Oaia neagra...la Digi Mobil
Last Updated: Nov 17 2020 23:25, Started by
csachiri
, Nov 02 2020 17:06
·
0

#127
Posted 17 November 2020 - 00:05

In primul rand, nu sunt client nou la nicio companie, in al doilea rând, mai documentează-te cum este cu vânzările/fidelizarile și vei afla de ce clienții noi au mereu beneficii mai mari.
Dacă ești client vechi înseamnă că ești mulțumit de serviciile oferite, pentru banii plătiți, sau nu ai alte alternative, altfel ești doar unul care face gălăgie că sa fie auzit. |
#128
Posted 17 November 2020 - 00:24

Ai fi uimit cam cat de multe stiu despre cum functioneaza o afacere... ceea ce inteleg eu este ca sunt disperati sa atraga clienti sau sa le maresca costurile alora de se scarpina in dos dupa 10 ron/luna, in loc sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile si platesc.
Probabil nu esti client nou, nimeni nu mai e nou in ziua de azi, insa te bucuri ca poti sa-ti permiti in loc de 300mbps 500 sau 1000... te bucuri sa treci la digital de la analogic, etc. Astia ca mine care platesc, o fac pentru ca folosesc serviciile acelea cu adevarat si nu se zgarie pe scrot pentru fiecare leu. Insa, sunt plictisit de tratamentul discriminator... daca pot da reducere unuia care nu ar face acel abonament de zgarcit, atunci poate da aceiasi reducere si celui care le baga bani in cont lunar inca de pe vremea cand ofereau 10mbps. Referitor la multumire sau unica optiune te inseli, eu am inteles ceea ce primesc pentru ce platesc, insa in ultimii ani primim o lipsa de respect crasa. |
#130
Posted 17 November 2020 - 12:45

Ai fi uimit cam cat de multe stiu despre cum functioneaza o afacere... ceea ce inteleg eu este ca sunt disperati sa atraga clienti sau sa le maresca costurile alora de se scarpina in dos dupa 10 ron/luna, in loc sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile si platesc. Probabil nu esti client nou, nimeni nu mai e nou in ziua de azi, insa te bucuri ca poti sa-ti permiti in loc de 300mbps 500 sau 1000... te bucuri sa treci la digital de la analogic, etc. Astia ca mine care platesc, o fac pentru ca folosesc serviciile acelea cu adevarat si nu se zgarie pe scrot pentru fiecare leu. Insa, sunt plictisit de tratamentul discriminator... daca pot da reducere unuia care nu ar face acel abonament de zgarcit, atunci poate da aceiasi reducere si celui care le baga bani in cont lunar inca de pe vremea cand ofereau 10mbps. Referitor la multumire sau unica optiune te inseli, eu am inteles ceea ce primesc pentru ce platesc, insa in ultimii ani primim o lipsa de respect crasa. Totul se reduce la cerere si oferta in final. Tu ai nevoie de un pachet maxim, ei iti ofera. Eu unul am migrat zilele acestea la doua pachete superioare, doar pentru ca matematic era mai ieftin. Nu am nevoie de serviciile oferite, din contra, m-as multumi si cu un abonament FB50 (da, 50 Mbps) insa nu se mai ofera de pe vremea C-Zone (Bucuresti). Asa ca, daca nu esti multumit cu ce ai, alegerea de a migra catre un pachet inferior iti apartine ![]() Edited by pupama, 17 November 2020 - 12:45. |
#131
Posted 17 November 2020 - 14:14

Ai fi uimit cam cat de multe stiu despre cum functioneaza o afacere... ceea ce inteleg eu este ca sunt disperati sa atraga clienti sau sa le maresca costurile alora de se scarpina in dos dupa 10 ron/luna, in loc sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile si platesc. ![]() ![]() Iti dai seama ce mega afacerist care nu "se scarpina in dos dupa 10 ron/luna", insa boceste pe forumuri dupa... 10 ron/luna.
Dacă ești client vechi înseamnă că ești mulțumit de serviciile oferite, pentru banii plătiți, sau nu ai alte alternative, altfel ești doar unul care face gălăgie că sa fie auzit. ![]() Serios acum, pe langa ce ai spus tu, trebuie luat in considerare si faptul ca cei care rup teava gigabit la maxim pentru 45 Lei pe luna s-ar putea sa fie mai costisitori decat "saracii" care platesc 30 Lei pentru acelasi gigabit, dar stau 2-3 ore pe zi pe Facebook. Dar na, mega afaceristul vrea "sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile"... sa le dea lor reducere. Hai ca m-am distrat suficient azi. |
#132
Posted 17 November 2020 - 17:44

Un avertisment prietenos pentru cei care nu inteleg sa discute constructiv si fara jigniri/limbaj de mahala: opriti-va!
|
#133
Posted 17 November 2020 - 23:25

Delete
Edited by daniel_vodafone, 17 November 2020 - 23:26. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users