![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Mar 28 2023 08:48, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
23

#361
Posted 10 March 2023 - 19:07

mannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:
Platesti treaba asta daca folosesti masina tot timpul in regim hibrid, inevitabil ceva benzina se va amesteca in ulei. In aceste conditii, schimba uleiul mai repede ori planifica odata pe saptamana un traseu in care cel putin 15 minute motorul sa stea pornit, in sarcina (120+) si nu vei avea probleme. |
#362
Posted 10 March 2023 - 19:39

Am avut diesel inainte, Ford, biturbo, 210 cp, si pana la 110k nu baga un gram de motorina in ulei, nici probleme cu FAP-ul nu avea, isi facea regenerearea folosind al 5-lea injector. Totul a fost foarte bine pana cand s-a rupt distributia din senin, apoi au murit pompa de inalte si injectoarele
![]() |
#363
Posted 11 March 2023 - 05:12

#364
Posted 11 March 2023 - 08:13

Da, sistemele hibrid de pe Ford sunt imprumutate de la Toyota, dar bineinteles ca americanii au reusit s-o dea in bara, folosind materiale mai proaste, asa ca, oricat de ciudat ar parea, desi sunt absolut similare ca si constructie (si mecanic vorbind, relativ simple), e-cvt-urile lor au prostul obicei sa crape pe la ~150000 km. Din ce am inteles, un rulment ar fi de vina, o vreme inlocuiau toata cutia, daca era pe garantie, nu se gasea doar acel rulment ca piesa de schimb, asta oarecum justificat, pentru ca, dupa ce se manifesta defectul, tot fluidul din cutie era contaminat la greu cu aschii metalice. Iarasi, mai au o problema la angrenajul de la pompa de ulei a cutiei, si el are cateodata prostul obicei de a se uza inainte de vreme. Sotia mea a avut un Mondeo hibrid
![]() Oricum, o chestie care mi-a ramas in cap documentandu-ma despre cutiile folosite de Ford la hibrizi, pe care intentionez sa o aplic fara discutie la Toyota, este ca, oricat de "no maintenance" este transmisia, la 90000 km voi schimba fluidul. |
#366
Posted 28 March 2023 - 08:02

am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa.
|
#367
Posted 28 March 2023 - 08:17

vali, pe 28 martie 2023 - 08:02, a scris:
am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa. Diblu și holzsurub :-). La mine încă nu sunt greieri dar am auzit mai multa lume și am experimentat și eu la TD un zgomot produs de suportul de număr din spate care nu e prins cum trebuie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users