Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Standardul de emisii euro 7
Last Updated: Apr 23 2024 17:12, Started by
max_01
, Dec 12 2020 15:19
·
29
#217
Posted 20 April 2021 - 14:59
cum adica ar fi un oras mai bun daca ar dispare masinile?
eu cu ce ma duc la cumparaturi? cu ce imi car baxurile de apa?! cu ce ma duc in vizita la un gratar la un coleg? daca masinile dispar omului ii complici teribil viata. asa lupti sa dispara si incalzirea de orice fel (non "verde) din locuinte? iti dai seama ce aer curat am avea. ce conteaza ca oamenii vor sta la 12 grade in casa. |
#218
Posted 20 April 2021 - 15:19
Chemi mașina cu telefonul, vine singura, cari apa și pleca singura. Nu trebuie s-o parchezi, nu trebuie s-o întreții, și nu umpli toate spatiile disponibile cu mașini care 23h/zi stau degeaba. Rămân în circulație 10% din mașini iar parcările și jumătate din străzi devin spatii verzi.
Presupun ca nu faci ca pensionarii aia care traversează tot Bucureștiul ca să cumpere o legătură de leuștean cu 10 bani mai ieftina Plus ca orașele în sine se pot regândi încât sa scazi nevoia de a face mulți km, întrucât orășenii actuali merg la birou în oraș, nu la uzina la periferie ca atunci când au fost construite orasele. Urbanismul actual bazat modul de viata din 1950 e fix la fel de potrivit secolului 21 cum erau atunci sunt orasele medievale împrejmuite de ziduri de apărare. Sau chemi apa direct cu telefonul și ți-o aduce drona de la mega image direct in balcon Edited by KiloW, 20 April 2021 - 15:22. |
#219
Posted 20 April 2021 - 15:58
aaa, am inteles tu vorbesti peste X ani/zeci de ani. ma gandeam ca acum
sigur ca da, cand va fi asta posibil probabil ca asa oi face desi mie imi place sa ma duc sa casc gura pe la magazin sa vedem ce imi mai face cu ochiul, cumparaturile online nu sunt chiar pe placul meu Edited by bossake, 20 April 2021 - 15:58. |
#220
Posted 20 April 2021 - 19:24
Adevarul e ca nu stie nimeni cat ne va lua sa inlocuim terrawatti de energie din carburanti fosili cu energie electrica produsa intr-un fel care sa nu ne otraveasca. Cheia tine tot de stocarea energiei. Poate chiar la un moment dat va fi foarte ieftina in mijlocul zilei, cand productia din fotovoltaice duduie. Poate tariful de varf va reveni si va fi de fapt noaptea. Sau sezonier. Orice e posibil.
In acelasi timp, pana nu exista o solutie viabila pentru transportul de marfa, e mai putin eficient demersul. Adica si daca ar disparea complet automobilul cu motor termic, asta ar insemna abia 20-30% din emisii. S-au facut progrese mai mari eficientizand motoarele termice de camion. |
#221
Posted 20 April 2021 - 20:12
Transportul feroviar electrificat la nivel global ar rezolva multe din emisiile legate de transport. Dar pentru asta trebuie infrastructura.
Hai ca maritim ai limitari ... dar terestru, nu vad ce limitari ar putea fi. |
#222
Posted 20 April 2021 - 20:17
Maritim faci niște superships propulsate de smr-uri (small modular reactors) nici n-ar fi mare revoluție, nave propulsate nuclear deja au existat, de la portavioane și submarine la spărgătoare de gheata.
|
#223
Posted 20 April 2021 - 20:54
Eu am spus că 1000 de pagini nu fac 2 bani.
Uite, deja s-a ajuns la Cartoon Network! |
#224
Posted 21 April 2021 - 07:27
sebulbus, on 20 aprilie 2021 - 19:24, said:
Adevarul e ca nu stie nimeni cat ne va lua sa inlocuim terrawatti de energie din carburanti fosili cu energie electrica produsa intr-un fel care sa nu ne otraveasca. Cheia tine tot de stocarea energiei. Poate chiar la un moment dat va fi foarte ieftina in mijlocul zilei, cand productia din fotovoltaice duduie. Poate tariful de varf va reveni si va fi de fapt noaptea. Sau sezonier. Orice e posibil. In acelasi timp, pana nu exista o solutie viabila pentru transportul de marfa, e mai putin eficient demersul. Adica si daca ar disparea complet automobilul cu motor termic, asta ar insemna abia 20-30% din emisii. S-au facut progrese mai mari eficientizand motoarele termice de camion. Glumesc. Dar e posibil ca unii sa nu o faca. Ca la uber... |
#225
Posted 21 April 2021 - 09:10
ro_explorer, on 20 aprilie 2021 - 20:12, said:
Transportul feroviar electrificat la nivel global ar rezolva multe din emisiile legate de transport. Dar pentru asta trebuie infrastructura. Hai ca maritim ai limitari ... dar terestru, nu vad ce limitari ar putea fi. Atat doar ca treaba asta nu se implementeaza la scara larga niciunde, din vreo trei continente dezvoltate. Fie pentru ca actorii privati implicati nu vor sa investeasca sumele necesare, fie pentru ca.. alte oprelisti care nu-mi trec prin cap acum. De fapt, noi am fost aproape tare de idealul asta mai demult. Fiecare oras avea depozite cu terminal feroviar alaturi si cai ferate intraurbane de unde era foarte usor de implementat transport electrificat de gen "final mile" pentru volume mari de marfuri, sau daca nu electrificat, poate CNG/GPL sau oricum cu impact mult redus. Dar.. s-a dus treaba asta. Urbanismul are deja alta fata. Una urata. |
#226
Posted 21 April 2021 - 09:15
Pe de alta parte si vremea construirii de autostrazi a cam trecut, investitiile in infrastructura rutiera au inceput sa scada (ma refer la constructia/extinderea strazilor, s-ar putea sa se investeasca in strazi "smart" & shit pentru automatizarea condusului) si se reinvesteste in trasport feroviar.
|
|
#227
Posted 21 April 2021 - 09:29
sebulbus, on 21 aprilie 2021 - 09:10, said:
Atat doar ca treaba asta nu se implementeaza la scara larga niciunde, din vreo trei continente dezvoltate. Japonia iarasi .. parca are cel mai rapid tren maglev de persoane din lume (record de peste 600Km/h). Dar deja discutam despre domeniul favorit al lui @Djl ... care e off-topic KiloW, on 21 aprilie 2021 - 09:15, said:
Pe de alta parte si vremea construirii de autostrazi a cam trecut, |
#228
Posted 21 April 2021 - 10:08
China nu se pune, pentru ca nu e construita pe baza de rentabilitate financiara. Dar... astea-s avantajele unei economii centralizate. Sau al unei ierarhii unice. S-a vazut si in raspunsul la pandemie.
|
#229
Posted 21 April 2021 - 15:50
Pe la mine vad marfare cu 120 de vagoane si 7 locomotive diesel-electrice de vreo 4500kW bucata.
E interesant de vazut macar un plan sa faci linie de 5-6000km de exemplu pentru a lega coasta de vest cu cea de est a americii si sa ai pe traseu puteri disponibile pentru a alimenta vreo doua trenuri dintr-astea pe sectoare de vreo 70MW. Si apoi sa tragi linie si sa vezi costurile Edited by MembruAnonim, 21 April 2021 - 15:56. |
#230
Posted 21 April 2021 - 16:02
Faci si tren alimentat de un SMR (nuclear)
Edited by KiloW, 21 April 2021 - 16:02. |
#231
Posted 21 April 2021 - 16:07
Nu da idei ca americanii nu le au cu trenurile: la mine au facut un tren de "mare viteza", adica 130km/h si la prima cursa cu pasageri a deraiat si cazut peste autostrada; asta acum patru ani.
Si bineinteles, pentru ca vorbim de Retardistan: "In January 2020, the train's engineer filed a personal injury lawsuit against Amtrak, claiming that the company failed to properly train him to operate the train and to operate over the route" Edited by MembruAnonim, 21 April 2021 - 16:09. |
|
#232
Posted 21 April 2021 - 16:13
Haide bre ca acum 5 ani m-am dat eu la voi cu amtrack-ul intre NY si Boston cu peste 200 la ora. Or fi ei mai in urma da' nici chiar asa.
Din cate inteleg legislatia in US nu prea favorizeaza trenurile de viteza (de pasageri) pentru ca spre deosebire de Europa, trenurile de marfa sunt prioritare. In Europa e invers, si in plus uneori au linii separate (exista linii folosite exclusiv la pasageri - gen cele de TGV insa nu numai, unele de marfa si unele "mixte"). Alea de marfa merg in general cam cu 100km/h insa uneori ajung si la 160. Insa nu-mi dau seama cata marfa se plimba cu trenul, am impresia ca totusi tot rutier se plimba mai multa. |
#233
Posted 21 April 2021 - 16:19
Ala cred ca-i singurul tren de succes in US. Si o sa mai fie privatul ala care leaga Miami de mai nimic, dar in cele din urma va ajunge la parcurile de distractii si la Tampa via Orlando. Cand vor reusi sa il termine.
|
#234
Posted 21 April 2021 - 18:18
Toate astea fiind în strânsă legătură cu norma Euro7, binențeles.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users