![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fluctuatii semnal, artefacte Vodafone (exUPC)
Last Updated: Jan 06 2021 08:34, Started by
schultz13
, Dec 08 2020 11:22
·
0

#1
Posted 08 December 2020 - 11:22

Buna ziua,
Sunt abonat UPC, actual Vodafone si nu stiu daca aceasta transformare a afectat calitatea serviciilor sau este altceva. Cu siguranta, contactarea cuiva de la relatii cu clientii este muuult mai anevoioasa acum. Dar asta e alta poveste. De cateva saptamani, luni...nici nu mai stiu, am probleme cu calitatea semnalului la unul din televizoare. Problema este extrem de deranjanta, mai ales pe canalele HD. Am un TV relativ nou (<3ani) 4k cu card CI+. Din perete, unde am mufa cu filet, porneste cablul coaxial (pare de calitate), prin plinta, ajunge in spatele mobilei din living (mentionez acest lucru pentru a elimina din discutie atingerile accidentale). Apoi un splitter TELESTE care imparte semanlul catre router si TV. Cu internetul nu am avut nici un fel de problema, tinand cont ca am doua calculatoare conectate prin fir si lucrez de acasa. Insa, la TV, apar artefacte, fara o anume ritmicitate, uneori mai rau, chiar dispare imaginea si se intrerupe sunetul, alteori aproape nu iti dai seama. Am verificat in paralel cu TV-ul mai vechi din alta camera, care are mediabox si nu exista nici un fel de problema de imagine acolo. In meniul TV-ului cu probleme de imagine am un system information care arata nivelul si calitatea semnalului si se pare ca fluctueaza foarte mult. Locuiesc aici de 3 ani+ nu am avut probleme cu semnalul cu exceptia avariilor majore zonale care au mai aparut, cand si cand. Acestea fiind spuse, nu stiu care ar putea fi problema, dat fiind faptul ca doar un TV are probleme. Atasez cateva imagini. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Attached FilesEdited by schultz13, 08 December 2020 - 11:29. |
#2
Posted 08 December 2020 - 11:33

Spliterul ala nu pare chiar splitter.
Ia vezi daca nu cumva mufele pe iesire ar trebui inversate - acum nu stiu care merge la TV si care la router. Deci inverseaza- mufele pe iesire si vezi ce se intampla. In mod normal la routerele antice pe cablu se puneau niste splittere inegale. Aici vad ca in dreptul uneia din iesiri apare un A si un 10dB... Edited by eiffel, 08 December 2020 - 11:36. |
#3
Posted 08 December 2020 - 11:33

Schimbi splitterul, mufele, cablul sau tv-ul. Le iei prin eliminare in ordinea asta.
|
#4
Posted 08 December 2020 - 11:35

Cat de vechi sunt cablurile pe care le ai? Sunt directe sau merg din split in split in TV?
Am avut o problema similara (aveam DVR la momentul respectiv) si o parte din canale nu se vedeau sau se blocau (unele HD altele nu). Am schimbat cablul (firul) principal si n-am mai avut probleme. Era cablul pus initial, cu 20 de ani inainte. |
#5
Posted 08 December 2020 - 11:37

Mai poti verifica si conectica - mufa de intrare in TV si mufa F de pe cablu - sa nu fie oxidate.
Daca nu - telefon la suport - semnalul pare foarte slab - poate fi o cadere a unui amplificator. Ma mir ca la tine inca n-au ajuns cu fibra, dar abia de vreo 2 ani au inceput sa mearga pe fibra, in rest inca folosesc echipamente antice. |
#6
Posted 08 December 2020 - 13:05

Blocul e nou, 2016. Infrastructura era deja in perete. De la cutia de pe hol intra la mine cablul si este distribuit catre 3 prize din 3 camere. Ce e in perete nu stiu. Prizele le-am cumparat eu, iar de la priza spre router si Tv stiti configuratia deja. Au maxim 3 ani vechime toate.
|
#7
Posted 08 December 2020 - 13:44

Am intampinat si eu la fel! au venit si au verificat semnalul.full semnal! trebuie montat un filtru de frecventa pe cablu. e ceva de la router....
|
#8
Posted 08 December 2020 - 13:54

eiffel, on 08 decembrie 2020 - 11:37, said: Ma mir ca la tine inca n-au ajuns cu fibra, dar abia de vreo 2 ani au inceput sa mearga pe fibra, in rest inca folosesc echipamente antice. iar fibra ofera doar la persoane juridice schultz13, on 08 decembrie 2020 - 13:05, said:
Blocul e nou, 2016. Infrastructura era deja in perete. De la cutia de pe hol intra la mine cablul si este distribuit catre 3 prize din 3 camere. Ce e in perete nu stiu. Prizele le-am cumparat eu, iar de la priza spre router si Tv stiti configuratia deja. Au maxim 3 ani vechime toate. ps. posibil cablu care ajunge la tv sa fie intrerupt |
#9
Posted 08 December 2020 - 14:26

eiffel, on 08 decembrie 2020 - 11:33, said:
Spliterul ala nu pare chiar splitter. [ https://americas.technetix.com/media/catalog/product/cache/image/600x600/beff4985b56e3afdbeabfc89641a4582/1/0/10430089ESI02NPRFL01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ramura scurta pe mufa de -4dB. Edited by andreic, 08 December 2020 - 14:28. |
#10
Posted 08 December 2020 - 14:52

Pai in prima instanta sa inverseze firele in asta care le are - poate ca le-a pus din gresela invers.
Ideea e ca inca are router - modem pe cablu, ala are nevoie de alta atenuare pe el. Quote la mine cand au facut reteau au venit cu fibra doar pe stalpi si de acolo au plecat cu cablu coaxial; iar fibra ofera doar la persoane juridice Doar la mine la bloc ca au ajuns mai tarziu au pus fibra. Da nu s-a conectat nimeni de 3 ani de cand au tras TV si Internet pe scari. Toti au ramas pe RDS. |
|
#11
Posted 08 December 2020 - 15:24

eiffel, on 08 decembrie 2020 - 11:33, said:
Spliterul ala nu pare chiar splitter. Ia vezi daca nu cumva mufele pe iesire ar trebui inversate - acum nu stiu care merge la TV si care la router. ![]() Inițiator. Suni la CC și vine unul și rezolva. Înlocuiește cabluri sau solitar. |
#12
Posted 08 December 2020 - 15:39

Pai el are probleme cu semnalul de cateva saptamani/luni. Parca asa am inteles si eu.
Ei, pot sa confirm si eu ca dupa o scurta perioada de cand au preluat oficial UPC s-a dus in cap calitatea semnalului TV. Pur si simplu fara sa umblu la fire sau mufe, etc. Adica e de la ei. |
#13
Posted 09 December 2020 - 00:34

Elimina splitterul si pune pe direct doar televizorul si vezi daca mai face.
|
#14
Posted 14 December 2020 - 15:23

Am schimbat splitter-ul. Se pare ca acolo era problema. Multumesc pentru raspunsuri.
|
#15
Posted 19 December 2020 - 21:02

eiffel, on 08 decembrie 2020 - 14:52, said:
Pai in prima instanta sa inverseze firele in asta care le are - poate ca le-a pus din gresela invers. Ideea e ca inca are router - modem pe cablu, ala are nevoie de alta atenuare pe el. La mine pe strada au bagat prin reteaua Net City cablu QR - un cablu gros de vrei 2cm si au iesit din ea cu amplifiatoare si distribuitoare pozate pe blocuri. Doar la mine la bloc ca au ajuns mai tarziu au pus fibra. Da nu s-a conectat nimeni de 3 ani de cand au tras TV si Internet pe scari. Toti au ramas pe RDS. La Constanta la mine pe strada, a venit RDS acum 2 luni si deja 1/3 din abonati au migrat, semnal mai bun, internet mai bun, fara deranjamente, alta tehnologie, alta viziune, este buna si concurenta la ceva..... |
|
#16
Posted 03 January 2021 - 12:12

Am si eu o întrebare. Sunt abonat la Vodafone fix( fostul upc). La întrare în casa am un spliter cu 3 iesiri exact ca cel din poza ( 4,0 db , 7,5 db, 7,5, db). Cei de la UPC au pus modemul de internet pe iesirea de 4,0 db, pentru ca au spus ca asa va funcția mai bine. Între timp eu am reușit să termin costruirea a inca 2 camere si mai am inca 2 tv care functioneaza pe digital. Asa ca din una din iesirile de 7,5 db am plecat cu un cablu catre un spliter cu 3 iesiri luat din comerț, pe care nu scrie nimic despre atenuare. Credeți că voi avea probleme cu semnalul la cele 3 televizoare? Prima data ma gandeam sa mut modemul pe 7,5 db si sa plec la celalalt spliter de la iesirea de 4,0 db, dar mi-a fost frica sa nu am probleme cu internetul
Attached Files |
#17
Posted 06 January 2021 - 08:34

Verifica semnalul la cele 3 tv.
Daca scade la "calitate", cauți alt spliter sau îl înlocuiești pe primul. Daca muti routerul pe 7,5 e posibil sa nu se mai sincronizeze. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users