![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Mar 28 2023 08:48, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
23

#19
Posted 16 December 2020 - 11:01

S-o porti fara evenimente. M-am uitat si eu pentru cand oi schimba-o pe a mea, daca o veni si plugin. Nu ma da pe sparte interiorul insa.
Astia prin review-uri ziceau ca are suspensiile cam tari. Cum ti se par? Edit: am vazut intre timp pe blog ca zici ca sunt moi. Edited by add, 16 December 2020 - 11:10. |
#20
Posted 16 December 2020 - 11:14

cam tari în comparație cu ce? eu vin de pe mașină spartană, mie mi se par de vis.
|
#21
Posted 16 December 2020 - 11:24

Ziceau in comparatie cu generatia precedenta. N-am mars cu niciuna din ele.
|
#22
Posted 16 December 2020 - 16:03

două chestii descoperite azi:
- scaunul șoferului nu are buzunar pentru pasagerul din spate, doar cel al mortului are. economii serioase. - pe modelul anterior, în torpedou erau 2 prize cu usb. acum e o priză de brichetă. |
#24
Posted 16 December 2020 - 17:56

vali, on 16 decembrie 2020 - 16:03, said:
două chestii descoperite azi: - scaunul șoferului nu are buzunar pentru pasagerul din spate, doar cel al mortului are. economii serioase. - pe modelul anterior, în torpedou erau 2 prize cu usb. acum e o priză de brichetă. Am pus pe scaune niste huse care au buzunare, asa ca am trei buzunare deja ![]() Iar priza de 12V din torpedou folosesc pentru alimentarea camerei DVR, priza de USB din fata pentru AndroidAuto sau muzica de pe stick, iar in priza de 12V din fata am un incarcator auto(USB) cu trei iesiri de 2,1A. Suficient pentru toti ocupantii din masina avand in vedere ca mai sunt inca doua prize USB pentru cei din spate. |
#25
Posted 16 December 2020 - 19:01

ai și tu dreptatea ta, sunt curios de explicația unei asemenea decizii. am port de încărcare în portbagaj și în bord, de ce aș mai avea nevoie de unul în torpedou?
|
#26
Posted 16 December 2020 - 19:09

vali, on 16 decembrie 2020 - 19:01, said:
ai și tu dreptatea ta, sunt curios de explicația unei asemenea decizii. am port de încărcare în portbagaj și în bord, de ce aș mai avea nevoie de unul în torpedou? Nu am gasit nici eu o explicatie, am luat-o ca atare. Am avut un Avensis inaite de RAV care avea la fel un port de incarcare de 12V in torpedou(si un USB) respectiv inca unul integrat in scrumiera. In portbagaj nu avea. |
#27
Posted 16 December 2020 - 19:10

Tu pare să fii mulțumit de ea, cât am mers cu așa ceva, vreo 10 km, mi s-a părut zgomotoasă și leneșă. Se tura degeaba, că viteză făcea greu. Era pe drive normal, nu pe Eco sau ce moduri o mai fi avut pe acolo. Tot 2.5, cu baterie extra.
|
#28
Posted 16 December 2020 - 19:13

corcodel10, on 16 decembrie 2020 - 19:10, said:
Tu pare să fii mulțumit de ea, cât am mers cu așa ceva, vreo 10 km, mi s-a părut zgomotoasă și leneșă. Se tura degeaba, că viteză făcea greu. Era pe drive normal, nu pe Eco sau ce moduri o mai fi avut pe acolo. Tot 2.5, cu baterie extra. |
#29
Posted 16 December 2020 - 19:51

Încă nu sunt la nivelul ăla. Și, culmea, am un amărât de 1.0 tsi, de care am fost mai încântat la primul contact cu el decât am fost cu Rav4. Nu sunt troll, nu vreau să arunc cu pietre, exprim doar o impresie. Atât timp cât fiecare e mulțumit cu ce are, restul e can-can.
Ergonomia, așezarea comenzilor iarăși foarte ok, volanul ușor prea încărcat cu butoanele acelea pe el. |
|
#30
Posted 16 December 2020 - 19:53

gabbar, on 16 decembrie 2020 - 17:56, said:
Am pus pe scaune niste huse care au buzunare, asa ca am trei buzunare deja ![]() ![]() Edited by curentelectric, 16 December 2020 - 19:54. |
#31
Posted 16 December 2020 - 21:33

curentelectric, on 16 decembrie 2020 - 19:53, said:
Masinile de genul celei ca a initiatorului au cate doua randuri de airbag-uri in spatare, atat spre exteriorul masinii, cat si pe interior ![]() Corect,perfect adevarat, dar si husele sunt astfel confectionate special sa permita declansarea airbag-urilor, m-am documentat. |
#32
Posted 16 December 2020 - 23:29

corcodel10, on 16 decembrie 2020 - 19:10, said:
Tu pare să fii mulțumit de ea, cât am mers cu așa ceva, vreo 10 km, mi s-a părut zgomotoasă și leneșă. Se tura degeaba, că viteză făcea greu. Era pe drive normal, nu pe Eco sau ce moduri o mai fi avut pe acolo. Tot 2.5, cu baterie extra. Daca tot s-a pus unele lucruri in discutie incerc sa va impartasesc impresiile mele de pana acum, daca initiatorul nu se supara ca ma bag peste topicul lui, dar nu are sens sa mai deschid inca unul cu acelasi subiect: Asa este, la viteze mai mari este destul zgomotoasa mai ales cu cauciucurile de iarna, dar nu este deranjant pentru mine. Am avut sau am calatorit in multe masini cu zgomote mai mari, dar recunosc ca sunt si masini din aceasta clasa mult mai silentioase(vorbesc de masini cu care am avut tangenta). Inainte am avut un Avensis care era la fel sau chiar mai zgomotoasa, deci nu ma deranjeaza. Am facut test drive de mai multe ori pana cand am ajuns sa dau o caruta de bani, si da, am reusit sa cunosc si din acest aspect. Am avut alte prioritati, zgomotul era undeva in un plan secund. Nu a fost o alegere usoara fiindca masina perfecta nu exista, sau cel putin nu la pretul acesta. Cautarile au pornit inca de la inceputul anului. Si da, cei care dati cu pietre de ce acesta, de ce la acest pret nu un X su Y, nu aveti de unde sa stiti TOATE criteriile obiective/subiective fiecaruia la alegerea unei masini. Nici nu am cerut pareri aici pe site, am vazut pe langa cateva raspunsuri la subiect si bine motivate numai rea vointa fara a avea tangenta cu masina respectiva. Eu personal nu doresc sa dau nimanui explicatii, simplu: aceasta masina mi-am dorit(peste 15 ani ma uit la ea), punct. Poate oricine sa spuna ce doreste, nu ma deranjeaza(aici nu ma refer la cei care citesc, stiti, cei prezenti sunt intotdeauna exceptie, ci din anturajul meu mai strans sau mai larg de unde am primit "observatii" mai mult sau mai putin pertinente. Recunosc la inceput si pentru mine,care pana acum am avut numai manuale, comportamentul eCVT-ului a fost cel putin ciudat, motorul se tureaza cand nu te astepti, am citit si am discutat cu cunostinte care aveau deja de un timp automate CVT hibride. Iar dupa aproape 1000 km pot sa spun ca m-am obisnuit, am inceput sa conduc putin altfel. Prima data nu am crezut cum spunea altii, hibridul te invata sa conduci mai calm, acum inteleg de ce de ex. in locul turometrului este un fel de indicator care arata "stilul" de conducere, ca sa ma exprim mai plastic. Nu sunt de acord ca masina este lenesa, din contra, am avut situatii de depasiri unde am fost nevoit sa calc acceleratia. Am avut senzatie de diesel cu un cuplu instant si puternic, nu e un BMW cu 500 de cai, dar fata de ce am avut este racheta. Raspunsul la pedala este f. ok, mult peste o masina cu CVT normal ce am condus(de ex. CHR). Consumul total mixt momentan este la 6,3l/100km(80% extern, fara autostrada). Surpriza placuta la consum extern: un drum de 400km in acelasi zi cu dealuri si munti(serpentine) cu un consum de 5,8l/100km la o masina patratoasa de aproape 1,8t cred ca e buna. Si masina nu a fost menajata, m-am grabit sa ajung la timp. La preluarea masinii am intrebat de dealer daca trebuie sa respect un anumit regim de viteza la primii X kilometrii, raspunsul a fost nu, nu este necesar, nu mai exista "rodaj" cum a fost. Condus noaptea: avand o pozitie inalta pe scaun luminile celor din fata nu mai sunt deranjante ca inainte, exceptind celor "smecheri" pe care toti le cunoastem. Led-urile sunt mult peste halogenurile avute pe Avensis, aprinderea/stingerea automata a farurilor e ok, dar numai pe drumuri fara curbe mari sau cu multe urcari/coborari. Acolo prefer sa preiau comanda. Ce lipseste pentru mine aici, faruri/proiectoare de ceata cu cornering, ar fi un ajutor noapte pe serpentine. Dar hai sa fie, nici pana acum nu am avut, numai am condus masini cu asa ceva. "Tableta" multimedia parca a ramas cu zece ani in urma, insa se poate folosi, AndroidAuto functioneaza din prima. Astazi am gasit un apk de Sygic beta care are deja integrat aceasta functie, l-am instalat si functioneaza, deci in curand va fi si varianta finala. Muzica se aude destul de decent, nu este un JBL dar pentru mine e ok, peste ce am avut in Avensis, poate si din cauza dimensiunilor. Nu am reusit sa conectez telefonul prin oglindire(Miracast), mai caut. Nu am incercat inca modul "sport", pana acum am fost mereu impreuna cu sotia, dansa are probleme cu raul in masina, mai ales dupa curbe cu viteze. Ramane cand o sa fiu singur. Daca ma intrebati de pret, am primit si discount, sint client vechi fidel, respectiv am fost ajutat sa vand avantajos masina veche(nu buy back), dar aici nu doresc sa intru in detalii. Multumesc pentru intelegere! "vali" astept cu nerabdare si impresiile tale Edited by gabbar, 16 December 2020 - 23:33. |
#33
Posted 17 December 2020 - 05:42

să se ridice restricțiile, să bag un drum până la Hodenhagen și apoi revin cu impresii de zgomot și confort la drum lung.
|
#36
Posted 17 December 2020 - 12:04

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users