Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Obsesia UE de a limita dubele la 3.5 tone...

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#19
Victor5

Victor5

    Verba volant, scripta manent

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,278
  • Înscris: 05.04.2011
E vorba de remorci sau de dube în topicu' asta?

#20
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,241
  • Înscris: 05.06.2002
sebulbus, ce se intampla in americanicia daca te prinde cu vehicolul omologat la 3,5t incarcat la 4t?

#21
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 23.10.2015

View Postsebulbus, on 03 decembrie 2020 - 12:26, said:

Drumurile de la noi admit in general 30tone pe axa. Nu e problema decat pentru cele mai grele camioane, nu pentru unul care vrea sa sara un pic din categorie.

Stai asa, ca vorbim de duba care se invarte prin oras, nu de camioane cu 4 osii pe drumuri nationale.

Exista o reglementare a tonajului pe categorii de drum pentru a nu distruge drumurile. Adica limitarea nu e o obsesie a UE.

#22
solitaryman

solitaryman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 05.02.2009
La dubele cu volan pe dreapta cat e limita?

Edited by solitaryman, 03 December 2020 - 13:02.


#23
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View PostLukRo, on 03 decembrie 2020 - 12:54, said:

Stai asa, ca vorbim de duba care se invarte prin oras, nu de camioane cu 4 osii pe drumuri nationale.

Exista o reglementare a tonajului pe categorii de drum pentru a nu distruge drumurile. Adica limitarea nu e o obsesie a UE.

Ai vazut vreodata o masina de-aia de gunoi cu compactor? Aia goala are cat 2-3 dube puse una peste cealalta. Si o plimbi cam pe toate strazile. La fel si masina de pompieri.

View PostFane, on 03 decembrie 2020 - 12:37, said:

sebulbus, ce se intampla in americanicia daca te prinde cu vehicolul omologat la 3,5t incarcat la 4t?

N-as sti sa zic, tangentele mele cu domeniul sunt chiar asta, tangente. Dar probabil ia o amenda. Majoritatea incalcarilor de reglementari fara urmari sunt amenzi la ei.
Desigur, daca strangi destule poti ajunge la facultate si pentru o colectie de parcari neregulamentare. Sau daca esti citat la o instanta si uiti sa apari de suficiente ori.

#24
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,889
  • Înscris: 27.01.2020
eu ma refer la atceva...

la o duba de 3.5 tone , pui cam 1t sau 1.3 tone maxim ca sa nu depasesti...

daca ar fi 4 tone sa zicem , atunci ai pune 1.8 tone... ceea ce ar fi mult mai normal...

si nu iei painea nimanui...

si mai mult , eu am permis C. insa nu e asta ideea.

cat de marimea dubei... cine nu poate sa o conduca cu B ul , poate nu ar treb sa aiba permis.


in sua sunt masini mici de marinea unei dube si nu se mai plange nimeni...

#25
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View PostFane, on 03 decembrie 2020 - 12:37, said:

sebulbus, ce se intampla in americanicia daca te prinde cu vehicolul omologat la 3,5t incarcat la 4t?

Am devenit curios si am aprofundat si eu subiectul:

https://oversize.io/...-fines-by-state

Se pare ca prima tona e destul de ieftina in majoritatea statelor. Si nici nu cred ca am vazut asa multe controale ca la noi. Sau statul asta la panda cu ISCTR.
Pe partea cealalta, si infrastructura e construita mult mai solid. Camioanele sunt o necesitate, nu un deranj.

#26
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,241
  • Înscris: 05.06.2002
pai daca ai c-ul ce te opreste sa achizitionezi din start una care sa poata cara 1.8 tone? sau pe aia cam cu cat ai vrea tu s-o incarci ca sa fii multumit?

#27
AztecWarrior

AztecWarrior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 17.02.2020
Asa ar trebui dubele de 3.5 tone romanesti sa fie incarcate, sa le dea peste nas la perfizii din UE.
https://www.google.c...iw=1920&bih=969

Sau asa
https://www.google.c...iw=1920&bih=969

#28
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 23.10.2015

View Postsebulbus, on 03 decembrie 2020 - 13:53, said:


Ai vazut vreodata o masina de-aia de gunoi cu compactor? Aia goala are cat 2-3 dube puse una peste cealalta. Si o plimbi cam pe toate strazile. La fel si masina de pompieri.

Desigur ca exista exceptii. Poti sa intri si cu tirul in oras, dar numai cu licenta.

#29
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View PostLukRo, on 03 decembrie 2020 - 14:48, said:


Desigur ca exista exceptii. Poti sa intri si cu tirul in oras, dar numai cu licenta.
Tu ai pretins ca drumul nu suporta. E vreo licenta care consolideaza drumul?

#30
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 23.10.2015

View Postsebulbus, on 03 decembrie 2020 - 14:56, said:

Tu ai pretins ca drumul nu suporta. E vreo licenta care consolideaza drumul?

Mda, deja arunci discutia in derizoriu, urmeaza sa imi analizezi greselile gramaticale.

Sunt sigur ca ceilalti au inteles ce am spus.

#31
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

View PostFane, on 03 decembrie 2020 - 14:01, said:

pai daca ai c-ul ce te opreste sa achizitionezi din start una care sa poata cara 1.8 tone? sau pe aia cam cu cat ai vrea tu s-o incarci ca sa fii multumit?

probabil taxele si restrictiile de acces in anumite zone.
In oras nu prea ai voie cu mai mult de 3,5 tone, iar pe DN -uri costurile rovignetei ptr utilitare este mult mai "consistent".


View PostHunor_66, on 03 decembrie 2020 - 09:14, said:

De acord.

Numa' ca limita de 3500 pentru B este nesimtit de meschina.
In USA sau Australia limita e mult mai mare.



1 pound (lb) is equal to 0.45359237 kilograms (kg).


De acord.
Unii au probleme cand trec de la Matiz la Grand Cherokee.
Ce legatura are asta cu faptul ca limita ar putea fi lejer 5500, si nu 3500 ?

limita este stabilita pe criterii care au in vedere mai multi factorii, .... in domeniul auto intre SUA si Australia (de ce oare nu ai inclus si Siberia rusa??!!) versus Europa nu se limiteaza la aceasta limita, cu totul alta intrastructura, mod de utilizarea a automobilului, caracteristici tehnice ale masinilor, etc.

In mod sigur aceasta limita este stabilita anterior aderarii la UE, eu am permis din 1999 si exista si atunci.

Daca nu te multumeste aceasta limita nu te opreste nimeni sa soliciti modificarea legii, faci solicitare la parlamentarul tau .... atat national cat si cel de UE.

Personal ca sa ma tin de hobbyul apicol am facut in 2007 scoala de soferi de C+E, ca pur si simplu nu am gasit atunci sa fac B+E, ulterior o data cu raspandirea rulotelor au inceput scolile sa organizeze cursuri ptr B+E.

#32
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
Limitarile stabilite de UE nu sant simple cifre, ci sint stabilite in urma statisticilor de transport, siguranta si etc.Aceste limitari au dat rezultate vizibile in momentul in care sau introdus.
3500 si 5500, or fi ele cifre, dar la 5500, foti face pagube mai mari, omora mai multi oameni si etc.Nu e vorba de acomodare, de acomodat, te acomodezi si cu un tir, dar tre sa stii sa il incarci, tre sa stii sa asiguri marfa, si o gramada de alte chestii.Daca te uiti la cate accidente se produc si cum conduc unii pe duba de 3.5 cate 16 ore pe zi, realizezi rapid de ce sint necesare reglementarile.

#33
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

View PostShcherbina, on 03 decembrie 2020 - 13:57, said:

eu ma refer la atceva...

la o duba de 3.5 tone , pui cam 1t sau 1.3 tone maxim ca sa nu depasesti...

daca ar fi 4 tone sa zicem , atunci ai pune 1.8 tone... ceea ce ar fi mult mai normal...

si nu iei painea nimanui...

si mai mult , eu am permis C. insa nu e asta ideea.

cat de marimea dubei... cine nu poate sa o conduca cu B ul , poate nu ar treb sa aiba permis.


in sua sunt masini mici de marinea unei dube si nu se mai plange nimeni...

repede si tu ... de ce musai trebuie ca toti sa stiim a conduce hardughii ... eu gasesc ca este foarte normal sa existe o diferentiere intre tipurile de autovehicule, diferenta in conduce o duba si a conduce un turism exista ... ca nu este mare lucru si o poate face orisicine de acord, dar o minima pregatire in acest scop nu are ce sa strice.

View Postfqx, on 03 decembrie 2020 - 23:44, said:

Limitarile stabilite de UE nu sant simple cifre, ci sint stabilite in urma statisticilor de transport, siguranta si etc.Aceste limitari au dat rezultate vizibile in momentul in care sau introdus.
3500 si 5500, or fi ele cifre, dar la 5500, foti face pagube mai mari, omora mai multi oameni si etc.Nu e vorba de acomodare, de acomodat, te acomodezi si cu un tir, dar tre sa stii sa il incarci, tre sa stii sa asiguri marfa, si o gramada de alte chestii.Daca te uiti la cate accidente se produc si cum conduc unii pe duba de 3.5 cate 16 ore pe zi, realizezi rapid de ce sint necesare reglementarile.


ideea ca aceasta limita nu este batuta musai in cuie .... daca evolutia constructiilor de masini impune atunci si limitele se vor adapta.
acum 30 de ani probabil ca erau putine dube care sa aiba masa proprie 2 tone .... acum ... sunt putine care nu sar de aceasta valoare .... si atunci ar fi utila o adaptare

Sunt multe dube care constructiv sunt proioectate ptr 5 tone, dar pe acest considerent al limitarii pe categoria de permis sunt detarate ...

Edited by Tarzy, 03 December 2020 - 23:48.


#34
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View PostTarzy, on 03 decembrie 2020 - 23:51, said:


ideea ca aceasta limita nu este batuta musai in cuie .... daca evolutia constructiilor de masini impune atunci si limitele se vor adapta.
acum 30 de ani probabil ca erau putine dube care sa aiba masa proprie 2 tone .... acum ... sunt putine care nu sar de aceasta valoare .... si atunci ar fi utila o adaptare

Sunt multe dube care constructiv sunt proioectate ptr 5 tone, dar pe acest considerent al limitarii pe categoria de permis sunt detarate ...
Da, inteleg ce zici, constructiv, au evoluat mult.Dar chiar daca masina poate, trebuie sa fie o limita, odata sa iti permita sa iti muti mobila  fara sa detii card tahograf, si pe partea ailalta sa fim siguri ca nu e plina europa de dube incarcate cu x tone cu soferi care dorm la volan.E clar ca daca esti patron de transport sau detii o duba sau o masina de transport, ai vrea sa fie nelimitat, dar pentru siguranta, pentru intretinerea drumurilor , taxe si etc, trebuie sa fie o limita.Ca 3.5 e mica, poate, e o limita pentru toti, orice posesor de b poate conduce, si ala care nu reuseste sa parcheze un tico. dar daca era 10, acum ne puneam intrebarea de ce nu e 15, ca tot una e...Pana la urma nu e interzis sa ai duba mai mare, doar sint puse niste conditii.

#35
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,889
  • Înscris: 27.01.2020

View PostTarzy, on 03 decembrie 2020 - 23:51, said:

repede si tu ... de ce musai trebuie ca toti sa stiim a conduce hardughii ... eu gasesc ca este foarte normal sa existe o diferentiere intre tipurile de autovehicule, diferenta in conduce o duba si a conduce un turism exista ... ca nu este mare lucru si o poate face orisicine de acord, dar o minima pregatire in acest scop nu are ce sa strice.




ideea ca aceasta limita nu este batuta musai in cuie .... daca evolutia constructiilor de masini impune atunci si limitele se vor adapta.
acum 30 de ani probabil ca erau putine dube care sa aiba masa proprie 2 tone .... acum ... sunt putine care nu sar de aceasta valoare .... si atunci ar fi utila o adaptare

Sunt multe dube care constructiv sunt proioectate ptr 5 tone, dar pe acest considerent al limitarii pe categoria de permis sunt detarate ...

aberezi si habar nu ai despre ce vb eu...

nu spun ca nu exista limite. insa limitele sa fie mai mari.

nu pricepi? vrei un desen?

View Postfqx, on 03 decembrie 2020 - 23:44, said:

Limitarile stabilite de UE nu sant simple cifre, ci sint stabilite in urma statisticilor de transport, siguranta si etc.Aceste limitari au dat rezultate vizibile in momentul in care sau introdus.
3500 si 5500, or fi ele cifre, dar la 5500, foti face pagube mai mari, omora mai multi oameni si etc.Nu e vorba de acomodare, de acomodat, te acomodezi si cu un tir, dar tre sa stii sa il incarci, tre sa stii sa asiguri marfa, si o gramada de alte chestii.Daca te uiti la cate accidente se produc si cum conduc unii pe duba de 3.5 cate 16 ore pe zi, realizezi rapid de ce sint necesare reglementarile.

crezi tu ca e mare diferenta intre 3.5 si 4 t?

nici nu le simti , mai ales la dubele noi.

insa eu spun sa ridice la 4t si sa puna frane mai mari si o suspensie mai puternica.

500kg e fix pix.

#36
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View PostShcherbina, on 04 decembrie 2020 - 01:09, said:

aberezi si habar nu ai despre ce vb eu...

nu spun ca nu exista limite. insa limitele sa fie mai mari.

nu pricepi? vrei un desen?



crezi tu ca e mare diferenta intre 3.5 si 4 t?

nici nu le simti , mai ales la dubele noi.

insa eu spun sa ridice la 4t si sa puna frane mai mari si o suspensie mai puternica.

500kg e fix pix.
exista ce vrei tu, in Cat C.Daca ridica la 4000 vei spune ca 4500 e tot una, si asa mai departe.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate