![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange cumpără divizia fixă din Telekom România
Last Updated: Mar 03 2023 22:22, Started by
GsmWorld
, Nov 05 2020 14:57
·
47

#1333
Posted 02 March 2023 - 09:59

#1334
Posted 02 March 2023 - 10:25

In noiembrie2022 am primit o astfel de notificare de marire cu 1 euro la OROC. Am sunat si solicitat rezilierea si nu numai ca au renuntat la marire, dar au si miccsorat factura cu 1 euro.
Plateam 4,7 euro, acum 4 euro Edited by dorin_2k, 02 March 2023 - 10:25. |
#1335
Posted 02 March 2023 - 10:37

In decembrie am primit si eu, direct pe factura, nu pe email
![]() |
#1336
Posted 02 March 2023 - 11:58

Sigur ai primit cumva o notificare; SMS, mail, scrisoare
|
#1337
Posted 02 March 2023 - 12:24

Nu, direct pe factura. Se stie ca aia e procedura lor, daca vezi pe factura, bine, daca nu, nu.
Cred ca exceptiile sunt ca trimit notificare pe email. |
#1338
Posted 02 March 2023 - 13:20

Aveti subiect dedicat pentru scumpirile de abonament, folositi-l: https://forum.softpe...c-abonamentele/
|
#1339
Posted 02 March 2023 - 14:12

Sigur ai primit cumva o notificare; SMS, mail, scrisoare |
#1340
Posted 02 March 2023 - 14:29

plus ca e posibil sa nu ajunga sms-ul (nu am semnal, lipsesc din localitate ex: sunt in roaming, etc)
Aveti subiect dedicat pentru scumpirile de abonament, folositi-l: https://forum.softpe...c-abonamentele/ |
#1341
Posted 02 March 2023 - 14:32

In orice tara civilizata se face o confirmare de primire atunci cand se trimite o astfel de instiintare ( modificare unilaterala de tarife ).
Faptul ca ai la dispozitie 30 de zile (din momentul in care au trimis ei notificarea) sa reziliezi fara costuri e abuziv deoarece ar trebui sa ai la dispozitie 30 zile din momentul in care confirmarea de primire a ajuns la ei. Atunci cand se contracteaza un serviciu prin telefon sau internet exista o astfel de confirmare din partea clientului. Un fel de semnatura digitala. Tot asa , daca nu am fi colonie, ar trebui sa se intample si cand furnizorul modfica unilateral contractul. Detalii: https://www.ancom.ro...81428306401.pdf Edited by xndoe, 02 March 2023 - 14:41. |
#1342
Posted 02 March 2023 - 15:25

Linkul acesta e pt ORO mobile. Pt OROC fix ar trebui si ala sa fie pe undeva dar sunt vreo 4 subiecte paralele (OROC, vechiul Telekom cu SD si HD) Corect. Linkul pentru OROC este aici: https://forum.softpe...i-o-notificare/ Deci va rog calduros postati acolo discutiile despre maririle de abonament. |
|
#1343
Posted 02 March 2023 - 16:37

Doresc sa spun ca in general sunt multumit de serviciile Orange si Orange Comunication.
Asadar serviciile de internet fix, TV prin satelit, telefonie fixa si mobila au functionat impecabil si sunt multumit de ele, de asistenta tehnica primita din partea ORO si OROC si in general de informatiile primite la *300. Serviciile sunt stabile, vitezele de net conform contractului, acoperirea OK. As fi continuat cu OROC daca preturile ramaneau cf contractului. |
#1344
Posted 03 March 2023 - 21:42

Nu, direct pe factura. Se stie ca aia e procedura lor, daca vezi pe factura, bine, daca nu, nu. Cred ca exceptiile sunt ca trimit notificare pe email. Na, notificare... Dacă te uiți pe acolo, vezi, dacă nu, nu... Nu zic mai multe, ca... Attached FilesEdited by AlexEn, 03 March 2023 - 21:43. |
#1346
Posted 03 March 2023 - 22:22

Nu,nicidecum.De cand ii astept la cotitura.E un abonament platit un an si ceva,fara a avea acea cartela.Nu este al meu,daca era al meu din prima luna luau amenda.
Edited by mariusr1976, 03 March 2023 - 22:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users