Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Stație CB și UHF

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
BunicuBogdan

BunicuBogdan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.12.2020
Salut, sunt începător in domeniu radiourilor
Am nevoie de niște recomandări cb sau uhf in domeniu Off road, suntem 2 mașini, un ATV și 2 motocrosului, mergem prin pădure dealuri și sate

Am 4 stați PMR modelul ( pni PMR r20) se aude ele binișor dar nu cum vreau eu pe distanță mare

1. Am auzit ca se poate mari puterea la statile pni r20 prin soft la 2w, ce riscuri sunt sa te detecteze autoritățile și la 2w se mărește distanță de comunicare ?


2. Am găsit o stație pentru mașina uhf cu antena modelul CRT SPACE U scrie putere de ieșire 5w 10w și 17w o pot utiliza fără licența ?  Și dacă nu ce riscuri sunt ? Stația uhf prentru mașina vrea da comunic cu statile pnr PMR portabile

3. Sa-mi cumpăr 2 stați cb de mașina și 3 stați cb portabile da nu stiu cât bat statile cb portabile și cât țin bateriile


Ce sfaturi imi dați ?



#2
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,798
  • Înscris: 30.08.2006
La 2W bate pana la un km in conditii dificile si mult mai mult in camp deschis si la inaltime.
Pe distante mai mari ai CB-ul.
Fara licenta numai PMR 0.5W cu antena nedemontabila si CB 4W.

Edited by Leo2006, 09 December 2020 - 07:03.


#3
AztecWarrior

AztecWarrior

    Active Member