Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Lexus IS 300/350 (2016) vs Mercedes Benz C Class (2016)

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
hazzeleyesz

hazzeleyesz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 719
  • Înscris: 20.09.2008
Daca ma puteti ajuta cu pareri pro si contra pt fiecare model. Cheltuieli de intretinere de la cunoscatori, etc. In prezent am un Lexus ES 350 (2008) si sunt foarte multumit de el. Chiar ma gandesc la varianta din 2016. Obiectivul meu ar fi sa reusesc sa achizitionez una din aceste 3 masini, dar as vrea pana intr-un maxim de $20000 ceea ce e putin complicat; dar sunt dispus sa ma duc pana la un $23000. Ramane de vazut, in viitorul apropiat am sa incerc un drive test cu toate cele 3 masini. Mentionez ca in trecut, am condus modelele de Lexus si mi-au placut. Mercedes C Class am condus doar un model din 2011, si mi s-a parut destul de rigid. Dar ma atrage mult aspectul, exterior si interior. Nu prea ma pricep cu intretinerea la el, si costuri. Astept pareri

#2
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Spune ca nu esti in Europa, ca in State sunt alte costuri de intretinere si acolo nu ai aberatia cu taxe auto si impozite pe baza puterii sau capacitatii motorului, mai ales ca IS350 este un vis pe aici.
Eu am avut IS300h si acum ii duc lipsa, foarte comoda si placuta la sofat, sportivitatea era pe plan secund, dar per total senzatia era una placuta.

Eu nu as strica traditia si as continua cu Lexus, mai ales ca au renumele de masini fiabile, lucru dovedit.
Varianta hibrida avea costuri de intretinere maricele pentru Romania, dar in linie cu alte masini din clasa ei, oricum fara 1600 de lei nu plecai de la service. Piesele sunt scumpe, mai ales daca ai suspensie adaptiva. 2500 lei pentru un set de amortizoare compatibile, aduse din State, care au cedat dupa o luna...

Edited by connectorxp, 11 December 2020 - 20:10.


#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
in US nimic nu bate Camry la costuri.

#4
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Dar nici confortul si performanta lui IS nu o ai, desi este o masina foarte bine contata. Vad ca si la noi prinde, usor, dar incepi sa le observ prin oras.

#5
hazzeleyesz

hazzeleyesz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 719
  • Înscris: 20.09.2008

 connectorxp, on 11 decembrie 2020 - 20:09, said:

Spune ca nu esti in Europa, ca in State sunt alte costuri de intretinere si acolo nu ai aberatia cu taxe auto si impozite pe baza puterii sau capacitatii motorului, mai ales ca IS350 este un vis pe aici.
Eu am avut IS300h si acum ii duc lipsa, foarte comoda si placuta la sofat, sportivitatea era pe plan secund, dar per total senzatia era una placuta.

Da, am uitat sa specific, stau in America

Edited by hazzeleyesz, 11 December 2020 - 22:31.


#6
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,411
  • Înscris: 23.12.2015
Lexus, dupa Consumer Report, "e un good bet" Iata ce spune despre el:

"With the 2006 redesign the IS offered two different V6 engines and available all-wheel drive. It is plush and quiet, but not very sporty. Handling is secure, but not particularly agile. While the front cabin is snug, the rear is extremely cramped. A high-performance V8 model was introduced for 2008 and a hard-top convertible is available. A 2014 redesign again aimed at competing with the BMW 3 Series,
but it fell flat. This version isn’t very sporty, fun to drive, or luxurious. Worse, it still had a tight interior and mediocre fuel economy, and the all-wheel-drive versions had a big hump on the floor by the
driver’s right leg. A 2.0-liter turbo four cylinder arrived in 2016 F Sport models have some sporty touches but still fall short of the driving engagement of better compact sedans"

Mercedes C 2016 e si "better than average" (2015 e nerecomandat) Iata ce spune despre el:

"Just about every C-Class we’ve tested has been smooth, quick, quiet, and comfortable, with agile handling and excellent steering and brakes. You can usually count on a supple, quiet ride, as well as firm but very comfortable front seats. The 2008 redesign made rear seat a bit bigger but the cabin remained snug. The 3.0-liter V6 provides strong performance and decent fuel economy of 21 mpg overall in our tests. The C remained fun to drive, but the ride can be choppy with the sport suspension and the steering was overly light. We liked the improvements made to the C when we tested a 2012 C250 with the smooth turbo four-cylinder. The Luxury version had a steady ride and agile handling, with comfortable front seats, while the Sport had more cornering grip, but a stiffer ride. Some controls are not that logical."

Lexus-ul pare un pic mai fiabil, dar Mercedes-ul C mai placut la condus. Vezi cum iti plac. Oricum considera ca amandoua sunt masini de lux (entry level) si costurile de intretinere sunt pe masura. Daca valoarea unei masini scade in timp, costurile de intretinere cresc.

#7
hazzeleyesz

hazzeleyesz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 719
  • Înscris: 20.09.2008
Multumesc mult de info. Oricum saptamanile urmatoare am sa ma duc la test drive pt fiecare si am sa vad.

#8
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Functie de anul de fabricatie pe care il vizezi, daca este pre-2018, motorul de 3.5 litri de pe Lexus (2GR-FSE) este un monstru de fiabilitate si unul dintre cele mai robuste motoare fabricate pana in prezent. Este aparut pe la jumatatea anilor 2000, are injectie duala (directa si port) si a fost folosit intr-o gama foarte mare de masini Lexus si Toyota.

#9
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 15.10.2007

View Postconnectorxp, on 11 decembrie 2020 - 20:09, said:



mai ales ca au renumele de masini fiabile, lucru dovedit.
2500 lei pentru un set de amortizoare compatibile, aduse din State, care au cedat dupa o luna...

nu ma pot abtine

#10
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
This has nothing to do with logic.
Pentru ca evident, este vina masinii ca reperele aftermarket au cedat dupa o luna Posted Image

Nu m-am putut abtine.

Edited by closchkutza, 17 December 2020 - 17:32.


#11
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004

View Posttatimeu, on 14 decembrie 2020 - 14:05, said:

nu ma pot abtine

si tu ce aport ai la discutia asta?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate