Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema pornire astra h 1.4
#1
Posted 26 November 2020 - 09:03
Salut tuturor,
De dimineata masina a pornit perfect la prima cheie, turata, fara martori si etc, dar cand turatia a coborat astfel incat sa stea la relanti, a inceput sa tremure motorul si sa se aprinda martorul motor. Am repornit-o de cateva ori. Nivelul de ulei l-am verificat chiar ieri si este la nivel. De mentionat ca masina a stat pe loc 10 - 15 minute cat am stat in jurul ei sa o curat si etc. Acum nu stiu cu ce sa incep. Daca sunt bujiile sau problema ar fi din alta parte. Ieri am bagat benzina de la OMV si am observat ca ar veni cu aer, sa fi fost benzina de pe fundal bazinului cu gunoaie si sa fi prins ceva ? Va multumesc pentru raspunsuri. |
#2
Posted 26 November 2020 - 09:13
Ti-ai dat siongur raspunsul !cauza cea mai probabila dar benzina acea poate ca are probleme !
Edited by Dany_Darke, 26 November 2020 - 09:50.
|
#3
Posted 26 November 2020 - 09:18
In cazul in care ar fi benzina si sa fi prins un gunoi ceva, ar ajuta sa mai adaug peste ceva benzina, sa astept sa consum din cea actuala poate ... sau ce ar fi de facut ?
Edited by Dany_Darke, 26 November 2020 - 09:50.
|
#4
Posted 26 November 2020 - 09:20
Titlul zice "problema pornire", dar din text deduc ca ai probleme la relanti.
Daca esti din Bucuresti. Sau alt oras in care a fost ceata. Eu zic ca iti fura scanteie. Daca face si in alte zile, poate intr-adevar a tras gunoaie. |
#5
Posted 26 November 2020 - 09:24
Imi cer scuze, greseala mea pentru titlu. Am scris acest mesaj "pe repede inainte" de cum am ajuns la birou si m-am apucat de treaba ...
Edited by Dany_Darke, 26 November 2020 - 09:51.
|
#6
Posted 26 November 2020 - 09:29
Clapeta de acceleratie e curatata?
Sincer, ma indoiesc ca ar fi de la benzina. Pompa trage benzina fix de pe fundul rezervorului deci nu are ce cauta nici un gunoi acolo. E doar un mit urban. Daca ar fi fost mizerie acolo ar fi facut si inainte sa bagi benzina. Incearca sa faci testul agrafa ala cu pedalele si vezi ce erori ai. La Opelul tau merge si fara tester dedicat. Edited by dan1980_25, 26 November 2020 - 09:36. |
#7
Posted 26 November 2020 - 09:29
Eu as zice sa incepi prin a duce masina la un service calumea care sa puna un tester pe ea.
Aici ne putem da cu totii cu parerea si pot fi mii de probleme, dar pana nu ai niste coduri de eroare nu ai cum sa identifici cauza exact. |
#8
Posted 26 November 2020 - 09:39
Voi incerca in cursul zilei de astazi sa o mai pornesc de cateva ori sa vad daca are acelasi comportament si la temperaturi putin mai ridicate decat dimineata.
De dus la un service, sigur ma voi duce sa vad si pe un tester. Plus ca am incercat dimineata sa vad temperatura ulei din "meniul secret" si vad ca nu afiseaza nimic, destul de saracut meniul, probabil au fost dezactivate anumite lucruri pe acolo sau nu le are masina. Am incercat testul de pedala + acceleratie, dar pedala nu merge calcata la fund fara sa fie masina pornita, stiti o alta solutie de a vedea erorile ? |
#9
Posted 26 November 2020 - 09:46
Ce ti-am scris eu, nu are treaba cu temperatura. Ci cu umezeala.
Mai exact umiditate atmosferica. Si se poate si testa fara tester. |
#10
Posted 26 November 2020 - 09:48
Ai avut probleme la aprindere si ti-a dat gaze foarte poluante, de aceea ti s-a aprins martorul .
Mai degraba curata sau schimba bujiile si vezi daca mai ai problema. |
|
#11
Posted 26 November 2020 - 09:52
flash98, on 26 noiembrie 2020 - 09:39, said:
Voi incerca in cursul zilei de astazi sa o mai pornesc de cateva ori sa vad daca are acelasi comportament si la temperaturi putin mai ridicate decat dimineata. De dus la un service, sigur ma voi duce sa vad si pe un tester. Plus ca am incercat dimineata sa vad temperatura ulei din "meniul secret" si vad ca nu afiseaza nimic, destul de saracut meniul, probabil au fost dezactivate anumite lucruri pe acolo sau nu le are masina. Am incercat testul de pedala + acceleratie, dar pedala nu merge calcata la fund fara sa fie masina pornita, stiti o alta solutie de a vedea erorile ? E destul sa respecti pasii. Preluare de pe forumul clubooel 1. Bagati cheia in contact 2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie 3. Rotiti cheia in pozitia II 4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare Ai facut asa si nu a mers? |
#12
Posted 26 November 2020 - 10:00
dan1980_25, on 26 noiembrie 2020 - 09:52, said:
Nu trebuie ca pedala de frana sa mearga pana in fund. E destul sa respecti pasii. Preluare de pe forumul clubooel 1. Bagati cheia in contact 2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie 3. Rotiti cheia in pozitia II 4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare Ai facut asa si nu a mers? In toate combinatiile posibile, dar nu a mers. Edited by flash98, 26 November 2020 - 10:00. |
#13
Posted 26 November 2020 - 10:09
Bobina de inductie este in regula? Dupa simptome pare a fi bobina.
Erorile la bobina sunt: P0301 Cylinder 1 Misfire Detected P0302 Cylinder 2 Misfire Detected P0303 Cylinder 3 Misfire Detected P0304 Cylinder 4 Misfire Detected La fosta mea masina (un Opel astra g), o schimbam la 3 ani. Daca esti din Bucuresti, recomand Radacini de pe B-dul Timisoara, cel mai bune service din Bucuresti dupa parerea mea pentru Opel. In 10 minute afli care este problema. Edited by iliemirea, 26 November 2020 - 10:13. |
#14
Posted 26 November 2020 - 10:24
iliemirea, on 26 noiembrie 2020 - 10:09, said:
Bobina de inductie este in regula? Dupa simptome pare a fi bobina. Erorile la bobina sunt: P0301 Cylinder 1 Misfire Detected P0302 Cylinder 2 Misfire Detected P0303 Cylinder 3 Misfire Detected P0304 Cylinder 4 Misfire Detected La fosta mea masina (un Opel astra g), o schimbam la 3 ani. Daca esti din Bucuresti, recomand Radacini de pe B-dul Timisoara, cel mai bune service din Bucuresti dupa parerea mea pentru Opel. In 10 minute afli care este problema. Sunt din Constanta. Multumesc pentru raspuns. |
#16
Posted 26 November 2020 - 10:38
#17
Posted 26 November 2020 - 11:29
Esti cam zgarcit cu datele despre masina/motor Eu am o Astra H de 1.4 din 2006, motor Z14XEP...banuiesc ca ai acelasi motor. La mine merge citirea erorilor cu pedalele. Imi apar pe bord, in locul kilometrilor, coduri de 6 cifre, din care doar primele 4 sunt codul care te intereseaza.
Si mie mi-e greu sa cred ca la OMV au benzina proasta (matrasita). Eu cred ca ai ori o bujie defecta, ori o bobina de inductie...Bobinele sunt in bloc, sub capacul acela din plastic pe care scrie ECO imediat deasupra bujiilor si sunt comandate electronic (distribuirea scanteii la bujii). Am mai auzit (pe clubopel.com forum) de bobine defecte...Sa nu cobesc, dar eu am masina de 4 ani,iar fosta proprietara a tinut-o si ea 4 ani si n-a umblat la motor...Distributia (pe lant) ai schimbat-o? La cati km? PS: Ai zis ca ai pornit-o de cateva ori...a pornit, a facut la fel?...nu ne-ai spus. In final, a mers bine?...nu ne-ai spus. Edited by danpet, 26 November 2020 - 11:34. |
#18
Posted 26 November 2020 - 12:11
La unele clipeste becul, la altele codul de eroare apare im clar, pe kilometraj.
Scoate bujiile, schimba sau arde+curata. Ai pornit masina, ai lasat 15 minute sa meaga aiurea, fara sa atingi acceleratia, apoi te miri ca ai inecat bujiile, ca motorul a mers "cu socul tras".Pe vremuri, la masinile cu carburator, nici nu mai pornea dupa asa manevra. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users