Extrasul de cont bancar cerut ca dovada
Last Updated: Dec 12 2020 14:29, Started by
arab
, Nov 20 2020 19:25
·
0
#1
Posted 20 November 2020 - 19:25
Am nevoie de o lămurire.
Se da un comerciant de servicii de telefonie care are sa îmi returneze o suma de bani ca și sold după închiderea unui abonament. Este normal ca tot ei, sa îmi ceara un extras de cont, prin care eu sa demonstrez, ca nu am încasat pana acum, banii datorați? Au emis și factura cu suma ce trebuie sa o returneze și încă nu au întrat banii în contul meu, ar mai fi câteva zile doar pana la termenul legal de 30 de zile. E aberant pe undeva! |
#2
Posted 20 November 2020 - 19:29
Ei ti-au prezentat extrasul de cont in care apare ca banii ti-au fost trimisi ?
Edited by pasilla, 20 November 2020 - 19:30. |
#3
Posted 20 November 2020 - 19:31
#4
Posted 20 November 2020 - 19:32
Sigur iti cer dovada ca nu ti-au platit si nu un extras de cont (sau o dovada de la banca) in care sa apara clar numele tau si iban-ul astfel incat sa stie unde sa plateasca? Chestie legala, nu au voie sa plateasca altcuiva, trebuie sa aiba o dovada ca tu esti posesorul contului.
Edited by jm2010, 20 November 2020 - 19:36. |
#5
Posted 20 November 2020 - 19:32
#6
Posted 20 November 2020 - 19:35
Bernard77, on 20 noiembrie 2020 - 19:31, said:
nu extras de cont, e clar ca vodafone de ex n-o sa-i arate unui client extrasele lor de cont arab, on 20 noiembrie 2020 - 19:32, said:
Nu desigur, e aberant de aceea. Legal o fi? |
#7
Posted 20 November 2020 - 19:38
La ce se poate preta operatorul pentru bani, trebuie sa aștepți 30 de zile. Sa le arat eu toate operațiunile pe cont pentru o luna de zile, culmea culmilor.
Edited by arab, 20 November 2020 - 19:52. |
#8
Posted 20 November 2020 - 20:11
Probabil cere un extras de cont de informare (adica acela in care scrie IBAN-ul + titularul de cont) ca sa se asigure de cine este proprietarul acelui IBAN si acela sa fie exact cel care urmeaza sa primeasca banii.
Cred ca un astfel de extras il duci si la job cand te angajezi... |
#9
Posted 20 November 2020 - 20:15
Nicidecum. Au propus sa imi acorde, ca tiganeala, un credit prepaid ca și compensație cică. Dar trebuia sa dovedesc eu ca nu am primit deloc suma inițială. Asta cu ajutorul extrasului meu bancar.
Edited by arab, 20 November 2020 - 20:22. |
#10
Posted 20 November 2020 - 20:16
|
#11
Posted 20 November 2020 - 20:50
Asta cu 'trebuie sa dovedesc ca nu am primit' imi aduce aminte de un articol in care se plangea un tip ca cei de la aliexpress ii cereau dovada ca nu a primit produsul ca sa ii restituie banii. Asa ca le-a trimis o poza cu el in care nu tine nimic in mana...
|
#12
Posted 20 November 2020 - 21:04
Concluzionând acum, chiar am trimis extrasul de cont pt o zi, cea in care au spus ei, ca ar fi returnat banii.
NU spun despre ce operator e vorba, am toate dovezile necesare privind corespondenta cu ei. Merita un mic-mare proces oare? Cică secret bancar! |
#13
Posted 20 November 2020 - 22:40
arab, on 20 noiembrie 2020 - 20:15, said:
Nicidecum. Au propus sa imi acorde, ca tiganeala, un credit prepaid ca și compensație cică. Dar trebuia sa dovedesc eu ca nu am primit deloc suma inițială. Asta cu ajutorul extrasului meu bancar. La orice restituire de sumă, chiar dacă e 1 leu, se atașează cerere (sau sesizare, după caz) + extras de cont pentru virarea banilor. Extrasul este necesar ca tu să nu vii peste 3 luni să chițăi că nu ai primit banii. |
#14
Posted 21 November 2020 - 01:03
Nu am mai auzi de asa ceva, ei trebuie sa aiba dovada platii sumei respective in contul tau, presupun ca datele bancare au fost furnizate in prealabil si nu este vorba de dovada faptului ca iban-ul care il au in baza lor de date este al tau. Ei trebuie sa prezinte dovada platii, nu pot sa iti spuna ca au virat banii, nu merge pe vorbe. Probabil vor sa o lungeasca pana spre finalul termenului si sa te descurajeze. Eu am avut o problma cu cei de la Orange si era legata de un abonament cu minute internationale, mi-au taiat beneficiile si au spus ca abonamentu nu mai face parte din oferta lor si ca trebuie sa fac altul, erau minute si internet in roaming si a devenit nerentabil pentru ei, in oferta a fost 2-3 luni apoi l-au scos, eu am folosit ab respectiv aproximativ doi ani.
|
#15
Posted 21 November 2020 - 10:32
arab, on 20 noiembrie 2020 - 19:25, said:
Au emis și factura cu suma ce trebuie sa o returneze jm2010, on 20 noiembrie 2020 - 19:32, said:
Chestie legala, nu au voie sa plateasca altcuiva, trebuie sa aiba o dovada ca tu esti posesorul contului. lelali, on 20 noiembrie 2020 - 22:40, said:
La orice restituire de sumă, chiar dacă e 1 leu, se atașează cerere (sau sesizare, după caz) + extras de cont pentru virarea banilor. Extrasul este necesar ca tu să nu vii peste 3 luni să chițăi că nu ai primit banii. |
|
#16
Posted 21 November 2020 - 10:57
Este o factura cu minus în fata, este soldul contului închis, se face luna în câteva zile și tot nu au plătit. Poate în ultima zi....
|
#17
Posted 21 November 2020 - 13:07
Poti sa le ceri sa-ti arate dispozitia de plata cu care ti-au trimis banii.Pe acea dispozitie de plata va aparea doar numele tau si doar suma in cauza,nimic ilegal,nimic personal si nimic secret.
Factura cu minus in fata,factura storno,este doar un act contabil care nu dovedeste pana la urma nimic.Faptul ca banii ti-au fost sau nu trimisi poate fi dovedeit foarte usor prin aceea dispozitie de plata. Pe acea dispozitie de plata apar datele tale financiare,adica contul tau.S-ar putea ca ei sa fi gresit contul si banii s-au dus la altcineva. Repet,factura este egala cu zero in acest caz,nu dovedeste nimic,decat faptul ca a fost intocmita. Edited by adisz, 21 November 2020 - 13:07. |
#18
Posted 21 November 2020 - 13:13
Vor în continuare sa le dau extrasul meu de cont pt ultima luna. Cică sa editez datele celelalte😀. Ăștia sunt copiii de la RC. Nu ma înțeleg cu ei deloc💥
Edited by arab, 21 November 2020 - 13:15. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users