Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
iPhone 11 Display Module Replacement Program for Touch Issues
Last Updated: Dec 08 2020 20:35, Started by
December
, Dec 08 2020 07:29
·
0
#1
Posted 08 December 2020 - 07:29
https://support.appl...acement-program
hero-iphone-11.png 24.07K 6 downloads Apple has determined that a small percentage of iPhone 11 displays may stop responding to touch due to an issue with the display module. Affected devices were manufactured between November 2019 and May 2020. If your iPhone 11 has been exhibiting this issue, please use the serial number checker below to see if your device is eligible for this program. If so, Apple or an Apple Authorized Service Provider will provide service, free of charge. |
#2
Posted 08 December 2020 - 09:02
la ei numai "a small percentage" sunt afectate. ce produse aproape perfecte scot, 99.99%.
|
#3
Posted 08 December 2020 - 09:10
Măcar recunosc atunci când greșesc și își corectează greșelile chiar și post garanție. Câți alți producători fac asta?
|
#4
Posted 08 December 2020 - 09:19
kopilu_198, on 08 decembrie 2020 - 09:02, said:
la ei numai "a small percentage" sunt afectate. ce produse aproape perfecte scot, 99.99%. Chestia asta este exact ca la fiecare release de iOS nou: vezi sute, poate mii de utilizatori care se plang ca nu le mai tine bateria asa de bine. Dar cateva mii de utilizatori la o baza de clienti de 1 miliar este fix 0. Evident ca doar miile alea de utilizatori nemultumiti se plang pe forumuri si noi exact pe aia ii vedem public; restul isi vad de viata lor si de utilizat device-urile asa cum trebuie :-) |
#5
Posted 08 December 2020 - 20:35
ro_explorer, on 08 decembrie 2020 - 09:10, said:
Măcar recunosc atunci când greșesc și își corectează greșelile chiar și post garanție. Câți alți producători fac asta? Niciodata nu recunosc ca au probleme, ba nu ti tu corect telefonul(problema cu antena), ba nu sti tu sa folosesti laptopul(tastatura butterfly, inclusiv la un produs nou), scaderea performatei telefonului din cauza bateriei, inlocuirea unui adaptor, in 2014, vandut intre octombrie 2009 şi septembrie 2012. Totul se intampla dupa niste procese pierdute. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users