Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dezactivare swipe

vuiet/zgomot dupa montare rulment...

OS nu mai vede existenta cip audio

Display amoled ,,ingalbenit'&...
 Cum transformi 16:9 aspect ratio ...

Problema windows

Omul si tehnologia

Pareri despre motorul Mercedes OM...
 Recomandare cursuri placaje (faia...

Lavaliere pentru telefon.

Recomandare marca aer conditionat...

Serviciile secrete britanice
 Cuptor electric, curent puternic ...

Recomandare marci alternator

au aparut ciresele romanesti in o...

Deschidere partitie protejata
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
367 replies to this topic

#361
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,549
  • Înscris: 26.05.2022

 mannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:

Platesti treaba asta daca folosesti masina tot timpul in regim hibrid, inevitabil ceva benzina se va amesteca in ulei. In aceste conditii, schimba uleiul mai repede ori planifica odata pe saptamana un traseu in care cel putin 15 minute motorul sa stea pornit, in sarcina (120+) si nu vei avea probleme.
Deci la fel ca la diesel.

#362
mannick

mannick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 08.08.2018
Am avut diesel inainte, Ford, biturbo, 210 cp, si pana la 110k nu baga un gram de motorina in ulei, nici probleme cu FAP-ul nu avea, isi facea regenerearea folosind al 5-lea injector. Totul a fost foarte bine pana cand s-a rupt distributia din senin, apoi au murit pompa de inalte si injectoarele Posted Image

#363
aspirina

aspirina

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 05.10.2005

 mannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:

Cred ca cel mai mare avantaj al hibrizilor Toyota este transmisia foarte fiabila si eficienta, cu intretinere minima, pe care n-o mai gasesti pe alt gen de hibrizi.

Si Kuga fhev are o transmisie power split, similara cu cea de la Toyota.

#364
mannick

mannick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 08.08.2018
Da, sistemele hibrid de pe Ford sunt imprumutate de la Toyota, dar bineinteles ca americanii au reusit s-o dea in bara, folosind materiale mai proaste, asa ca, oricat de ciudat ar parea, desi sunt absolut similare ca si constructie (si mecanic vorbind, relativ simple), e-cvt-urile lor au prostul obicei sa crape pe la ~150000 km. Din ce am inteles, un rulment ar fi de vina, o vreme inlocuiau toata cutia, daca era pe garantie, nu se gasea doar acel rulment ca piesa de schimb, asta oarecum justificat, pentru ca, dupa ce se manifesta defectul, tot fluidul din cutie era contaminat la greu cu aschii metalice. Iarasi, mai au o problema la angrenajul de la pompa de ulei a cutiei, si el are cateodata prostul obicei de a se uza inainte de vreme. Sotia mea a avut un Mondeo hibrid :). Daca nu as fi avut experiente oribile cu Ford dpdv al fiabilitatii (pentru ca altfel au fost masini super confortabile, o placere sa le conduci), as fi luat un Mach-e cu ochii inchisi, mi-a placut masina aia de cand am vazut-o prima oara, iar cand am condus-o a fos wow, dar...
Oricum, o chestie care mi-a ramas in cap documentandu-ma despre cutiile folosite de Ford la hibrizi, pe care intentionez sa o aplic fara discutie la Toyota, este ca, oricat de "no maintenance" este transmisia, la 90000 km voi schimba fluidul.

#365
aspirina

aspirina

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 05.10.2005
Cred ca stiu si cei de la Ford ce poame produc, daca tot dau doar 2 ani de garantie.

#366
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 03.12.2001
am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa.

#367
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

 vali, pe 28 martie 2023 - 08:02, a scris:

am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa.

Diblu și holzsurub :-). La mine încă nu sunt greieri dar am auzit mai multa lume și am experimentat și eu la TD un zgomot produs de suportul de număr din spate care nu e prins cum trebuie.

#368
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 03.12.2001
yeap, aia s-a rezolvat cu autoforante.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate