Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bmw 520 g30 vs Mercedes c class w205
Last Updated: Dec 07 2020 23:20, Started by
DragusPatrick
, Dec 04 2020 12:26
·
0
#1
Posted 04 December 2020 - 12:26
Salutare.
Mal blocat rău in alegerea unei mașini și scriu aici pentru a va cere sfatul vostru. Am fost ieri la Țiriac sa văd un c class 2019, dotat decent cu 70.000km, am analizat-o, am probat-o și mi-a plăcut. Motor 2.0 190 cai cutie 9g-tronic. Băiatul mi-a arătat ca și alternativa in bugetul meu și un 520 din 2018 cu 110.000km, luxury line (fără pachet m), destul de dotat, interior crem, TRIM-urile alea maro mat imitatie lemn, chiar mi-a plăcut. In special pentru diferența de spațiu dintre ele (știu ca este normal fiind clase diferite). Problema este ca nu am foarte multe informații referitor la acel model BMW și nu știu cât de fiabil este, dacă au probleme comune , cât de fiabila este cutia etc Voi ce ați alege? Precizez ca ambele sunt tracțiune spate. Sunt chiar curios sa aflu ce probleme are modelul respectiv de BMW. Multumesc anticipat! |
#5
Posted 04 December 2020 - 12:54
Eu sincer am rămas impresionat de interior-ul BMW-ului. Infotaiment touch, ceasuri digitale, scaune confortabile plus spațiul destul de mare la interior. Volanul este cel m fără padele, aici mi-a lăsat un feeling mai placul volanul merc-ului. In schimb merc-ul la interior este destul de minimalist ceea ce înclina balanța către BMW.
|
#7
Posted 04 December 2020 - 13:02
Stiti cumva dacă Motorul asta mai are problema cu distribuția ?
|
#9
Posted 04 December 2020 - 13:07
#10
Posted 04 December 2020 - 13:27
Nu detin un BMW din seria G, dar am avut ocazia sa experimentez un G30 pret de cateva ore. Fantastic. Problemele cu distributia sunt rezolvate de mult, restul de auziti e marketing din partea service-urilor. Totul depinde de mentenanta si modul de exploatare. Asta ar fi unica problema a oricarei masini in principiu. Ca mai sunt greseli de proiectare, mai sunt ca e facuta tot de oameni. Si daca vor fi, vei fi chemat in service cel mai probabil.
Cat despre achizitie, sa fim seriosi clasa C nu are nicio legatura cu G30-ul de la BMW. |
|
#11
Posted 04 December 2020 - 13:28
Sunt clase diferite. Ia Seria 5 fara sa regreti nici macar o clipa.
|
#12
Posted 04 December 2020 - 13:45
Totusi e masina de vara, poate vrei sa mergi cu ea si cand e zapada sau apa serioasa pe drum. Comportament mai instabil decat seria 5 doar cu tractiune spata la viteze mari pe drum ud sau cu ceva zapada rar am intalnit. Mai ales la trecerea peste un pod unde apar acele rosturi metalice..
|
#13
Posted 04 December 2020 - 13:46
Quote Volanul este cel m fără padele Crede-ma ca nu o sa folosesti padelele in veci . Am pe seria 6 gran coupe .. si le-am folosit o singura data in aproape 1 an de zile de cand am masina. Si atunci le-am folosit sa vad cum e Mergi pe BMW aeon, on 04 decembrie 2020 - 13:45, said:
Totusi e masina de vara, poate vrei sa mergi cu ea si cand e zapada sau apa serioasa pe drum. Comportament mai instabil decat seria 5 doar cu tractiune spata la viteze mari pe drum ud sau cu ceva zapada rar am intalnit. Mai ales la trecerea peste un pod unde apar acele rosturi metalice.. Terminati odata cu prostiile ... tot timpul am avut masini cu tractiune spate si niciodata sub 180cp . Nu am avut niciodata probleme si e logic ca la viteze mari, sa iti poti rupe gatul si pe asfalt uscat. Am avut mai demult un seria 5, e 39, motor de 3L. Am mers pe autostrada pe ploaie cu 180kmh si uite-ma pe softpedia. Rosturile metalice de la poduri au 30cm latime sa zicem , da-le in futere ca le treci in o sutime de secunda. Sinele de tramvai sunt cele mai periculoase, si alea pentru orice masina, fie FWD, RWD sau AWD Daca ai cauciucuri Ping Mao si mai sunt si ca in palma, la ce te astepti ? Chiar ieri am vazut intr-o parcare un Touareg relativ nou , an 2015-2016 si cauciucurile de iarna erau coape, marginile erau franjuri, zici ca erau ciucurii de la covoare. Pe deasupra, peste scaune de piele, avea puse paturi ... se explica Edited by Andreysc7, 04 December 2020 - 13:51. |
#14
Posted 04 December 2020 - 13:55
Acum cateva ierni am condus un seria 5 cu NOKIAN pe o zapada mare plus ploaie deja pe asfalt. Una din cele mai aiurea situatii intalnite de mine iarna pe carosabil. Am adaptat viteza si n-am avut nicio problema.
Astea is mituri deja cu tractiunea spate, vorbim deja de o masina noua nu de acum 30 de ani. |
#15
Posted 04 December 2020 - 13:56
aeon, on 04 decembrie 2020 - 13:45, said:
Totusi e masina de vara, poate vrei sa mergi cu ea si cand e zapada sau apa serioasa pe drum. Comportament mai instabil decat seria 5 doar cu tractiune spata la viteze mari pe drum ud sau cu ceva zapada rar am intalnit. Mai ales la trecerea peste un pod unde apar acele rosturi metalice.. Vorbesti din experienta, sau din intelepciunea colectiva a celor care nu s-au dezlipit prea tare de marca Dacia? |
|
#16
Posted 04 December 2020 - 14:06
Legat de tracțiunea spate nu îmi fac probleme, nu sunt teribilist deloc. Ca și exemplu, in timpul test-ului cu mașina știam o zona întinsa pe câțiva metri buni acoperită de gheata, in timp ce treceam peste ea cu ~50km/ora am menținut accelerația Constanța și mașina nu a derapat absolut deloc
|
#17
Posted 04 December 2020 - 14:11
Daca mergi cu ea frumos si ii faci schimbul de ulei la 10 000, orice masina o sa te tina fara investitii prea mari pana la 200-250k km.
Totusi tine cont ca sunt din segmentul premium si orice posibila defectiune la turbina, senzori, AdBlue, te va costa de la 2-300E in sus. Daca bugetul tau lunar iti permite sa scoti din buzunar 1000-2000 de lei cand apare ceva neprevazut, inseamna ca iti poti permite un sedan din aceasta gama de pret. Eu am F10 cu 260k km si in ultimii 50k km am schimbat conducta ad blue (400E), burduf planetara - sunt facuti sa se rupa (750 lei buc), curatat admisie (~1000 lei), senzor oxigen motor (800 lei). Ce-i drept, de la 100k la 200k m-a lasat doar un etrier (200E). Avand in vedere ca nu am mers cel mai frumos cu ea si i-am facut schimburile la 15k km, recent am schimbat si distributia care a inceput sa se auda pronuntat (5000 de lei). Fie ca esti sau nu adeptul schimbului de ulei in cutie, la fiecare 80-120k te costa ~2400 de lei. Edited by reventon, 04 December 2020 - 14:20. |
#18
Posted 04 December 2020 - 14:20
Merge fara probleme si mult mai mult, dar nu aveti de unde sti, toate masinile intineresc brusc in apropiere de Nadlac.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users