Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Obsesia UE de a limita dubele la 3.5 tone...
Last Updated: Jan 08 2021 08:26, Started by
Shcherbina
, Dec 03 2020 02:54
·
0
#1
Posted 03 December 2020 - 02:54
Am mers cu duba...
Am mers cu duba care avea 4 tone... 500 de kg peste limita legala... Absolut nici o problema... Sincer , poti sa ii pui arcuri mai puternice si frane mai mari si poti sa ai o duba de 4.5 5 tone LEJER.... De unde obsesia prosteasca a UE sa limiteze la 3.5 tone? Edited by Shcherbina, 03 December 2020 - 02:55. |
#2
Posted 03 December 2020 - 04:45
Dubele de categoria B au limitarea asta/Daca vrei mai mult faci cat C, tahograf si etc.Nu e obsesie prosteasca e absolut normal, pentruca ai nevoie de mai multa pregatire, ai o raspundere mai mare odata cu cresterea greutatii.Mai difera si zonele unde ai acces si etc.
|
#4
Posted 03 December 2020 - 07:24
3500 este o valoare ... putea fi 2500 sau 5500 ... ideea este sa existe o diferentiere de categorie in permis ... ca nu totii oamenii se descurca cu orice masina.
Stiu oamenii care au pribleme de adaptare cand trec de la o masina (turism) la alta .... daramite cand au de condus dube duble la lungime si triple la inaltime. |
#5
Posted 03 December 2020 - 09:14
Tarzy, on 03 decembrie 2020 - 07:24, said:
3500 este o valoare ... putea fi 2500 sau 5500 ... ideea este sa existe o diferentiere de categorie in permis ... Numa' ca limita de 3500 pentru B este nesimtit de meschina. In USA sau Australia limita e mult mai mare. Quote 1 pound (lb) is equal to 0.45359237 kilograms (kg). Tarzy, on 03 decembrie 2020 - 07:24, said: ca nu totii oamenii se descurca cu orice masina. Stiu oamenii care au pribleme de adaptare cand trec de la o masina (turism) la alta .... daramite cand au de condus dube duble la lungime si triple la inaltime. Unii au probleme cand trec de la Matiz la Grand Cherokee. Ce legatura are asta cu faptul ca limita ar putea fi lejer 5500, si nu 3500 ? Edited by Hunor_66, 03 December 2020 - 09:19. |
#6
Posted 03 December 2020 - 09:20
Vezi ce raspunsuri ai primit?....UE poate sa faca tot ce vrea.Daca vine de la UE e perfect.Am ajuns sa regret ca nu traiesc in Pakistan.Rahatii de francezi au inventat atestatele si probabil si alte tampenii gen ITP,asigurari,categorii permis fara ,de care masinile ar merge la fel de bine.Daca UE ejaculeaza pe noi,e foarte bine....noi suntem fericiti,si ne meritam din plin soarta
|
#7
Posted 03 December 2020 - 09:25
Si cine te opreste sa pleci in Pakistan?De fapt, nici nu trebui sa bati drumul pana acolo, Turcia, Moldova sau Ucraina sunt mai aproape si cam la fel de libere
|
#8
Posted 03 December 2020 - 09:36
#10
Posted 03 December 2020 - 09:51
dan.smarandoi, on 03 decembrie 2020 - 09:20, said:
Vezi ce raspunsuri ai primit?....UE poate sa faca tot ce vrea.Daca vine de la UE e perfect.Am ajuns sa regret ca nu traiesc in Pakistan.Rahatii de francezi au inventat atestatele si probabil si alte tampenii gen ITP,asigurari,categorii permis fara ,de care masinile ar merge la fel de bine.Daca UE ejaculeaza pe noi,e foarte bine....noi suntem fericiti,si ne meritam din plin soarta Saracia era prea mare ca sa mai ai si probleme din astea. Dar nu te ingrijora. E in natura omului sa procedeze cum o faci tu cand da de bine. De aia binele nu a tinut prea mult nicaieri niciodata. |
|
#11
Posted 03 December 2020 - 09:55
e asa greu de obtinut C-ul ala?
imi aduc aminte ca inaintea introducerii tahografelor la masinile mari era o chestie obisnuita ca la televizor sa fie stire odata la vreo doua saptamani - o luna ca iar a adormit la volan un sofer de tir, a intrat pe contrasens si a omorat ocupantii unei masini mici evantual doua... dan.smarandoi, on 03 decembrie 2020 - 09:20, said:
Am ajuns sa regret ca nu traiesc in Pakistan. Edited by Fane, 03 December 2020 - 09:59. |
#12
Posted 03 December 2020 - 10:40
exista dube si mai sus de 3.5Tone dar sunt in mare inutile deoarece in marea majoritate a cazurilor sunt folosite in interiorul oraselor. nu poti intra in majoritatea oraselor cu mai mult de 3.5Tone.
problema o sa fie cand o sa treaca pe electric si o sa atarne si greutatea bateriei la masa dubei , sa vezi atunci payload de 300-400Kg cu indulgenta. Deocamdata inca mai gasesti dube cu care sa poti transporta legal 1300-1500Kg , poate si mai mult, cu masa maxima autorizata de 3.5Tone ca sa conduci cu B-ul |
#13
Posted 03 December 2020 - 10:50
Europa foloseste frane absolut primitive la remorci pentru vehicule mici, din cauza asta limitarile sunt justificate, oarecum, fata de SUA sau Australia. Chestia hilara e ca la noi franele lor sunt interzise prin efectul unor reglementari secundare, iar la ei ale noastre sunt interzise peste o limita de tonaj pentru ca nu sunt deloc sigure, sau, chiar daca nu, fiind primitive, piata le ignora in mare parte.
|
#14
Posted 03 December 2020 - 11:02
Am inteles ca in americanicia si australia limita pt categoria b e mai sus, dar la ei e legal sa iei o masina omologata pt 3,5t si sa o incarci peste? Nu de alta, dar tare am senzatia ca ce a facut initiatorul e ilegal in orice tara civilizata a lumii, nu numai in ue cu obsesiile ei.
|
#15
Posted 03 December 2020 - 11:11
Are legatura cu specificatiile de greutate a drumurilor.
|
|
#16
Posted 03 December 2020 - 11:35
nexus_3, on 03 decembrie 2020 - 10:40, said:
exista dube si mai sus de 3.5Tone dar sunt in mare inutile deoarece in marea majoritate a cazurilor sunt folosite in interiorul oraselor. nu poti intra in majoritatea oraselor cu mai mult de 3.5Tone. problema o sa fie cand o sa treaca pe electric si o sa atarne si greutatea bateriei la masa dubei , sa vezi atunci payload de 300-400Kg cu indulgenta. Deocamdata inca mai gasesti dube cu care sa poti transporta legal 1300-1500Kg , poate si mai mult, cu masa maxima autorizata de 3.5Tone ca sa conduci cu B-ul Pentru prima, dubele vor fi ultimele vehicule dintre toate la care se va renunta complet la ICE. |
#17
Posted 03 December 2020 - 12:02
Shcherbina, on 03 decembrie 2020 - 02:54, said:
Am mers cu duba... Am mers cu duba care avea 4 tone... 500 de kg peste limita legala... Absolut nici o problema... Sincer , poti sa ii pui arcuri mai puternice si frane mai mari si poti sa ai o duba de 4.5 5 tone LEJER.... De unde obsesia prosteasca a UE sa limiteze la 3.5 tone? La fel de bine poti sa pui arcuri si mai puternice si frane si mai mari si poti avea o duba de 6-7.5 tone.SI MAI LEJER. De unde obsesia asta prosteasca a alora sa blocheze mica initiativa a tuturor cretinilor "specialisti" in vehicule rutiere? Edited by adisz, 03 December 2020 - 12:03. |
#18
Posted 03 December 2020 - 12:26
Fane, on 03 decembrie 2020 - 11:02, said:
Am inteles ca in americanicia si australia limita pt categoria b e mai sus, dar la ei e legal sa iei o masina omologata pt 3,5t si sa o incarci peste? Nu de alta, dar tare am senzatia ca ce a facut initiatorul e ilegal in orice tara civilizata a lumii, nu numai in ue cu obsesiile ei. Dar ei folosesc mai multe tipuri de remorci, si in general cu apasare pe carlig/cui de tractare mult mai mare ca in Europa, iar greutatea de pe carlig de obicei e atribuita vehiculului tragator, nu celui tractat. Dar, repet, pentru treaba asta, cand iei un pick up in US te uiti cam asa: sa aiba brake controller, sa aiba clasa si tipul de carlig de remorcare adecvata remorcii si tow ratingul sa fie adecvat pentru ce ai de gand sa tractezi. Eventual sa aiba si carlig de remorcare cu redistribuirea sarcinii pe vehiculul tragator (weight distribution hitch). LukRo, on 03 decembrie 2020 - 11:11, said:
Are legatura cu specificatiile de greutate a drumurilor. Drumurile de la noi admit in general 30tone pe axa. Nu e problema decat pentru cele mai grele camioane, nu pentru unul care vrea sa sara un pic din categorie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users