Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

V-ati trezit vreodata cu factura ...

Unde conducem cand nu avem permis...

Curatarea/mentenanta coloanei pri...
 Rasina statie/aparat dedurizare

Ministrul Rafila anunța valu...

OUG27 / 2022 referitoare la plafo...

recomandare service Citroen
 Lanterna dubla PNI Adventure F200...

Hematom creier ( cred )

Intrebare productie invertor, imp...

Transfer GBP din cont .RO in UK
 Logitech g502 lightspeed

30 sau 90 de zile pentru inmatric...

Ecograf portabil pentru acasa

Recomandare powerbank usor <1...
 

Nu se va mai fabrica dacia Logan mcv

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
117 replies to this topic

#109
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 19.06.2017
Hai ca incep curiozitatile gay.

Tot mai fun.

#110
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,907
  • Înscris: 20.02.2008
Exact, daca apar unii care tin sa isi masoare pla pe aici macar sa o zica pana la capat. Poate nu au primit laude acasa din partea nevestei si tin sa arate tuturor ca se respecta.

#111
abac

abac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,024
  • Înscris: 28.10.2018

View Postarg, on 25 octombrie 2020 - 18:54, said:

problema e ca pt drumuri lungi e cea mai ok forma de masina. spatiu interior mult, intertie mare la rotire in jurul axei veticale, etc.

Poooo-ftim?

Ia pune minunatia pe hartie cu niste calcule dinamice sa vedem si noi grozavia.


Ah, am uitat, tu nu esti in stare sa desenezi o diagrama de moment intr-un calcul static banal. Scuzele mele.

Edited by abac, 26 October 2020 - 21:14.


#112
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,699
  • Înscris: 19.09.2005
cu placere
https://en.m.wikiped...ment_of_inertia

#113
abac

abac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,024
  • Înscris: 28.10.2018
Doamne ferește...

#114
smddms

smddms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 16.12.2018

View Postioppo, on 26 octombrie 2020 - 20:44, said:

Nu ai si pla de 25 cm?.
Ma da curios mai esti . La ce-ti foloseste informatia ? Vrei musai sa mi-o masori si sa ramai cu sechele ? Posted Image

Aaa stai ca tu ai Opel de 63 CP ... tu esti ala care zicea ca se da jos din masina in mers sa o impinga la deal ?

#115
Anonymous1986

Anonymous1986

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 03.03.2016

View Postarg, on 25 octombrie 2020 - 19:10, said:


masina aia e prea inalta.
A fost unu dintre punctele forte care ma determinat sa o aleg

View Postgabrieln2016, on 25 octombrie 2020 - 20:38, said:

Daca au scos Logan-ul de la vanzare din aproape toate tarile din vest, de ce sa mai pastreze MCV-ul? Si asa vanzarile erau insignifiante in raport cu Duster si cele doua Sandero. Oare cat la suta din Logan-uri erau MCV? La Colibasi exista o singura linie de asamblare. De ce sa faci mai multe Logan-uri si MCV-uri (marea majoritate SL Plus) cand ai cerere masiva pe Duster si Sandero Stepway, masini cu valoare adaugata mai mare? Vinzi Logan mai mult prin Romania si prin alte cateva tari de prin est (exceptie parca este Spania), pastrezi productia lui Duster in intregime la noi si partial pe a lui Sandero Stepway si il muti in totalitate pe Sandero in Maroc. Per total poate ca o sa produci ceva mai putine masini in Romania dar obtii un profit mai mare.
Un MCV pe noua platforma ducea doar la cheltuieli mult mai mari (proiectare, executie, SDV-uri etc) care ar fi fost amortizate in cine stie cat timp. In plus sunt convins ca majoritatea cumparatorilor de MCV au preferat motorizarile pe motorina (care vor disparea) asa ca decizia este logica.


Exista o vorba romaneasca care ne spune cine moare de drum lung si cine de grija altuia.
MCV stepway nu are valoare adăugata mare?

#116
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,907
  • Înscris: 20.02.2008

View Postsmddms, on 26 octombrie 2020 - 22:42, said:

Ma da curios mai esti . La ce-ti foloseste informatia ? Vrei musai sa mi-o masori si sa ramai cu sechele ? Posted Image

Aaa stai ca tu ai Opel de 63 CP ... tu esti ala care zicea ca se da jos din masina in mers sa o impinga la deal ?

AI gresit buzunarul baiatul meu.
E Opel dar de 130 cp. Nu ma dau jos decat sa le-o împing acelora ce se respecta :)

#117
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,759
  • Înscris: 04.11.2016

View PostAnonymous1986, on 26 octombrie 2020 - 22:59, said:

MCV stepway nu are valoare adăugata mare?
Poate ca are, este si mai scumpa ca un MCV clasic, dar mai sunt cel putin inca doua aspecte: vanzarile si motorizarile. Daca MCV-ul este masina cu cele mai slabe vanzari din toata gama Dacia, varianta Stepway se vinde inca si mai putin. Aici nu este ca la Sandero unde Stepway are peste 65% din vanzari, in special in vest. Dupa cum am spus majoritatea celor care aleg MCV prefera "motorinarele". Cand acestea vor fi scoase, oare cate MCV-uri se vor mai vinde? Daca nu se schimba platforma si nu aparea L3 poate ca se putea continua cu productia pentru ca exista deja pregatirea de fabricatie. Merita oare ca pe noua generatie sa se investeasca in aceasta perioada grea pentru industria auto in proiectare si in SDV-istica cand poti scoate mult mai multe modele Duster si Sandero Stepway pe aceasta singura linie de fabricatie de la Mioveni? In plus L3 este mai spatios, are ampatamentul mai lung si portbagajul mai mare.  Poate ca pe noua platforma o sa apara dupa ceva timp un nou model care sa satisfaca si cerintele celor care sunt adeptii unui break. Poate peste cativa ani, un break nou cu motorizare hibrida o sa-si faca aparitia, cine stie?
Apropo, umbla un zvon neconfirmat de cei de la Renault insa, care spune ca francezii au inceput dezvoltarea unui motor nou de 1,2 litri, bazat pe noul 1,0, tot in trei cilindri, cu 150 CP, motor care va inlocui actualul 1,6 de origine Nissan de la hibride.
Ce va fi, om trai si om vedea!

Edited by gabrieln2016, 27 October 2020 - 10:44.


#118
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,837
  • Înscris: 23.04.2007
Dacia Lodgy. Le monospace remplacé par un SUV hybride en 2021

Information révélée par L'argus au mois de mai, le monospace Dacia Lodgy ne sera pas remplacé. Le constructeur roumain prépare un SUV à 7 places, dévoilé mi-2021 et qui entrera en production en octobre 2021 dans l'usine de Pitesti. A défaut de diesel, il se convertira à l'hybride, une première !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate