Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Subaru XV vs Mazda CX-30 vs CX-5 vs Rav4
#1
Posted 17 October 2020 - 13:48
Salutare, ieri am avut placerea sa conduc o Mazda CX-30 benzina, mi s-a parut o experienta incredibila pentru ca am dat cu treapta a doua pana la 90 kmh si tot mai putea. Treptele trag foarte lung, desi are 120cp, parca puterea nu se termina la masina asta.
Eu conduc benzinare de fel, dar o singura data am intalnit masina sa traga asa, era un Land Rover mai vechi diesel cu o bestie de motor. In curbe este extrem de stabila la viteza, am simtit un control ca la raliu si era umeda soseaua. Eu caut un 4x4 2L pe benzina aspirata. Am vrut o masina cu garda de sol relativ inalta, dar nu prea se gasesc in bugetul meu. deci ma multumesc si cu un cx-30. Credeti ca CX-5-ul care are cu vreo 40 cai in plus, dar e si mai grea, se comporta mai bine pe sosea? Dezavantajul e la consum, e mult mai mare. Cred ca e posibil sa fie chiar mai lenta, mai ales la viteza pentru ca opune rezistenta la vant. Eu vreau sa conduc mixt, mai mult extraurban. Uneori pe trasee forestiere, dar nimic extrem. Singurul avantaj ar fi garda de sol care e putin peste sora sa mai mica din cate vad eu. Ce imi puteti spune despre Subaru XV? nu stiu nimic despre masina asta. Sunt fiabile? de ce as lua subaru si nu mazda. Mare avantaj pare sa fie la pret, bugetul meu maxim, cam pe aici este, dar am zis sa iau in considerare mai multe masini. Mare dezavantaj cred ca e la motor, chiar daca este de 114cai, 1.6L cred ca este mult mai slab pe sosea fata de o cx-30. Consumul oficial pare sa fie mult mai mare ca la CX-30. Pana la urma, diferenta de pret o scot rapid cu benzina. Din punctul de vedere al serviceurilor, in zona nu am de niciunul. Trebuie sa merg la bucuresti daca am probleme deosebite, dar pentru ca voi cumpara o masina noua, ma multumesc si cu serviceurile de cartier din zona pentru un schimb ulei/filtre. Nu ma intereseaza garantia oferita de producator. Nu ma incalzeste cu absolut nimic. Mai bine fac un casco daca tremur ca se intampla ceva. Rav 4 de 175cai pare sa fie o bestie peste toate masinile mentionate in topic, dar nu sunt sigur ca se apropie de designul mazdelor. Totusi, credeti ca este o masina mai buna si justifica diferenta de pret oarecum exagerata fata de celelalte din clasa ei mentionate in topic? Eu personal cred ca Toyota a umflat preturile pentru ca a avut vanzari mult mai mari ca ceilalti producatori japonezi pe piata europeana din ultimii ani. La toyota am vazut ca am si serviceuri oficiale peste tot in tara. E diferenta foarte mare 7k eur fata de subaru, de ce as lua Rav4 in locul subarului? In discutie intra ultimele modele de la aceste masini. Va las linkurile mai jos cu ce as cumpara. 19.5k eur - 4.5k km subaru https://suchen.mobil...MAGE_UNREPAIRED 22k eur - 0 km cx-30 https://suchen.mobil...MAGE_UNREPAIRED 22k eur - 30.000 km cx-5 https://suchen.mobil...MAGE_UNREPAIRED 26.5k eur - 0 km rav4 https://suchen.mobil...MAGE_UNREPAIRED |
#2
Posted 17 October 2020 - 14:21
Wow... 90 in a 2-a si deja esti terminat. Cam asa merge orice benzinar aspirat
La tine toate sunt niste bestii... de +100cp. Alege ce iti place. Edited by TruculMagic, 17 October 2020 - 14:22. |
#3
Posted 17 October 2020 - 14:35
dacă te uiți la consum, nu lua Subaru. o să te uiți cruciș când o să-ți consume 8 sau 9 pe șosea, sau, mai rău, 12 pe autostradă.
nici nu știu de ce și-ar lua cineva așa ceva. urâte sunt, consumă mult, service-uri puține, motorul ăla boxer pe care nu îl mai folosește nimeni. |
#4
Posted 17 October 2020 - 14:55
Ca si spatiu interior, garda la sol si sistem de tractiune integrala, XV-ul e peste CX-30.
Dar ar fi de recomandat motorul de 2.0 - este mai puternic si are un consum mic, foarte mic pentru un 2.0. La dum intins cred ca e chiar mai mic decat la 1.6. De exemplu asta: 2.0i , 14.300 km - 22.800 Euro. Sau, daca te duci catre 26k Euro, gasesti un XV nou, hibrid - 2.0 ie Trend - 26.850 Euro Avantajul RAV-ului este exact cel subliniat de tine - are mai multe service-uri in tara si cel mai puternic motor (PS: vezi ca la cel din link-ul tau scrie ... termen de livrare 120 zile). Si - daca te intereseaza - va fi mai usor de vandut peste niste ani. Ca si spatiu interior e similar cu XV-ul, garda la sol e mai mica, sistemul de tractiune integrala mai slabut si nu sta la fel de bine pe drum (nu ca ar sta rau). Depinde foarte mult ce vrei sa faci cu masina. |
#5
Posted 17 October 2020 - 15:06
La tractiunea integrala ma depaseste subiectul, imi poate explica cineva in comparatie care e diferenta la comportament intre masinile astea? chiar daca sunt subiective parerile, daca chiar ati condus masinile astea, ar fi un plus. Mie Mazda cand am calcat-o in curba pe ploaie si a intrat automat 4x4 mi-am facut cruce dupa la cum a mancat pamantul in continuare. Am zis ca nu mai iau FWD in viata mea.
TruculMagic, on 17 octombrie 2020 - 14:21, said:
Wow... 90 in a 2-a si deja esti terminat. Cam asa merge orice benzinar aspirat |
#6
Posted 17 October 2020 - 15:08
adica cele mai petarde de 50-75cp si vrei sa ajunga cu a 2-a la 90 cand viteza lor maxima in treapta 4/5 e de 140-160 ?
La stilul acesta de mers o sa ai consum foarte mare, nu o sa mergi asa tot timpul, nu trebuie sa te intereseze cat prinde in treapta 2-a. Eu unul as alege Mazda, e tare frumoasa comparativ cu hidosenia ala de Subaru. |
#7
Posted 17 October 2020 - 15:10
marr, on 17 octombrie 2020 - 14:55, said:
Depinde foarte mult ce vrei sa faci cu masina. Vreau sa am stabilitate maxima pe sisea in curbe pe toate conditiile climatice in primul rand. Viteza pe autostrada. Consum cat se poate de redus in limita bunului simt. Tractiune pe drumuri forestiere cu putin namol si bolovani mici. Vreau o masina sa ma scoata din nisip pe plaja. Cu loganul mereu am ramas, pe cand altii treceau si radeau de mine, aveau tot FWD. Pe masini mici simt cum ma sufla vantul la viteze mari, caut exact opusul. Vreau o masina sa pot depasi in siguranta cand imi apare unul brusc pe contrasens si nu are de gand sa franeze. Genul care omoara oameni. Edited by BUDAIbeer, 17 October 2020 - 15:13. |
#8
Posted 17 October 2020 - 15:11
BUDAIbeer, on 17 octombrie 2020 - 15:06, said: La tractiunea integrala ma depaseste subiectul, imi poate explica cineva in comparatie care e diferenta la comportament intre masinile astea? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3Ems8wl5hwk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 17 October 2020 - 15:11
TruculMagic, on 17 octombrie 2020 - 15:08, said:
adica cele mai petarde de 50-75cp si vrei sa ajunga cu a 2-a la 90 cand viteza lor maxima in treapta 4/5 e de 140-160 ? La stilul acesta de mers o sa ai consum foarte mare, nu o sa mergi asa tot timpul, nu trebuie sa te intereseze cat prinde in treapta 2-a. Eu unul as alege Mazda, e tare frumoasa comparativ cu hidosenia ala de Subaru. Cred ca ai inteles gresit. M-a impresionat cum poate atinge 90 in a doua si tot trage. Pe Logan lua foc. Atata tot Edited by BUDAIbeer, 17 October 2020 - 15:11. |
#10
Posted 17 October 2020 - 15:12
|
#11
Posted 17 October 2020 - 15:18
vali, on 17 octombrie 2020 - 15:12, said:
de ce te uiți la 1.6 cu 115cp? Am considerat ca nu merita diferenta de pret pana la 2l, si cat timp ala era valabil... Eu unul nu as lua Subaru neaparat. O fi varianta de 2L peste un CX-5? Vad ca au cam aceeasi greutate, ~1.5T diferenta de cai e mica. Edited by BUDAIbeer, 17 October 2020 - 15:19. |
#12
Posted 17 October 2020 - 15:25
Este ok 2l pe CX-5. Dar ok, in sensul ca merge ok, dar nu trage sa te sperii. Pe CX-5 fara discutie as lua 2.5 (pardon, de fapt am luat). Consumul e identic cu cel de 2l. Trage bine, dinamica ok. ca pentru un dulap pe sosea. Eu unul sunt foarte multumit de cx-5 la cam tot.
Te dai mult off-road. Ai drumuri cu zapada facute des? Baga Subaru cu ochii inchisi. Dar ceva mai potent. Daca nu ai valente din astea poti merge linistit si pe Mazda. Vezi ca la CX-30 a aparut si G150, acelasi motor dar cu restrictia de putere mai mica si ajunge la 150. Edited by sidewinder, 17 October 2020 - 15:27. |
#13
Posted 17 October 2020 - 15:38
vali, on 17 octombrie 2020 - 15:11, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3Ems8wl5hwk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] bun deci are 4x4 permanent, eu mereu am considerat ca ala automat e in avantaj pentru ca ai consumul mai mic atunci cand n-ai nevoie de el un avantaj mai mare ar fi la masinile cu buton de activare dezactivare permanent. Mazda nu are din cate am inteles eu honda au parca, dar alea sunt groaznice sidewinder, on 17 octombrie 2020 - 15:25, said: Vezi ca la CX-30 a aparut si G150, acelasi motor dar cu restrictia de putere mai mica si ajunge la 150. https://suchen.mobil...MAGE_UNREPAIRED asta pare sa fie cel mai ieftin, foarte scump la fel caut cea mai ieftina varianta, ma aflu in aceeasi situatie cum considerasem la Subaru pe cel de 1.6 fata de 2L Edited by BUDAIbeer, 17 October 2020 - 15:34. |
#14
Posted 17 October 2020 - 15:58
ceva interesant
ia vedeti voi ce intelegeti din anuntul asta https://suchen.mobil...MAGE_UNREPAIRED pretul pe site 25.783 € (Brutto) are in anunt poza asta https://i.ebayimg.co...Vfc0H8/$_20.jpg am tradus si scrie: DEPOSIT: in dreptul 5000 eur adica avans apoi joint credit amount in dreptul 20k iar la 23.999 scrie total amount ce teapa cu pretul de anunt e pret de leasing deci daca nu belesti ochii, samsarul te face masina costa 24k brut |
#15
Posted 17 October 2020 - 16:53
BUDAIbeer, on 17 octombrie 2020 - 15:10, said:
Vreau sa am stabilitate maxima pe sisea in curbe pe toate conditiile climatice in primul rand. Viteza pe autostrada. Consum cat se poate de redus in limita bunului simt. Tractiune pe drumuri forestiere cu putin namol si bolovani mici. Vreau o masina sa ma scoata din nisip pe plaja. Cu loganul mereu am ramas, pe cand altii treceau si radeau de mine, aveau tot FWD. Pe masini mici simt cum ma sufla vantul la viteze mari, caut exact opusul. Vreau o masina sa pot depasi in siguranta cand imi apare unul brusc pe contrasens si nu are de gand sa franeze. Genul care omoara oameni. Ce sa cauti cu masina pe plaja ? Crezi ca daca e 4x4 poti merge prin curbe ca un F1 ? Consum redus cu putere mare nu exista. Nu te bagi intr-o depasire riscanta, de ce sa ii faci pe cei din fata sa franeze cand tu te bagi in depasire ? Si tot ei cica omoara oameni. Mai sunteti multi ? https://forum.softpe.../#entry26923174 Ai trolat si aici suficient, nu iti e destul ? Edited by TruculMagic, 17 October 2020 - 16:54. |
|
#16
Posted 17 October 2020 - 16:57
n-ai trolat destul? chiar trebuie sa-ti lasi amprenta pe fiecare topic de pe forumul asta?
nu ai loc de munca, te-a afectat pandemia sau ce? |
#17
Posted 17 October 2020 - 17:13
#18
Posted 17 October 2020 - 17:26
BUDAIbeer, on 17 octombrie 2020 - 16:57, said:
n-ai trolat destul? chiar trebuie sa-ti lasi amprenta pe fiecare topic de pe forumul asta? nu ai loc de munca, te-a afectat pandemia sau ce? Atunci nu mai deschide topice aiurea. Citeste ce mofturi ai inca de la celalalt topic, vrei ceva ieftin, sa consume incredibil de putin, intretinerea sa fie inexistenta sau ca la Logan (de aia fugi de motorizari turbo), stabilitate maxima si sa fuga ca un supercar si sa fie bun si in offroad. NU EXISTA ASA CEVA ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users