Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Inlocuire bec H4 halogen cu LED
#19
Posted 22 November 2020 - 10:49
BUDAIbeer, on 22 noiembrie 2020 - 09:36, said: exemplu tipic care demonstreaza de ce romanii sunt cele mai civilizate primate din uniunea europeana, din lume chiar |
#20
Posted 22 November 2020 - 11:01
Courage, on 21 noiembrie 2020 - 23:48, said:
Se da o Dacia Dokker 2017 cu bec halogen H4 Osram Bilux (din fabrica). Am cumparat Osram Night Breaker Laser "Up to 150% more..." Am schimbat doar un bec in seara asta si am intrebat 3 persoane - nimeni nu a simtit diferenta! M-am uitat la specificatii flux luminos si sunt identice: 1000 lm/1650 lm, deci marketing, dar am vazut reclama la cele LED, si credeam ca sunt ilegale, dar aparent sunt legale, omologate, altfel nu cred ca firme precum Osam si Philips si-ar permite sa le vanda? Pana la urma e o sursa luminoasa, care trebuie sa fie la distanta stas fata de oglinda si sa nu lumineze direct, ci prin reflexie in oglinda (de aceea varful e opac), vezi imagine atasata. WRONG! Nu sunt pentru circulatia pe drumurile publice, ei asa zic in specificatii (off-road si pista) WhatsApp Image 2020-11-21 at 23.25.52.jpeg Philips are un document interesant de parcurs aici (si atasat), unde spune asa: Asadar: Q: Sunt legale becurile H4 LED? A: NU, pentru ca legislativul are chestii mai importante decat retrofitul de lumini pentru masinile vechi/ieftine. In Romania nu cred ca ai probleme cu ele, avand in vedere ca niciodata nu am vazut control de noapte pe asaceva, iar daca sunt reglate corect, in principiu nu ar trebui sa deranjeze ceilalti conducatori auto, iar la ITP... Practic, modificarile le faceti pe proprie raspundere. P.S. X-tremeUltinon LED gen2 au 1250 lm pe faza scurta (vs 1000 lm cele halogen) Unele faruri cu lupa si obturator reusesc sa le focalizeze chiar daca nu sunt sursa punctuala de lumina dar e la ghici sau pe probate. Farurile cu oglinda facute pentru halogen vor avea "spill" oricat te-ai chinui sa le reglezi pt ca sunt proiectate pentru o sursa punctuala de lumina. Exista si faruri cu oglinda care stiu sa focalizeze becuri led cu 2 sau 4 diode dar oglinda este facuta pentru pozitia acelor diode. Daca vrei sa le folosesti pe strada, nu va putea nimeni de aici sa te opreasca. PS. Nu am citit tot Vad ca ai scris acelasi lucru in partea a2a a postarii. |
#21
Posted 22 November 2020 - 11:02
florin71_skoda, on 22 noiembrie 2020 - 10:46, said:
Eu mi-am pus xenoane Osram D2S Night Breaker Unlimited in urma cu 30 luni si inca merg bine. Inainte foloseam chinezisme la 25-35 lei bucata si le schimbam anual. Nu stiu la halogene cum sta treaba, insa ma cam indoiesc ca tin doar 6 luni. ( Halogene am pe faza lunga si pe ceata, iar pe astea deocamdata nu le-am schimbat. Sin cele cu care a iesit masina din fabrica in 2003 ) Crede-ma ca am schimbat vreo 4 seturi. Cum pica unul, la o saptamana maxim pica si al doilea. Merg foarte mult in afara localitatii, deci cu faza scurta aprinsa. De fapt si in fisa scrie clar:Lifespan 160-400h. |
#22
Posted 22 November 2020 - 11:05
"iar daca sunt reglate corect, in principiu nu ar trebui sa deranjeze ceilalti conducatori auto"
Partea asta e totusi gresita. Din cauza pozitiei diodelor, lumina nu poate fi focalizata corect. |
#23
Posted 22 November 2020 - 11:14
In primul rand, sa nu ai farurile matuite sau murdare, ca degeaba ai becuri bune.
Apoi mai conteaza si designul farului, cum e gandit sa furnizeze lumina. Daca e gandit prost, poti sa pui si laserul de la magurele ca nu vezi mai departe. Patit asta cu o Toyota Auris Hybrid, faruri gandite slab, ce dau lumina proasta, cu tot cu becuri high performance, cu toate reglajele. Am avut Nightbraker si am simtit o diferenta imensa fata de cele standard. IMENSA! dar pe o Honda. Acum am Puma si sunt foarte multumit de ledurile pe care le are pe faza scurta. |
#24
Posted 22 November 2020 - 11:15
Iti salta politia talonul in trafic pentru leduri. Treaba ta dacă vrei sa faci drumul la Rar pentru a recupera talonul. Iti iei și amenda pentru bec led si va trebui sa duci copia dupa plata amenzii la Rar
https://www.avocatne...-ilegale.html*3 |
#25
Posted 22 November 2020 - 11:29
In linkul prezentat de initiator scrie clar:
4.Legislaţia privind LED-urile cu montare pe vechile instalaţii 4.1. De ce tehnologia LED-urilor cu montare pe vechile instalaţii nu este legală pe drumurile publice din Uniunea Europeană (UE)? Gama de becuri cu LED Philips cu montare pe vechile instalaţii a fost concepută pentru farurile care au fost certificate pentru becuri cu halogen/tradiţionale. Statele membre UE nu au adoptat încă legislaţia necesară pentru a legaliza becurile cu LED cu montare pe vechile instalaţii; aşadar, nu pot fi folosite pe drumurile publice din UE. 4.2. Care sunt riscurile legale în cazul în care conduc cu becuri cu LED cu montare pe vechile instalaţii pe un drum public? Riscurile variază de la o ţară la alta şi, în funcţie de legislaţia locală, sancţiunile pot fi: 1. Amendă sau obligaţia de a reveni la becurile non-LED, certificate. 2. Este posibil ca autoturismul să nu primească rezultat pozitiv la inspecţia obligatorie. 4.3. Care sunt ţările în care nu se permite comercializarea? Singura ţară în care Lumileds nu comercializează becuri cu LED cu montare pe vechile instalaţii este Germania, undeautorităţile consideră ilegală comercializarea produselor neaprobate, chiar şi pentru utilizare pe teren accidentat. Becurile cu halogen au acea "palarie" deasupra filamentului care dirijeaza fascicolul catre oglinda farului intr-un anumit mod. La LED dispersia se face altfel. Vezi farurile de Matiz cu bec normal. Si apropos de prevederea din lege cu instalarea de sisteme de iluminat/semnalizare altele, decat cele din fabrica:Tirurile Pom-de-Craciun(leduri in V pe grila frontala, 6 proiectoare peste cabina, inca 4 pe bara, etc..) sunt legale? Edited by rinaldoparaipan, 22 November 2020 - 11:34. |
#26
Posted 22 November 2020 - 11:42
smddms, on 22 noiembrie 2020 - 09:18, said:
Mai citeste si tu cartea masinii vezi ce varianta ai si cu ce dotari vine Chiar daca aș găsi și cartea originala a masinii, sigur nu am ce face cu ea, că e posibil sa fie ceva modificări pe mașina proaspăt cumpărată. curentalternativ, on 22 noiembrie 2020 - 11:15, said:
Iti salta politia talonul in trafic pentru leduri. |
#27
Posted 22 November 2020 - 11:46
Ai citit link-ul? Sau doar postezi de dragul de a mai acumula posturi in plus.
|
#28
Posted 22 November 2020 - 11:57
Daca nu ma insel, polististul nu mai are voie sa-ti ridice talonul motivind ca ai becuri neconforme. Doar militianul poate.
Logica este simpla. Politistul nu are baza de date ca sa stie cu ce model de becuri am voie eu sa-mi echipez masina. Asa ca doar unitatile mobile RAR pot stabili daca am sau nu becuri neconforme. Sau cind ma duc cu masina la ITP. |
|
#29
Posted 22 November 2020 - 12:06
dorin_2k, on 22 noiembrie 2020 - 11:42, said:
Mă ajuți cu așa ceva? Eu nu am găsit nicăieri cartea mașinii. Nici nu am primit de la vânzător așa ceva. Chiar daca aș găsi și cartea originala a masinii, sigur nu am ce face cu ea, că e posibil sa fie ceva modificări pe mașina proaspăt cumpărată. Nu mai cumpara masini la mana a cinspea si nu mai ai probleme Aprinzi farurile noaptea la distanta de 20 de m de un zid / bloc etc si vezi daca bat aiurea ; daca bat aiurea e manareala de cocalar acolo . dorin_2k, on 22 noiembrie 2020 - 11:42, said: Sigur, sigur? florin71_skoda, on 22 noiembrie 2020 - 11:57, said:
Daca nu ma insel, polististul nu mai are voie sa-ti ridice talonul motivind ca ai becuri neconforme. Doar militianul poate. Logica este simpla. Politistul nu are baza de date ca sa stie cu ce model de becuri am voie eu sa-mi echipez masina. Asa ca doar unitatile mobile RAR pot stabili daca am sau nu becuri neconforme. Sau cind ma duc cu masina la ITP. curentalternativ, on 22 noiembrie 2020 - 11:46, said:
Ai citit link-ul? Sau doar postezi de dragul de a mai acumula posturi in plus. |
#30
Posted 22 November 2020 - 12:15
Asta e unul din motivele pentru care suntem o natie de cacao.La stiri crainicii incurajeaaza voiajele in diverse locuri de vis,pe timp de pandemie.Aici pe forumul de discutii unul din moderatori descrie mai sus cu lux de amanunte cum are el o solutie ILEGALA pe masina sa din 2003,si ce bine este cu acea solutie.Sau gresesc,florin 71skoda?
|
#31
Posted 22 November 2020 - 12:20
rinaldoparaipan, on 22 noiembrie 2020 - 11:29, said:
In linkul prezentat de initiator scrie clar: 4.Legislația privind LED-urile cu montare pe vechile instalații 4.1. De ce tehnologia LED-urilor cu montare pe vechile instalații nu este legală pe drumurile publice din Uniunea Europeană (UE)? Gama de becuri cu LED Philips cu montare pe vechile instalații a fost concepută pentru farurile care au fost certificate pentru becuri cu halogen/tradiționale. Statele membre UE nu au adoptat Ăźncă legislația necesară pentru a legaliza becurile cu LED cu montare pe vechile instalații; așadar, nu pot fi folosite pe drumurile publice din UE. 4.2. Care sunt riscurile legale Ăźn cazul Ăźn care conduc cu becuri cu LED cu montare pe vechile instalații pe un drum public? Riscurile variază de la o țară la alta și, Ăźn funcție de legislația locală, sancțiunile pot fi: 1. Amendă sau obligația de a reveni la becurile non-LED, certificate. 2. Este posibil ca autoturismul să nu primească rezultat pozitiv la inspecția obligatorie. 4.3. Care sunt țările Ăźn care nu se permite comercializarea? Singura țară Ăźn care Lumileds nu comercializează becuri cu LED cu montare pe vechile instalații este Germania, undeautoritățile consideră ilegală comercializarea produselor neaprobate, chiar și pentru utilizare pe teren accidentat. Becurile cu halogen au acea "palarie" deasupra filamentului care dirijeaza fascicolul catre oglinda farului intr-un anumit mod. La LED dispersia se face altfel. Vezi farurile de Matiz cu bec normal. Si apropos de prevederea din lege cu instalarea de sisteme de iluminat/semnalizare altele, decat cele din fabrica:Tirurile Pom-de-Craciun(leduri in V pe grila frontala, 6 proiectoare peste cabina, inca 4 pe bara, etc..) sunt legale? Vb de proiectoare, nu de luminile decorative. Edited by underb, 22 November 2020 - 12:21. |
#32
Posted 22 November 2020 - 12:23
smddms, on 22 noiembrie 2020 - 12:06, said:
Militian ? Mai exista termenul ? smddms, on 22 noiembrie 2020 - 09:18, said:
Militianu are intotdeauna dreptate dupa cum stii , .... mcd2020, on 22 noiembrie 2020 - 12:15, said:
... unul din moderatori descrie mai sus cu lux de amanunte cum are el o solutie ILEGALA pe masina sa din 2003,si ce bine este cu acea solutie.Sau gresesc,florin 71skoda? Ce solutie ilegala am prezentat eu ? Ca nu inteleg. Ce am facut, sau ce am spus eu ilegal ? |
#33
Posted 22 November 2020 - 12:26
Ca ai dat exemplu masina din dotare.Disculpa-te demonstrand ca ai xenon de fabrica sau scuza-te cumva tuturor pentru eroare.
|
|
#35
Posted 22 November 2020 - 12:46
mcd2020, on 22 noiembrie 2020 - 12:26, said:
Ca ai dat exemplu masina din dotare.Disculpa-te demonstrand ca ai xenon de fabrica sau scuza-te cumva tuturor pentru eroare. Si cum ai vrea sa fac treaba asta ? Sa-mi fac o poza stind in fata masini ? Sau ce dovada vrei ? O poza la manualul masini este buna ? Masina a venit din fabrica cu un far ca asta: HELLA Far stanga, D2S (tub descarcare gaze), W5W, H1, H3, cu becuri cu incandescenta, cu motor reglaj LWR, cu unitate de preselectare, fara lampa semnalizare, fara lampa descarcare gaz, xenon In urma cu citiva ani le-am schimbat si cum nu am avut bani de Hella (2.285,20 lei bucata, in pielea goala, fara electronica), am cumparat Depo ca astea: Far Skoda Octavia 1 (1U2/1U5) LIM. 5D + Combi 01.2001-2010 DEPO partea Stanga Xenon tip bec D2S+H1+H3, reglare electrica ( Eu ma gindesc ca daca Hella are asa ceva pentru Octavia fabricata intre 1998 si 2006, iar depo zice ca-i pentru ani 2001-2010, este plauzibil ca si rabla mea din 2003 sa fi venit cu asa ceva din fabrica ) (alea depo sint niste stifturi ordinare, in opinia mea) Edited by florin71_skoda, 22 November 2020 - 12:45. |
#36
Posted 22 November 2020 - 12:49
Eu mi-am pus LED-uri roșii la semnalizare spate.
Am străbătut Europa, am trecut ITP-uri și absolut nimeni nu m-a oprit să-mi reproșeze ceva. smddms, on 22 noiembrie 2020 - 10:49, said:
Iar faptul ca unu care are becuri neconforme te orbeste cu faza scurta nu inseamna nimic , trebuie sa rabzi , nu ? Pai daca nu ii bagi un blitz in ochi cum isi da seama ca te orbeste , el crede in continuare ca a facut o afacere buna sa puna leduri care bat aiurea Dacă-s reglate bine bat cum trebuie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users