Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Recomandare chitara acustica

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
slick15

slick15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 27.12.2010
Salutare!

Intentionez sa-mi cumpar o chitara acustica si as dori niste recomandari, cu mentiunea ca sunt incepator.
Excludem posibilitatea de a merge in magazin pentru a testa mai multe modele, de asta am nevoie de niste pareri de la persoane care se pricep.
Bugetul nu poate depasii suma de 600 de lei.

Modelele la care m-am oprit sunt:
1. FENDER CD-60 V3
2. Ibanez V50NJP

Care este cea mai buna alegere in acest buget? Astept si alte sugestii decat cele alese de mine. Multumesc!

#2
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,015
  • Înscris: 23.09.2005
Cum să aleg


Chitarele acustice pot părea aproape identice la prima vedere, dar după o mică inspecție vei fi surprins de diferențele dintre diferitele modele. Dacă dorești să achiziționezi prima ta chitară, și nu ști care ar fi cea potrivită pentru tine sau ai mai multe întrebări cu privire la chitarele acustice, ia în considerare ajutorul nostru.

Care este diferența dintre chitara acustică si chitara clasică?