Nissan Qashqai (Qashqai +2)
Last Updated: Jan 10 2023 19:59, Started by
KaneGhoul
, Nov 10 2020 23:12
·
0
#1
Posted 10 November 2020 - 23:12
Salut!
In primavara anului viitor vreau sa achizitionez un Nissan Qashqai. Am citit pe grupul de pe facebook ca sunt masini foarte reusite cu nu foarte mari defecte. Pe langa parerile foarte bune ale oamenilor de pe grup, am primit si recenzii care m-au facut sa ma gandesc de doua ori daca sa merg pe aceasta alegere. Cineva imi spunea ca au o problema cu arborele cotit care daca se strica trebuie schimbat motorul. (omul a fost patit) Am intrat pe net si am citit despre problema asta insa nu am gasit decat 2-3 recenzii in acest sens, si totusi sunt o gramada de oameni care cauta sa cumpere motoare de Nissan Qashqai. Despre ce motor este vorba? Eu am luat in vedere urmatoarele motoare: Primul ar fi cel de 2.0 dci - 150 4x4 Al doilea la care m-am gandit in caz ca nu gasesc ar fi cel de 1.6 130cp Si in ultimul rand pentru economie cel de 1.5 dci 110 cp. Toate motoarele fiind Euro5, 2010-2012 Ce parere aveti despre aceste masini? As vrea opinii de la cei care cunosc cu adevarat modelul. Bugetul pe care il voi avea va fi intre 6000-6700e. |
#2
Posted 10 November 2020 - 23:21
#3
Posted 10 November 2020 - 23:32
#4
Posted 11 November 2020 - 00:14
Motorul e ultimul care crapa la orice masina.
Qashqai are o ruda luata noua, nu a intampinat probleme cu ea inca si o are de aproape 10 ani. Mai cunosc pe cineva care are la firma asa ceva, modelul mai nou, ala mai frumos (cred ca 2014), luat SH de la un samsar. Nu avea nici o problema nici asta cu el daca nu avea ghinionul sa nu ii crape distributia la vreo 2 ani de la achizitie (care nu fusese schimbata niciodata) chiar in luna in care dorea sa o schimbe dupa ce tot amanase ca nu prea avea timp... si cu ghinionul asta a ajuns sa plateasca dublu la service, asta se intampla acum in vara. Multi au si obsesia sa caute defecte la masini, cum aud un sunet cum se duc in service, cunosc pe cineva cu o masina premium care si-a desfacut motorul de doua ori ca i s-a parut lui ca ar fi ceva in neregula cu ei, iar cei din service au profitat de prostia lui din plin, l-au usurat de cateva mii de euro si dupa interventiile alea chiar a ramas cu sechele motorul. |
#5
Posted 11 November 2020 - 00:57
180000 km / i-am schimbat decat un rulment pe fata + bielete antiruliu
Atat. |
#6
Posted 11 November 2020 - 06:12
Ia-ti +2 ca e mai mare. Am avut eu, am fost foarte multumit, doar ca avea motor de 1.5 si nu prea tragea, de aia l-am vandut. Consuma cam 5.5-6, piesele sunt OK ca pret. Cand o iei verifica la haionul ala din spate, are un fel de maner de care il tragi in sus, ala e facut ciudat, si se rupe sau desprinde de acolo.
|
#7
Posted 11 November 2020 - 06:53
Motoarele sunt cele obisnuite de Renault, puse pe multe modele. N-ar trebui sa fie probleme mai multe sau mai putine in cazul Qasgqai decat la alte masini cu motoarele alea.
Ce nu mi-a placut mie la primul model a fost scaunul standard. Cand am mers cu el aveam niste probleme la coloana si daca scaunul unei masini nu era ce trebuie simteam imediat. Am scris in ideea in care daca ti se va pare inconfortabil sa nu neglijezi aspectul asta si sa nu crezi ca doar ti se pare. Modelul al 2lea in schimb l-am gasit mult mai confortabil. La polul opus as spune. Legat de probleme gen cea cu hayonul, probabil sunt deranjante dar nu sunt greu de rezolvat definitiv. Edited by underb, 11 November 2020 - 06:51. |
#8
Posted 11 November 2020 - 15:10
KaneGhoul, on 10 noiembrie 2020 - 23:32, said: Da, ma intereseaza in mod special motorul. Imi e sa nu dau 6500 de euro pe o masina iar apoi sa-i crape motorul. Am auzit ca intra 8l in motorul ala, dar nu m-as plange de intretinere. |
#9
Posted 27 January 2021 - 12:17
Salut! Si eu sunt in cautarea unui Qashqai 1.6dci si sunt intr-o mare dilema. Am de ales intre unul ce a fost la o multinationala in leasing si unul de la o persoana fizica cumparat cash. Ambele au aceleasi dotari, an si km doar ca cel din leasing are garantie 1 an si este model euro 6 fata de euro 5 cel de la proprietar. Ma gandesc ca unul care a primit masina de la firma nu prea l-a durut burta de gropi si alte incidente si as fi tentat sa-l iau pe cel de la proprietar. Masinile sunt la distante mari de mine asa ca as vrea sa stiu daca ar merita efortul sa o vad si pe cea din leasing? Urmaresc de ceva timp site-urile de vanzari si am obsrvat ca masinile de la firmele de leasing nu se dau deloc. Asta m-a pus pe ganduri...voi ce spuneti?
|
#10
Posted 23 October 2021 - 17:41
Salut,
In urma cu 5 luni am achizitonat un Nissan Qashqai+2 4x4 cu motor 1.6 dci 130CP cu 191000 km. Dupa aprox 8000 km, mi-a murit turbina si m-am dus cu ea la service unde mi s-a spus ca s-a stricat din cauza presiunii scazute de ulei. Mi s-a schimbat pompa de ulei, turbina, s-a regenerat filtru de particule ca era imbacsit de la uleiul aruncat, kit de distributie si alte cateva piese. A mai avut cineva astfel de probleme la acest motor? Mecanicul imi recomanda sa o vand deoarece este posibil ca in urma defectiunilor este posibil sa mai fi afectat si alte piese din motor. Mentionez ca dupa ce am achizitionat-o am gasit la motor fisele de service de la fostul proprietar in care am gasit insemnat ca turbina a mai fost inlocuita de doua ori, probabil ca tot din cauza pompei de ulei... Imi place masina si daca tot am bagat atatia bani in ea nu as vrea sa o dau. M-ar ajuta niste sfaturi Multumesc |
|
#11
Posted 25 October 2021 - 12:42
Eu am un X Trail cu acest motor avand 130K km, cumparat SH. Am citit sumedenie de articole si review-uri despre acest motor si parerea unanima este ca e un motor reusit fara probleme majore.( a fost folosit inclusiv de Mercedes pe o gama variata de modele , in prezent fiind pe multe masini din grupul Renault). Pompa de ulei este cu debit variabil si probleme ar fi la lantul de distributie si cel de antrenare a pompei de ulei care in timp se intind si necesita inlocuire. La cati km parcursi ? depinde, de uleiul folosit de stilul de mers si cel mai important de intervalul de service. Toata lumea este de acord ca intervalul de 30.000 km intre schimburi este foarte mare si recomanda un maxim 12-15.000 de km intre schimburi. Majoritatea parcurg peste 200K km pana sa apara primele batai ale lantului la pornire. Turbina inlocuita de 2 ori ? ceva nu se "pupa"....Uzura din cauza lipsei presiunii de ulei pot sa apara la cuzineti, axele cu came, ar trebui sa se auda batai, un mecanic priceput si cu ureche muzicala poate da o parere. De curiozitate, cat a costat schimbul distributiei? Mie personal i-mi place cum trage acest motor caroseria de 1600 kg, are cuplu de la turatii joase si se mentine aproape constant in plaja 1800-3500 rot/min. De consum, sunt cel ma incantat sub 6 in afara la viteze pana in 110-120 iar in oras 7-8-9 depinde de distanta care o parcurg.
Edited by lepetir, 25 October 2021 - 12:47. |
#12
Posted 10 January 2023 - 19:59
IonutSNK30, on 23 octombrie 2021 - 17:41, said:
Salut, In urma cu 5 luni am achizitonat un Nissan Qashqai+2 4x4 cu motor 1.6 dci 130CP cu 191000 km. Dupa aprox 8000 km, mi-a murit turbina si m-am dus cu ea la service unde mi s-a spus ca s-a stricat din cauza presiunii scazute de ulei. Mi s-a schimbat pompa de ulei, turbina, s-a regenerat filtru de particule ca era imbacsit de la uleiul aruncat, kit de distributie si alte cateva piese. A mai avut cineva astfel de probleme la acest motor? Mecanicul imi recomanda sa o vand deoarece este posibil ca in urma defectiunilor este posibil sa mai fi afectat si alte piese din motor. Mentionez ca dupa ce am achizitionat-o am gasit la motor fisele de service de la fostul proprietar in care am gasit insemnat ca turbina a mai fost inlocuita de doua ori, probabil ca tot din cauza pompei de ulei... Imi place masina si daca tot am bagat atatia bani in ea nu as vrea sa o dau. M-ar ajuta niste sfaturi Multumesc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users