Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital
 

Obsesia UE de a limita dubele la 3.5 tone...

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 27.01.2020
Am mers cu duba...

Am mers cu duba care avea 4 tone... 500 de kg peste limita legala...

Absolut nici o problema...

Sincer , poti sa ii pui arcuri mai puternice si frane mai mari si poti sa ai o duba de 4.5 5 tone LEJER....


De unde obsesia prosteasca a UE sa limiteze la 3.5 tone?

Edited by Shcherbina, 03 December 2020 - 02:55.


#2
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014
Dubele de categoria B au limitarea asta/Daca vrei mai mult faci cat C, tahograf si etc.Nu e obsesie prosteasca e absolut normal, pentruca ai nevoie de mai multa pregatire, ai o raspundere mai mare odata cu cresterea greutatii.Mai difera si zonele unde ai acces si etc.

#3
pui

pui

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,060
  • Înscris: 01.09.2004
De ce vrei să iei pâinea șoferilor profesioniști?

#4
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
3500 este o valoare ... putea fi 2500 sau 5500 ... ideea este sa existe o diferentiere de categorie in permis ... ca nu totii oamenii se descurca cu orice masina.
Stiu oamenii care au pribleme de adaptare cand trec de la o masina (turism) la alta .... daramite cand au de condus dube duble la lungime si triple la inaltime.

#5
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View PostTarzy, on 03 decembrie 2020 - 07:24, said:

3500 este o valoare ... putea fi 2500 sau 5500 ... ideea este sa existe o diferentiere de categorie in permis ...
De acord.

Numa' ca limita de 3500 pentru B este nesimtit de meschina.
In USA sau Australia limita e mult mai mare.

Quote


1 pound (lb) is equal to 0.45359237 kilograms (kg).

View PostTarzy, on 03 decembrie 2020 - 07:24, said:

ca nu totii oamenii se descurca cu orice masina.
Stiu oamenii care au pribleme de adaptare cand trec de la o masina (turism) la alta .... daramite cand au de condus dube duble la lungime si triple la inaltime.
De acord.
Unii au probleme cand trec de la Matiz la Grand Cherokee.
Ce legatura are asta cu faptul ca limita ar putea fi lejer 5500, si nu 3500 ?

Edited by Hunor_66, 03 December 2020 - 09:19.


#6
dan.smarandoi

dan.smarandoi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 11.03.2007
Vezi ce raspunsuri ai primit?....UE poate sa faca tot ce vrea.Daca vine de la UE e perfect.Am ajuns sa regret ca nu traiesc in Pakistan.Rahatii de francezi au inventat atestatele si probabil si alte tampenii gen ITP,asigurari,categorii permis fara ,de care masinile ar merge la fel de bine.Daca UE ejaculeaza pe noi,e foarte bine....noi suntem fericiti,si ne meritam din plin soarta

#7
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
Si cine te opreste sa pleci in Pakistan?De fapt, nici nu trebui sa bati drumul pana acolo, Turcia, Moldova sau Ucraina sunt mai aproape si cam la fel de libere

#8
dan.smarandoi

dan.smarandoi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 11.03.2007

View Postaeon, on 03 decembrie 2020 - 09:25, said:

Turcia, Moldova sau Ucraina sunt mai aproape si cam la fel de libere
Poti sa fii convins de asta.....acolo traiesc oameni,nu slugi

Edited by dan.smarandoi, 03 December 2020 - 09:38.


#9
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,482
  • Înscris: 30.10.2003
Inainte de UE cat era limita?

#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postdan.smarandoi, on 03 decembrie 2020 - 09:20, said:

Vezi ce raspunsuri ai primit?....UE poate sa faca tot ce vrea.Daca vine de la UE e perfect.Am ajuns sa regret ca nu traiesc in Pakistan.Rahatii de francezi au inventat atestatele si probabil si alte tampenii gen ITP,asigurari,categorii permis fara ,de care masinile ar merge la fel de bine.Daca UE ejaculeaza pe noi,e foarte bine....noi suntem fericiti,si ne meritam din plin soarta
Traiai in Pakistan pana in 2007 dar ai uitat cum era traiul intr-o tara cu salarii de 50-100 de euro.

Saracia era prea mare ca sa mai ai si probleme din astea.
Dar nu te ingrijora. E in natura omului sa procedeze cum o faci tu cand da de bine.

De aia binele nu a tinut prea mult nicaieri niciodata.

#11
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,235
  • Înscris: 05.06.2002
e asa greu de obtinut C-ul ala?

imi aduc aminte ca inaintea introducerii tahografelor la masinile mari era o chestie obisnuita ca la televizor sa fie stire odata la vreo doua saptamani - o luna ca iar a adormit la volan un sofer de tir, a intrat pe contrasens si a omorat ocupantii unei masini mici evantual doua...

View Postdan.smarandoi, on 03 decembrie 2020 - 09:20, said:

Am ajuns sa regret ca nu traiesc in Pakistan.
crezi ca timpul e pierdut?

Edited by Fane, 03 December 2020 - 09:59.


#12
nexus_3

nexus_3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 16.01.2007
exista dube si mai sus de 3.5Tone dar sunt in mare inutile deoarece in marea majoritate a cazurilor sunt folosite in interiorul oraselor. nu poti intra in majoritatea oraselor cu mai mult de 3.5Tone.

problema o sa fie cand o sa treaca pe electric si o sa atarne si greutatea bateriei la masa dubei , sa vezi atunci payload de 300-400Kg cu indulgenta. Deocamdata inca mai gasesti dube cu care sa poti transporta legal 1300-1500Kg , poate si mai mult, cu masa maxima autorizata de 3.5Tone ca sa conduci cu B-ul

#13
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005
Europa foloseste frane absolut primitive la remorci pentru vehicule mici, din cauza asta limitarile sunt justificate, oarecum, fata de SUA sau Australia. Chestia hilara e ca la noi franele lor sunt interzise prin efectul unor reglementari secundare, iar la ei ale noastre sunt interzise peste o limita de tonaj pentru ca nu sunt deloc sigure, sau, chiar daca nu, fiind primitive, piata le ignora in mare parte.

#14
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,235
  • Înscris: 05.06.2002
Am inteles ca in americanicia si australia limita pt categoria b e mai sus, dar la ei e legal sa iei o masina omologata pt 3,5t si sa o incarci peste? Nu de alta, dar tare am senzatia ca ce a facut initiatorul e ilegal in orice tara civilizata a lumii, nu numai in ue cu obsesiile ei.

#15
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,849
  • Înscris: 23.10.2015
Are legatura cu specificatiile de greutate a drumurilor.

#16
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postnexus_3, on 03 decembrie 2020 - 10:40, said:

exista dube si mai sus de 3.5Tone dar sunt in mare inutile deoarece in marea majoritate a cazurilor sunt folosite in interiorul oraselor. nu poti intra in majoritatea oraselor cu mai mult de 3.5Tone.

problema o sa fie cand o sa treaca pe electric si o sa atarne si greutatea bateriei la masa dubei , sa vezi atunci payload de 300-400Kg cu indulgenta. Deocamdata inca mai gasesti dube cu care sa poti transporta legal 1300-1500Kg , poate si mai mult, cu masa maxima autorizata de 3.5Tone ca sa conduci cu B-ul
Utilitarele sunt de 2 feluri - alea folosite pt a face bani din transport (exclus electrice) si alea folosite pentru a sustine alta activitate principala din care se fac de fapt banii. Pentru a doua exista de foarte mult timp utilitare usoare electrice dar nu prea s-a ingramadit nimeni la ele.

Pentru prima, dubele vor fi ultimele vehicule dintre toate la care se va renunta complet la ICE.

#17
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006

View PostShcherbina, on 03 decembrie 2020 - 02:54, said:

Am mers cu duba...

Am mers cu duba care avea 4 tone... 500 de kg peste limita legala...

Absolut nici o problema...

Sincer , poti sa ii pui arcuri mai puternice si frane mai mari si poti sa ai o duba de 4.5 5 tone LEJER....


De unde obsesia prosteasca a UE sa limiteze la 3.5 tone?

La fel de bine poti sa pui arcuri si mai puternice si frane si mai mari si poti avea o duba de 6-7.5 tone.SI MAI LEJER.
De unde obsesia asta prosteasca a alora sa blocheze mica initiativa a tuturor cretinilor "specialisti" in vehicule rutiere?

Edited by adisz, 03 December 2020 - 12:03.


#18
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005

View PostFane, on 03 decembrie 2020 - 11:02, said:

Am inteles ca in americanicia si australia limita pt categoria b e mai sus, dar la ei e legal sa iei o masina omologata pt 3,5t si sa o incarci peste? Nu de alta, dar tare am senzatia ca ce a facut initiatorul e ilegal in orice tara civilizata a lumii, nu numai in ue cu obsesiile ei.
In majoritatea SUA cu permis echivalentul categoriei B la noi (care nu-i tot categoria B la ei) poti conduce un ansamblu de maxim 26k lbs (GCWR) din care masa tractata sa fie maxim 10k lbs (GVWR) sau cam asa ceva.
Dar ei folosesc mai multe tipuri de remorci, si in general cu apasare pe carlig/cui de tractare mult mai mare ca in Europa, iar greutatea de pe carlig de obicei e atribuita vehiculului tragator, nu celui tractat.

Dar, repet, pentru treaba asta, cand iei un pick up in US te uiti cam asa: sa aiba brake controller, sa aiba clasa si tipul de carlig de remorcare adecvata remorcii si tow ratingul sa fie adecvat pentru ce ai de gand sa tractezi. Eventual sa aiba si carlig de remorcare cu redistribuirea sarcinii pe vehiculul tragator (weight distribution hitch).

View PostLukRo, on 03 decembrie 2020 - 11:11, said:

Are legatura cu specificatiile de greutate a drumurilor.

Drumurile de la noi admit in general 30tone pe axa. Nu e problema decat pentru cele mai grele camioane, nu pentru unul care vrea sa sara un pic din categorie.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate