Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema pornire astra h 1.4
Last Updated: Jun 21 2022 21:19, Started by
flash98
, Nov 26 2020 09:03
·
0
#19
Posted 27 November 2020 - 10:02
Bagata astazi pe tester, de unde au rezultat urmatoarele coduri de eroare: P0203 (supapa injectie cilindru 3), P0300 (cilindri diferite), P0303(cilindru 3), P0340(senzor pozitie arbore cu came)
|
#20
Posted 27 November 2020 - 10:53
Eu as incerca mai intai sa vad care e treaba cu senzorul ala. Daca e defect, schimba-l ca ala poate da simptomele descrise de tine. Celelate erori poti fi doar o consecinta a problemei senzorului axului cu came(cea mai optimista varianta) sau poate fi de fapt o problema la ECU.(nasol) A se verifica partea electrica intre ecu si injectoare, bujii, bobina
Ai umblat de curand la distributie? Edited by dan1980_25, 27 November 2020 - 11:00. |
#21
Posted 27 November 2020 - 11:12
Mecanicul mi-a zis ca problema ar fi la injectorul 3 si a ramas sa dea comanda de un injector si sa ma duc sa-l schimb. Nu a fost umblat la distributie.
Spunea cineva mai sus de motor: Z14XEP, Astra H 1.4 Twinsport, 66.0 Kw Edited by flash98, 27 November 2020 - 11:19. |
#23
Posted 27 November 2020 - 12:28
Cum saracia ti-a dat comanda la injector? Injectoarele fie se reconditioneaza toate 4 fie se cumpara altele sh... schimbatul unui singur injector este o prostie mare de tot. Cu 1500 de lei le reconditionezi/calibrezi pe toate. Cum afli daca necesita calibrare? Test retur injectoare. Daca nu ti-a facut mecanicul asa ceva eu as pleca instant de la acel schimbator de piese. El stie ca fix injectorul 3 este problema desi cand se duce senzorul de arbore poate da eroare pe toti 4 cilindrii si atunci ce faci? Schimbi motorul din cauza unui senzor de 500 de lei?
|
#24
Posted 27 November 2020 - 12:51
ammaus, on 27 noiembrie 2020 - 12:28, said:
Cum saracia ti-a dat comanda la injector? Injectoarele fie se reconditioneaza toate 4 fie se cumpara altele sh... schimbatul unui singur injector este o prostie mare de tot. Cu 1500 de lei le reconditionezi/calibrezi pe toate. Cum afli daca necesita calibrare? Test retur injectoare. Daca nu ti-a facut mecanicul asa ceva eu as pleca instant de la acel schimbator de piese. El stie ca fix injectorul 3 este problema desi cand se duce senzorul de arbore poate da eroare pe toti 4 cilindrii si atunci ce faci? Schimbi motorul din cauza unui senzor de 500 de lei? Nu sunt mecanic si nici nu am prea multe cunostinte in acest domeniu. M-am prezentat dimineata cuminte la ora stabilita,in urma unei recomandari si a bagat-o pe tester. Cu un aparat de masura (multimetru) a masurat valorile de la fiecare injector si fata de restul acesta avea o valoarea mai mica (parca). Nu stiu daca a fost "diagnostic" dat pe repede inainte sau chair asa este. Dansul voia sa-i las masina si sa ma sune, dar nu prea am fost de acord dorind sa aflu si eu ce si cum. Ma voi duce astazi sa schimb injector si voi face update cu situatia. Edited by flash98, 27 November 2020 - 13:04. |
#25
Posted 27 November 2020 - 13:06
Normal ca el al prefera sa ii lasi masina lui. Se face ca lucreaza la ea, scoate niste mufe sa dea erori si sa iti zica sa inlocuieste multele rahaturi ce le doreste el.
|
#26
Posted 27 November 2020 - 13:08
ammaus, on 27 noiembrie 2020 - 13:06, said:
Normal ca el al prefera sa ii lasi masina lui. Se face ca lucreaza la ea, scoate niste mufe sa dea erori si sa iti zica sa inlocuieste multele rahaturi ce le doreste el. Am auzit acum 2-3 ani o vorba de la cineva cu ceva ani mai mare decat mine "Masina si femeia nu se dau. " La momentul respectiv mi s-a parut o vorba cam asa, dar astazi o vad altfel. |
#27
Posted 27 November 2020 - 13:20
Eu las masina la mecanic fara probleme. Firma serioasa si colaborez cu ei de peste 7 ani de zile dar in toti acest ani o singura data am lasat masina la ei o saptamana. Cat m-a costat? 400 de lei toata reparatia. Un scurt pe instalatia electrica, defapt au fost vreo 4 in diferite pozitii unde plusul se freca cu minusul caroseriei. i-au costat mai mult sigurantele ce se tot ardeau decat toata manopera.
|
#28
Posted 27 November 2020 - 13:24
La mine a fost EGRul cu simptome asemanatoare cu ce ai tu.
Pe la 160k km. Aceeasi masina. |
|
#29
Posted 27 November 2020 - 13:31
flash98, on 27 noiembrie 2020 - 11:12, said:
Spunea cineva mai sus de motor: Z14XEP, Astra H 1.4 Twinsport, 66.0 Kw Te-am intrebat si daca ai schimbat distributia (la cati km?)...poate nu stii. Masina mea are 195.000km si ar cam trebui schimbata, dar mai merge. underb, on 27 noiembrie 2020 - 13:24, said:
La mine a fost EGRul cu simptome asemanatoare cu ce ai tu. Pe la 160k km. Aceeasi masina. Coincidenta...si la a mea tot pe la 160.000km a cedat EGRul, de fapt potentiometrul, dar care nu se poate repara. Am pus unul din dezmembrari (100Lei pe proba si schimbat daca e cazul). Merge de 3 ani Edited by danpet, 27 November 2020 - 13:43. |
#30
Posted 27 November 2020 - 13:48
E de fapt twinport adica are 2 porturi pe admisie. La turatii mici trage aer doar pe unul, sa intre cu viteza mai mare. Ajuta la amestec.
Verifica oringul de la furtunul de ambreiaj la intrarea in cutie. Va incepe sa borshasca cat de curand. Asa face toate Si ochii pe lichidul de frana... |
#31
Posted 28 November 2020 - 09:26
Problema a fost rezolvata in aproximativ 30 de minute.
Injectorul a fost schimbat si masina merge la fel de bine ca inainte. A ramas eroarea: P0340(senzor pozitie arbore cu came) Din ce mi-a spus mecanicul poate fi senzorul sau distributia putin fugita ... |
#32
Posted 28 November 2020 - 11:26
Nu e clar: a fost resetata/stearsa si a reaparut, sau nu a fost inca stearsa eroarea asta?
"Distributia putin fugita" e cam greu la lant. Ar insemna sa sara lantul peste un dinte al unui pinion...greu de imaginat, fara sa se intample si alte chestii nasoale si oricum, motorul n-ar mai merge normal. |
#33
Posted 28 November 2020 - 11:54
danpet, on 28 noiembrie 2020 - 11:26, said:
Nu e clar: a fost resetata/stearsa si a reaparut, sau nu a fost inca stearsa eroarea asta? "Distributia putin fugita" e cam greu la lant. Ar insemna sa sara lantul peste un dinte al unui pinion...greu de imaginat, fara sa se intample si alte chestii nasoale si oricum, motorul n-ar mai merge normal. Dupa schimbarea injectorului, au fost sterse toate erorile si cea specificata mai sus e singura care a ramas. |
|
#34
Posted 28 November 2020 - 13:00
flash98, on 28 noiembrie 2020 - 09:26, said:
Problema a fost rezolvata in aproximativ 30 de minute. Injectorul a fost schimbat si masina merge la fel de bine ca inainte. A ramas eroarea: P0340(senzor pozitie arbore cu came) Din ce mi-a spus mecanicul poate fi senzorul sau distributia putin fugita ... Cuplul de strangere al suruburilor cu care a fost fixat axul cu came in fabrica e prea mic si se slabesc suruburile in timp. Axul cu came prinde joc si se rupe. Trebuie verificat neaparat si urgent ca daca se rupe se lasa cu daune mari. Edited by underb, 28 November 2020 - 13:03. |
#35
Posted 28 November 2020 - 17:32
underb, on 28 noiembrie 2020 - 13:00, said:
Vezi ca motorul asta are o problema de proiectare. Are mai multe de fapt dar asta e una. Cuplul de strangere al suruburilor cu care a fost fixat axul cu came in fabrica e prea mic si se slabesc suruburile in timp. Axul cu came prinde joc si se rupe. Trebuie verificat neaparat si urgent ca daca se rupe se lasa cu daune mari. Multumesc pentru raspuns. Abia miercuri voi putea verifica situatia. |
#36
Posted 21 June 2022 - 21:19
Salutare! vad ca nu a mai scris nimeni de ceva vreme pe aici. Am gasit forumul cautand o rezolvare la Opelul meu acelasi motor 1.4 benzina 2010
Am inceput prin a schimba ambele sonde, problema rezolvata cateva luni. problemele au reaparut mult mai grav. Am schimbat urmatoarele: bujii, debitmetru, bobina, doua injectoare(am vazut mai sus ca trebuie schimbate toate 4) Masina merge din ce in ce mai rau, cateodata face figuri si diminata nu porneste numa la a5-a cheie, se opreste cand stau pe loc, la relantiu scad foarte mult turatiile Am mai verificat si incarcare 13 si oscileaza( aici parerile sunt impartite, unii zic ca e putin si trebuie 14 altii ca e ok) la ultima diagnoza facuta imi da sonda2, vine maine Am comandat si clapeta de accelereatie( am scos mufa si motorul fuctioneaza normal) Sper sa rezolv problema ca nu mai am nervi :/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users