Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Jucărie de tip Asistent Parental

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Antoci_Alin

Antoci_Alin

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.11.2020
Bună ziua,
Mă numesc Antoci Alin și sunt un student în anul 4 la Facultatea de Automatică și Calculatoare, iar în cele ce vor urma vă voi prezenta ideea mea de produs care va putea deveni vandabil:
V-ar interesa o jucărie mai performantă decât cele existente pe piață și care ar putea să interacționeze cu copilul dumneavoastră preșcolar pe o durată de 2 ore?
Această jucărie va include funcționalitățile de supraveghere a copilului:
1) Vizual.
2) Pe o zonă de distanță.
3) Auditiv - Detectează zgomote îngrijorătoare: plâns, scâncet, țipat, lovitură/cădere
  - Invățare
  - Detectare de prezență
4) Ocuparea copilului: povești pre-înregistrate (eventual de părinți), joculețe interactive
5) Contact cu părinții.
Dacă vă înteresează o astfel de jucărie și ați avea timp 5 minute pentru a mă ajuta, va rog să completați următorul chestionar:
https://forms.gle/4f5swpNA5VFXFYW29

Vă mulțumesc și o zi bună în continuare,
Antoci Alin

#2
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009
Nu e bun link-ul, verifică-l și repostează.

#3
Entertain_er

Entertain_er

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 16.07.2020
Este functional acum. Completat, succes.