașini normale, nu 5-6 litri.

#29
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Încă nu sunt la nivelul ăla. Și, culmea, am un amărât de 1.0 tsi, de care am fost mai încântat la primul contact cu el decât am fost cu Rav4. Nu sunt troll, nu vreau să arunc cu pietre, exprim doar o impresie. Atât timp cât fiecare e mulțumit cu ce are, restul e can-can.

Ergonomia,  așezarea comenzilor iarăși foarte ok, volanul ușor prea încărcat cu butoanele acelea pe el.

#30
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 gabbar, on 16 decembrie 2020 - 17:56, said:

Am pus pe scaune niste huse  care au buzunare, asa ca am trei buzunare dejaPosted Image
Masinile de genul celei ca a initiatorului au cate doua randuri de airbag-uri in spatare, atat spre exteriorul masinii, cat si pe interior Posted Image. Cu husele este foarte complicat...

Edited by curentelectric, 16 December 2020 - 19:54.


#31
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

 curentelectric, on 16 decembrie 2020 - 19:53, said:

Masinile de genul celei ca a initiatorului au cate doua randuri de airbag-uri in spatare, atat spre exteriorul masinii, cat si pe interior Posted Image. Cu husele este foarte complicat...

Corect,perfect adevarat, dar si husele sunt astfel confectionate special sa permita declansarea airbag-urilor, m-am documentat.

#32
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

 corcodel10, on 16 decembrie 2020 - 19:10, said:

Tu pare să fii mulțumit de ea, cât am mers cu așa ceva, vreo 10 km, mi s-a părut zgomotoasă și leneșă. Se tura degeaba, că viteză făcea greu. Era pe drive normal, nu pe Eco sau ce moduri o mai fi avut pe acolo. Tot 2.5, cu baterie extra.

Daca tot s-a pus unele lucruri in discutie incerc sa va impartasesc impresiile mele de pana acum, daca initiatorul nu se supara ca ma bag peste topicul lui, dar nu are sens sa mai deschid inca unul cu acelasi subiect:

  Asa este, la viteze mai mari este destul zgomotoasa mai ales cu cauciucurile de iarna, dar nu este deranjant pentru mine. Am avut sau am calatorit in multe masini cu zgomote mai mari, dar recunosc ca sunt si masini din aceasta clasa mult mai silentioase(vorbesc de masini cu care am avut tangenta).
Inainte am avut un Avensis care era la fel sau chiar mai zgomotoasa, deci nu ma deranjeaza. Am facut test drive de mai multe ori pana cand am ajuns sa dau o caruta de bani, si da, am reusit sa cunosc si din acest aspect.
  Am avut alte prioritati, zgomotul era undeva in un plan secund. Nu a fost o alegere usoara fiindca masina perfecta nu exista, sau cel putin nu la pretul acesta. Cautarile au pornit inca de la inceputul anului. Si da, cei care dati cu pietre de ce acesta, de ce la acest pret nu un X su Y, nu aveti de unde sa stiti TOATE criteriile obiective/subiective fiecaruia la alegerea unei masini. Nici nu am cerut pareri aici pe site, am vazut pe langa cateva raspunsuri la subiect si bine motivate numai rea vointa fara a avea tangenta cu masina respectiva.  Eu personal nu doresc sa dau nimanui explicatii, simplu: aceasta masina mi-am dorit(peste 15 ani ma uit la ea), punct. Poate oricine sa spuna ce doreste, nu ma deranjeaza(aici nu ma refer la cei care citesc, stiti, cei prezenti sunt intotdeauna exceptie, ci din anturajul meu mai strans sau mai larg de unde am primit "observatii" mai mult sau mai putin pertinente.
  Recunosc la inceput si pentru mine,care pana acum am avut numai manuale, comportamentul eCVT-ului a fost cel putin ciudat, motorul se tureaza cand nu te astepti, am citit si am discutat cu cunostinte care aveau deja de un timp automate CVT hibride. Iar dupa aproape 1000 km pot sa spun ca m-am obisnuit, am inceput sa conduc putin altfel. Prima data nu am crezut cum spunea altii, hibridul te invata sa conduci mai calm, acum inteleg de ce de ex.  in locul turometrului este un fel de indicator care arata "stilul" de conducere, ca sa ma exprim mai plastic.
  Nu sunt de acord ca masina este lenesa, din contra, am avut situatii de depasiri unde am fost nevoit sa calc acceleratia. Am avut senzatie de diesel cu un cuplu instant si puternic, nu e un BMW cu 500 de cai, dar fata de ce am avut este racheta. Raspunsul la pedala este f. ok, mult peste o masina cu CVT normal ce am condus(de ex. CHR).
Consumul total mixt momentan este la 6,3l/100km(80% extern, fara autostrada). Surpriza placuta la consum extern: un drum de 400km in acelasi zi cu dealuri si munti(serpentine) cu un consum de 5,8l/100km la o masina patratoasa de aproape 1,8t cred ca e buna. Si masina nu a fost menajata, m-am grabit sa ajung la timp. La preluarea masinii am intrebat de dealer daca trebuie sa respect un anumit regim de viteza la primii X kilometrii, raspunsul a fost nu, nu este necesar, nu mai exista "rodaj" cum a fost.
  Condus noaptea: avand o pozitie inalta pe scaun luminile celor din fata nu mai sunt deranjante ca inainte, exceptind celor "smecheri" pe care toti le cunoastem. Led-urile sunt mult peste halogenurile avute pe Avensis, aprinderea/stingerea automata a farurilor e ok, dar numai pe drumuri fara curbe mari sau cu multe urcari/coborari. Acolo prefer sa preiau comanda. Ce lipseste pentru mine aici, faruri/proiectoare de ceata cu cornering, ar fi un ajutor noapte pe serpentine. Dar hai sa fie, nici pana acum nu am avut, numai am condus masini cu asa ceva.
  "Tableta" multimedia parca a ramas cu zece ani in urma, insa se poate folosi, AndroidAuto functioneaza din prima.  Astazi am gasit un apk de Sygic beta care are deja integrat aceasta functie, l-am instalat si functioneaza, deci in curand va fi si varianta finala. Muzica se aude destul de decent, nu este un JBL dar pentru mine e ok, peste ce am avut in Avensis, poate si din cauza dimensiunilor. Nu am reusit sa conectez telefonul prin oglindire(Miracast), mai caut.
  Nu am incercat inca modul "sport", pana acum am fost mereu impreuna cu sotia, dansa are probleme cu raul in masina, mai ales dupa curbe cu viteze. Ramane cand o sa fiu singur.
  Daca ma intrebati de pret, am primit si discount, sint client vechi fidel, respectiv am fost ajutat sa vand avantajos masina veche(nu buy back), dar aici nu doresc sa intru in detalii. Multumesc pentru intelegere!


"vali" astept cu nerabdare si impresiile tale

Edited by gabbar, 16 December 2020 - 23:33.


#33
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
să se ridice restricțiile, să bag un drum până la Hodenhagen și apoi revin cu impresii de zgomot și confort la drum lung.

#34
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
Eu la BMW dupa 2 ani de stat cu mațele pe bord am descoperit ca are o priza de bricheta la picioarele pasagerului, ideala de pus camera. Deci bricheta din torpedou nu-i chiar rea.

#35
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Multi km fara probleme!

#36
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,553
  • Înscris: 12.10.2005

 vali, on 15 decembrie 2020 - 16:16, said:

cheia e mică.

Felicitari pentru masina, e chiar foarte faina! Cum adica "cheia e mica"? :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate