Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pentru proprietarii de mașini: care este părerea voastră despre transportul în comun
Last Updated: Nov 12 2020 22:50, Started by
djl
, Oct 18 2020 14:37
·
0
#1
Posted 18 October 2020 - 14:37
1) Am deschis discuția în urma unei discuții avută pe un alt subiect;
2) Aici nu se contorizează posturile, așa că nu începeți cu comentarii pe tema asta, că începeți degeaba. În rest, ne putem certa în limita bunului simț. |
#2
Posted 19 October 2020 - 14:01
ajung mult mai repede cu metroul, dar nu-mi misc coorul din masina datorita conditiilor meteo (prea cald/prea frig), din cauza lenei si mai ales ca pot fuma in masina .
|
#3
Posted 21 October 2020 - 14:19
Transportul in comun este bun in conditii specifice, masina este buna in alte conditii specifice. De ce ar trebui sa am o parere anume? Folosesc ambele tipuri de transport dupa nevoi, comoditate si eficienta.
|
#4
Posted 21 October 2020 - 14:32
Pentru treburile zilnice folosesc transportul in comun. Adica mers la munca si inapoi, cumparaturi care nu sunt grele, vizite in locuri in care ajung usor cu mijlocul de transport. Cam 15-20 minute dureaza sa ajung la munca cu transportul in comun, cu tot cu mers pe jos in/din statie. Cu masina as face la fel.
Pentru alte deplasari, folosesc masina. Incerc daca pot sa nu folosesc masina, dar uneori trebuie si in oras. Locuiesc in Cluj-Napoca, asa ca transportul e mai mult decat decent si vine conform cu orarul. Pentru 70 lei pe luna, cat e abonamentul, nu-mi bat capul sa merg in aglomeratie, cu masina, in viteza 1-2. Sau iarna sa ma trezesc mult mai repede sa curat masina. |
#5
Posted 21 October 2020 - 14:35
ovydiks, on 19 octombrie 2020 - 14:01, said:
ajung mult mai repede cu metroul, dar nu-mi misc coorul din masina datorita conditiilor meteo (prea cald/prea frig), din cauza lenei si mai ales ca pot fuma in masina . In metrou e OK tot anul, daca ai mult de mers pe jos sau cu STB pana la si de la metrou, e altceva. Fumatul, iarasi altceva, datorita faptului ca nu sunt fumator, nu deschid geamurile masinii niciodata. Sunt din Slatina si masina e indispensabila, dar in Bucuresti in studentie, desi luasem permisul, preferam metroul si pentru naveta CFR. Si tramvaiul 41 a fost OK. Daca ninge rau, nu scot masina din curte pana se curata soselele si aleea. |
#6
Posted 21 October 2020 - 14:40
O părere in București si alta in Ciorogârla
Fii mai specific. |
#7
Posted 21 October 2020 - 16:25
E vorba la modul general. Unii folosesc maşina pentru că nu au alternativă, dar ar folosi transportul în comun dacă acesta ar exista sau ar fi decent; alţii consideră că orice formă de transport în comun (poate cu excepţia avionului) e pentru săraki.
|
#8
Posted 21 October 2020 - 16:28
ovydiks, on 19 octombrie 2020 - 14:01, said:
ajung mult mai repede cu metroul, dar nu-mi misc coorul din masina datorita conditiilor meteo (prea cald/prea frig), din cauza lenei si mai ales ca pot fuma in masina . Stai jos .notA 2.propovaduiesti vicii si o viata sedentara. @all:maine ma urc in metroul de otopeni.sau..stai asa.peste decenii(if).. |
#9
Posted 02 November 2020 - 03:17
Transportul in comun include si avioanele de pasageri.
Parerea mea despre avioane: foarte jegoase si inghesuite, dar nu am de ales. Poate ca pandemia va da de gandit transportatorilor si va avea efecte (pe termen lung, acum nu sunt bani pentru mai nimic) o crestere a igienei in mijlocele de transport in comun. |
#10
Posted 02 November 2020 - 08:50
Cu metroul fac 15 minute de mers pejo și încă 30 până la destinație. Cu mașina pot face peste 1h30' când e aglomerat.
|
|
#11
Posted 02 November 2020 - 14:47
clorel_utnapishtim, on 02 noiembrie 2020 - 03:17, said:
Transportul in comun include si avioanele de pasageri. Parerea mea despre avioane: foarte jegoase si inghesuite, dar nu am de ales. Poate ca pandemia va da de gandit transportatorilor si va avea efecte (pe termen lung, acum nu sunt bani pentru mai nimic) o crestere a igienei in mijlocele de transport in comun. La avion toti trebuie sa foloseasca transportul in comun, cati au bani de avion privat? |
#12
Posted 02 November 2020 - 16:23
Neaceasca85, on 02 noiembrie 2020 - 14:47, said:
La avion toti trebuie sa foloseasca transportul in comun, cati au bani de avion privat? Sa stii ca m-am interesat de asta . Pentru zboruri scurte si doar in interiorul unei tari (poate si in UE, dar asta nu stiu sigur), nu avionul propriu-zis costa enorm, ci autorizatiile de zbor, toate licentele si mentenanta. Nu ai voie sa vii cand vrei tu sa decolezi/aterizezi de pe orice aeroport, fireste. Iar pentru zboruri transcontinentale.... nici nu se pune problema. Revenind la transporturile aeriene: scaunele de azi sunt mult prea mici. Daca zbori cu un avion mai vechi, vezi imediat diferenta. |
#13
Posted 02 November 2020 - 16:28
Scaunele ar trebui sa fie mai mari, mai ales pentru americani si pentru mine, hahaha. Daca ai obezitate morbida, esti obligat sa iei 2 scaune. Inca incapeam OK in scaun, in 2019 cand am zburat ultima oara. In 2020 nu am mai zburat din cauza de Covid, in 2021 nu se stie.
|
#14
Posted 02 November 2020 - 16:52
Prima oara am zburat in 1993 - incapeam foarte bine. Cam din 2010 am inceput sa sesizez ca nu mai incap in scaun. Nu cred ca mi s-au latit umerii de atunci. In 2018 am zburat Paris - Bucuresti cu un Airbus noul - inghesuit in scaun. Al doilea segment a fost Bucuresti -Timisoara cu un Airbus vechi - mult mai confortabil.
Ar fi un topic interesant: zborul cu avioanele de pasageri inainte de 2000, sau mai bine inainte de 1989. |
#15
Posted 02 November 2020 - 19:48
takis, on 02 noiembrie 2020 - 08:50, said:
Cu metroul fac 15 minute de mers pejo și încă 30 până la destinație. Cu mașina pot face peste 1h30' când e aglomerat. Daca vreau sa beau o bere (2-3-4-5) dupa munca, trebuie sa iau trenul ... altfel, in functie de dstare/situatie. |
|
#16
Posted 02 November 2020 - 21:58
Scaunele au fost înghesuite pentru a menţine biletelele cât mai ieftine...
|
#17
Posted 03 November 2020 - 00:27
djl, on 02 noiembrie 2020 - 21:58, said:
Scaunele au fost înghesuite pentru a menţine biletelele cât mai ieftine... Dar, revenind la intrebarea mea. Am vazut ca ai cunostiinte impresionate despre trecutul recent al vietii cotidiene din Romania (si apreciez mult lucrul asta). Poti sa ne vorbesti despre transporturile aeriene (din Romania) in deceniile trecute? E in afara topicului curent, si imi cer scuze pentru asta. |
#18
Posted 03 November 2020 - 04:26
Nu prea m-a pasionat domeniul, aşa că nu ştiu prea multe.
L.A.R.E.S. https://ro.wikipedia.org/wiki/LARES Pe urmă a fost T.A.R.S. (Transporturi Aeriene Româno-Sovietice), că după război au fost acele păguboase societăţi mixte Româno - Sovietice. T.A.R.S. în Bucureşti îşi avea biroul sau agenţia în blocul fost "Creditul Minier", adică intersecţia Str. Batiştei cu Bd. N. Bălcescu (blocul a devenit hotel) După aia a apărut T.A.ROM. (a mai existat o societate de stat, dar am uitat cum se numea). Folosea şi "Lisunov" Li-2 sau 3 (ambele erau copie după "Douglas" DC-3). Ceva Li se mai păstrează. Primele avioane T.A.ROM. cu 4 motoare au fost Sovieticele "Iluşin" IL-18. Erau cu elicele, dar elicele erau acţionate de turbine, nu de motoare cu pistoane. Nu am avut niciodată avioane cu elice quadromotoare acţionate de motor cu piston. IL-18 au fost destul de bune. Unul a fost pus la Băneşti (Prahova, cam înainte de Câmpina cum vii dinspre Ploi), dar se pare că a ajuns o mizerie şi l-au luat. Beneficiind de prietenie cu Americani am avut şi avioane "Boeing" în comunism. Inclusiv Tovarăşul (şi cred că ultimul care a zburat cu Air Force One varianta Ro. a fost Traian Băsescu). A existat în interbelic aeroport în Constanţa, cam pe unde e C.E.T.-ul acuma. Pe vremuri a fost şi la Braşov. Eu am zburat (motiv de urgenţă medicală de-a mea - răceală urâtă) de la Caransebeş la Bucureşti în 1985 - "Antonov" An-23 se pare că a fost. Singura dată când am zburat cu avionul. E desfiinţat acel aeroport. Pe mine, sincer, m-a pasionat mai mult transportul feroviar. Sunt avionofob şi aş prefera să mai existe trenuri directe Bucureşti - Paris, Bucureşti - Berlin, Bucureşti - Varşovia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users