![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Mar 28 2023 08:48, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
23

#37
Posted 17 December 2020 - 12:21

adică e mai mică decât alea tip briceag de la VAG. mai subțire.
|
#38
Posted 17 December 2020 - 22:59

Dupa un research destul de lung, si eu m-am decis sa iau Rav4 hybrid. Am sunat la cateva dealershipuri si fie mi-au oferit vopseau bonus, fie un discount de 2-3%. Cu exceptia unei reprezentate din bucuresti, care mi-a oferit 5% din start. (inca nu am ajuns la negociere)
vali, pe 16 decembrie 2020 - 05:35, a scris:
discountul a fost de două cifre. n-am rabla, XVul încă merge bine. Poti sa-ti intrebi te rog cunostinta, daca ar vrea/putea oferi un discount mai mare decat cei din Buc As dori sa-o achizitionez in ianuarie-februarie. Mersi. |
#39
Posted 18 December 2020 - 07:58

discounturile depind de situație cred. e culoare vandabilă. are opțiunile care place la clienți. a comandat-o cineva și acum nu o mai vrea. stă de 2-3 luni pe loc și nu se vinde. și tot asa. un vecin și-a luat un Superb nou cu 6.000€ reducere, ca mașina ruginea în parcare și nu o voia nimeni.
|
#40
Posted 18 December 2020 - 15:39

famous last words: am bănuiala ca mașina asta n-are AWD.
sau că Toyota înțelege altceva prin AWD decât alții. eram pe o rampă, i-am dat pedală moderat să urc, au început să alunece roțile din față 1-2 secunde până să apuce se intre spatele. |
#41
Posted 18 December 2020 - 15:44

A stat sa se incarce
![]() A fost unul din motivele principale pt care am mers tot pe dinozaurian clasic cu cardan si cutie manuala la a mea. Nici pe a mea n-o sa fie cel mai rasarit sistem, ai cuplaje peste tot care se pot supraincalzi, dar cu hibrida am fost pe niste sleauri si tot ce poti sa faci e sa-i dai cu elan, e aproape ca la FWD cand mai ai un prieten-doi afara sa impinga din spate. Iar daca ai ramas undeva, nici nu te lasa automata sa faci balans. Dar se adapteaza si ei la clientela, majoritatea n-or sa iasa de pe sosea cu ele. Asa e pe la toti, Mazda au lucrat recent la seria de cx-uri ca s-au prins din teste de pe youtube ca masinile nu se descurca bine la rampe abordate in unghi, este chiar un clip cu un inginer de la mazda care recunoaste asta. Edited by Mihai_mb, 18 December 2020 - 15:55. |
#42
Posted 18 December 2020 - 16:00

e enervant că nici pe youtube nu găsesc informații despre asta. pana mea, merg pe TRAIL tot timpul dacă asta înseamnă să fie și spatele mai alert, eventual cuplat.
|
#43
Posted 18 December 2020 - 16:26

Am gasit pe undeva ca modul Rock & Dirt ar fi cel mai ok, incercand oarecum sa simuleze un diferential blocabil pe puntea spate, restul is toate pentru avant.
Dar citisem si ca toate se decupleaza pe la 40 la ora si ramai in modul FWD in care mai decide ECU-ul ce si cand sa-ti dea la nevoie. L.E.: Nu stiu sigur daca-s aceleasi moduri si la hibrida. Si acuma dincolo de gluma, la hibrida daca tragi de ea anterior, s-ar putea sa nu prea iti mai dea pe puntea spate mare lucru ca nu are de unde pana nu se incarca. Edited by Mihai_mb, 18 December 2020 - 16:31. |
#44
Posted 18 December 2020 - 16:29

da, aia e versiunea off-road, nu am așa ceva, am TRAIL, ECO, SPORT, NORMAL și EV.
|
#45
Posted 18 December 2020 - 20:14

Felicitari! Ai ales o masina buna si pe care te poti baza.
Ai tot ce-ti trebuie pe Dynamic, foarte bine echipata pentru vremurile de acum. Eu sunt multumit de RAV4 XA40 Hybrid. |
#46
Posted 18 December 2020 - 20:21

vali, pe 18 decembrie 2020 - 15:39, a scris:
famous last words: am bănuiala ca mașina asta n-are AWD. sau că Toyota înțelege altceva prin AWD decât alții. eram pe o rampă, i-am dat pedală moderat să urc, au început să alunece roțile din față 1-2 secunde până să apuce se intre spatele. Zilele astea discutam cu niște prieteni despre sistemele 4x4 și căutând informații am dat de un articol. Acum, când am citit postările tale de azi mi-am amintit de el: Test drive comparativ: cel mai bun 4×4 Citat
Ne referim aici la Toyota RAV4 Hybrid, cea mai originală dintre toate, la care puntea spate este pusă în mișcare de un motor electric. Din păcate, acest sistem de tracțiune integrală este integral doar pe hârtie nu și în realitate. Motorul electric are rolul de a limita consumul în oraș și de a garanta o mobilitate fără emisii, capitol la care Toyota a reușit să obțină o eficiență deosebită. Însă, acest sistem nu e adecvat pentru a asigura aderență în situații critice. În cele cinci teste desfășurate, SUV-ul japonez a absolvit doar două dintre ele, ceea ce nu califică RAV4 Hybrid ca o integrală adevărată. Toyota RAV4 Hybrid are un sistem 4×4 neconvențional deoarece puntea spate nu este antrenată de motorul termic prin intermediul unui arbore de transmisie și ambreiajul multidisc sau diferențialul central lipsește. Puntea spate este antrenată de un motor electric de 50 kW în cazul lui RAV4 Hybrid montat la puntea spate. Această soluție este posibilă datorită bateriei sistemului hibrid care este capabilă să furnizeze energia necesară motorului la pornire. Astfel, puntea față și puntea spate sunt acționate complet independent, neexistând legătură mecanică între ele. Motorul electric este activ la start și în cazul în care puntea față pierde aderența. Însă din cauză că motorul termic nu acționează deloc puntea spate, există limitări de tracțiune deoarece motorul electric nu are suficientă forță de tracțiune în situații critice cu aderență aproape de zero a punții față. Indiferent cum ar fi, să ai parte de drumuri plăcute și fără necazuri! |
#47
Posted 18 December 2020 - 21:19

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YvNaiXzdtnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#48
Posted 18 December 2020 - 21:59

man, testele alea pe role sunt așa, doar pentru masturbatorii de specificații. n-au aplicare în lumea reală. tu eștid eja în șanț în alea 2 secunde cât i-a luat sistemului să observe că nu ai tracțiune pe roțile alea și ar trebui să trimită și acdolo ceva.
|
#49
Posted 18 December 2020 - 22:28

Aplicatie in viata reala ai atunci cand ai puntea fata impotmolita in zapada si zero tractiune pe acea punte. , dar puntea spate are inca tractiune. Sau cand tragi pe dreapta in zapada iarna si ai roata fata si spate in zapada fara sa iti dai seama de santul ascuns sub zapada. Am fost in ambele situatii.
|
#50
Posted 19 December 2020 - 05:26

Toate ca toate dar la testul elanului sta execrabil.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CLnaParvC_8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 19 December 2020 - 07:18

aug, asta la viteze mici. dar în depășiri? dar la viteze mai măricele?
|
#52
Posted 19 December 2020 - 09:38

am uitat să menționez ceva important: pe mine mă interesează cum se comportă sistemul AWD pe șosea, în trafic, la viteze normale, nu în cele puține ocazii în care dau de noroi sau zăpadă. ăla e adevăratul test, asta ar trebui să conteze cel mai mult, asta vreau de la toate sistemele AWD, să funcționeze pe șosea. absolut toate clipurile de pe net menționează că RAV4 stă excelent pe șosea, ia curbele în mod superb, siguranța sporită, sistemul e regândit și bla bla bla. la fel cum trece toate testele alea la 5km/h prin noroi sau pe role. și am căutat în mod special teste și păreri de la oameni/jurnaliști, nu de la prezentările de companie.
am puțini km cu mașina momentan, dar voi salva câteva ocazii/situații cu AWDul în funcțiune, pentru exemplificare. ps: da, știu că vin de pe Subaru și am așteptări, dar mă gândesc că o companie de 100 ori mai mare se uită la cele mai bune AWD-uri (Subaru, Benz, Jeep, Land Rover) și fură de acolo ce are nevoie sau măcar nu spune că mașina are AWD când nu are. plus, XV 2013 vs. RAV4 2020. |
#53
Posted 19 December 2020 - 11:27

Pe sosea la viteze de drum ai o masina FWD si atat. Conteaza absolut deloc daca e AWD sau nu pentru ca suspensia e proiectata pentru caracter subvirator la toate masinile de zi cu zi. Restul e gargara de marketing, incepand cu jurnalistii. Doar de-aia ii pui in modelul echipat cu de toate si ii duci pentru review la Chamonix, ca sa fie reprezentativ pentru clientul obisnuit.
|
|
#54
Posted 19 December 2020 - 11:51

Sagacious, pe 19 decembrie 2020 - 05:26, a scris:
Toate ca toate dar la testul elanului sta execrabil. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CLnaParvC_8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ala e pluginul. Pentru restul au facut update de soft si trece. Va urma probabil si pt plugin |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users